Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וודא אטימה טובה.שים לב אם לא נכנס אויר בין טבעות הסאבים לבין הלבד שהדבקת על התיבה..בצע איטום ביניהם ובדוק אטימה גם בטבעת הטרמינלים.עם הכוח שלהם וההגברה שאתה תחבר תצטרך אטימה כמו של סכר מים. :wink:

 

לא זכור לי סאבים בסדרי גודל כאלה בתיבה אטומה וזה מאד מסקרן לשמוע את התוצאה.

 

בהצלחה ותתחדש!

 

ליאור

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסאבים הנ"ל בנויים לעבודה אופטימאלית בתיבות קטנות אטומות

מדובר בסאבים ורסיטאליים שאף יכולים לעבוד בנפח אין סופי {למרות ש-JBL לא ממליצים על כך}.

ההתנגדות הסופית של הסאבים אמורה להיות 1.5 אום ביחד

הקיקר 750.1 מוצהר על עבודה בהתנגדות 2 אום בלבד -תקווה שלא יהיה בעיה עם זה.

פורסם

וגם זה מחזק אצלי את המוטיבציה לבניה עצמית!

 

שאפו על העבודה והמקצועיות,

 

 

בהצלחה

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

הלוואי היית עושה בניה לזוג 15" מאחורה בטנדר שלך!

זה היה יכול להיות מטומטם לגמרי! :twisted::lol: :lol:

 

אדי, זה הבעיה של האנשים פה. אתם לא מבינים שאין קשר בין גודל הסאב, או העוצמה שהוא יכול לספוג לבין "דיוק" "מהירות".

אם אתה רוצה, אתה יכול אפילו לגרום לBTL להישמע כמו XXLS על סטרואידים.

אבל העניין הוא, שאם אתה קונה BTL אתה לא תדחוף אותו לתיבה 60 ליטר אטומה, אתה תבנה לו תיבה 140 ליטר פתוחה עם אגזוז של טנק מרכבה בתור פורט! כי לא מעניין אותך "דיוק" ו"מהירות", מעניין אותך ה"סלאפ"!!! :)

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם
הלוואי היית עושה בניה לזוג 15" מאחורה בטנדר שלך!

זה היה יכול להיות מטומטם לגמרי! :twisted::lol: :lol:

 

אל תעלה לי רעיונות שטניים לראש :-D:twisted:

 

אם היה לי עודף תקציב, בכיף הייתי משקיע בדבר כזה, רק שבגשם הראשון זה היה הולך כיבינימט :-P (ארגז פתוח)

אל תשכח שזה קודם כל רכב עבודה, אח"כ רכב שטח, ההשקעה על מערכת היא לא בראש סדר העדיפויות

למרות שגם היא חשובה, לכן כל חודש אשקיע "בקטנה" עד שאגיע למשהו מכובד ורציני כמו בתמונות מהמפגשים

(זה יהיה בערך במילניום הבא :-P) אבל בגדול, אחת לחודש להשקיע 500 ש"ח לטובת סאונד איכותי זאת לא פשיטת רגל,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אהה... ושחכתי,

 

נצל"ש אפשר בבקשה לשאול מאיזה עץ/חומר בנויה התיבה?

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

סאבוופרים באמת טובים!



 

יש להם באס מדהים, שמעתי זוג 15 כאלה (או לפחות מאוד דומים) והבאס היה ברמה של הופעה - מהיר, חזק ומדוייק ומלא נפח

 

למה לא לנסות גם לחפש מונובלוק של JBL עם סימן של CROWN בשביל להזיז אותם? נשמע לי כמו שילוב טוב ביחד.

 

נשמע באמת כמו שילוב טוב:) אני לא סגור על מגבר מסוים, הדרישות היחידות הן שיהיה לו מספיק אומפ' לנצל אותם, אבל שעדיין יהיו במסגרת תקציב הגיוני. (לכן הנטייה ליד 2)

למישהו יש רעיונות על משהו שאפשר למצוא למכירה מיד שנייה (או שלישית)?

 

וודא אטימה טובה.שים לב אם לא נכנס אויר בין טבעות הסאבים לבין הלבד שהדבקת על התיבה..בצע איטום ביניהם ובדוק אטימה גם בטבעת הטרמינלים.עם הכוח שלהם וההגברה שאתה תחבר תצטרך אטימה כמו של סכר מים. :wink:

 

לא זכור לי סאבים בסדרי גודל כאלה בתיבה אטומה וזה מאד מסקרן לשמוע את התוצאה.

 

בהצלחה ותתחדש!

 

ליאור

 

הטרמינל והתיבה אטומים בהגזמה, לזה דאגתי עם מספיק סיכה בשביל להדביק רכב לקיר אנכי :)

אבל כה, האטימה של הסאבים לבין הלבד באמת מדאיג, לא בטוח עד כמה זה עמיד, יש עצות לגבי איך אפשר לוודא אטימה?

 

הסאבים הנ"ל בנויים לעבודה אופטימאלית בתיבות קטנות אטומות

מדובר בסאבים ורסיטאליים שאף יכולים לעבוד בנפח אין סופי {למרות ש-JBL לא ממליצים על כך}.

ההתנגדות הסופית של הסאבים אמורה להיות 1.5 אום ביחד

הקיקר 750.1 מוצהר על עבודה בהתנגדות 2 אום בלבד -תקווה שלא יהיה בעיה עם זה.

 

אכן מקווה, בינתיים מחזיק בסדר עם הגיינים על שלושת רבע (אנדרפאוורד, מה לעשות), אבל אני מקבל חרחורים מאחד הסאבים, מתכוון לפתוח ולוודא שזה לא אחד החוטים שהתיישב לי מאחורי הממברנה או משהו בסגנון.

 

אהה... ושחכתי,

 

נצל"ש אפשר בבקשה לשאול מאיזה עץ/חומר בנויה התיבה?

 

MDF בעובי 1.7, עם פלטה כפולה מקדימה עליה מחזיקים הסאבים.

בנוגע לבנייה, ת'אמת? זה יותר עניין של השקעה של זמן מאשר השקעה כספית, עלות חומרים גם לתיבה של 120 ליטר לא תעלה על ה300 ש"ח (כולל ריפוד טרמינלים ומה לא)

 

ועוד שאלה, לפני שהתקנתי את שני הסאבים, חיברתי אחד מהם בתיבה של 35L בשביל לנסות אותו ולראות איך הוא מתנגן, לפני זה גם חיברתי אותו freeair רק בשביל להתרשם מהיופי, אלא שעכשיו כששני הסאבים מחוברים יש לי בעיה שאחד (הותיק ביום) פועל חזק יותר מהצעיר יותר. יכול להיות שזה רק עניין של כך שהסאב הראשון כבר הספיק להפתח מעט יותר מהשני, ולכן ההבדל?

כדי לציין שגם הופיעו חרחורים מדאיגים מהסאב הראשון, מקווה שלא הספקתי כבר להרוס משהו.

 

תמונות של הכול מורכב ברכב, לא עושה להם צדק.

IMG_20111112_160033.jpg

IMG_20111112_160352.jpg

פורסם

עקרונית במקור הם היו מכוונים לבפנים האוטו, והטרמינל מצד ימין, בסמוך למגבר. בשביל להפוך אותם על הצד הנכון צריך כבל טיפה יותר ארוך - שיגיע מהצד של הJBL לקיקר, שמסתבר שאין לי בזמינות. (שלא נדבר על שוב להוציא ולהפוך את התיבה ששוקלת בערך שני שליש ממשקל הגוף שלי)

פורסם

אדי, זה הבעיה של האנשים פה. אתם לא מבינים שאין קשר בין גודל הסאב, או העוצמה שהוא יכול לספוג לבין "דיוק" "מהירות".

אם אתה רוצה, אתה יכול אפילו לגרום לBTL להישמע כמו XXLS על סטרואידים.

אבל העניין הוא, שאם אתה קונה BTL אתה לא תדחוף אותו לתיבה 60 ליטר אטומה, אתה תבנה לו תיבה 140 ליטר פתוחה עם אגזוז של טנק מרכבה בתור פורט! כי לא מעניין אותך "דיוק" ו"מהירות", מעניין אותך ה"סלאפ"!!! :)

 

שלומי,

 

אני מודע לזה היטב.

 

זו ממש לא בעיה לעבוד עדין עם סאב חזק.

 

אבל אני בטוח שאתה לא תקנה פרארי בשביל לנסוע בה 60 ואפילו לא 120

באותה הנימה אני בטוח שאתה גם לא תקנה פרארי בשביל הנוחות.

 

אתה יכול לקחת סאב כמו BTL ולכוון אותו לSQ אבל זה לא הייעוד שלו, אתה מבזבז כאן תשתיות, מקום --> סתם.

 

יש לך סאב וופרים שיכולים לתת תוצאת SQ מדהימה תוך כדי שמירה על נתון SPL מאוד גבוה - IDMAX, FI Q ו W7 והאבוק ועוד ועוד

 

למען האמת יש תחרויות SQ שפחות מ600 וואט אתה בכלל לא נכנס לקטגוריה.

 

פותח השרשיר יכול לקחת XXLS או כל סאב אחר בסגנון ולהוציא באס שנשמע כמו בהופעה חיה אבל הוא יהיה מוגבל בהספק - הJBLים האלה נותנים גם את הסאונד הזה אבל הם גם נותנים אותו בהספק הזה - בעיניי הם אפילו טובים יותר במובן הזה.

 

אבל לא כל אחד מוכן להשקיע כל כך הרבה בסאב וופרים, בתיבות שלהם, במקום שהן לוקחות ובתשתית מתאימה בכדי להחזיק שניים כאלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

MDF בעובי 1.7, עם פלטה כפולה מקדימה עליה מחזיקים הסאבים.

בנוגע לבנייה, ת'אמת? זה יותר עניין של השקעה של זמן מאשר השקעה כספית, עלות חומרים גם לתיבה של 120 ליטר לא תעלה על ה300 ש"ח (כולל ריפוד טרמינלים ומה לא)

 

ועוד שאלה, לפני שהתקנתי את שני הסאבים, חיברתי אחד מהם בתיבה של 35L בשביל לנסות אותו ולראות איך הוא מתנגן, לפני זה גם חיברתי אותו freeair רק בשביל להתרשם מהיופי, אלא שעכשיו כששני הסאבים מחוברים יש לי בעיה שאחד (הותיק ביום) פועל חזק יותר מהצעיר יותר. יכול להיות שזה רק עניין של כך שהסאב הראשון כבר הספיק להפתח מעט יותר מהשני, ולכן ההבדל?

כדי לציין שגם הופיעו חרחורים מדאיגים מהסאב הראשון, מקווה שלא הספקתי כבר להרוס משהו.

 

תמונות של הכול מורכב ברכב, לא עושה להם צדק.

 

 

תודה רבה! השבוע אלך לחפש את החומר באיזור מגורי... תמונות של הבניה אעלה באשכול שפתחתי,

רציתי להודות לך על העלאה של התמונות, זה נתן לי מושג קטן לגבי הבניה,

 

 

אגב, אני לא רואה מקום בתא המטען לגנראטור שהולך לספק לזה חשמל :-D

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

תתחדש, נראה בהחלט מפחיד, אני רואה שזה תפס לך את כול התא מטען איזה רכב זה?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

בהחלט סאבים מעניינים.

היה לי לפני כשבועיים 10" אינטש מהסדרה הוא אצלי ברכב. לכיומיים.

והוא בהחלט נתן בראש.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תודה רבה! השבוע אלך לחפש את החומר באיזור מגורי... תמונות של הבניה אעלה באשכול שפתחתי,

רציתי להודות לך על העלאה של התמונות, זה נתן לי מושג קטן לגבי הבניה,

 

 

אגב, אני לא רואה מקום בתא המטען לגנראטור שהולך לספק לזה חשמל :-D

 

בכיף, אם יהיו לך שאלות תרגיש חופשי לשאול.

 

תתחדש, נראה בהחלט מפחיד, אני רואה שזה תפס לך את כול התא מטען איזה רכב זה?

 

קיה הצ'בק ישנה, מנצל את המירב מהבגאז' נטול ההפרדה :)


×
×
  • תוכן חדש...