Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על מה אתם מדברים, היום ראיתי אישה נרדמה ברכב באמצע הכביש (גיל 40-45) :shock:

נגיד וזרמתי: לשים את היד מחוץ לחלון כך שהחלון פתוח עד הסוף והיד נשענת על הדלת.

אבל מה קטע שמוציאים את היד ותופסים את גג הרכב ושהיד לא מונחת על כלום (מקווה שהבנתם)

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם כבר יד על הגג, אותי תמיד קורעים מצחוק אלא שמובילים ספה/ מיטה/ מזרון זוגי בצורה פרטאצית על הגג וכל הדרך מחזיקים אותו עם היד. :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מעשן כמו קטר, אבל זורק במאפרה, ואם המאפרה מלאה אני מרוקן את תכולתה לכוס הקפה של הבוקר ואם הכוס מלאה בכפה אז אני מוציא את הסיגריות מהמאפרה ומכניס אותם לבקבוק שתיה ריק ואם אין בקבוק שתיה ריק אני בולע את הבדלים, העיקר לא לזהם את הסביבה.

haters will hate

פורסם
אם כבר יד על הגג, אותי תמיד קורעים מצחוק אלא שמובילים ספה/ מיטה/ מזרון זוגי בצורה פרטאצית על הגג וכל הדרך מחזיקים אותו עם היד. :lol:

זה לא בשביל להחזיק, זה בשביל לוודא שמה שזה לא יהיה ששמת על הגג עדיין שם ולא נפל :wink:

the london underground is not a political movement

פורסם

דיון מצחיק בתור אחד שהיה נוסע ת"א חיפה 3 שנים רצוף השיעמום מזיכרון עד חיפה בת גלים היה כיף לי עם היד בחוץ להרגיש את הבריזה מהים דרך אגב לדעתי זה קטע הכביש הכי יפה בארץ

פורסם

ידיים בחלון זה עוד כלום,

אני פעם אחת בבוקר בדרך לעבודה ראיתי רכב שעקף אותי מימין ואני רואה אישה שמתאפרת ומסתכלת רק על המראה המרכזית שכמובן מכוונת עליה! אני שראיתי את זה הייתי בשוק! עד כדי כך שנפלה לי המכונת הגילוח לתוך הקפה והקפה נשפך על העיתון שהיה על הברכיים, אז נאלצתי לזרוק את הסיגריה והקוראסון ולהתנגב!!! :lol::lol::lol:

פורסם

אתה צוחק? ראיתי פעם מישהי שנסעה עם הבן זוג שלה והיא במושב הימני עם רגל בחוץ,

(חסר שהרכב היה מגרד מעקה בטיחות/מישהו נכנס לו בצד)

 

תסקלו אותי באבנים ותתלו אותי בכיכר העיר,

אבל יש תופעה שאני מת עליה, זה נשים בחצאית מיקרו-מיני עם רגל על הדשבורד, - ואני שאני על רכב

גבוה נהנה מהתצפית :-P (יש פעמים שגן הערס קם לחיים ואני אפילו נותן תרועה בצופרי אוויר - לרוב הן מבינות את הרמז)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

כן, ובכלל מחרפנים אותי האלה שכותשים חומוס לפי מתכון מסורתי שהם השיגו באבו גוש אחרי שהשלימו סידרה של טקסים פגאניים שכוללת בחיקה בעילת סוריקטות ב160 קמ"ש על איילון צפון. כולה סיגריה, גם את זה כבר אסור?

Way down the lane away, Living for another day

פורסם

הייתה איזו בדיחה בנושא,

שיש ערסים שנוסעים עם היד מחוץ לחלון ומחבקים את הרכב (את הדלת) תוך כדי נסיעה. כאילו מה? הם יוצאים לדייט עם מישהי, מגיעים הביתה, הוא משאיר את הבחורה למטה , מפרק את הדלת ועולה למעלה ואומר להורים : "שלום אמא אבא, תכירו הונדה."

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

יש כלכך הרבה התנהגויות מגונות על הכביש היד זה רק חלק קטן מאוד מהתופעה הדבילית הזאת שנקראת חוסר אכיפה.

שוטר שרואה נהג עם יד בחוץ צריך לתת לו דו"ח, כמו שלא ניתן לאכול סנדוויץ תוך כדי נסיעה על אחת כמה וכמה סיגריה.

תארו לכם מצב של נסיעה בכביש מהיר והמעשן בדיוק נחנק הוא עוצם עיניים לשנייה אחת תוך כדי שיעול מלא לחה ונכנס בעמוד או ברכב נוסע לפעמים הסגריה יכולה גם לגרום לסחרור קל שמסכן את כל עוברי האורך גם כן.

יש יותר חסרונות מאשר יתרונות שלא לדבר על צריך לנסוע עם שתי ידיים על ההגה ואם לא לפחות שהיד השנייה תיהיה מוכנה להגיב ולא עם סיגריה.

פורסם

חלק מהאנשים פה מעלים סיטואציות שלא בהכרח קשורות לנהיגה עם סיגריה ביד. מה ההבדל בין להעיף סיגריה מהחלון של האוטו לבין להסתובב ברחוב עם סיגריה ולזרוק על הריצפה? סיגריה גורמת לסחרחורת? גם ירידה ברמת הסוכר. בואו נשלול רשיון מסוכרתיים.

בכלל, אני מעדיף נהג עם סיגריה ביד ויד אחת על ההגה מרכב שחונה על השוליים להפסקת סיגריה.

Way down the lane away, Living for another day

פורסם

תארו לכם מצב של נסיעה בכביש מהיר והמעשן בדיוק נחנק הוא עוצם עיניים לשנייה אחת תוך כדי שיעול מלא לחה ונכנס בעמוד או ברכב נוסע.

 

אוף, תפסיק לברווז במוח. מה לגבי כל האנשים עם אלרגיות, שחייבים להתעטש "עכשיו", אה? העיטוש גורם לעצימת עיניים, אם לא ידעת. אז אתה אומר שלהם גם אסור לנהוג?

או מה עם נכים שחסרה להם יד? אז הם ינהגו עם יד ב-6 ורגל ב-9?

לא יודע למה אתה כל כך מזועזע מזה שאנשים מעשנים, אבל בחייאת, תפסיק לאכול פרופגאנדות עם כפית ולבקש עוד. מה שתיארת פה זה בול-שיפט אחד גדול.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
זה הריח הכי מגעיל שיש בחוץ.

אני מעדיף כבר ריח של חרא של חזירים כמו שיש בכביש 70.

 

זה גם ריח שנספג במושבים של האוטו, בניגוד לאחרים.

 

what a load of crap

 

מחזק.

 

אם אתם הולכים להגיד שאני מדבר שטויות, לפחות תתייחסו לדברים שלי.

עם מה אתם לא מסכימים?

פורסם
לא נהגת אף פעם עם הבירכיים? :shock:

 

איך בדיוק אתה נוהג אחרי שאתה קונה מנה שווארמה ובקבוק מיץ ענבים? רק עם הבירכיים!

 

1. לא אוכל שוארמות- הקוביות בבטן אוהבות את זה ככה...

2. לא שותה מיץ בצבע סגול שכתוב עליו ענבים- הכבד והכליות אוהבים את זה ככה...

זמין 8)


×
×
  • תוכן חדש...