Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת הנוראי החדש שלאחרונה אני רואה זה נהג עם רגל שמאל מקופלת כך שהכף רגל על על המושב (והברך מציצה מעל החלון) - וממש הרבה כאלו.

 

WTF?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
עוד לא נתקלתי בכביש בזה:shock:(מודגש)

 

כדאי לא להתקל בזה או ברכב שזה קורה בו ! אף אחד לא יגמור טוב (ותשייכו למילים איזה מובן שתרצו).

כבר קרה , והיה עוד מקרה בכביש החוף שהשוטרים עצרו אותו לפני אסון.

וסוף לא טוב

 

כשאתם נוהגים - תנהגו !

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

חברים זה עוד בקטנה...

השבוע בדרכי ללימודים מהרצליה לרחובות ראיתי "גאון" בכביש 1 אשר ביד ימין היה הטלפון ויד שמאל הייתה מחוץ לחלון.

מזכיר- מהירות 100.:shock:

אני עדיין לא ממש מבין מה החזיק את ההגה ?:headscratch:

בטוח לא השכל...

זמין 8)

פורסם
עוד לא נתקלתי בכביש בזה:shock:(מודגש)

אז בוא אני יספר לך סיפור,לפני זמן מה אני נוסע לי על כביש 5 ליד מחלף הכפר הירוק,נוסע בשמאלי,רואה רכב מזדחל לו על השמאלי,מהבהב לו באורות,לא מגיב,שוב,לא מגיב!

הוא נסע על 80(!) בשמאלי!

מאותת ימינה ועובר נתיב ומסתכל עליו כדי לסמן לו שהוא אדיוט ושיעיף את התחת מהנתיב,ואז אני רואה שם בחורה פועלת נמרצות.

אנשים פשוט טיפשים ,אפילו אי אפשר לתאר כמה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לפמלה אנדרסון וטומי לי לא הפריע הקטע של הסקס באמצע הנסיעה.:-o.

אבל אני חושב שמרבית הדברים שאנו רואים על הכביש,משום מה קורים גם בשאר העולם ואולי גם דברים יותר גרועים...מי יודע.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

פורסם

תופעה היא כל התרחשות הניתנת לצפיה. בשימושו העממי מתייחס המונח לאירוע יוצא דופן.

 

זאת ההגדרה של ויקיפדיה, לא יודע עד כמה היא משקפת את המצב הקיים בישראל באותו עניין :)

פורסם

מקרה שהיה לפני חודשיים,

אבא שלי סיפר לי שהוא נסע בירידה לאיילון מראשון וראה את הסיטואציה הבאה! :lol:

 

מהרכב הראשון נזרקת סיגריה ובאלגנטיות נשאבת לתוך החלון של הרכב השני, הנהג של הרכב השני לא חושב הרבה,

לוחץ על הגז ומנגח את הרכב הראשון לתוך המעקה עד לעצירה מוחלטת של שניהם.

הוא לא ראה מה קרה אחרי זה אבל אפשר לתאר.

אז אם ראיתם אנשים הולכים מכות רצח במיקום הזה כנראה שסיגריה זו הסיבה :wink:.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
תופעה היא כל התרחשות הניתנת לצפיה. בשימושו העממי מתייחס המונח לאירוע יוצא דופן.

 

זאת ההגדרה של ויקיפדיה, לא יודע עד כמה היא משקפת את המצב הקיים בישראל באותו עניין :)

תופעה היא התרחשות מכל סוג, צפויה או לא ודי לקחת את ויקיפידיה כאורים ותומים.

דווקא ויקיפידה ועוד מילונים מתייסים למונח תופעה כאירוע לא צפוי בלשון העממי, כהרחבה למונח הכללי.

פורסם
אכן, הרגל מגונה, מטופש, ומסוכן שגם אני חוטא בו.

מעבר למה שהזכירה השודדת, גם מונע ממך לתפקד היטב עם ההגה במצבי חירום.

 

לעומת זאת, רגליים על הדש וכסא שוכב-זה יהרג ובל יעבור אצלי ברכב.

הוצאת לי את המילים מהפה. את כולן, בלי יוצא מהכלל.

לא יודע אם יש משהו יותר מעצבן מיד עם סיגריה בחלון ואחרי דקה היד ברכב והסיגריה על הכביש.

א)לא מבין מה מעצבן בזה (לא בציניות)

ב)אני משתמש במאפרה... לזה היא נועדה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז, לא יודע מה אתך, אבל אותי מעצבן שיש אנשים שבכיף שלהם לזהם את הסביבה. למה אי אפשר להיות קצת מתורבתים ולכבות את הסיגריה במאפרה? עזוב את זה שראיתי חיתולים\פחיות\שקיות במבה נזרקים מרכב.

פורסם

מה מעצבן בזה? אני לפני כמה שבועות עמדתי ברמזור וחבורת ילדים שעישנה באוטו זרקה סיגריה מהחלון ובמקרה היא נפלה על משהו דליק (לא שמתי לב מה זה היה) ופשוט התחיל לבעור באמצע הכביש.

מה שמעצבן זה שהאקט הזה זה זלזול בסביבה, באנשים אחרים (כמה הודעות מלפני) ועוד, זה תופעת הישראלי המצוי שהוא חושב שהוא הכי טוב ואף אחד אחר חוץ ממנו לא חשוב והוא לא שווה בכלל התייחסות.

ואם בנאדם לא רואה מה לא בסדר בזה, אז אני מצטער להגיד לך, יש משהו לא תקין בחשיבה שלו.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם
...

השבוע בדרכי ללימודים מהרצליה לרחובות ראיתי "גאון" בכביש 1 אשר ביד ימין היה הטלפון ויד שמאל הייתה מחוץ לחלון.

מזכיר- מהירות 100.:shock:

אני עדיין לא ממש מבין מה החזיק את ההגה ?:headscratch:

בטוח לא השכל...

 

לא נהגת אף פעם עם הבירכיים? :shock:

 

איך בדיוק אתה נוהג אחרי שאתה קונה מנה שווארמה ובקבוק מיץ ענבים? רק עם הבירכיים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...