Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא, פשוט הסיבה אחרת לחלוטין, שכחתי לצלם למרות שהבאתי מצלמה...

כיבדו אותנו בנכחותם חברה ממעודוני האופנועים השונים, אורח מכובד מחיפה

חמושב-750 CB מדהים ולמרות שחסרונם של חברים רבים הורגש (אוגוסט התחייביות

והאישה...) נהננו מאד, אבל תצטרך לקבל את המילה שלי.

 

בקרוב מתוכננת הפתעה נוספת (דוברת אנגלית...) ותבוא הודעה בהתאם!

 

אני אשתדל לפרסם יותר משלושה שבועות מראש על מנת שלא תהייה שוב

"אי הבנה" אם החברים האחרים ולא יהיו התנגשיות בפעליות-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני אשתדל לפרסם יותר משלושה שבועות מראש על מנת שלא תהייה שוב

"אי הבנה" אם החברים האחרים ולא יהיו התנגשיות בפעליות-רן

גם אם תפרסם שנה מראש זה לא יעזור .

פשוט צריך טלפון אחד לאחראי המפגש שאינו קורא בפורום!

 

אבל העיקר שנהניתם גם אם לא כולם הגיעו

מקבל את המילה שלך:mm_yeah:

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם
גם אם תפרסם שנה מראש זה לא יעזור .

פשוט צריך טלפון אחד לאחראי המפגש שאינו קורא בפורום!

 

אבל העיקר שנהניתם גם אם לא כולם הגיעו

מקבל את המילה שלך:mm_yeah:

 

 

רמי....

 

במקרה הטיול ליקב יצא על יומולדת 4. רק במקרה.

במקרה (שוב) הטיול המבורך למחסן של סבא יצא על היומולדת של רן.

 

זה שאני תמים אני יודע, אבל לא חשבתי שגם אתה כזה (אופס, זה בטח בגלל התמימות שלי).

 

למעשה, בדיוק כמו שכתבת, גם אם נפרסם שנה מראש זה לא יעזור...

סביר להניח רק טלפון למחסן של סבא ובקשה להזיז את המפגש היה עוזר, בדיוק כפי שקרה עם הטיול ליקב.

 

היות ואני תמים, אז אני מקבל את הטענה שהדברים הנ"ל מקריים לחלוטין, כמו הזמנה בסגנון "במקרה באים כמה חבר'ה מתלביב לירושלים, בוא ניתן להם כבוד בכנסיה הסקוטית, רק אל תספר על זה לחברים שלך מהטוביה".

 

בתמימותי, אני מקבל את הטענה שלך שאחראי המפגש אינו קורא בפורום (וכמובן שגם אין אף אחד שמספר לו מה נכתב בפורום, לפחות בכל הקשור לירושלים), אך יש לי כמה שאלות תמימות לחלוטין שאני שואל את עצמי (ואשמח אם תענה לי עליהן):

האם מי שפרסם את ההודעה בפורום בשמו של אחראי המפגש, גם הוא אינו קורא בפורום?

האם גם הוא לא הוזמן / לא ידע על היומולדת של רן?

האם גם הוא לא יכול היה להעביר את המידע לאחראי המפגש (הרי הוא יודע שאחראי המפגש אינו קורא בפורום, או שאולי הוא לא היה מודע לזה עת הוא פרסם את ההודעה)?

 

יש לי עוד כמה שאלות תמימות לחלוטין, אך בשלב זה של הלילה לא אשאל אותן....

מצד שני, אולי מוטב כי אפסיק להיות תמים ואבין כל סוף סוף שבאוגוסט לא יורד גשם בירושלים, אז כנראה שזה משהו אחר.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
רמי....

 

במקרה הטיול ליקב יצא על יומולדת 4. רק במקרה.

במקרה (שוב) הטיול המבורך למחסן של סבא יצא על היומולדת של רן.

 

זה שאני תמים אני יודע, אבל לא חשבתי שגם אתה כזה (אופס, זה בטח בגלל התמימות שלי).

 

למעשה, בדיוק כמו שכתבת, גם אם נפרסם שנה מראש זה לא יעזור...

סביר להניח רק טלפון למחסן של סבא ובקשה להזיז את המפגש היה עוזר, בדיוק כפי שקרה עם הטיול ליקב.

 

היות ואני תמים, אז אני מקבל את הטענה שהדברים הנ"ל מקריים לחלוטין, כמו הזמנה בסגנון "במקרה באים כמה חבר'ה מתלביב לירושלים, בוא ניתן להם כבוד בכנסיה הסקוטית, רק אל תספר על זה לחברים שלך מהטוביה".

 

בתמימותי, אני מקבל את הטענה שלך שאחראי המפגש אינו קורא בפורום (וכמובן שגם אין אף אחד שמספר לו מה נכתב בפורום, לפחות בכל הקשור לירושלים), אך יש לי כמה שאלות תמימות לחלוטין שאני שואל את עצמי (ואשמח אם תענה לי עליהן):

האם מי שפרסם את ההודעה בפורום בשמו של אחראי המפגש, גם הוא אינו קורא בפורום? דוקא כן קורא!

האם גם הוא לא הוזמן / לא ידע על היומולדת של רן? לא, לא ידע על האירוע!

האם גם הוא לא יכול היה להעביר את המידע לאחראי המפגש (הרי הוא יודע שאחראי המפגש אינו קורא בפורום, או שאולי הוא לא היה מודע לזה עת הוא פרסם את ההודעה)? בדיוק, לא היה מודע בעת פרסום ההודעה!!!

 

יש לי עוד כמה שאלות תמימות לחלוטין, אך בשלב זה של הלילה לא אשאל אותן....

מצד שני, אולי מוטב כי אפסיק להיות תמים ואבין כל סוף סוף שבאוגוסט לא יורד גשם בירושלים, אז כנראה שזה משהו אחר.

 

תגובתי בכחול, אבל מה שהפתיע אותי זה המשפט המודגש באדום.

אתה יודע שאין בירושלים אדם שניסה יותר ממני לגשר ולחבר בין המפגשים. אתה (וגם אחרים בהודעות פרטיות) באמת חושבים שיש איזה קונספירציה נגד המפגש בטוביה. ומעלה על דעתך שאני איך שהוא קשור לזה ?

 

אני מודיע לך ולכלל הפורום: אני מכיר את אחראי המפגש ואת "התהליך" שבו נקבע הטיול, אין קונספירציה ואין כלום!

 

"התהליך" עבד בדיוק באותה ה"שיטה" גם בטיול לים המלח וגם בטיול למפגש השפלה, אבל אז אף אחד לא קם כי זה לא נפל על שום אירוע בטוביה.

 

וכמוך יש לי גם שאלות:

כולנו מתלוננים על בעיות התיאום (בסגור), האם חובת התיאום לא חלה על הראשון שיזם אירוע?

האם הפרסום בפורום (שבוע, לא שלושה שבועות לפני) נקרא תיאום ?

האם אין צורך לוודא שאחראי המפגש יודע על קיום האירוע?

אתה חבר מועדון החמש, יש לך קו ישיר לאחראי המפגש (לא רק ליקב ולמחסן של סבא) ואתה יושב רק בטוביה, למה שלא תדאג אתה לתאם ארועים?

 

אל תצא ידי חובה ותחשוב שמה שפורסם בפורום כל העולם יודע,

אל תפיל עלי אחריות לדווח לאילן על הנעשה בפורום ללא ידיעתי (לא עשיתי את זה ולא אעשה בעתיד)

ודי כבר עם תאורית הקונספירציה,

גם זה פשוט נמאס!!!

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם
תגובתי בכחול, אבל מה שהפתיע אותי זה המשפט המודגש באדום.

אתה יודע שאין בירושלים אדם שניסה יותר ממני לגשר ולחבר בין המפגשים. אתה (וגם אחרים בהודעות פרטיות) באמת חושבים שיש איזה קונספירציה נגד המפגש בטוביה. ומעלה על דעתך שאני איך שהוא קשור לזה ?

 

אני מודיע לך ולכלל הפורום: אני מכיר את אחראי המפגש ואת "התהליך" שבו נקבע הטיול, אין קונספירציה ואין כלום!

 

"התהליך" עבד בדיוק באותה ה"שיטה" גם בטיול לים המלח וגם בטיול למפגש השפלה, אבל אז אף אחד לא קם כי זה לא נפל על שום אירוע בטוביה.

 

וכמוך יש לי גם שאלות:

כולנו מתלוננים על בעיות התיאום (בסגור), האם חובת התיאום לא חלה על הראשון שיזם אירוע?

האם הפרסום בפורום (שבוע, לא שלושה שבועות לפני) נקרא תיאום ?

האם אין צורך לוודא שאחראי המפגש יודע על קיום האירוע?

אתה חבר מועדון החמש, יש לך קו ישיר לאחראי המפגש (לא רק ליקב ולמחסן של סבא) ואתה יושב רק בטוביה, למה שלא תדאג אתה לתאם ארועים?

 

אל תצא ידי חובה ותחשוב שמה שפורסם בפורום כל העולם יודע,

אל תפיל עלי אחריות לדווח לאילן על הנעשה בפורום ללא ידיעתי (לא עשיתי את זה ולא אעשה בעתיד)

ודי כבר עם תאורית הקונספירציה,

גם זה פשוט נמאס!!!

 

 

surprise-male-shock-stun-smiley-emoticon-000284-large.gif

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
תגובתי בכחול, אבל מה שהפתיע אותי זה המשפט המודגש באדום.

אתה יודע שאין בירושלים אדם שניסה יותר ממני לגשר ולחבר בין המפגשים. אתה (וגם אחרים בהודעות פרטיות) באמת חושבים שיש איזה קונספירציה נגד המפגש בטוביה. ומעלה על דעתך שאני איך שהוא קשור לזה ?

 

אני מודיע לך ולכלל הפורום: אני מכיר את אחראי המפגש ואת "התהליך" שבו נקבע הטיול, אין קונספירציה ואין כלום!

 

"התהליך" עבד בדיוק באותה ה"שיטה" גם בטיול לים המלח וגם בטיול למפגש השפלה, אבל אז אף אחד לא קם כי זה לא נפל על שום אירוע בטוביה.

 

וכמוך יש לי גם שאלות:

כולנו מתלוננים על בעיות התיאום (בסגור), האם חובת התיאום לא חלה על הראשון שיזם אירוע?

האם הפרסום בפורום (שבוע, לא שלושה שבועות לפני) נקרא תיאום ?

האם אין צורך לוודא שאחראי המפגש יודע על קיום האירוע?

אתה חבר מועדון החמש, יש לך קו ישיר לאחראי המפגש (לא רק ליקב ולמחסן של סבא) ואתה יושב רק בטוביה, למה שלא תדאג אתה לתאם ארועים?

 

אל תצא ידי חובה ותחשוב שמה שפורסם בפורום כל העולם יודע,

אל תפיל עלי אחריות לדווח לאילן על הנעשה בפורום ללא ידיעתי (לא עשיתי את זה ולא אעשה בעתיד)

ודי כבר עם תאורית הקונספירציה,

גם זה פשוט נמאס!!!

 

 

רמי,

ראשית, אני לא חושב שאתה קשור לשום קונספירציה. בשיא הרצינות.

שנינו יודעים ומכירים את המאמצים המשותפים למציאת פתרון למה שקורה בירושלים, ואני חושב ששנינו גם יודעים היכן נעוצה הבעיה האמיתית, ולמה מפגש המועדון נודד ממקום למקום בעוד המפגש בטוביה נשאר בטוביה כבר כמה שנים.

הבעיה האמיתי לא נעוצה בך, גם לא בי (שאני יושב עם רוב החברים שלי בטוביה ולא עם רוב חברי המועדון שלי בקולוני), ואני מניח כי אתה גם יודע שגם רן הוא לא הבעיה, ולא מי שמונע שיהיה מפגש אחד בירושלים.

 

אני חושב, וכתבתי זאת גם בפורום הסגור, שהגיע הזמן לעשות שינוי בירושלים.

אין לי ספק שלא כולם יאהבו את הרעיון, ואין לי ספק כי אנשים ייצטרכו לוותר על האגו שלהם ע"מ שהרעיון יקרום עור וגידים, אבל אני גם יותר ממשוכנע כי כל מי שירים את ראשו וייסתכל קצת מעבר לפגוש, ייראה כי השינוי יהיה לטובה, לטובת כלל אספני הרכב הירושלמיים.

 

אני לא רוצה לצאת ידי חובה, ובטח לא להפיל על אף אחד אחר אחריות, אבל אני משוכנע כי יש מי שמדווח לאילן מה נכתב בפורום, והתאריכים לא נבחרים סתם כך. תקרא לזה קונספירציה, תקרא לזה צירוף מקרים, תקרא לזה איך שתרצה.

אני קורא לזה "לעשות דווקא".

 

ד"א, איך אני אמור לתאם אירועים, אם אני יודע על טיול של הסניף הירושלמי של מועדון החמש לים המלח, 15 שעות לפני שהוא מתקיים, וגם זה בגלל שבאותו היום לא היה מפגש בקולוני.

 

אתה יודע כמה זה מעצבן להגיע לטוביה ולשמוע את ההאשמות שמטיחים החברים שלי במועדון שלי?

אתה יודע מה יותר מעצבן מזה? לדעת שהם צודקים ושאני לא יכול להגן על המועדון שלי.....

 

בוא ביחד נרים את מבטנו מעבר לפגוש (בסדר, במקרה שלי מעבר למשקף), וננסה לצאת ביחד לדרך שונה.

 

וכן, אני יודע שהצלחתי לעצבן אותך, אבל לא זאת היתה כוונתי ואני מתנצל על כך.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

יוני,

ראשית אני מקבל את התנצלותך, ומקווה שההאשמות לא כוונו גם לאילן, שכן בודאות לא היה פה מקרה של "לעשות דווקא".

שנית, ברוח האופטימיות של הודעתך האחרונה, אשמח לשתף פעולה שוב בניסיון שינוי נוסף בירושלים.

 

ואחרון, או אולי ראשון,

הרבה מזל טוב לרן שושני ליום ההולדת.

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

×
×
  • תוכן חדש...