Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ולאור המענה המחדד לגבי יבואן רשמי,

דינמיקה הם כאלו, אני יכול להסיק שאקבל באריזה גם כיסוי למכשיר (כמו שמסופק במקומות אחרים ) 
מכוון ל - A52 הרגיל 

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

המכשיר אמור להגיע עם כיסוי שקוף פשוט, מטען 15w מקורי וכבל usb טייפ סי. גם דינמיקה (סלקום) הם יבואן רשמי.

Sent from my MI 8 using Tapatalk

  • אהבתי 1

פורסם
בתאריך 19.4.2021 בשעה 16:58, Yondalar כתב:

האם יש אופציה, במכשירים של סמסונג או וואןפלוס, להדליק את הפנס ע"י לחיצה על אחד הכפתורים שבצידי המכשיר (כמו שקיים בשיואמי)?

בדקתי על הנוט 10+ שלי:

הגדרות

שורת חיפוש

Side Key

Double Press ->On

Open app

Flashlight

 

2 לחיצות על כפתור הכיבוי/הדלקה מפעילות את הפלאש, או מכבות אותו, גם כשמכשיר פתוח, וגם כשהוא נעול.

  • אהבתי 1
פורסם

OnePlus 3T
אמנם לא מכפתור פיסי, אבל אפשרות מחווה להפעלת הפנס387051c6a5a5fb1f0904276d7d001d23.jpg

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
בתאריך 21.4.2021 בשעה 21:42, קורן בן אשר כתב:

תודה לעונים.

אייפון לא יהיה. אבחר בין פיקסל 4A לבין G8s. נראה שבגדול עונים על מה שחיפשתי.

 

עוד סוללות ומטען ל-G4 (ואולי גם גופת G4 כלשהי) לא עוזר?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

מחפש פלאפון שיחליף את הסמסונג S7 אדג' ששירת אותה נאמנה במשך 4 שנים.

 

תקציב גמיש,

חשוב יותר:

חיבור אוזניות 3.5 מ"מ

הקלטת שיחות (מאמין שאצטרך יבואן רשמי)

אמינות ועמידות (שקט ל-3 שנים לפחות)

איכות שמע ובלוטוס שמתחבר בצורה חלקה

מהירות

 

חשוב פחות:

מצלמה

 

כרגע מתלבט בין סמסונג +S10 לסמסונג -A52 5G (5G בגלל מעבד, קצב ריענון ו-RAM מעט עדיפים)

אשמח לשמוע המלצות פתוח גם לכיוונים אחרים.

 

תודה.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי gt3rs

turboy

פורסם

הפוקו F3 הגיע היום ארצה.

מלבד זה שהוא לא ממש עונה על הדרישות המקוריות שלי (לא סיני, אין שקע 3.5 מערכת הפעלה עם שטויות של שיומי)

הוא נראה עסקה דיי טובה.

יתרונות/חסרונות ידועים למישהו?

קצת מבאס שהביאו רק בצבע שחור כרגע אבל זה פחות קריטי.

פורסם

גם אני שוקל אותו, אבל המחיר לגירסה עם 8GB זיכרון כבר קרוב ל- OnepPlus 8T ו- S20FE.

אמנם מעבד 870 לעומת 865, אבל בחלק משאר הדברים יש להם יתרונות על פניו.

מצד שני, הוא בכל זאת זול מהם ומרוויחים 256GB אחסון לעומת 128.

פורסם

MIUI מערכת הפעלה מצויינת

 

 

לפני 10 שעות, Yondalar כתב:

גם אני שוקל אותו, אבל המחיר לגירסה עם 8GB זיכרון כבר קרוב ל- OnepPlus 8T ו- S20FE.

אמנם מעבד 870 לעומת 865, אבל בחלק משאר הדברים יש להם יתרונות על פניו.

מצד שני, הוא בכל זאת זול מהם ומרוויחים 256GB אחסון לעומת 128.

 

אין סיבה להעדיף 8GB RAM על 6GB, זה כבר שדרוג חסר משמעות, אלא אם אתה יודע שיש לך איזשהו שימוש לזה.

 

מקום אחסון, אני אומנם מחזיק לי מספיק בענן גם כך, אבל אני באמת לא מבין למה כיום אנשים צריכים 256... בסלולרי! מסרטוני וידאו? שומרים כל שטות שנשלחת אליהם בוואזאפ?

אני עם 64, פעם בכמה חודשים מעלה את כל התמונות לענן, זהו.

 

נתונים זה חשוב, אבל צריך להבין את המשמעות שלהם לכל משתמש. 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

מסתבר של- G8s יש טעינה אלחוטית ( @vadim6385 האמנם?), אבל ל- Pixel 4A לא. עד כמה זה פיצ'ר מעניין/מועיל? חוות דעתכם. לא היה לי עדיין שום מכשיר עם טעינה אלחוטית זולת מברשת שיניים.

 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

זה Nice to have, אבל קח בחשבון שטעינה אלחוטית תמיד איטית מטעינה בכבל.

אם ה-G8S נטען ב-15W בכבל, הוא ייטען כנראה ב-10W באלחוטי, זה 2/3 מהירות.

 

אגב אצלי המכשיר תומך טעינה בכבל עד 24W, טעינה אלחוטית עד 15W, ברוב המוחלט של המקרים אני מטעין עם כבל.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה שימושי מאוד במידה וברכב שלך קיים משטח טעינה אלחוטית.
בבית אין בזה צורך, כי הטעינה הזאת יותר איטית והמכשיר מתחמם.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...