Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

אני נפרד מהיונדאי טוסון שלי (2009), וגיליתי שפשוט לא משתלם לי להחזיק אותו.

א. הוא שותה בכמות מטורפת.

ב הערך שלו כיום קצת יותר מ100K, עדיף לי להיפטר ממנו עכשיו.

 

לא משנה, לעניין.

אני מחפש רכב כביש שטח/ג'יפון, איך שלא תקראו לזה.

התקציב שלי עד 175K עם עדיפות לפחות מזה.

הרכב צריך להיות רכב חדש מהסוכנות.

חשוב שיהיה מרווח בפנים, אמין ללא תקלות,חסכוני בדלק יחסית, והכי חשוב שישמור על הערך שלו.

אם הרכב בא עם אבזור פנימי רציני אז עוד יותר טוב.

הרכב מיועד למשפחה בת ארבעה נפשות.

אני לא מעוניין בג'יפ, אלא בג'יפון מהסיבה שאני לא נוסע הרבה בשטח,

אני פשוט אוהב רכב גבוה. התרגלתי כבר, מה לעשות.

 

כרגע על הכוונת שלי הוא המצובישי אווטלנדר, הלכתי לסוכנות והצלחתי לשכנע אותו אפילו למכור לי ב165K.

מה דעתכם, או שיש לכם רעיונות יותר טובים?

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אאוטלנדר גם לא יהיה מי יודע מה חסכוני, אם אתה לא צריך הנעה כפולה וכו' הייתי ממליץ לך דווקא להסתכל על יונדאי טוסון החדש \ קיה ספורטאז' החדש. שניהם עם מנוע 2 ליטר מהדור העדכני ותיבת 6 הילוכים, לעומת V6 2.7 והנעה כפולה שהיה בדור הקודם. החסכון בדלק אמור להיות משמעותי. ההמתנה על היונדאי אמורה להיות ארוכה יותר מאצל קיה אז כדאי לבדוק את זה.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

יש לחבר ניסאן קשקאי מנוע אלפיים בנזין

צריכת דלק 1/10 ארבעים וחמש אלף ק"מ עוד לא התקלקל נוח ונוסע סבבה

נהגתי בו כשעה בתוך ומחוץ לעיר

לדעתי מבפנים הוא קצת סזיפי אך זה עניין של טעם

 

נהגתי בסקודה ייטי . הוא יפה מבפנים ומבחוץ

בגאז' טיפה קטן ולא היה לי ממש נוח בכביש טיפל'ה משובש

אולי בגרסת דיזל חזקה וגם חסכונית ?

 

הצעה שלישית כמו החבר למטה

יונדאי XI35 או אחיו התאום הלא זהה ספורטאג'

שניהם לדעתי מגיעים עם מנוע CRDI

חזק ויחסית חסכוני

תבדוק...

פורסם

טוב, את הקשקאי אני לא רוצה. לא יודע, פשוט לא אהבתי אותה.

הIX35 של יונדאי והספורטאז' של קיה הם בערך אותו הדבר.

אבל אין להם בגאז' כזה גדול כמו לאווטלנדר.

ולפי מבחני דרכים שראיתי כולן בערך שותות 1/9 בעירוני שזה סביר, לעומת הטוסון ששתתה לי 1/7.

 

אני פשוט רוצה גם לגוון קצת, כי הייתה לי יונדאי.

אבל עדיין, אם אתם אומרים שזו האופציה הכי טובה, אז אני אקח בחשבון את עצתכם.

 

יש עוד הצעות?

פורסם

הייתה כתבה בעיתון - ידיעות, אם אני לא טועה, (אתמול 09.08.11) שמוכרים את JEEP PATRIOT SPORT, ב-169,900 אש"ח במקום ב-184,900!

מנוע 2.4 ליטר אבל 4 צילינדר ולא V6 שהיה בטוסון שלך.

לדעתי שווה לבדוק בסוכנויות.

 

http://motocar.ifeel.co.il/catalog/ג'יפ/פטריוט/2008_ומעלה/4X4/cars.aspx

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

אם אתה לא צריך דווקא 4X4 אז אני יכול לומר שההתרשמות שלי מהספורטג' היא די טובה. רכב גבוה, מרווח.

מבחינת הדלק הוא יהיה יותר טוב מהטוסון אבל לא מדובר בחסכן גדול.

אם אתה רוצה רכב חסכוני ואתה מוכן לוותר קצת על מרווח, הייתי הולך על הסקודה ייטי. גם בגרסת 1.2TSI וגם בטורבו דיזל שמגיעה 4X4 היא חסכונית.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

אגב הייתי ממליץ לך על הראב4 [כמו שלי יש]

אם אני לא טועה חדשה מוכרים היום ב ~160K.

אני את שלי שנת 2008 קניתי לפני שנה ב145K~ [אבל שלי זה דגם הפרימיום 4*4].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
הייתה כתבה בעיתון - ידיעות, אם אני לא טועה, (אתמול 09.08.11) שמוכרים את JEEP PATRIOT SPORT, ב-169,900 אש"ח במקום ב-184,900!

מנוע 2.4 ליטר אבל 4 צילינדר ולא V6 שהיה בטוסון שלך.

לדעתי שווה לבדוק בסוכנויות.

 

http://motocar.ifeel.co.il/catalog/ג'יפ/פטריוט/2008_ומעלה/4X4/cars.aspx

 

אני מחפש רכב כביש שטח, ולא רכב שטח בלבד. אני בקושי נוסע בשטח ככה שאפילו 4X4 אני לא חייב.

 

אם אתה לא צריך דווקא 4X4 אז אני יכול לומר שההתרשמות שלי מהספורטג' היא די טובה. רכב גבוה, מרווח.

מבחינת הדלק הוא יהיה יותר טוב מהטוסון אבל לא מדובר בחסכן גדול.

אם אתה רוצה רכב חסכוני ואתה מוכן לוותר קצת על מרווח, הייתי הולך על הסקודה ייטי. גם בגרסת 1.2TSI וגם בטורבו דיזל שמגיעה 4X4 היא חסכונית.

בהצלחה.

 

חשבתי על הקיה ספורטאז', באמת נראה רכב טוב, אבל הוא אחיו התאום של הIX35.

אין הבדל ביניהם כלל.

השאלה היא אם הרכב יצליח לשמור על הערך שלו כמו האווטלנדר?

והאם הוא יותר שווה ממנו? כי את האווטלנדר אני יכול להביא ב165K.

הפרש לא גדול וגם האווטלנדר הרבה יותר מרווח.

 

אגב הייתי ממליץ לך על הראב4 [כמו שלי יש]

אם אני לא טועה חדשה מוכרים היום ב ~160K.

אני את שלי שנת 2008 קניתי לפני שנה ב145K~ [אבל שלי זה דגם הפרימיום 4*4].

שמע, הייתי מאוד רוצה את הראב 4 החדשה, אבל היא מתחילה ב183K וזה הדגם הכי פשוט שלהם.

זה מגיע להרבה יותר, ואני ממש לא מעוניין לקנות יד שנייה.

פורסם

למה לא יטי?! קראתי עליו מבחן טוב בוואלה רכב ה-4X4 הרבה יותר חסכוני מכל מה שהזכירו פה וגם עושה עבודה לא רעה בשטח. לא הייתי נכנס לשטח עם יונדאי או קאשקאי. לאחותי יש את ה-IX35 (דיזל 4X4) ויכול להגיד לך שהמנוע שלו חזק וטוב, צריכת דלק 1:10/11 אבל איכות הגימור בעייתית כי חודשים אחרי שקנתה כבר הלכה הבוכנה הטלסקופית של הדלת החמישית ולפני זה היה לה טוסון גם 2009 (דיזל הנעה קידמית) וגם אצלו היו כמה פאקים בהרכבה. הקאשקי נופל מהיונדאי ואם אתה מחפש תא מטען אז מה לזה ולראב 4?!

פורסם

לא תמצא רכב שעונה על כל הדרישות שלך. תאלץ להתפשר.

שום ג'יפון לא עונה להגדרה "חסכוני", יש ג'יפונים זללנים יותר או פחות, אבל חסכון וג'יפון לא הולכים ביחד, רק בתור חרוז.

 

הנעת 4X4 מקפיצה את צריכת הדלק ולכן אם ניתן לוותר על התענוג מה טוב. מנוע 2 ליטר הוא לא חסכוני מטבעו ובמקרה של ג'יפונים מנוע דיזל עדיף.

 

הייטי הוא לדעתי ה"ג'יפון" שיתן לך את צריכת הדלק הטובה ביותר, הן בגרסת הבנזין 2X4 וגרסת הדיזל החזקה-אך-חסכונית בגרסת ה 4X4. כל היתר הם מפלצות זוללות דלק, אולי לא ברמה של הטוסון, אבל עדיין.

 

אם אתה מוכן לרדת אל העם מאולימפוס הפוזה העונה לשם ג'יפון - ניתן לרכוש היום סוזוקי SX4 האצ'בק במהדורת "אווטדור" - תחפושת של דגם ה 4X4 (שלא מיובא לארץ) על גרסת 1,600 2X4 אוטומטית. תנוחת הישיבה ב SX4 גבוהה וגם מרווח הגחון שלה מספיק למרבית שבילי קק"ל וגבוה יותר מרוב הפרטיות. מצד שני אתה מקבל רכב לא גדול מדי, נוח לתמרון וחנייה ובעל צריכת דלק שכל ה"ג'יפונים" המצועצעים רק יכולים לחלום עליה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
למה לא יטי?! קראתי עליו מבחן טוב בוואלה רכב ה-4X4 הרבה יותר חסכוני מכל מה שהזכירו פה וגם עושה עבודה לא רעה בשטח. לא הייתי נכנס לשטח עם יונדאי או קאשקאי. לאחותי יש את ה-IX35 (דיזל 4X4) ויכול להגיד לך שהמנוע שלו חזק וטוב' date=' צריכת דלק 1:10/11 אבל איכות הגימור בעייתית כי חודשים אחרי שקנתה כבר הלכה הבוכנה הטלסקופית של הדלת החמישית ולפני זה היה לה טוסון גם 2009 (דיזל הנעה קידמית) וגם אצלו היו כמה פאקים בהרכבה. הקאשקי נופל מהיונדאי ואם אתה מחפש תא מטען אז מה לזה ולראב 4?![/quote']

קודם כל, זה רכב קטן. ראיתי אותו והוא לא מספיק מרווח. יש לו תא מטען קטן, פחות משל פרייבט.

הוא ממש חסכוני ביחס לג'יפונים אחרים, אבל אני חייב לציין שלא אהבתי את המראה שלו. הוא נראה כמו רנו קנגו שניסה להיות ג'יפ. זו דעתי לפחות.

בנוגע לRAV 4 -לחדש יש תא מטען מספק בהחלט, יותר משל היונדאי IX35 והקיה ספורטאז'.

בנוסף הוא גם חסכוני בדלק לפי המבחני דרכים, משהו כמו 1/11 עירוני.

בהחלט רכב מצליח, אבל המחיר שלו תוקע אותי, לא נראה לי שאני יוציא 183K על ג'יפון, עם כל הכבוד לטויוטה הם קצת חוצפנים.

 

 

לא תמצא רכב שעונה על כל הדרישות שלך. תאלץ להתפשר.

שום ג'יפון לא עונה להגדרה "חסכוני", יש ג'יפונים זללנים יותר או פחות, אבל חסכון וג'יפון לא הולכים ביחד, רק בתור חרוז.

 

הנעת 4X4 מקפיצה את צריכת הדלק ולכן אם ניתן לוותר על התענוג מה טוב. מנוע 2 ליטר הוא לא חסכוני מטבעו ובמקרה של ג'יפונים מנוע דיזל עדיף.

 

הייטי הוא לדעתי ה"ג'יפון" שיתן לך את צריכת הדלק הטובה ביותר, הן בגרסת הבנזין 2X4 וגרסת הדיזל החזקה-אך-חסכונית בגרסת ה 4X4. כל היתר הם מפלצות זוללות דלק, אולי לא ברמה של הטוסון, אבל עדיין.

 

אם אתה מוכן לרדת אל העם מאולימפוס הפוזה העונה לשם ג'יפון - ניתן לרכוש היום סוזוקי SX4 האצ'בק במהדורת "אווטדור" - תחפושת של דגם ה 4X4 (שלא מיובא לארץ) על גרסת 1,600 2X4 אוטומטית. תנוחת הישיבה ב SX4 גבוהה וגם מרווח הגחון שלה מספיק למרבית שבילי קק"ל וגבוה יותר מרוב הפרטיות. מצד שני אתה מקבל רכב לא גדול מדי, נוח לתמרון וחנייה ובעל צריכת דלק שכל ה"ג'יפונים" המצועצעים רק יכולים לחלום עליה.

 

איתמר.

כנראה שלא הבהרתי את עצמי. כשאני אומר חסכוני, אני מתכוון חסכוני יחסית.

הטוסון שלי שתתה 1/7. הסתכלתי על מבחני דרכים של ג'יפונים אחרים כיום, כמו האווטלנדר ששותה 1/9 עירוני שזה סביר בהחלט! גם הIX35 והספורטאז' שותים בערך ככה.

כל זה הוא שיפור מהטוסון משמעותי מהטוסון ומבחינתי זה בסדר.

 

אני אצטרך לוותר על הSX4, לא עונה על הדרישות. זה עדיין פרייבט.

 

עוד לא הבנתי למה אתם פוסלים את האווטלנדר?

מישהו יכול להסביר לי מה רע בג'יפון מרווח, אמין עם צריכת דלק של 1/9?

פורסם

מחזק את דעתו של איתמר לגבי היטי.

 

מי שנהג לא מעט ביטי 1.2 - ולאחרונה בילה יום וחצי עם ה-2.0TDI (כפולת ההנעה), אני ממליץ בחום.

קח בחשבון שיכולת השטח שלה מסתכמת (בעיקר) ביכולת שבילים טובה +, ולא הרבה מעבר לזה. לא שהטוסון מצטיין במעבר לזה...

 

אנחנו ממתינים למשלוח נוסף של ה-2.0TDI בידני, ונתחדש לנו :wink:

לאחר יום וחצי עם ה-2.0TDI DSG ומעל 1000 ק"מ - ההתרשמות חיובית ביותר. ה-2.0TDI 4X4 טובה בנקודות בהן ה-1.2TSI מרגישה שאפשר עוד - אם זה בכוח, אם זה בהנעה ואפילו בהנאה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מחזק את דעתו של איתמר לגבי היטי.

 

מי שנהג לא מעט ביטי 1.2 - ולאחרונה בילה יום וחצי עם ה-2.0TDI (כפולת ההנעה), אני ממליץ בחום.

קח בחשבון שיכולת השטח שלה מסתכמת (בעיקר) ביכולת שבילים טובה +, ולא הרבה מעבר לזה. לא שהטוסון מצטיין במעבר לזה...

 

אנחנו ממתינים למשלוח נוסף של ה-2.0TDI בידני, ונתחדש לנו :wink:

לאחר יום וחצי עם ה-2.0TDI DSG ומעל 1000 ק"מ - ההתרשמות חיובית ביותר. ה-2.0TDI 4X4 טובה בנקודות בהן ה-1.2TSI מרגישה שאפשר עוד - אם זה בכוח, אם זה בהנעה ואפילו בהנאה.

 

שוב פעם, לא אמרתי שהיטי לא משתלמת, אבל החלטתי שאני לא הולך עליה.

כשאני קונה רכב גם למראה החיצוני ולעיצוב יש משמעות, וליטי אין את זה.

פורסם

לחבר יש קיה ספורטאג' חדשה, רכב נוח די מהנה ומפנק אין מה להגיד אבל גם אלכוהליסט לא קטן, עושה בממוצע 1/7 - לשמות לבך אם אתה מחפש רכב 'חסכוני'.

לא נראה לי שבIX35 נתון הצריכה שונה אם בכלל.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
שוב פעם, לא אמרתי שהיטי לא משתלמת, אבל החלטתי שאני לא הולך עליה.

כשאני קונה רכב גם למראה החיצוני ולעיצוב יש משמעות, וליטי אין את זה.

 

הרשה לי לתקן אותך במספר דברים:

היטי הוא האח של הטיגואן, משמע - רצפת גולף פלוס - ובפועל היא מרווחת יותר מכל משפחתית אחרת, ומציעה תא מטען גדול ונוח משמעותית.

קטנה היא לא. קומפקטית כן. זה לא פוגע במרחב הפנים - לא כפי שאתה טוען לפחות. היא תאכלס משפחה עם ציוד בקלות רבה ובנוחות מעל מספקת.

 

היא בהחלט חסכונית מהאחרות, בעיקר בגרסת ה-TDI (למרות תוספת המשקל...).

בנוסף היא מציעה תא נוסעים נעים, איכותי ומופקד להפליא. מרגישה כמו גולף MK6 שתפסה גובה :lol:

 

עיצוב הוא עניין אישי - ואני אישית חושב שהוא חמוד ומגניב - על כל המוזרות שלו.

צריך להיות עם היטי יום שלם, להביט בה מכל זווית, לצלם בכל מיני זויות שונות ואז מתחילים למצוא בה מתיקות ומגניבות. ואם היא בצבע הנכון (החום המטאלי, למשל) - עוד יותר טוב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...