Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט ארג'נטה יש לנו כזאת בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט ארג'נטה( 132 דור אחרון) יש לנו כזאת בארץ? (חוץ מזאת שמפורסת שנים! ביד 2) האם יש עוד כאלה בארץ?

זה היה רכב מאוד מפואר בזמנו ורציתי גם לדעת עם איזה תןספות הוא הגיע במקור?? האם לרכב כזה יש ערך אספני?

תודה!

תמונה למי שלא מכיר

ארגנטה.jpg

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בטח חן ידע לענות הכי טוב.

ה132 ארגנטה (כסף בספרדית) הגיע לארץ ביבוא סדיד בין השנים 1981-1982

מנוע בנפח 2000 סמ"ק, חלונות חשמלים וגיר אוטומטי.

כמו כל מכוניות הסלון של פיאט היא לא זכתה להצלחה. קשה לי להאמין שאחת כזו שרדה את תלאות החלודה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בטח חן ידע לענות הכי טוב.

ה132 ארגנטה (כסף בספרדית) הגיע לארץ ביבוא סדיד בין השנים 1981-1982

מנוע בנפח 2000 סמ"ק, חלונות חשמלים וגיר אוטומטי.

כמו כל מכוניות הסלון של פיאט היא לא זכתה להצלחה. קשה לי להאמין שאחת כזו שרדה את תלאות החלודה.

 

גם A900 רשם, יש אחת מהצפון שמפורסמת זמן רב ביד2

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

הבנתי, אני פשוט בספק עם מצב החלודה שלה מאפשר שיקום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הארג'נטה, שלא היתה אלא מתיחת פנים ל 132 ילידת 72', הגיעה לארץ לקראת סוף 82' ונמכרה כאן עד אמצע 83'.

הארג'נטה שווקה כאן בגירסת 1.6 ו 2.0, שניהן אוטומטיות עם הגה כוח, שגירסת ה 2.0 צויידה בנוסף במזגן מקורי, חלונות חשמל קדמיים ונעילה מרכזית.

באותן שנים שלטה בשוק מכוניות הסאלון הוולבו 240 ביד רמה, ולמעט הפיג'ו 505 אף מכונית סאלון לא זכתה כאן להצלחה של ממש.

כפי שאמרו לפני, החלודה ואיכות הייצור הנמוכה הכריעו את מעט המכוניות שנימכרו כאן.

בשנת 85' הציגה פיאט את הכרומה שהיתה חלק מפרוייקט טיפו 4, יחד עם סאאב, לנצ'ייה ואלפא רומיאו, וגם היא לא הפכה ללהיט, בלשון המעטה.

זה כנראה מביא אותי למסקנה נוגה שהמכוניות הגדולות של פיאט היו תמיד המכוניות הקטנות שלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לשגרירות איטליה בישראל היו 2 כאלה בזמנו. (רפי לין לבטח יוכל להוסיף עוד עליהם מאחר והוא טיפל בהם ) היו ייבוא אישי וברמת גימור הגבוהה ביותר כמובן. מה עלה בגורלם? אינני יודע. אני רק יודע שהם מעולם לא יצאו מישראל לאחר שהשגרירות מכרה אותם. כלומר הם (עם עוד לא הפכו לפחיות) עוד מסתובבות איפשהו.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
הארג'נטה, שלא היתה אלא מתיחת פנים ל 132 ילידת 72', הגיעה לארץ לקראת סוף 82' ונמכרה כאן עד אמצע 83'.

הארג'נטה שווקה כאן בגירסת 1.6 ו 2.0, שניהן אוטומטיות עם הגה כוח, שגירסת ה 2.0 צויידה בנוסף במזגן מקורי, חלונות חשמל קדמיים ונעילה מרכזית.

באותן שנים שלטה בשוק מכוניות הסאלון הוולבו 240 ביד רמה, ולמעט הפיג'ו 505 אף מכונית סאלון לא זכתה כאן להצלחה של ממש.

כפי שאמרו לפני, החלודה ואיכות הייצור הנמוכה הכריעו את מעט המכוניות שנימכרו כאן.

בשנת 85' הציגה פיאט את הכרומה שהיתה חלק מפרוייקט טיפו 4, יחד עם סאאב, לנצ'ייה ואלפא רומיאו, וגם היא לא הפכה ללהיט, בלשון המעטה.

זה כנראה מביא אותי למסקנה נוגה שהמכוניות הגדולות של פיאט היו תמיד המכוניות הקטנות שלה.

 

 

לא מדוייק. הפיאט רגאטה (שלבטח לא הייתה בקטגוריית מכוניות קטנות) נמכרה בזמנו בישראל בכמויות יפות ומכובדות. (היו בזמנו גם לא מעט מוניות פיאט רגאטה) .

אמנם רבים לא שרדו אבל עוד יש כמה עשרות שמסתובבות פה ושם ונצפות מדי פעם.

בפתח תקווה יש קשיש שנוסע באחת כזאת יד 1 ומסרב למכור בתוקף. לדעתו זה רכב מצויין.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

נכון שהרגטה נמכרה לא רע אבל הפיאט רגטה איננה מכונית "סלון" ולא כוונה מעולם לפלח זה (שנקרא בישראל גם "מכונית מנהלים),הרגטה החליפה את ה-131 שהחליפה את ה-124 שהחליפה את ה-1300/1500 וכיו"ב,מדובר בפלח המשפחתיות שבו היו לפיאט הצלחות לא רעות לאורך השנים.

 

מעניין לציין שלארג'נטה היה גם מנוע 2000 מוזרק וחזק לתקופתו.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
בטח חן ידע לענות הכי טוב.

ה132 ארגנטה (כסף בספרדית) הגיע לארץ ביבוא סדיד בין השנים 1981-1982

מנוע בנפח 2000 סמ"ק, חלונות חשמלים וגיר אוטומטי.

כמו כל מכוניות הסלון של פיאט היא לא זכתה להצלחה. קשה לי להאמין שאחת כזו שרדה את תלאות החלודה.

אם הרכב נמכר רק כמה חודשים אז אני מבין שהסיכוי למצוא כאלה היום הוא אפסי!

 

ודרך אגב לי יש פיאט מאותה שנה עם הצבע המקורי! ואין חלודה בכלל! ועד היא עמדה הרבה שנים ללא תזוזה במקום לא רחוק מהים!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
לא מדוייק. הפיאט רגאטה (שלבטח לא הייתה בקטגוריית מכוניות קטנות) נמכרה בזמנו בישראל בכמויות יפות ומכובדות. (היו בזמנו גם לא מעט מוניות פיאט רגאטה) .

אמנם רבים לא שרדו אבל עוד יש כמה עשרות שמסתובבות פה ושם ונצפות מדי פעם.

בפתח תקווה יש קשיש שנוסע באחת כזאת יד 1 ומסרב למכור בתוקף. לדעתו זה רכב מצויין.

לא עולם לא ראיתי מונית רגאטה! וגם לא מוניות פיאט בכלל! למעט מריאה אחת או שתיים!

 

איזה צבע הרגאטה? (שלח בפרטי אם אתה לא רוצה להגיד פה.)

 

יש 2 רגאטות במצב תצוגה ממש מדהים! שמסתובבות באזור המרכז! אז זאת בטח אחת מהם.

אגב אחת מהם לא ראיתי הרבה זמן ולכן אני שואל

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
לשגרירות איטליה בישראל היו 2 כאלה בזמנו. (רפי לין לבטח יוכל להוסיף עוד עליהם מאחר והוא טיפל בהם ) היו ייבוא אישי וברמת גימור הגבוהה ביותר כמובן. מה עלה בגורלם? אינני יודע. אני רק יודע שהם מעולם לא יצאו מישראל לאחר שהשגרירות מכרה אותם. כלומר הם (עם עוד לא הפכו לפחיות) עוד מסתובבות איפשהו.

 

 

אחת מהן עברה גלגול כזה או אחר שהביא אותה באמצע שנות ה 90 למוסך בתל כביר ללא רשיונות וללא אפשרות העלאה שלה על הכביש.

 

הייתה בעלת מנוע 2 ליטר DOHC, מחשב דיאגנוזה מלא (זה היה בזמנו במודה), כל חישמול או אופציה שרק אפשר לחשוב עליה.

 

השתעשענו כמה שבועות ברעיון לבצע השתלת מכלולים בפיאט 131 סופר מיראפיורי של חבר אבל בעל המוסך דרש קצת הרבה כסף עליה, לאחר 3-4 פעמים שבאנו לשם וניהלנו מו"מ עיקש הגענו והזדעזענו לגלות שנמאס לו מהמקום שהיא תופסת במוסך אז היא נמכרה לברזל! :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אחת מהן עברה גלגול כזה או אחר שהביא אותה באמצע שנות ה 90 למוסך בתל כביר ללא רשיונות וללא אפשרות העלאה שלה על הכביש.

 

הייתה בעלת מנוע 2 ליטר DOHC, מחשב דיאגנוזה מלא (זה היה בזמנו במודה), כל חישמול או אופציה שרק אפשר לחשוב עליה.

 

השתעשענו כמה שבועות ברעיון לבצע השתלת מכלולים בפיאט 131 סופר מיראפיורי של חבר אבל בעל המוסך דרש קצת הרבה כסף עליה, לאחר 3-4 פעמים שבאנו לשם וניהלנו מו"מ עיקש הגענו והזדעזענו לגלות שנמאס לו מהמקום שהיא תופסת במוסך אז היא נמכרה לברזל! :x

 

 

נדמה לי שזאתי שנמכרת ביד 2 (מנסה להמכר כבר שנתיים עם לא יותר ללא הצלחה ) היא ייבוא אישי במקור... האם ייתכן שהיא אחת מ2 אלה שהיו בשגרירות איטליה?

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
לא עולם לא ראיתי מונית רגאטה! וגם לא מוניות פיאט בכלל! למעט מריאה אחת או שתיים!

 

איזה צבע הרגאטה? (שלח בפרטי אם אתה לא רוצה להגיד פה.)

 

יש 2 רגאטות במצב תצוגה ממש מדהים! שמסתובבות באזור המרכז! אז זאת בטח אחת מהם.

אגב אחת מהם לא ראיתי הרבה זמן ולכן אני שואל

 

 

אני זוכר בילדותי מוניות פיאט רגאטה מסתובבות בפתח תקוה . לגבי הקשיש בעל הרגאטה מכיוון שהוא לא מעונין בחשיפה מיותרת בשלב זה אסתפק רק בזה שהצבע הוא כחול כהה.

כמובן בשנות ה90 היו עשרות מוניות פיאט מריאה (גם למשטרה היו 150 ניידות פיאט מריאה +רכבים צמודים משטרתים).

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

למרות שלא הגיעה לארץ, הרגאטה נמכרה עם שני סוגי מנוע דיזל 1.7 עם 58 כ"ס ו 1.9 עם 65 כ"ס בגירסתו האטמוספרית או 80 כ"ס בגירסתו המוגדשת.

מנוע זה שימש לאחר מכן את פיאט שנים רבות, והופיע בטיפו עם 92 כ"ס ולאחר מכן במראה עם 100 כ"ס.

המראות ששימשו כאן כמוניות צויידו במנוע 1.9 עם 100 כ"ס והזרקת סולר עקיפה, ורק ב 2002 קיבל מנוע זה הזרקה בשיטת המסילה המשותפת והספקו עלה ל 105.

מנוע זה כונה JTD ושימש גם את הדובלו.

הן לארג'נטה והן ל 131 היו גירסאות דיזל מאחר והן יועדו לשימוש כמוניות באיטליה, המנוע היה בנפח 2.4 סמ"ק והציע הספק נמוך יחסית - 72 כ"ס.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...