Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש אוטו לחברה שלי, נסיעות של 50 ק"מ פלוס מינוס ביום, חשוב לה שהאוטו יהיה קטן, חסכוני, ואמין.

אוטו' או ידני : לא חשוב.

רוב הנסיעות הם משולבות.

לא צרפתיות בשום פנים ואופן...

הצעתי לה או פולו קומפורטליין 2003, או סיאט איביזה גם 2003-2004, מה עוד בא בחשבון ?

בתודה מראש :

גידי בוקס.

פורסם

אפשר לרכוש ספייס מודל 05-06,היא יותר חסכונית וזולה לאחזקה,סריון 1.3,גטס תהיה פחות חסכונית אך גם אמינה יחסית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פיאט לא נותנת נוחות, כמו הפולו או האיביזה, וגם כמעט ולא ניתן למצוא אחת במצב שפוי, כולם ליסינג והשכרה וקילומטראז שלא יבייש אוטו שנת 85 הנ״ל לגבי הסיריון, וחיפשתי הרבה סיריון, גטס גם אותו הסיפור וחווית נהיגה על הפנים, מה לגבי מיצובישי קולט 2002 ? 

פורסם

זה בעצם הלנסר 3 דלתות,לא רכב ספורטיבי,אולי הוא ניראה ככה.

אם אהבת דווקא את איביזה וסיאט מכול הרכבים,אז לך עליהם,רכבים איכותים בין הסופר מיני לאותם שנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סיאט ופולקסווגן = תחזוקה יקרה

ופולו ואיביזה זה לא בדיוק המכוניות הכי אמינות שיש.

גם הגירים האוטומטיים שלהם לא מי יודע מה...

 

אז אני באופן אישי מעדיף לוותר על הנוחות ולשלם פחות במוסך ולא להתקע עם האוטו.

פיאט פונטו ספייס עם מנוע 80 כ"ס וגיר רציף זו אחלה אופציה אם מוצאים אחת שמורה, סיריון מ2004 ומעלה, גטס 1.6 מכל שנה או גטס 1.4 משנתון 2006 ברמת גימור GLI/GLX/GLS (העיקר לא GLF). גם בסדר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
פיאט לא נותנת נוחות, כמו הפולו או האיביזה, 

לגבי הפולו אני מוכן לקבל את המשפט הזה בערבון מוגבל, אבל ליד האיביזה הישנות? אתה רציני? צא שוב לסיבוב על שתיהן, המושבים באיביזה לא משהו בלשון המעטה.

קולט שוברת עמודי שדרה מדופלמת.

צא לסיבוב על הסיריון, תראה מה דעתך עליה

פורסם

שלום לכל העונים ותודה,

כל פעם אומרים לי פולו תחזוקה יקרה, מה זה יקרה עוד 100 עד 200 שקל לכל דבר, אבל מחזיק יותר זמן אז בסופו של דבר זה משתלם לא ?

היא לא רוצה רכב ספורטיבי היא מחפשת רכב קטן אמין ולא שותה דלק הכוונה היא ל 1 ל 12-15 בנסיעה משולבת, מאזדה היא לא מיני, ופיאט לא ניתן למצוא במצב שפוי כולם או גמורות או ליסינג והשכרה הנ״ל לגבי הסיריון שזאת גם אופציה מועדפת וחיפשתי אבל לא מצאתי אחת במצב הגיוני אותו סיפור כמו עם הפונטו…

אנחנו מהקריות ואתמול נסענו לראות פולו 03 עם 70 וקצת אלף קילומטר עד בת ים, המוכר אמר היא יש שנייה פרטית ספר טיפולים שמורה כמו חדשה, שאלתי כמה זמן הרכב אצלך והוא ענה לי 3 וחצי שנים והיא כמו חדשה והוא מוכר כי הוא רוצה להשתדרג, הגענו עד בת ים מהקריות הרכב עבר כמה וכמה תאונות רואים שעשו פחחות, פתאום הוא אומר לנו סליחה לא הייתי אמיתי איתכם עד הסוף אני בעצם סוחר, הביא אותנו מהקריות עד לבת ים ולא אמר מראש שהוא סוחר, ואין ספר טיפולים צריך להתקשר לאיזה מוסך שישלח, המנוע חנוק מת, מנורת מנוע בדיוק איך שבאנו נדלקה, פשוט זבל של אנשים יש בעולם הזה… 

פורסם

אני יודע שזה לא הבון-טון כאן בפורום אבל אני חושב שיונדאי גטס "צורה חדשה" (כלומר 2007 ומעלה) תתאים מאוד לחברה שלך. מדובר ברכב שהוא כנראה לא הכי חסכוני בדלק מבין הקטנות אבל הוא עדיין מאוד משתלם לרכישה כמשומש. תעשה חשבון - פולו מודל 2003 מתקרבת כבר לכל מיני תיקונים יקרים שנובעים מהעובדה שאחרי הכל מדובר ברכב שהוא כבר די ישן. באותו מחיר אתה יכול לרכוש גטס כמעט חדשה, חצי מהזמן על הכביש, וגם כמות התקלות הפוטנציאליות שבהן תיתקל קטנה יותר.

 

צריכת דלק של 1:15 בנסיעה משולבת לא תקבל בפולו בגטס או בסיריון. זאת צריכת דלק שאולי תגיע אליה עם יונדאי i10 ידנית. אל תפתח תקוות שווא בנושא הזה. ההפרש בין הגטס לפולו בצריכת דלק עומד על משהו כמו קילומטר לליטר, לא משמעותי במיוחד למי שעושה 50 קילומטרים ביותר.

פורסם

פשוט זבל של בן אדם,

אופיר הבעיה היא שכמעט ולא ניתן למצוא רכב כמו הגטס או הפונטו או הסיריון מיד פרטית ובמצב שפוי, כולם ליסינג או השכרה בעבר וקילומטראז שנושק לכיוון ה 200+ רכבים שנת 2005 ומעלה אז בגלל זה הם לא באופציות… וגם הגטס עושה 1 ל 10.

לא ביקשתי 1 ל 15 אמרתי בין 12 ל 15 שאיפות תמיד טוב שיהיה חחח, חוץ מזה מאנה כן תיתן תצרוכת כזאתי במשולב ואף פחות, אבל היא בטוחה כמו קופסה מקרטון…

פורסם

בגלל זה לוקח זמן למצוא רכב שמור,אתה לא יכול תוך כמה ימים למצוא,לי לקח כמעט חודש עד שמצאתי דובלו נורמלית.יש כמה גרנדה פונטו 07 בתקציב שלך אמנם ליסינג אך רכבים חדשים יחסית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני יודע בגלל זה אני מחפש, ולא לחוץ, והעיקר לא להתפשר, אני עד שמצאתי את שלי גם לקח לי כמעט חודשיים פולו 97, רכשתי אותה ליפני שנה וקצת עם 126,500 אלף ק״מ אמיתיים עם ספר טיפולים, שמורה ובמצב פנטסטי.

מה אתם אומרים על קולט 2002 יד ראשונה ספר טיפולים 88k ? איך היא מבחינת אמינות טיפולים ותצרוכת דלק ? 

פורסם

לפחות אמר שהוא סוחר ולא דפק אותכם... כנראה המצפון העיק עליו.

לגביי הקולט - רכב בן 10 עוד מעט, הגיר האוטומטי דורש קולר, נכון שהמצב של הרכב די מפתה ונדיר למצוא קולט יד ראשונה במצב כזה, הרכב אמין ולא יקר לתחזוקה, אבל יש לו שוק די מוגבל בגלל שהוא 3 דלתות (זה לא משהו אהוד במיוחד בארצנו), הוא לא בטיחותי והוא ישן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הוא אמר את זה כי ביקשתי לראות רשיונות וישר הייתי רואה את זה הרי הוא לא תופס יד וגם בהעברת בעלות המחיר שלו זה משהו כמו עד 40 שקל לא זוכר בדיוק כמה, אז כבר לא היה לו מפלט, פשוט זבל של בן אדם שאלתי ליפני בטלפון כמה פעמים שהוא פרטי ולא סוחר, והוא שיקר לגמריי, אחר כך הוא אומר לי מה בגלל שאני סוחר ? למה יש לנו שם רע? בגלל אנשים כמוך שמשקרים בטלפון ואז שעולים עליהם הם מודים וזה שפספסנו חצי יום עבודה, והכסף של הנסיעות, ואתה מבטיח דברים שבעצם אין, ואני ממש לא בטוח לגבי הקילומטראז שהוא אמיתי, והרכב כולו חבוט, אז למה לספר ניסים ונפלאות למישהו שבא מרחוק ומפסיד חצי יום עבודה ? פשוט זבל של בן אדם, אין מילה אחרת (בעצם יש אבל אסור לרשום אותה פה ;-) חחח)

ונחזור לנושא של השירשור אז מה כן ? כל דבר יש חסרונות ומעלות אבל אין משהו שנוטה לכיוון של יותר יתרונות ?

×
×
  • תוכן חדש...