Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשריך, אבל אל תצפה שבגלל זה אני אתפגר ולו שניה לפניך. :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

+1 לבגירה :lol:

 

לגבי אלה שמחזיקים את הגג- לא יודע מה המטרה של זה בנסיעה בכביש החוף, אבל לא פעם אני תופס את הגג בפניות כשאני עף מצד לצד בכיסא, שאין בו כמעט תמיכה בצידי הגוף. וגם כמובן אין את הידית אחיזה על הגג בתוך הרכב בצד הנהג, אז אין משהו אחר לתפוס בו.

פורסם
מה ההבדל בין להעיף סיגריה מהחלון של האוטו לבין להסתובב ברחוב עם סיגריה ולזרוק על הריצפה?

 

הבדל עלול לעוף על רכב אחר, ולהבהיל את הנהג, וזה עוד המקרה האופטימי יותר.

לזרוק סיגריה ברחוב זה סתם להיות מגעיל ולא אכפתי.

פורסם
הבדל עלול לעוף על רכב אחר, ולהבהיל את הנהג, וזה עוד המקרה האופטימי יותר.

 

אני, כל פעם שאני רואה מישהו מעשן עם חלון פתוח, מוריד את המהירות למינימום האפשרי ומדליק מהבהבים. לעולם אין לדעת מהיכן תתקוף אותי הסיגריה שלו.

הגיע הזמן שהמחוקק יכיר בסיכון הקטלני שבמפגש סיגריה-רכב ויפעיל עונשי מאסר כבדים על המעשנים תוך כדי נהיגה!

 

:roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אבל לא פעם אני תופס את הגג בפניות כשאני עף מצד לצד בכיסא, שאין בו כמעט תמיכה בצידי הגוף. וגם כמובן אין את הידית אחיזה על הגג בתוך הרכב בצד הנהג, אז אין משהו אחר לתפוס בו.

 

תמיכת הגוף צריכה להיות התפקיד של הרגליים (רגל שמאל, ליתר דיוק) ולא של הידיים או הגב, לפחות ככל הניתן. נכון שמושב תומך יותר עוזר, אבל אם תנוחת הנהיגה סבירה ונותנים "קונטרה" עם רגל שמאל על המדרס (או אפילו על המצמד כשהוא לחוץ) לא צריכה להיות בעיה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

במקרה הפחות אופטימי הסיגריה תשליט טרור ותפיל את הכלכלה העולמית? תסלחו לי, אבל קצת הגזמתם. Falou, לפי מה שאתה אומר עדיף לעקב תנועה כדי שהסיגריה חס וחלילה לא תכנס למרחב האווירי של האוטו שלך?

Way down the lane away, Living for another day

פורסם
אני מעשן כמו קטר, אבל זורק במאפרה, ואם המאפרה מלאה אני מרוקן את תכולתה לכוס הקפה של הבוקר ואם הכוס מלאה בכפה אז אני מוציא את הסיגריות מהמאפרה ומכניס אותם לבקבוק שתיה ריק ואם אין בקבוק שתיה ריק אני בולע את הבדלים, העיקר לא לזהם את הסביבה.

 

הרגת אותי, עשית אגרגציה ללכלוך..!

וגם נתת לי חתימה חדשה! :)

 

ובנדון : סיגריה == Big No No מבחינתי, וכל פעילות בזמן נהיגה שהיא לא נהיגה לדעתי אסורה ומיותרת, ובאופן כללי איברים מוטלים מחוץ לחלון הרכב זה מגעיל.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
תסלחו לי, אבל קצת הגזמתם. Falou, לפי מה שאתה אומר עדיף לעקב תנועה כדי שהסיגריה חס וחלילה לא תכנס למרחב האווירי של האוטו שלך?

 

עדיף להאט את אחיי לכביש מאשר להציב אותם ישירות מול האש מסכנת החיים!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בזמן עבר בו הסיגריה עוד לא גרמה לסרטן , והאיתות היה נעשה עם יד שמאל, אז סיגריה ביד תרמה לנראות טובה יותר של האיתות בעיקר בימי החורף או בשעות הלילה.

 

אין ספק אחד ההזויים בשרשורים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כבר קרו אסונות כבדים בגלל השלכת סיגריה מהרכב:

(נשיונאל גיאוגראפיק) תאריך האסון: 24.03.99. סיגריה הושלכה בטעות לאגזוז של משאית שנמצאה במנהרת המון בלאן, המחברת בין צרפת לאיטליה. הנהג חש כי משהו אינו כשורה ויצא לבדוק את העניין, אבל אז המשאית התפוצצה. מטען המשאית – מלאי של מרגרינה, היווה דלק טוב לאש. הרוח במנהרה נשבה לעבר אחורי המשאית, והעשן לכד והרג 38 איש במכוניותיהם (התקציר מויקיפדיה).
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני נוהג ביד אחת (כשהכביש ישר) והיד השניה בחלון (רק המרפק). כשאני מתחיל נסיעה ברמזור או בעליות ממושכות אני לפעמים מוציא את היד ונותן כפה לדלת, אולי זה יזרז אותה קצת...

מי שמחזיק את הגג בד"כ עושה זאת בגלל השמש כשהסוכך שמש לא מגיע. אני גם עושה את זה לפעמים

 

אבל לזרוק סיגריה בוערת/כבוייה מהחלון זה פשוט גועל נפש. זה מתחיל בזה, עטיפות של מסטיקים, אח"כ הוא יזרוק את הכוס של הברד שנגמר לו, פחית קולה מעוכה ובסוף יזבל את הכביש בקרטוניות ארוחת ילדים של מקדונלס.

מי שעושה דברים כאלה צריך לשפוך לו צפרדע של הזבל של כל הרחוב לתוך הבית.

 

ובכלל אחרי האסון שקרה בכרמל, מי שמרשה לעצמו לזרוק סיגריה בוערת מהרכב צריך לשלם קנס כאילו ניסה להצית יער במכוון.

 

יש חוק שחייב להיות ברכב פח זבל או מאפרה, נכון?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כבר קרו אסונות כבדים בגלל השלכת סיגריה מהרכב:
(נשיונאל גיאוגראפיק) תאריך האסון: 24.03.99. סיגריה הושלכה בטעות לאגזוז של משאית שנמצאה במנהרת המון בלאן, המחברת בין צרפת לאיטליה. הנהג חש כי משהו אינו כשורה ויצא לבדוק את העניין, אבל אז המשאית התפוצצה. מטען המשאית – מלאי של מרגרינה, היווה דלק טוב לאש. הרוח במנהרה נשבה לעבר אחורי המשאית, והעשן לכד והרג 38 איש במכוניותיהם (התקציר מויקיפדיה).

 

טוב לדעת!

 

מעכשיו לא תראה אותי נוהג ליד משאיות של מחלבות...

 

אתה מכיר את ההוא שעשה תאונה כי החברה שלו מצצה לו?!

מאז ששמעתי על זה, אני לא מרשה לחברה שלי לשבת במושב הקדמי.

לעולם אי אפשר להיות זהיר מדי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בדיוק מאותה סיבה גם אני לא מרשה לאשה לשבת מקדימה!

 

בדיוק מאותה סיבה טרמפיסטיות תמיד מקדימה!

 

אבל אם יש טרמפיסטית אז אי אפשר לעשן כי יד אחת על ההגה ויד שניה צריכה להיות פנויה בשביל לדחוף להן את הראש למטה! :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1. לא אוכל שוארמות- הקוביות בבטן אוהבות את זה ככה...

2. לא שותה מיץ בצבע סגול שכתוב עליו ענבים- הכבד והכליות אוהבים את זה ככה...

לא אוכל שוארמות- הדיאטאנית צעקה עליי אז אכלתי אותה במקום...

2. לא שותה מיץ בצבע סגול שכתוב עליו ענבים- בלוטות הטעם שלי אוהבות את זה ככה...

אני, כל פעם שאני רואה מישהו מעשן עם חלון פתוח, מוריד את המהירות למינימום האפשרי ומדליק מהבהבים. לעולם אין לדעת מהיכן תתקוף אותי הסיגריה שלו.

 

 

תצחק, תצחק.

לצערי, לפני שבוע קרה לי מקרה הזוי.

אני נוסע לי עם כל ה-4 חלונות פתוחים (כדי לאוורר את הריח של עשן הסיגריות, ד"א), ומתוך פח האשפה שיש לי ברכב פשוט עף לי החוצה (מחוץ לאוטו!) הניילון של אריזה שהיה בתוכו.

מקרה דומה מאד קרה לי לפני שבועיים, שם השקית עצמה (שקית טרייה ונקייה לזבל) פשוט יצאה מהפח, רקדה סמבה על החלון האחורי לשנייה, ועפה לי מחוץ לחלון לעבר ארצות החום.

כושלראבו, אני חייב לארגן מכסה לפח הזה.

למען הסר ספק, 2 המקרים אמיתיים לחלוטין.

 

יש חוק שחייב להיות ברכב פח זבל או מאפרה, נכון?

שמעתי כבר פה בפורום שהכשילו טסט על פח אשפה (למעשה, על היעדרו). עד כמה זה אמיתי, אני לא יכול להעיד. מאז שאני זוכר את עצמי היה לי פח באוטו[כה אמר בעל ה-DL :lol: ](אותו הפאקינג פח-מאז 2004...כבוד!)ועברתי טסטים בלי בעיות מיוחדות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
טוב לדעת!

 

מעכשיו לא תראה אותי נוהג ליד משאיות של מחלבות...

 

אתה מכיר את ההוא שעשה תאונה כי החברה שלו מצצה לו?!

מאז ששמעתי על זה, אני לא מרשה לחברה שלי לשבת במושב הקדמי.

לעולם אי אפשר להיות זהיר מדי...

 

עזוב חברה, לפי הסטטיסטיקה לעשרה אחוז מאוכלוסיית הגברים אסור לתת לשבת במושב הקדמי :shock:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...