Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

היום החלפתי רצועת טיימינג + טיפול כללי בגולף מנוע 2.0 שנת 2003.

 

מאחר וברכב מותקן אגזוז זרימה חופשית ללא ממיר קטליטי, נורה של זיהום אוויר היתה דולקת קבוע בלוח השעונים.

 

בסיום הטיפול ביקשתי מהמכונאי לבטל את הופעתה של הנורה כדי שתפסיק להציק בעין.

 

הוא שיחק במצבר והיה צפצוף של האזעקה פעם אחת ואכן הנורה נעלמה.

 

שהגעתי הביתה שמתי לב שצפצוף התראת החגורה לא עובד יותר (כאשר נוהגים ללא חגורה), וגם כאשר דלת הנהג פתוחה האור בתקרה לא נדלק.

 

בכל הדלתות האחרות (3 דלתות ובגאז') אין בעיה עם התיאורה ברכב בפתיחה וסגירה שלהם.

 

נראה שהבעיה היא באיזור הנהג.

 

חזרתי למוסך והמכונאי ישב על הרכב שעתיים בחיבור למחשב ולא מצא שום תקלה נראית לעין או לאוזן (ו/או למחשב שלו).

 

אשמח לעזרה, אפילו כללית.

 

תודה.

Mazda3 1.6 Hatchback

HU- Mazda3 Original HU

Amp- Mac Audio Red Attack 4800

Comp.Front - Morel Dotech 6 MK2 "6.5

Comp.Rear - Magnat BP-2160 "6.5

פורסם

כיוון כללי...בטל ופרק את כול הקומבינות ולאחר מכן בצע סריקת תקלות ותקן את הדרוש תיקון.

ברכבים מודרנים המצויידים במחשבים כמעט לכול דבר רצוי לא לבצע קומבינות.

 

תתקין ממיר קטליטי בכדי שהילדים שלנו וגם אנחנו לא נחטוף איזה התקף אסטמה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...