Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התוכנית המקורית הייתה ללכת על 4", אבל האורך שלו בעייתי - 28, כשעומק הקופסא עצמה הוא בדיוק זה.

בתכלס, איך שאני מוצא זמן אני אבנה עוד פלטה עם פורט שונה, לא בעיה להחליף.

בקשר לאטימה, כנ"ל.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תרשום לי מה נפח התיבה, הטיונינג הרצוי של הפורט, מידות התיבה ברוחב אורך וגובה. והאם הסאב והפורט פונים קדימה או למעלה.

אני אנסה לעזור לך עם ז,. יכול להיות שפורט מרובע או מלבני יעבוד לך מבחינת גודל.

 

דיוויד

פורסם

אתה יודע גם שמותר לעשות שם פניות בתוכו נכון?

בנוסף לזה שאתה יכול להוציא אותו.

למשל: 495481.jpg

והצינורות האלה מאוד חלקים בפנים אז זרימת האויר מעולה!

פורט 4" 28 ס"מ זה לא מטורף אחי.

אני הייתי ממליץ לך לשים אפילו שני צינורות 4".

כל אחד 28 ס"מ. ודייב צודק, מותר לך להוציא אותם מהתיבה, זה לא משפיע על הפורט, נהפוכו, זה גוזל פחות נפח מהתיבה לטובת הפורט! win-win! :-D:lol:

 

***חוק ברזל: מרחק בין קצה של פורט לבין הדופן מולו חייב להיות לפחות רבע מאורך הפורט!***

ז"א שפה אתה חייב להשאיר מינימום של 7 ס"מ מהפורט לדופן שמולו! הייתי ממליץ אפילו יותר! רק ליתר ביטחון שלא יהיו לך רעשי פורט מעצבנים!

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

מתחיל לשקול פרויקט שרברבות למטרת מיזוג היושבים מאחורה בקיץ :)

באמת אין גבול, אבל מה היתרון של שני צינורות על אחד?

פורסם

במילים פשוטות?

יותר אויר, פחות התנגדות לאויר!

וכשאומרים לך מגיל 6 - יותר דלק = יותר כוח.

אז עכשיו אני אומר לך - יותר אויר = יותר דציבלים! :lol: :lol: :lol:

נכון דייויד?

רק הפורט שלו זה 75 ליטר! :lol:

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

הפורט שלי.. אם זכור לי נכון בין 1.9-2.2 קיוביק פיט.. כן בערך 60-70 ליטר :)

האמת שרק עכשיו זה מכה בי שהפורט שלי כזה גדול :-D

פורסם

'בנתי, אז פרויקט אינסטלציה זה השלב הבא :)

מה לגבי האורך, נניח אני הולך על באמת זוג פורטים של 4": בהנחה שאורך של אחד אמור להיות 28 סנטי, כשאני שם שניים כל אחד אמור להיות 28 או שהאורך של כל אחד גדל? (לפי התוכנה, פורט בודד - 28 ס"מ, שני פורטים כל אחד 64 ס"מ)

 

 

הפורט שלי.. אם זכור לי נכון בין 1.9-2.2 קיוביק פיט.. כן בערך 60-70 ליטר :)

האמת שרק עכשיו זה מכה בי שהפורט שלי כזה גדול :-D

מפחיד :shock:

פורסם

לא לא שלומי אתה טועה לדעתי, ככל ששטח הפורט גדול האורך גם גדל בשביל אותו הטיונינג. אני כמעט בטוח בזה. להוסיף עוד פורט באותו הגודל אכן ימנע את הרעשים, אבל ירים את הטיונינג בהרבה, לכן צריך לפצות על זה עם עוד אורך.

פורסם

צודק צודק.

Bass Box Pro 6

אומר שני פורטים 80 מ"מ קוטר 40 ס"מ אורך כל אחד!

או שניים של 100 מ"מ קוטר ו80 ס"מ אורך כל אחד!

או 75 מ"מ קוטר ו35 ס"מ אורך כל אחד.

תלוי בך, ותלוי בסוג הצינור שאתה יכול להשיג.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

פורט בודד 4" באורך 11.5" ייתן לך טיונינג של 30 הרץ, אבל שטח הפורט לא מספיק לתיבה בגודל כזה, אתה צריך בין 140-170 ס"מ מרובע

שתי פורטים 4" באורך 30" כל אחד (זה יחרוג מהתיבה בהרבה, אבל זה מתאים מבחינת שטח פורט וגם דיי מגניב לדעתי).

פורסם

זוג ארובות זה יוצא, 70 סנטי גובה, סה"כ מטר וחצי של צנרת. צריך לבדוק שיש לי מספיק גובה ומקום בכללי, אבל נשמע פנאן.


×
×
  • תוכן חדש...