Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

היום קרה לי מקרה מוזר. המצלמה [מצלמה] צילמה אותי ועוד אחד, רק שאני נסעתי בנתיב השמאלי והוא בימני.

נסעתי על השמאלי, כי אחר כך יש רמזור לפנות שמאלה לגהה. יש 3 נתינים [נתיבים]. אני הייתי על 80 ק"מש [כאשר המהירות המותרת היא]מותר על 70 והוא היה לפחות על 100+.

שניינו עברנו באותו הזמן את החריצים ברצפה.

איך אפשר להוכיח שהוא נסע מעל המהירות המותרת?

מה קורה במצב שיש שתי רכבים באותה תמונה?

דרך אגב, זה היה רכב משטרה סאבנה לבנה.

 

הצומת נמצאת אחרי בית דגן לכיוון גהה, כשישר זה אזור.

 

בתודה טל.

פורסם

מצד אחד אתה מדבר על מצלמת רמזור מצד שני אתה מדבר על מכונית סבאנה משטרתית.

 

אז תחליט מה צילם אתכם.

 

מצלמת רמזור לא מצלמת מהירות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נשמע כמו מצלמה מהדור החדש (גאטסו).

יש כאלו שמסוגלות לייצר דו"חות רמזור כשאדום ודו"חות מהירות כשירוק. חרוצות ה*ונות האלו. עדיין לא ידוע אם היכולת הזו תופעל בארץ.

הן יודעות גם להפריד בין הנתיבים השונים כלומר הדו"ח משוייך לרכב הנכון.

 

החדשות הטובות בשבילך הן שכל מערך הגאטסו עדיין בהרצה ולא מפיק דו"חות. סע לשלום.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

wil

 

הבחור מדבר כאילו צולם על ידי מכונית משטרה

 

" דרך אגב זה היה רכב משטרה סאבנה לבנה "

 

גם לא זכור לי שהותקנה שם גאטסו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כמו ש- wil כתב, אכן מדובר בגאטסו רמזור אדום + מהירות.

מיקומה בצומת T, כביש 44 למערב .(כ -100 מטר לפני הגשר של כביש גהה).

בתמונה שמופקת מופיע גם מספר נתיב בו הרכב הפעיל את הטריגר של המצלמה (1/2/3/4 lane), כך שאין בעיה

כאשר מצולמים שני רכבים במקביל. בניגוד למולטנובה - שם יש צורך בשבלונה (לפעמים הדוח לא נרשם, במידה ושני רכבים

נמצאים באזור הזיהוי שעל גבי השבלונה).

אגב, כך נראת תמונה של גאטסו רמזור:

 

751.jpg

פורסם

הפנמנו תודה

 

אכבר אדום

עדיין בשלבי נסיון ?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מיקומה בצומת T, כביש 44 למערב .(כ -100 מטר לפני הגשר של כביש גהה).

 

אני נוסע שמה הרבה מאוד, אל תפחיד אותי :shock:

אם אני נוסע מ44 לגהה ומגהה ל44 ואז לצריפין, יש גאסטו כלשהו על 44 שאני צריך לפחד ממנו?

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

×
×
  • תוכן חדש...