Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

70 ס"מ בערך סה"כ, אתה יכול להכניס אותו לתוך התיבה עד 17ס"מ פנימה בערך, צריך להשאיר מקום לפורט לנשום.

ישאר לך כחצי מטר של צינור מבחוץ.. מגניב!!!

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין מצב שיש לך 70 ס"מ גובה בבגאז'. אלא אם כן יש לך סטיישן או ג'יפ או משהו כזה.

 

מומלץ קוטר של 7.5 אינץ' של פורט לסאב הזה בתיבה הזאת.

לכן צריך שני צינורות 4 צול אורך 80 ס"מ כ"א. :lol: :lol: :lol:

גם אם תשים צינורות באורך חצי מטר זה לא ישנה הרבה. הFB יעלה ב3 הרץ, לא נורא.

אבל לפחות זה יותר הגיוני מ80 ס"מ כל צינור.

בהצלחה. :-D

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אז מה האורך שלהם בסוף?

חצי מטר? זה יהיה בסדר אל תדאג.

 

זה נראה מגניב רצח, תן לסאב לנגן ככה קצת הוא יאהב את זה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

האורך של כל פורט 40 ס"מ, הקטע הוא שיש לי גם זוג צינורות עם פניה ככה שאת האורך הסופי אפשר גם להגדיל למטר, מקום לא חסר.

הרצתי אותם ככה, ובאמת כל שמץ לרעש נעלם, אם כי הם הצינורות רעדו מעט אז הוספתי חיזוק למעלה.

מחכה שהכל יתייבש לפחות מעט ונצבע את זה בגוון שמזכיר טיפה פחות ביוב.

IMG_20111125_174831.jpg

פורסם

הבלוק הקטן ששמת אכן תמנע רעידות, אתה גם יכול לבנות פלאח יפה כזה מעץ כדי להחזיק את הצינורות יחד, אחד בנקודת חיבור של ה90 מעלות, ועוד אחד בקצה עם סוג של הרחבה חלקה כמו שעשית בפעם הראשונה. זה יראה יפה, וגם יחזק את כל העסק של הפורטים.

מבחינת שמיעה, זה עונה על הדרישות שלך? מה לגבי סרטון קצר בפעולה? ממש אהבתי את הכיוון החדש של הפרוייקט! סחטיין!!

 

נ.ב.

תיבה בצבע שחור מבריק, ופורטים בצבע וורד חזק יהיה באמת בולט לעין, קצת שונה גם, פחות משעמם מבחינת צבע.

אני לא יודע למה, אבל יש לי חשק לצבוע את הבאסקט שלי בוורוד (והאמת שאני לא סובל את הצבע הזה).

פורסם

יותר אויר יותר דציבלים עם פס תדרים צר יותר

יותר רעש פורט ופחות הספק יום יומי.

 

כשתוציא פורט מהתיבה, תתייחס לנפח שהוצאת כנפח שהוספת לתיבה ותכוון בהתאם את אורך הפורט לפי התדר שאתה רוצה.

 

ויני, אולי זה חשבון פשוט, אבל זה לא ככה בדיוק בשטח

 

פחות התנגדות אויר, פחות שליטה על הסאב.

אתה תנגן איתו תדר וחצי והכל ישמע אותו הדבר

 

למה פיוניר בתיבה פתוחה נשמע כמו פיוניר בתיבה פתוחה?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אלי... פיוניר זה פיוניר.

ז-ה ל-א ביוניר! :-D

 

מקסימום אם זה יתחיל להישמע רע, מוציאים צינור אחד ומחשבים מחדש, לא סיפור.

הבחור פה גם עושה עבודה מצוינת עד עכשיו, אז אני לא צופה בעיות עצלנות לפתור בעיות שיצוצו.

אחלה התנסות עם הסאבים, גם אני לקח לי שני תיבות ואולי 17 פורטים באורכים שונים בצורות שונות כדי להגיע לתיבה שאני נמצא איתה היום. עניין של trial and err.

בינתיים הכל עובד טוב.

גם התיבה שלו, עם קצת צבע וקצת ריפיינינג תראה נחמד מאוד. משהו שאנשים לא רגילים לראות, תמיד נראה מגניב בסופו של דבר! :-)

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

קיצר..

 

חלאס, אני סיימתי עם הדבר הזה.

לגבי עבודת הצביעה הלוקה בחסר, מסתבר שפחיות צבע לא תופסות יותר מדי על פלסטיק - גם עם 5 שכבות צבע ושתי שכבות לכה ואני מתעצל לצבוע כמו שצריך.

רעשים אין, ודאגתי לוודא שאין בריחת אוויר משום מקום. הסאונד עצמו? דווקא לא רע, אם מתעלמים מאורקסטרת הפלסטיקות הנלווית.

IMG_20111202_114844.jpg

פורסם

ספריי צבע לא תופס על PVC PPP ABC. כל מיני סוגי פלסטיק כאלה.

צריך לשייף את הפלסטיק קצת לשים פריימר ורק אז צבע.\

לפי דעתי אתה יכול להוריד את החלק האחרון בפורט ולהשאיר את כל השאר.

זה כבר סתם נראה מוגזם.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

נראה מפחיד!! :)

שלומי אם הוא יוריד חצי מהפורט זה ירים את הטיונינג לשמיים. זה שזה יראה יותר טוב לא אומר שזה ממולץ.

פורסם

לא ירים שום טיונינג לשמיים. יוסיף עוד 3HZ, לא רציני.

וזה שזה יראה טוב יגרום לזה... היי, להראות טוב. :)

תוריד את החלק האחרון ותוודא שיש לך 50 ס"מ בכל אחד ואתה בסדר גמור.

בין הצינורות תשים גומי או ספוג, משהו שיבודד אותם אחד מהשני.

 

כדי לצבוע את כל הבלאגן הזה, אתה צריך פריימר שמתאים לפלסטיק יש לטמבור אני מאמין, וספריי צבע יתפוס טוב על היסוד הזה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

זה באמת נראה יותר טוב בלי, הרצתי את זה ככה מקודם אבל נדמה היה שהסאונד טיפה פחות פאנצ'י ויותר מרוח, לך תבין.

שמתי כמה סיבובי איזו והכנסתי את הצינורות בלחץ, הם לא זזים לשום מקום ואין בריחת אוויר. היה מסובך יותר לאטום את התחתית- הוספתי רצועת גומי מלמטה, פתר את הבעיה.

פורסם

אתה מוריד חצי אורך מכל צינור!! זה לא 3 הרץ, זה יותר כמו 7. תבדוק את עצמך שוב.

ולגבי הגומי לאטימה, המלצתי לך את זה בהתחלה.


×
×
  • תוכן חדש...