Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4395 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צביקי



 

תודה רבה על המידע - הדיל של קרסו הולך ונראה מרגע לרגע כמו הברקה גאונית.

 

בהחלט חשבתי לרכוש מגאן שעברה 90K דווקא בגלל נושא הטיימינג שכבר בוצע - זה גם מוריד קצת במחיר של הרכב ואני בן אדם שממש לא מפחד מנתון הקילומטרז'.

 

רכב זה מכונה - בדיקת קניה אומרת מה המצב שלו, לא הקילומטרז'.

 

לי זה נשמע שבשביל טווח האחריות לפחות זו רכישה משתלמת ביותר.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

אני חושב שבדיקת קניה אמיתית במוסך יכולה להגיד הרבה יותר ממד הק"מ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת קניה + נסיעה על הרכב + חוות דעת מקצוע + בדיקה של הרכב על ליפט במכון פרונט + בדיקת מסמכים ורישוי וחובות מול משרד הרישוי.



 

זו בד"כ שרשרת החיול שאני מעביר רכב לפני קניה.

 

עונה לך על השאלה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה הויכוחים בנושא האמינות כל הזמן, וסיפורים על הדוד עם הטויוטה המתקלקלת והחבר עם המגאן בת 35 שנה שלא נכנסה למוסך אפילו לטיפולים, בשביל זה יש סקרי אמינות בכל העולם (גם בארץ יש אבל הוא חסוי), וכן מה לעשות הם כולם מראים שיפניות יותר אמינות ובטח מרנו אבל גם מ VW BMW ומרצדס. כולל הסקרים מאירופה שאין להם אינטרס לקטול את הפירמות המקומיות ויש בהם מוסכים ש"יודעים" לטפל במכוניות אירופאיות (בניגוד לדעה שרווחת כאן כאילו במוסכים של היבואנים האירופאים עובדים אימבאסילים חסרי תקנה ורק ביבואנים של היפנים מעסיקים בוגרי טכניון). סטטיסטית היפניות יותר טובות כמו שסטטיסטית האירופאיות יותר נוחות, אבל יש לכאן ולכאן. במקרה הלכאן של מגאן לא משהו.

 

לגבי מהפיכת האמינות. 2 חברות בעבר הודיעו על מהפיכת אמינות בעבר:

סיטרואן עם השקת ה-BX ,המכונית הכי מתקלקלת בעולם.

VW עם השקת הפולקוואגן חלונות נופלים גולף.

כך שלסמוך על מהפכת אמינות, מקביל לכל אלא שקונים יפניות בהשקה עוד לפני שנסעו נסיעת מבחן וחושבים שפתאום היפנים יתחילו לגמר את המכוניות מעור ולשים בולמי אויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על רוב השרשור הזה ואני רוצה לציין קודם כל שהתגובות בעד ונגד של חלק מהחברים כאן כבר גובלות בילדותיות נוסח "לי יש גדול יותר".

 

 

 

 

 

יש לי כרגע קורולה 96 שאני שוקל בשנה הקרובה להחליף אותה כבר -

 

לא ראיתי בה תקלה אחת ואני מת על הרכב, אבל

 

1. היא לא בטיחותית.



2. היא כבר ישנה - אמנם, אפס תקלות מוחלט ואפילו לא החלפתי בה נורה אחת בפנסים הראשיים אני לא זוכר כבר כמה זמן - פה ושם הולכת לה איזו נורית ברקס בפנס הימני - מזל שיש שתיים בכל פנס.

3. לעבור איתה טסט זה סיוט בגלל נושא זיהום האוויר.

4. היא מאוד לא נוחה ורועשת.

 

כאשר שתי הסיבות העיקריות להחלפה הן - לא בטיחותית (מאוד לא), לא נוחה ורועשת (מאוד לא נוחה מאוד רועשת)

 

אנחנו מתכננים להתרחב למשפחה שיש בה יותר משתי נפשות ואני לא רוצה לראות לא את אשתי ולא את הילדים ברכב לא בטיחותי ברמה כל כך נפשעת.

 

חשבתי על המגאן 2 בגלל ש:

 

1. היא מאוד בטיחותית!



2. היא מאוד נוחה.

3. היא בעלת צריכת דלק שפויה לכל הדעות.

4. מרווחת וכוללת תא מטען גדול.

5. זולה לרכישה.

6. מקבלים אותה היום עם אחריות, עם מערכת מולטימדיה, עם ג'אנט מגנזיום וחיישני רוורס וגם עד כמה שזכור לי טיפול ראשון עם הנחה משמעותית.

 

לאבא של אשתי יש אחת כזאת והוא מאוד מרוצה סה"כ - באמת הגיר שלה עצל משהו והיה מקרה אחד מוזר עם משאבת שמן גיר שהסתדר מעצמו ואת בלם היד הוא צריך למתוח (משהו שכבר קרה לי במכונית אחרת).

 

----------- עד כאן לגבי הרקע

 

רצועת טיימינג - באמת מאוד יקר, כאילו שמשלמים כאן על אלפא או משהו כזה - אם זאת, פעם ב90K אני מניח שאפשר לשרוד עם כזו הוצאה.



תושבות מנוע שציינו כאן - 400 שקלים לתושבת זה מחיר פנטסטי לא יודע מה איתכם אבל בקורולה 96 תושבות קדמיות\עליונות עלו משהו כמו 350 אבל האחוריות 700 לאחת והתושבת גיר גם כן - בפועל שילמתי קצת מעל 3K להחליף את כל התושבות בקורולה במוסך מורשה.

 

לגבי תקלות אחרות לראש צוות שלי פעם אחת הרכב פשוט לא נכבה - הוא היה צריך להגיע למוסך ושם חיכו עד שהדלק יגמר - כן כן - מה ששמעתם ופעם אחת הידית של בלם היד נשארה לו ביד!

 

אם זאת הוא קיבל רכב ליסינג שעבר התעללות.

 

עכשיו השאלות שלי הן כאלו:

 

1. למיטב הבנתי מטפלים ברכב הזה כל 30K קילומטר - לא 10, לא 15 - כל 30K!

 

זה נראה לי קצת מוגזם כי שמנים ברכב יכולים להפוך לבוץ ללא החלפה אחרי כל כך הרבה מרחק ובגלל זה אני לא מתפלא שקרה לחמי מה שקרה לו עם משאבת הגיר.

 

כמה יעלה להחליף רק מים ושמנים ברכב הזה? - אם מישהו יודע אשמח לדעת. בקיצור - טיפול סיכה.

 

2. במידה ולא הגעתי ל30K תוך שנה - מה מרווח הטיפולים המומלץ לרכב הזה? פעם בשנה? פעם בשנה וחצי?

 

3. החלפת נורת הדרך הראשית שמתבצעת דרך בית הגלגל - לאמר לכם את האמת, זה נראה לי עדיף על המצב ברכבים יפניים וקוראניים שתוכננו לידיים של מלוכסנים קטנים - ניסיתם פעם להחליף פנס בקורולה 2007? כמה שריטות וחבלות אתם תקבלו לפני שתצליחו לדחוף שם את הידיים ולי עוד יש אצבעות דקות.



ניסיתם פעם להחליף נורה באוונסיס 2006??? - יש שם איזה פלסטיק שאתם צריכים לדחוף הצידה לפני שאתם בכלל מצליחים לדחוף לשם את היד - ואתם לא רואים כלום בזמן שאתם עושים את זה - על עיוור! זוועת עולם.

 

אם אני יכול לפרק לרגע בית גלגל ואז יש לי גישה חופשית לחלק האחורי של הפנס - זה נשמע לי הרבה יותר חכם מהאסון טבע הזה שהולך בטויוטות בקטע של החלפת נורה.

 

אני מת על טויוטות שלא תבינו אותי לא נכון - אבל אני לא מסוגל להרשות לעצמי אחת נוספת עם המחירים האלו.

 

אשמח לתשובות.

 

השאלות שלך מוכיחות שרק העלות היא בראש מעייניך. למי אכפת אם הטיפולים ב15 או 30K . זה כסף קטן גם ככה ביחס לעלות תחזוקת הרכב.

השאלות הבאמת מעניינות הן מה המחלות של הרכב, מתי הולכים שסתומי גיר וכמה עולה , האם הבעיה שרכבים נכבים רנדומלית באמצע כביש ראשי נפתרה וכו'...

 

בנוגע לטיפול : לדעתי לא לעשות טיפול שנתי לרכב זו הזנחה פושעת. גם אם הוא בקושי נסע.

אני בטוח שה30K מותנה בתקופת בזמן.

 

נ.ב. מי מחליף תושבות לקורולה 96 במוסך מורשה?? זה רכב זול, קח אותו לאחד ממומלצי הפורום עם מחירים הוגנים ושירות טוב.

 

 

 

 

גדול - כמו פרוקטולוג פילים

:-P:-P:-P

 

 

 

 

מדהים איך באף אחד מהרכבים היום לא חשבו פשוט על לאפשר לפנס כולו לצאת החוצה בשביל גישה קלה, בשביל לפרק את הפנס ברוב הרכבים היום צריך לפרק את הטמבון הקדמי ובשביל להגיע לנורה האחורית צריך לבצע מעשים שנראים כמו הטרדה מינית.

 

מ-ד-ה-י-ם!

 

תהליך החלפת הפנס בגולף דור 5 הוא דוגמא ומופת להנדסת אנוש, בניגוד לגולף דור 4 בה היתה בעיית גישה בפנס בצד של המצבר.

חצי סיבוב של התושבת ויש לך את התושבת עם הנורה עליה ביד. מחליפים נורה, מחזירים ולהתראות. 20 שניות עבודה בלחץ.

חפש בגוגל סרטון שלך מגאן VS גולף בהחלפת נורה. מתוך הילוך חמישי.

 

אני זוכר שהמנחה החליף נורה ואכל סנדוויץ' בו זמנית ואף הספיק לבצע טיפול מלא לרכב לפני שהמכונאי המורשה של רנו החליף נורה במגאן.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי טויוטה - אני מטפל רק במורשה ורק במוסך ספציפי



 

סה"כ ההוצאה שלי על הרכב הזה בשמונה השנים האחרונות היתה קטנה מאוד.

 

השאלות שאני שואל הן שאלות רלוונטיות - טיפול שנתי בעיני הוא מאוד הגיוני גם כן אבל אם עושים לרכב טיפול כל 30 זה גרם לי לתהות אם הטיפול התקופתי המומלץ הוא גם מרווח יותר.

 

ותקרא מה רושמים לך שם - אתה מקבל שלושה טיפולי סיכה חינם - לא רע!

תוסיף לזה אחריות ואתה כבר מקבל כאן חבילה שקשה להתעלם ממנה.

 

השאלה שאני שואל את עצמי זה עם רנו שכזו היא רכב שאני אוכל להחזיק לטווח ארוך? - כאן כבר זו גם שאלה של בלאי צפוי מהרכב ועם גיר בעייתי - לתקופת האחריות אולי זה בסדר, אבל מה שיבוא אחרי זה כבר סיכון רציני מבחינתי.

 

הדיל הזה מאוד קורץ לי.

 

מרגישים מהתשובות שלך שאתה מאוד משוחד על פולקסוואגן וקהל היעד שאני מכיר לקונצרן הזה באמת מתחלק לשתיים - האחד שמרוצה עד הגג והשני שאומר לבעלי כיס עמוק מהממוצע בלבד.

 

אני חושב שהגיע הזמן לרחרח את המבצע הזה יותר מקרוב - ההתכתבות כאן נתנה לי מספיק מידע ולקרוא מחקרים בעד ונגד זה טוב ונחמד אבל לעשות החלטה זה כבר סיפור אחר.

 

תודה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד מילה, מאחר וגם אנו מחזיקים רכבים לתקופה ארוכה.

 

מה ששיכנע אותי, היתה המחשבה שקרסו לא היו נותנים אחריות כ"כ מקיפה אם לא היו מאמינים ברכבים שלהם.

לא נראה לי שיבואן בשביל לפתור את בעיית המלאי שלו היה במודע תוקע את רשת המוסכים שלו עם כמויות של מגאנים באחריות שהוא יודע שמתקלקלות כל שני וחמישי.

 

אני מוכן לקנות את ההסבר שלהם על כך שהמגאן כבר לא מתקלקלות כבעבר, כמו גם את מנהל השירות שטוען כי הסטטיסטיקות של המגאן החדשה זהות לניסאן.

 

צביקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ששיכנע אותי, היתה המחשבה שקרסו לא היו נותנים אחריות כ"כ מקיפה אם לא היו מאמינים ברכבים שלהם.

 

הבה נחשוב רגע, מה היא למעשה "אחריות" בענף הרכב? בשורה התחתונה - זה ביטוח שבר, כלומר הסדר שבו הוצאות תיקוני תקלות (אבל לא תאונות) יוצאות מכיסו של יבואן, יצרן או חברת צד ג' (יותר נפוץ בחו"ל) במקום לצאת מכיסו של בעל המכונית. כמו לכל סוג אחר של ביטוח, גם ל-"אחריות" יש עלות מוחשית: סטטיסטית הסבירות לתקלות בתקופה מסויימת היא X, עלות תיקונן הממוצעת היא Y, מתוך X, Y וגורמים נוספים ניתן לחשב את העלות הזאת. בפועל, עלות ה-"אחריות" לשנתיים או שלוש ונסועה מרבית כלשהי שאנו רגילים לקבל במעמד הרכישה של מכונית חדשה כבר מגולמת במחיר המכונית.

 

למחירי המחירון לצרכן של מכוניות החדשות יש חשיבות רבה ולשינויים במחירים האלה השלכות מרחיקות לכת, כולל על שוק המכוניות המשומשות, על ענף הביטוח, וכ"ו. כל אחד מיצרני ויבואני כלי הרכב מתמודד עם זה קצת שונה. יש כאלה שנותנים הנחות "מתחת לשולחן". יש כאלה שמתקינים על חשבונם תוספות כמו חיישני חניה, מערכות איתור ומערכות מולטימדיה. יש כאלה שנותנים "טיפולים חינם", כלומר משלמים מכיסם על טיפולים תקופתיים למכונית. ויש כאלה שנותנים "אחריות" (ביטוח שבר על חשבונם) למכוניות חדשות לתקופות העולות משמעותית על המקובל בענף (למשל ל-7 שנים במקום 2-3). ואז, יש את היבואנ(ים) שמוכנ(ים) לספוג אפילו הוצאות ביטוח שבר של מכוניות יד 2...

 

כל אלה הן בהחלט דרכים יצירתיות להוריד מחירים בפועל בלי להוריד מחירים רשמיים (או לפחות נסיון לכך). האם זה "טוב"? האם זה "רע"? זה לא משנה: זה מה שיש! יש להיות מודע לכך ולפעול בהתאם.

 

כל האמור לעיל הינו דעתי האישית בלבד. אין צורך לאיים אליי בהליכים משפטיים. טל"ח. בע"מ. מסק"ר.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ותקרא מה רושמים לך שם - אתה מקבל שלושה טיפולי סיכה חינם - לא רע!



תוסיף לזה אחריות ואתה כבר מקבל כאן חבילה שקשה להתעלם ממנה.

 

הדיל הזה מאוד קורץ לי.

 

אני חושב שהגיע הזמן לרחרח את המבצע הזה יותר מקרוב - ההתכתבות כאן נתנה לי מספיק מידע ולקרוא מחקרים בעד ונגד זה טוב ונחמד אבל לעשות החלטה זה כבר סיפור אחר.

 

תודה.

נו באמת, בוא ניראה את קרסו מאמינים לדברים של עצמם ומוכרים את המכונית במחיר השוק. על הדיל הזה אתה משלם. לדעתי אפילו יקר, מכוניות זהות נמכרות בשוק בכלמעלה מ 10K פחות מהמחיר של קרסו. תבדוק. כלומר אתה בוודאות משלם על תיקונים 3,333 שקל בשנה! גם אם לא קרה כלום לרכב האמין הזה. מיותר גם לציין את הנכונות, את היחס ואת טיב התיקון במוסכי היבואן בתקופה שאתה "לא משלם". לא ניראה שהרבה היו מתלהבים לשלם סכום כזה עבור ביטוח תקלות. אל תתבלבל אנחנו עדיין מדברים על רכב משנת 2008 ומעלה.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת קניה + נסיעה על הרכב + חוות דעת מקצוע + בדיקה של הרכב על ליפט במכון פרונט + בדיקת מסמכים ורישוי וחובות מול משרד הרישוי.



 

זו בד"כ שרשרת החיול שאני מעביר רכב לפני קניה.

 

עונה לך על השאלה?

מכון הבדיקה לא בודק קודי תקלה ממוחשבים ספציפים ליצרן, קשה לו לבדוק נזילות אם שטפו את המנוע , לא יודע אם נוזל הקירור היה בעבר רק מיים, קשה לו לודא אם הסמיכו את שמן המנוע כדי להעלים רעשים ועוד.

מכון הבדיקה גם ממציא \ מגזים בתקלות כדי להתכסות מתביעה משפטית. הבוחן מוסר בע"פ פרטים נוספים שלפעמים מבלבלים. מכיון שהם אינם רשומים , אי אפשר להתיעץ אח"כ עם מישהו שמבין.

 

בדיקה קניה במכון בהחלט חשובה, אבל כחלק מבדיקות נוספות, ומעל לכל, אין תחליף להסטורית טיפולים מסודרת של הרכב.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה - נו באמת



 

אז איך אתה מצפה אי פעם לקנות רכב יד2 - לפרק אותו לגורמים ולהרכיב מחדש?

 

די לפרנויה ובאמת מספיק עם אובדן הפרופורציות הזה - אתה קונה מכונה!

 

יש דרכים לבדוק מכונה ואלו הן הדרכים המקובלות - רכב שטופל כמו שצריך, אין שום סיבה בעולם שלא תצליח לקבל את היסטוריית הטיפולים שלו.

 

במקרה יש לי סורק OBDII אפרופו וקודי תקלה אני יודע לבדוק בעצמי - אם לא דולקת לך נורית בדיקת מנוע זה לא יעזור לך כי גם ככה, לפי הפרנויה שלך, מישהו איפס את קודי התקלות ברכב.

 

והשעונים של הרכב בטוח שחיבלו בהם ועוד ועוד ועוד - אין לזה סוף.

 

כשאתה קונה רכב אחת הבדיקות הראשונות שאתה עושה הינה בדיקה ויזואלית שלך - אם אתה יודע לבוא באור יום ולא בלילה בכדי לראות חלודות, הבדלי גוונים, מכות צד, חוסר התאמה של מכסים ועוד ועוד אתה כבר תדע אם הרכב הזה עבר תאונה כזו או אחרת, אם הצבע שלו יד ראשונה, אם החליפו חלקים ועוד.

 

מיד אחרי זה אתה לוקח את הרכב לנסיעת מבחן - שם אני כבר מבטיח לך, אתה תדע היטב אם זה רכב שאתה לוקח לבדיקה או לא - רכב זה כמו אשה בשביל רוב הגברים, אם אין קליק, אתה לא תמשיך.

 

אחרי זה אתה לוקח את הרכב לבדיקת קניה ורואה אם השחור שעשו לו (ותמיד עושים שחור, עם קפה או בלי) הוא סביר והגיוני

 

אחרי זה אתה לוקח את הרכב למוסך שמטפל ברכב - מברר היסטוריית טיפולים, מבקש שיעשו דיאגנוסטיקה מעלה אותו על הליפט שיעשו לו בדיקות גחון, בלמים ומקבל הצעה ליישור קו.

 

אחר כך לוקח את הרכב למכון פרונט ובודק צמיגים, קאמבר, ציריות, גומיות, אגזוז וממיר פעם נוספת אם כבר יש הזדמנות.

 

אחרי זה אתה מרים טלפון למשרד הרישוי ובודק עם הרכב לא משועבד ואם הידיים נכונות.

 

ואחרי זה אתה סוגר עסקה - זכרון דברים, סגירת מחיר, העברת בעלות.

 

 

מה עוד חסר לך כאן בבדיקת רכב לקניה מיד 2? מה? אתה רוצה גם לנסות לשרוק לאיזה כוסית ברחוב לראות עם הרכב מגנט כוסיות - מצטער, אנחנו מדברים על רכב משפחתי עם שיניים תותבות - לא קאדילק.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... רכב זה כמו אשה בשביל רוב הגברים ...

 

:lol:

אנלוגיה מעולה! אכן, גבר מצוי מבין במכוניות בערך כמו שהוא מבין נשים! :-P

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה (השתשהות משהו) לא, לא לזה התכוונתי

:-D

 

התכוונתי רק לקטע שאתה יודע אם יש קליק או אין קליק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4395 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...