Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יצא יפה מאד. השחרת חלונות ברכב כזה הרבה יותר מתאימה ואסטתית מברכב משפחתי רגיל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא חשבתי שקנגו או רכבים בסגנון יכולים להראות טוב (לאבא שלי יש אחד בסגנון).

ממש אהבתי !

 

אשמח אם תסביר לנו מה יש לאבא שלךץ

שלומי.

פורסם
צר לי לומר זאת, השיקולים שלך עקומים משל כל אדם שההיגיון דבק בו.

 

המטרה העיקרית של השחמת החלונות היא הורדת הטמפרטורה / הצללה - ורק לאחר מכן היופי, שהוא בעל משמעות זניחה.

 

אתה זורק פה איזו "קביעה" שהיא משוללת כל יסוד, מי אמר לך שכל מי שמשחיר חלונות עושה את זה רק בגלל החום ?

 

אני גם עומד להשחיר את החלונות ברכבי, בעיקר בגלל היופי ובעקיפין בגלל שאני רוצה הצללה.

 

כדי להוריד טמפרטורה פותחים מזגן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אין כאן הגיון עקום או ישר.

 

כל אחד רואה את זה אחרת.

 

בעיניי השחרת חלונות לא מוספיה כל יופי, אלא להפיך.

 

זה לא משהוא שכולם חייבים להסכים עליו פה אחד.

 

 

פורסם

הקנגו הזה הוא היפה ביותר שראיתי עד היום. כל הכבוד- אהבתי!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אשמח אם תסביר לנו מה יש לאבא שלךץ

בשמחה !

סקודה פורמן 95 ידני (אם גג גבוה לא שטוחה), הוא רוצה להתקדם לרכב חדש אז הוא לא רוצה לשפר בעיצוב.

~אגב אם מישהו מתעניין ו/או רוצה עוד פרטים על הרכב שישלח לי הודעה~

פורסם

תמיד אמרתי על קנגו שזה רכב מכוער.

אבל שלך שינתה את דעתי (כמובן רק לאלו המושקעות :) )

 

אגב, זה מותר לעשות את זה ברכב בחלונות הקדמיים?

Opel Adam S 2017

פורסם
תמיד אמרתי על קנגו שזה רכב מכוער.

אבל שלך שינתה את דעתי (כמובן רק לאלו המושקעות :) )

 

אגב, זה מותר לעשות את זה ברכב בחלונות הקדמיים?

 

שמח שהצלחתי לשנות את דעתך.

לחלונות הקידמיים זה לא חוקי לבצע השחרה, ולכן לא בוצעה השחרה בחלונות הקדמיים אצלי.

 

אני ממליץ לך לעבור לאירופה, כי שמה שומרים על מכוניות בדיוק כמוך :).

 

תתחדש

 

לראות קנגו מושקעת בארץ זה בהחלט דבר נדיר, ואני רואה את זה בזכות הרבה מבטים

שמכוונים לרכב שלי.

אבל מה שקצת מאכזב האמת שגם קנגו מקורית ולא מאובזרת, אבל שמורה מאוד,

גם זה משהו נדיר בארץ וזה מאוד עצוב לדעת את זה.

שלומי.


×
×
  • תוכן חדש...