Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלומי,

הרכב שלך נראה מצויין!

 

אני עדיין נשארתי בקונספט של רכב מסחרי בתור משפחתי.

תחליף יעיל וזול יותר למיניוואן, בגאז' ענק ונוח להעמסה.

אני בזמנו לא עשיתי השחרה לקנגו וגם לא עכשיו לג'מפי רק בגלל שהילדים מתנגדים - רוצים לראות בלילה את מה שמתרחש בחוץ.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

VLADCAR

שים להם מסך לסרטים והם יפסיקו להתעניין מה קורה בחוץ:-).

 

שלומי שים לב. אתה מתחיל להתקרב לסטריאוטיפ של "נהג ערס" 8)

פורסם
VLADCAR

שים להם מסך לסרטים והם יפסיקו להתעניין מה קורה בחוץ:-).

 

לא בבית ספרי

מאותה הסיבה אין לי HOT\YES בבית.

לא רוצה שיהיו בתוך המסך כל הזמן - גם את המחשב הייתי מגביל בזמן.

VLADCLAR

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם לי אין בכלל טלויזיה בבית. והמחשב היחידי של הילדים לא מחובר לאינטרנט.

 

אבל ברגע שיש לך אפשרות לסנן תכנים, אני לפחות לא רואה בעיה בחינוך ילדים. להיפך. אפשר לנצל את המדיה לדברים חינוכיים וערכיים בלי ה99.9 אחוז זבל שיש בטלויזיה.

פורסם
VLADCAR

שים להם מסך לסרטים והם יפסיקו להתעניין מה קורה בחוץ:-).

 

שלומי שים לב. אתה מתחיל להתקרב לסטריאוטיפ של "נהג ערס" 8)

מהכרות אישית עם הבנאדם(שלומי) אני יכול להבטיח שלך שהוא רחוק מלהיות ערס.

ותתחדש על ההשחרה שלומי נראה מעולה,מוזר שאני רואה את זה פעם ראשונה בקארספורום ולא במציאות...אבל זורמים:lol:.

תתחדש.

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם

תקשיב חבר בצבא לא סבלתי את הרכב הזה,הייתי נוסע עליו כל הזמן,אבל אחרי שראיתי את הקנגו שלך,התאהבתי בה מחדש,יפיפייה אחי! שמורה חבל על הזמן!

ההגה הוא עגול!

פורסם

לדעתי קנגו שמורה ויפה צריכה להיראות כמו בתמונה המצורפת. (בזמן צילום התמונה הייתה בת 8 שנים עם כ 250.000 ק"מ)

 

כל התוספות לא לטעמי.

1.JPG

 

 

פורסם
VLADCAR

שים להם מסך לסרטים והם יפסיקו להתעניין מה קורה בחוץ:-).

 

שלומי שים לב. אתה מתחיל להתקרב לסטריאוטיפ של "נהג ערס" 8)

 

הרבה אומרים לי את זה. אבל שוב, אפשר להתווכח על זה.

הרי לא כל אחד ששם ג'אנטים, מגני רוח ומשחיר חלונות הוא ערס. אולי רובם אבל לא כולם,

לפחות אני מעיד על עצמי שהסטריאוטיפ הזה לא תקף וחל עלי.

 

מהכרות אישית עם הבנאדם(שלומי) אני יכול להבטיח שלך שהוא רחוק מלהיות ערס.

ותתחדש על ההשחרה שלומי נראה מעולה,מוזר שאני רואה את זה פעם ראשונה בקארספורום ולא במציאות...אבל זורמים:lol:.

תתחדש.

 

אורן, תודה רבה. בקרוב מאוד יצא לך גם לראות את זה במציאות, ותאמין לי שזה הרבה יותר יפה במציאות.

 

לדעתי קנגו שמורה ויפה צריכה להיראות כמו בתמונה המצורפת. (בזמן צילום התמונה הייתה בת 8 שנים עם כ 250.000 ק"מ)

 

כל התוספות לא לטעמי.

 

אני מכבד את דעתך, אבל כמו בכל דעה, גם על שלך אפשר להתווכח ואני חושב שרכב שמור

לא בהכרח חייב להראות מקורי מבחינה קוסמטית. זה עניין של טעם.

לטעמי הקנגו שלי נראית מעולה במצבה כיום.

 

גם אני אוהב לראות מסחריות כאלה ואחרות מושקעות, אצלנו ברמלה יש קונקט שכולה בצבע כסף עם ג'אנטים וקסנון!

 

אני חושב שאני יודע באיזו קונקט מדובר.

הרכב מודל 2004 עם סיומת 51 בסוף ואני משער שהקידומת היא 70.

הטמבונים נצבעו בצבע הרכב והרכב באמת נראה מאוד מושקע ויפה. מעניין יהיה לי לראות אותה היום

כי בפעם האחרונה שראיתי אותה עברו אולי 3 שנים.

שלומי.


×
×
  • תוכן חדש...