Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לצערי, לא יודע לעשות רוט, מה שגם מבטל את האחריות. בנוסף, לפי התגובות רואים שהיא לא ממש יציבה ולא מקליטה שיחות מחסוי.

במכשירי גלקסי מתקינים אפליקציה פשוטה בחינם והכל מוקלט..

יציבה ועוד איך. מקליטה מחסוי.

Veni Vidi Vici

פורסם

מהניסיון שלי - צפה לו בעוד 3-4 שבועות.

 

אתה איש רע :evil:

 

:-D

 

מסתבר שנבואת הזעם שלך התממשה - ולא רק התממשה, אלא גם התארכה מעבר למצופה (שלי לפחות).

עוד יומיים "נסגרים" להם 6 שבועות של המתנה, והיום התעדכן הסטטוס שהחבילה כבר נמצאת כאן בסניף הראשי של הדואר בעיר (בד"כ משם עד שזה מגיע אליי זה סיפור של יום או יומיים לכל היותר, מניסיון עם כל החבילות שאני מקבל...).

 

איציק

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה רק אני או שכולם חושבים שמי שרוכש אנדרואיד, צריך לרכוש מכשיר עם תמיכה וקהילה נרחבת כך שיהיה בעתיד אפשרות להתקין ROM ומערכות הפעלה מתקדמות וקרנלים...

 

huawei שרכשתי לאימי לפני שנתיים, לא מקבל שום עדכון כבר שנה וחצי.

בזיון.

פורסם

זה תלוי איזה מכשיר,למשל oneplus one עד עכשיו מקבל עידכונים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
זה רק אני או שכולם חושבים שמי שרוכש אנדרואיד, צריך לרכוש מכשיר עם תמיכה וקהילה נרחבת כך שיהיה בעתיד אפשרות להתקין ROM ומערכות הפעלה מתקדמות וקרנלים...

 

huawei שרכשתי לאימי לפני שנתיים, לא מקבל שום עדכון כבר שנה וחצי.

בזיון.

 

לא קונה שום דבר שאיאפשר לפתוח לו בוטלאודר

אם הייתי רוצה סטוק אנדרואיד בלי רוט הייתי חוזר לאייפון שעם IOS10 כבר סגר את הפער מול אנדרואיד ברוב הפיצ'רים

פורסם

צריך עזרה סופית ואחרונה.

ירדתי מקניית השיאומי redmi note 3 pro כי למרות מחיר טוב, מערכת ההפעלה MIUI היא גועל נפש בעיניי.

 

נכון לעכשיו נשארתי עם 2 אופציות למכשיר של 2K ש"ח:

one plus 2

meizu pro 6

 

מי מביניהם מומלץ יותר? אני צריך אנדרואיד נקי ולא חרטא סיני מקוסטם.

פורסם

אם פסלת את MiUI, אני די בטוח שלא תאהב את FlyMe.

התנסית במכשיר שלהם?

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

היה לי פעם רום של MIUI מותקן על גלקסי והוא פשוט חרא של דבר.

לא התנסתי במכשיר שלהם אבל תודה על המיקוד. בone plus המצב יותר טוב?

פורסם

Oneplus זה כמעט אנדרואיד ריק לגמרי.

שהם התחילו עם מערכת ההפעלה שלהם היא הייתה ריקה לגמרי, אפילו מצלמה לא הייתה.

עכשיו יש קצת תוספות שלהם.

אייל

פורסם

אני יודע שבמכשירים דוגמת הסמסונג ו-LG רצוי לקנות יבוא רשמי וזה כבר מייקר אותו מעבר למה שרציתי לשלם.

פורסם

רוצה נקי, נקסוס 6P. לא יודע לגבי העלות בארץ אבל בטוח דרך אמזון אפשר לרכוש יותר זול. אני עברתי אליו מנקסוס 5.

יותר נקי מזה לא יהיה.

Veni Vidi Vici

פורסם

בארץ יקר מדי ואין לי זמן לחכות להזמנה מחו״ל אני צריך להחזיר את המכשיר שלי עוד השבוע...

פורסם

נקסוס 5x עם 32 gb עולה בארץ 1500 שקלים. אנדרואיד נקי, מצלמה זהה לנקסוס 6p.

יש לי בבית מכשיר כזה - לא רואה סיבה להעדיף עליו 1+2.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...