Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2 דברים:

1. הייתי ממליץ לך לבנות תיבה מחומר יותר עבה. או לפחות לעשות עבודת חיזוק רצינית בתוך התיבה, אלא אם כן אתה הולך להחליף אותה ואז זה תקף לתיבה הבאה! 1400W בתוך תיבה מסכנה מMDF17 זה לא בשביל הבאסים האלה. עניין של בוקס פלקס, זה מעוות את הבאס והסאבים נשמעים כמו ביונירים אצל מחמוד מהכפר השכן.

 

2. הם כאלה יפים, הרבה זמן חשבתי על 2 כאלו. היום התוכניות השתנו, לטובה.:lol:

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני הייתי מתחיל מלבנות מחיצה בין שני הסאבים - לפי מה שהבנתי אחד מהם פועל קצת שונה מהשני וזה אומר שאם הם רואים את אותו הנפח זה רק ילך ויחמיר.



 

מה גם שאם אחד מהם ישרף לו - פותח השרשיר בעצמו ציין שאחד מחרחר - אז השני יראה נפח כפול במידה והראשון יתקלקל... מחיצה בין שני הסאבים הופכת את התיבה לשתי תיבות מחוברות ואז אין שום תלות בינם וגם נזק מכאני מהסיבות שציינתי מעלה ימנע.

 

זה גם יהווה חיזוק מתאים לתיבה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
2 דברים:

1. הייתי ממליץ לך לבנות תיבה מחומר יותר עבה. או לפחות לעשות עבודת חיזוק רצינית בתוך התיבה, אלא אם כן אתה הולך להחליף אותה ואז זה תקף לתיבה הבאה! 1400W בתוך תיבה מסכנה מMDF17 זה לא בשביל הבאסים האלה. עניין של בוקס פלקס, זה מעוות את הבאס והסאבים נשמעים כמו ביונירים אצל מחמוד מהכפר השכן.

 

2. הם כאלה יפים, הרבה זמן חשבתי על 2 כאלו. היום התוכניות השתנו, לטובה.:lol:

 

חיזוק זה טיפה בעייתי נטו בגלל הגודל של הסאבים, אי אפשר להעביר קורה לרוחב התיבה, במקרה הטוב לאורכה.

 

אני הייתי מתחיל מלבנות מחיצה בין שני הסאבים - לפי מה שהבנתי אחד מהם פועל קצת שונה מהשני וזה אומר שאם הם רואים את אותו הנפח זה רק ילך ויחמיר.



 

מה גם שאם אחד מהם ישרף לו - פותח השרשיר בעצמו ציין שאחד מחרחר - אז השני יראה נפח כפול במידה והראשון יתקלקל... מחיצה בין שני הסאבים הופכת את התיבה לשתי תיבות מחוברות ואז אין שום תלות בינם וגם נזק מכאני מהסיבות שציינתי מעלה ימנע.

 

זה גם יהווה חיזוק מתאים לתיבה.

 

אגב בנוגע לחרחור, החלטתי לנצל את האחריות ולתקן אותו, עם כל הסיבוכים שבכך, אז אני כנראה אציב מחיצה בשביל להשתמש באחד זמנית.

אם כי, שאלה, נניח שיש מחיצה שמפרידה בין שני הסאבים, איך כדי לחבר את הכבלים לסאבוופר השני? לבנות טרמינל נוסף שמוביל לחלק השני? (מבחוץ\מבפנים) או שפשוט לקדוח חור במחיצה, להעביר את הכבלים ולאטום אותו?

 

קודם כל תתחדש, רק שאלה אחת, באיזה כלי השתמשת לחיתוך העץ לגודל מתאים לבניית התיבה? או שקנית חתוך?

 

ג'קסון בשביל הפלטות והחורים של הסאבים, אחד עם להב חד חותך MDF כמו חמאה, ואת החור של הטרמינל עם מקדחה שעליה סיומת מסורית עגולה לחורים. (לא בקיא בשם הרשמי)

פורסם

איך שנוח לך - אתה יכול טרמינל נוסף אתה יכול לגשר מבפנים - אני מעדיף טרמינל נוסף ולגשר במגבר.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מעניין איך זה ישמע , פעם ראשונה שאני רואה מישהו עם הJBL 'S האלה , בהצלחה !

 

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

ג'קסון טיפה בעייתי לעבודות מהסוג הזה משום שהלהב שלו יכול לזוז לצדדים ולא תמיד חותך ישר. אומנם סטיות קטנות אבל כשמנסים לייצר משהו אטום השקעים שהג'קסון מייצר הם למעשה נקודות חולשה.

פורסם

זווקא לא, אם יודעים להחזיק אותו כמו שצריך אין הרבה פיספוסים,

 

להגיע למצב של ישר אפס-אפס הוא יצתרך לשייף, - את זה אומר לך אחד שעבד בעבר

בבנית רהיטים בנגריה (בניה! לא הרכבה, )

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סתם עדכון, מסתבר שאחד הסאבים פגום, החרחורים שהיו מההתחלה לא הולכים לשום מקום אז החלטתי להתפשר בינתיים עד שאני מתקן אותו, לחבר את הסאב התקין ואת התיבה - להפוך לתיבה פתוח.

מציק שיש רעשים מהפורט בתדרים מסויימים, אבל בסדר, נטביע אותם במוזיקה, לפחות סוף סוף הכול עובד כמו שצריך.

 

-אגב, בנוגע לג'קסון, אלא אם כן אתה בונה פרויקט גמר בנגרות סטייה של של מילימטר לפה או לשם לא משנה הרבה, גם ככה הכול נאטם מבפנים, ואפשר תמיד להשתמש בדבק עץ בשביל לחבר את הפלטות ביחד לפני ברגים. מבחוץ הכול מרופד, ואם לא אז אפשר לשייף.

 

(נפח התיבה 75 ליטר, מכוון ל30Hz)

תמונות:

IMG_20111122_152959.jpg

IMG_20111122_153258.jpg

IMG_20111122_194144.jpg

IMG_20111123_140513.jpg

פורסם

אווו סוף סוף תיבה עם נפח כמו שצריך!!!

הייתי אומר שהפורט הזה קצת קטן בשביל אלמנט 700RMS. במידה ואתה באמת נותן לו את מלוא ה700.

מה שטח הפורט??

מה הקוטר והאורך שלו?

 

והרעשים האלה אתה יכול לבטל אותם... אם תשים פורט יותר גדול! =)

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

7 סנטימטר זה 2.7 אינצ׳, בגלל זה יש לך רעשים מהפורט. אל תסמוך על תוכנות תמיד.

נוסחא פשוטה לפורטים 12.5sq inches per cubic foot.

תגדיל את הפורט ואתה תהיה מופתע מההבדל.

פורסם

ממליץ פורט לפחות 4" קוטר. נקרא גם 4 צול.

6" יהיה נפלא פה! אבל אתה תצטרך אורך מטורף כדי להגיע לFB נורמלי.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אגב אני ממליץ שתיקח איזה פנימית של גלגל אופניים ותשים את הגומים מסביב לחור של הרמקול בין המתאם שבנית כדי לוודא שלא בורח אוויר משום מקום.


×
×
  • תוכן חדש...