Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד הפעם אני נופל להתלבטויות על המכשירים. נפתחה לי אופציה לרכוש את הG3 32GB במחיר של 2950 ש"ח.

האייפון 5S שלי חדש, בן חודש וקצת. ואני מבסוט עליו.

 

השאלה האם לשדרג או לחכות ל6? והאם יש צפי מסויים לכמה יעלה ה6? כי אם הוא יעלה מעל 3.5-4 אלף אז אין לי טעם בכלל לחכות.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

מה יש לך לשדרג לכל אחד מהם ? מה אתה מחליף טלפון כל יומיים ? מכשיר אמור להחזיק לך לפחות 2-3 שנים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אתה רוכש מכשיר ב 2950, שזה בעצם 3,000 אבל אם המכשיר חלילה יעלה 3,500 אז זהו? :|

 

בכל אופן ברור ומן הסתם, כמו תמיד שהמכשירים החדשים יעלו לא קצת, בין 3,500 לכ 4,000 שקלים תלוי בגרסאות. מכשיר לא נעול בארה"ב יעלה לך תמיד בין 700-710$ כך שאתה יכול כבר להבין כמה הוא יעלה בארץ.

 

יש לך ביד מכשיר 4 אינצ' 5S חדש לגמריי, בין המכשירים הבודדים המהירים ביותר שיש כיום, מה הטעם להחליף אותו? אם זה בגלל המסך, אין לך מה לחכות ולך על ה G3.

רק אל תשכח להתעצבן כאשר בעוד שנה לא תקבל יותר עדכונים... קצת מבאס.

לכל מכשיר יש יתרונות וחסרונות.

פורסם

מחזק למעט פרט אחד - ה 4 אינץ' של ה 5S זה היתרון הכי גדול שלו.

מכשיר קומפקטי עם רזולוציה מדהימה (על הנייר אולי יש טובות יותר אבל בעין הכל נכנס במסך ולא חסר שום פרט)

ששוקל 120 גרם וקצת.

ממש טלפון עם יכולות של מחשב ולא מחשב עם יכולות של טלפון לעומת כל הבלטות שמונפצות היום.

זה ממש לא מצחיק, ניסיתי להכניס note 3 עם קייס בסיסי לכיס ועוד רגע נפלו לי המכנסיים.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

מצטרף לדיעה הרווחת בינתיים. האיפון מכשיר מעולה, ולא רואה טעם להחליף אותו אלא אם המכשיר הבא אמור להכין קפה.

 

ומילא אם היה מדובר על מציאה של ממש, אבל המחיר הרשמי של ה-G3 אמור להיות 3200 שקל, ז"א שהיבוא הפרללי יהיה בסביבות ה-3000-2800

פורסם

גנבו לאמא שלי את הגלקסי 3 ששירת אותה שנתיים.

כעת צריך בדחיפות מכשיר חדש.

מקריאה ברשת הבנתי שאין שום ייתרון ממש לגלקסי 5 על ה-4 חוץ מכמובן המצלמה ועוד כמה שטויות (מדידת דופק וכו).

מעדיף לשתישאר עם הגלקסי בשביל למנוע לה כאבי ראש עם ממשקים חדשים.

הפלאפון שימש אותה עד עכשיו גם כמצלמה בטיולים.לא שזה קריטי אם המצלמה תהיה 16 או 12 מגה פיקסל.

הגלקסי 5 יקר ב-800 שקל כמעט מה-4.

האם יש כאן מישהו שהתנסה במעבר בין המכשירים האלה ויכול לתת עצה אם ה-5 מצדיק או לא את התוספת במחיר.

 

והמלצה למקום אמין לקניית מכשיר כי הרבה חנויות בזאפ שמוכרות הכי זול מקבלות תגובות של "לא להתקרב".

תודה!

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם אתה רוכש SGS4 תתעקש על עניין החלפת הסוללה (עשו כתבה לפני שבועיים ב7ימים)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הענין מוכר עוד לפני הכתבה(יש שני מכשירים כאלה כבר בבית שהחלפתי להם סוללה).

תפנית בחיפושים:

חבר מוכר גלסקי 3 ב-700 שקל,אלך עליו.:-D

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

קצת רקע , היה לי איפון 3g 3gs 4 ואחרי ש4 נהרס לי אחרי שניסיתי לתקן אותו בעצמי קניתי nexus4 שהייתה חוויה גרועה מאוד

רטט חלש עד בלתי מורגש בכיס , מסך חיוור ומצלמה גרועה. אחרי חצי שנה שידרגתי לגלקסי S4

טלפון שהיה מדהים בעיניי , מסך גדול יותר , צבעים חיים , מהיר וגם מערכת הפעלה הרבה יותר קלה לתפעול לעומת הנקסוס העירום.

 

מה שהרגיש לי חסר במשך הימים היה איכות הגימור של הגלקסי S4 , מסגרת הכרום התחילה להתקלף עם הימים והסוללה פשוט נגמרת בקצב מסחרר. מה שהפריע לי טלפון זה שהוא עשוי כולו מפלסטיק והוא מרגיש לא מוצק מספיק ביד.

 

חזרתי היום לiPhone 5s בעקבות הקניה שלי של iPad Air וזה טלפון הרבה יותר טוב לדעתי , המסך מציג צבעים אמיתיים ולא רוויים מידי , הלבן נראה לבן ולא אפרפר כמו בגלקסי S4 גודל המסך הקטן מפריע בהתחלה ואח"כ התרגלתי , יתרון שקל יותר להחזיק אותו ביד אחת והוא נכנס לכיס בקלות והחסרון הוא פחות שטח תצוגה.

האייפון מגיב טוב יותר לפקודות , אין לאגים , הכל עובד חלק , חנות האפליקציות נוחה יותר ובכללי אין אפליקציות זבל בחנות כמו שיש בפליי סטורץ

המצלמה מצלמת בכמה רמות טוב יותר , הטלפון מתפקס מהר יותר , הצבעים חיים יותר ופחות רעש בתמונות חשוכות

הספיקר במעט חזק יותר.

יתרון בסוללה - שני הטלפונים מחזיקים אותו דבר אבל הסוללה של האייפון נטענת במלואה בחצי מהזמן כיוון שהיא חצי בנפחה מהגלקסי - היתרון של הסאמסונג שאפשר להחליף סוללות.

ולא פחות חשוב לי היא איכות הגימור , האייפון עשוי מתכת זהב יפייפיה גימור מבריק במסגרת ותחושה מוצקה ביד ולא תחושה של פלסטיק רך בידיים כמו בגלקסי.

 

אחת הסיבות למעבר לאייפון היא שיתוף בין הייפאד האייפון והמאק , מהעדכון הבא של המאק וIOS יהיה ניתן לקבל ולהוציא שיחה מהאייפד והמאק וגם לקבל ולשלוח הודעות SMS וזה רק על קצה המזלג.

 
 

 

 
 
פורסם
לזקוקים לטלפון בסיסי - moto e הוזמן אתמול מאמאזון UK תמורת 100 ליש"ט (600 ש"ח) כולל משלוח ומסים. נמתין לראות אם UPS דורשים תשלום נוסף, למרות שדמי משלוח כבר שולמו.

המכשיר הגיע 4 ימים לאחר ההזמנה, המחיר הסופי 610 ש"ח (כולל עמלות חברת האשראי והפרשי שער), בלי הפתעות מצד UPS. בינתיים המחיר עלה ב-3 ליש"ט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רק בשבוע הבא יהיה מיקרוסים, בהמשך ינתן דיווח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...