Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חרטא! אפילו מנגנון נעילת כוונון ההגה הם לא מסוגלים לתכנן... אין כמו i30!

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

הבעיה שלי היא עם החרטום, על הZ4 הקטע של הפנס הדק יושב יפה מכיוון שהרכב פחות שמן, פה זה נראה מוזר, חסר פרופורציה.

 

הE30 היתה המכונית עם הפרופורציות הכי טובות, הE36 המשיכה את המסורת, וככה זה השמין לאט לאט אבל עדיין נראה שלם, עד לזאת.

haters will hate

פורסם
כפי שאמרת, אתה 'בדיוק מחליף'. בוא נדבר עוד מספר חודשים.

 

תגובת הדוושה של המנוע האטמוספרי טובה יותר ואת צריכת הדלק של מנוע הטורבו כשקצת תלחץ אותו או ביום מסלול(אם אתה הולך לכאלה) כרטיס האשראי שלך יזכור זמן רב.

 

וטרם אמרתי מילה על אמינות.

 

העובדה שמנועי ה-6 האטמוספריים(בנפחי 2.5, 3 ליטר) הוחלפו ב-2 ליטר מוגדש עם הספקים משתנים(184-245 כ"ס בתלות בגרסאות), אולי תורמת לנתונים נאים על הנייר. על הכביש זה לא יהיה תחליף למנוע ה-6 הטורי של ב.מ.וו.

 

נסה ותראה.

 

כבר עשיתי על ה-335 מעל ל-2200 מייל. חצי מהם באירופה ועוד כ-1000 ב-24 שעות האחרונות

האוטו עושה בממוצע 1-12 ק"מ לליטר עד עכשיו, וזה כולל גם גיחות אל מעל ה-200 קמ"ש ושיוט במהירות ממוצעת של 80 מייל לשעה. עד עכשיו אני מאד מרוצה.

לשם השוואה ה-330 עושה קצת מעל ל-8 בנסיעה משולבת של עיר (60%) וכביש מהיר (40%)

אגב צריכת דלק במסלול, היתה לי גם E46 M3 שאיתה הייתי במספר ימי מסלול. היא פירקה שם מיכל שלם ב-80 מייל. לא טרחתי לחשב בדיוק כמה זה יצא...

במסלול הכל צורך דלק, והרבה.

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם

תמונות של 335 חדשה עם חבילת ה-M

 

F30MSport-69.jpg

 

F30MSport-15.jpg

 

F30MSport-29.jpg

 

F30MSport-26.jpg

 

F30MSport-62.jpg

 

F30MSport-68.jpg

 

 

חייבת הנמכה דחוף, אבל בסה"כ אהבתי מאד

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם
8 הילוכים?

מה רע בשישה?

 

אפשר לקבל גם ידני רק עם 6 הילוכים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זהו תם עידן המנועים האטמוספרים,כואב הלב.

אפילו ל-z4 אין יותר מנועים אטמוספרים.

ה-m3 הבאה תקבל כמעט בוודאות מנוע מוגדש(6 צילינדר או v8 אם הם יהיו נדיבים)

 

לא שאני נגד מנועים מוגדשים,פשוט אני מעדיף אותם בנפחים קטנים,m5 e60 נשמעת הרבה יותר טוב מ-f10.

זונדה נשמעת הרבה יותר טוב מהיורה שמצדה נשמעת כמו סתם עוד סופרה משופרת או סיביק טורבו גדול type ערס.

 

מה השלב הבא פרארי,למבו ואסטון מרטין מוגדשות?

(f40 אני יודע..)

נו טוב,לפחות זה עדיף על מנועים חשמלים.

turboy


×
×
  • תוכן חדש...