Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עברתי קורס אישי בראש העין.

 

זה מגרש חנייה ששמים בו קונוסים, לא מסלול סלול.

אבל במהלך הקורס מתרגלים איתך כל מיני פעילויות. הג'ימקנה זה חלק שולי יחסית לכן המגרש לא מיועד למסלול נטו.

 

בניגוד למה שנראה לך, הקורס באמת מלמד כמה דברים - התמודדות עם מצבים של איבוד שליטה בעיקר, בלימות חירום שונות.

לא תצא משם נהג מירוצים, אבל כן מקבלים כמה הבנות בסיסיות ובעיקר רוכשים הערכה לחוקי הפיזיקה :)

 

רוב הזמן המסלול רטוב, ככה שאין נזק משמעותי לצמיגים. אני בכל זאת הלכתי לשם עם צמיגים שהתקרבו למועד ההחלפה - הלכתי על בטוח :)

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
הרכב הוא רכב שמסלולים נותנת לא הרכב שלך.

 

חברה שלי עשתה לי את הקורס הזה לפני חצי שנה.

בוא נגיד שלא יצאתי מהקורס ראם סאמואל,

אבל יחסית בשביל נהג צעיר כמוני (3 שנים על הכביש) למדתי כמה דברים חדשים.

החווה היא כיפית כי בשבילי כל משהו שכולל הגה 4 גלגלים וכביש זה כיף,

ובשביל המחיר הזה זה גם ממש שווה.

בקיצור ממליץ בחום ובעיקר על החברה הזאת 'מסלולים'.

 

אתה טועה, הקורס הספציפי דרך השוברים נערך על הרכב שלך.

מי כמוני יודע כי עברתי אותו.

 

יש לזה יתרונות כי עדיף לדעת לשלוט על הרכב שלך ולא על רכב אחר, באותו היום עשיתי סיבוב גם על פרייבט ליסינגי טיפוסי והתחושה/תגובות שונים.

החסרונות הוא בלאי כלשהו לרכב שלך , כנראה לצמיגים אבל שולי יחסית. (חוץ מהאימפרזה שעלתה יחד איתי ועף לה הצמיג מהג'נט :))

 

[זה טוב שקיימים קורסים כאלה כי זה נותן אופציית מתנת יום הולדת לחברות :)]

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כמה שאלות בקשר לקורס.

אני נהג חדש חצי שנה על הכביש בן 17 וחצי ברצוני לקחת חלק בקורס הזה אבל רציתי לשאול אם אני יגיע עם האוטו של ההורים פג'ו 207 חדשה אוטומטית שעברה 1500 קילומטר עם צמיגי מישלן אנרגי עכשיו השאלה שלי האם שווה לעלות עם רכב אוטומטי עם צמיגים חדשים למסלול או שזה יעלה לי בבלאי מיותר ואני בכלל לא יהנה בגלל שהרכב אוטומט.

 

תודה

 

בר.

פורסם

אוקיי אז שאלה אחת כבר ענית לי עכשיו אם אני ילך אני יחזור עם מעט שחיקה בצמיגים או שאני לא יכיר אותם לאחר הקורס הזה?

פורסם

הצמיגים לא יינזקו כמעט בכלל תחת הסייגים הבאים: לא לבוא עם צמיגים ישנים בני 3-4 או בעלי נסועה של מעל 60 אלף ככלל. אם הצמיגים שלך הם כאלה, הרי לך זמן טוב להחליף אותם בכל מקרה. בכל מקרה, תגיע לקורס עם צמיגים מנופחים תקני (או, במקרה של ספק, עם מעט לחץ עודף). עם שני כללי הזהירות הללו, תאמין לי שהשחיקה לצמיגים תהיה זניחה לחלוטין. אני באתי לקורס שאני עברתי עם צמיגים חדשים ודי רכים, ולא היתה שום שחיקה יוצאת דופן (ולצורך העניין אני בודק את מצב השחיקה לפני כל נסיעה).

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

תודה רבה לך על התשובה הצמיגים הם חדשים עברו רק 1500 קילומטר ואני דואג כל שבוע לבדוק שהם בלחץ תקני.

עכשיו עוד שאלה לא יכול לקרות כלום לרכב עם כל הדברים שעושים שם הרמות אמברקס בנסיעה או שהדברים האלה הם דברים שהאוטו יכול להתמודד איתם (לא לצחוק עליי פשוט אני נוסע על פג'ו 207 ולא על רכב ספורטיבי ...)

 

תודה.

פורסם

הקורס לא נועד בהכרח לרכבים ספורטיביים.

זה לא מירוצים מה שעושים שם - מלמדים אותך להתמודד עם מצבי חירום שאתה עלול להתקל בהם בנהיגה.

עדיף לעשות זאת עם רכב שאתה הולך לנהוג עליו.

 

כן מדמים החלקה עם בלם-יד.

 

זה לשיקולך והייתי מיידע את ההורים, כיוון שהרכב לא שלך. כמו כן הרכב חוזר מטונף - מבחוץ.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

ההורים תומכים בי שאני ילך ולא יעשה את זה כמו כל הערסים בשכונה וינסה לעשות דברים בכביש ציבורי בלי השגחה

פשוט האוטו חדש ואני לא רוצה לעשות איזה נזק ..

פורסם

בקשר לצמיגים - שלחו לנו מייל בזמנו לבוא עם 3 PSI מעל המלצות יצרן.

הקורס הזה לא בהכרח מיועד לרכבים ספורטיביים, למעשה בסשן שאני הייתי היו רק 3 או 4 ספורטיביים מתוך 15.

הרוב דווקא היו ליסינגים למיניהם ואפילו ג'יפ אחד.

 

הרכב חוזר מטונף ברמות על, זה אני מסכים.

 

ליאור, בזמנו לפני לא מעט שנים עשיתי קורס דומה באשדוד, נתנו לי לעשות אותו אותו על סקודה פאביה , ככה שזכית. גם הנעה אחורית גם הנעה קדמית חזקה יחסית . נשמע אחלה.אני מניח שחברה שלך גם שילמה הרבה יותר מ400 ש"ח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תודה רבה לך על התשובה הצמיגים הם חדשים עברו רק 1500 קילומטר ואני דואג כל שבוע לבדוק שהם בלחץ תקני.

עכשיו עוד שאלה לא יכול לקרות כלום לרכב עם כל הדברים שעושים שם הרמות אמברקס בנסיעה או שהדברים האלה הם דברים שהאוטו יכול להתמודד איתם (לא לצחוק עליי פשוט אני נוסע על פג'ו 207 ולא על רכב ספורטיבי ...)

 

תודה.

 

כל רכב יעבוד. אני ראיתי רכבים מאוד ישנים, רכבי שטח ואפילו מסחריות בקורסים כאלו, לצד ספורטיביות אימתניות. לגבי לחץ האויר, במידה ולוקח לך אפילו חמש דקות להגיע לתחנה, סביר שהצמיגים יתחממו ולכן יציגו לחץ גבוה מהלחץ הקר ולכן יהיה צורך לנפח בהם יותר אויר (כ-10% יותר) וזאת גם הכוונה מאחורי ההמלצה של מסלולים להגיע לקורסים שלהם עם עוד 3 PSIG. תזכור שעודף לחץ תמיד עדיף על חוסר לחץ.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

[זה טוב שקיימים קורסים כאלה כי זה נותן אופציית מתנת יום הולדת לחברות :)]

:mm_yeah::mm_yeah:

מחזק... גם השנה וגם בשנה שעברה (וברור לה שגם בשנה הבאה) הייתי בקורס של "אלטרנתיבי", מתנה מאשתי

 

ובלי קשר, יותר מגניב לעשות מגרש החלקה על משאית :twisted:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...