Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום שנסעתי על האוטו התחילו דפיקות קטנות וחלשות מהמנוע שבאו ונעלמו...

לאט לאט בהמשך היום הן חזרו והתגברו, וכעת בלתי אפשרי לסוע באוטו= הדפיקות כה חזקות ולא פוסקות לרגע.

הן עולות ומתחזקות ככל שהסל"ד עולה.

החנתי בבית ועברתי לדייהו בשלב זה עד שאני אדע במה מדובר- כי זה מפחיד קצת ואני מאד מקווה שזה לא מנוע בסוף חייו או מנוע שדרוש שיפוץ

 

הדפיקות מזכירות קצת צליל של חיפושית או של קארטינג והן טורדניות מאד..... מקווה שמישהו שיוכל להגיד לי מה מקור הבעיה לפני שאלך למוסך והאם יש מקום לדאגה.

_________________

פורסם

אין כל דרך לאבחן זאת פה, כך שהברירה שנותרה פתוחה בפניך היא לגשת למוסך לבדיקה.

מאד יתכן שהנקישות מגיעות מכיוון המנוע, קיימות מס' אפשרויות - החל משסתומים, המשך במיסבים וכלה בחופש בציר גל הארכובה.

 

קח למוסך וקווה לטוב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ועם כל הצער שבדבר, מניסיון עבר, תכין את עצמך להוצאה בסדר גודל של לפחות ראש מנוע...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני גם חששתי שזה מגיע מכיוון השסתומים אך לשמחתי טעיתי.

 

אין בעיה של מפלס שמן וכו' כי לפני פחות משבוע החלפתי את כל השמנים ברכב.

 

בכל אופן מדובר ברעשים מהסעפת ולכן הוקל לי מאד וכרגע היא במוסך הגברת.

פורסם
היום שנסעתי על האוטו התחילו דפיקות קטנות וחלשות מהמנוע שבאו ונעלמו...

לאט לאט בהמשך היום הן חזרו והתגברו, וכעת בלתי אפשרי לסוע באוטו= הדפיקות כה חזקות ולא פוסקות לרגע.

הן עולות ומתחזקות ככל שהסל"ד עולה.

החנתי בבית ועברתי לדייהו בשלב זה עד שאני אדע במה מדובר- כי זה מפחיד קצת ואני מאד מקווה שזה לא מנוע בסוף חייו או מנוע שדרוש שיפוץ

 

הדפיקות מזכירות קצת צליל של חיפושית או של קארטינג והן טורדניות מאד..... מקווה שמישהו שיוכל להגיד לי מה מקור הבעיה לפני שאלך למוסך והאם יש מקום לדאגה.

_________________

 

ראיתי את זה קורה הרבה.

 

אל תצחק,אבל אצלנו כשמגיע לקוח עם 146 ומתלונן שיש לו רעש של חיפושית-פרושו של דבר ש...יש לו חור במניפולד.

 

אל תלחיץ את עצמך.זה כלום.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  • 10 שנים מאוחר יותר...
פורסם
אני גם חששתי שזה מגיע מכיוון השסתומים אך לשמחתי טעיתי.

 

אין בעיה של מפלס שמן וכו' כי לפני פחות משבוע החלפתי את כל השמנים ברכב.

 

בכל אופן מדובר ברעשים מהסעפת ולכן הוקל לי מאד וכרגע היא במוסך הגברת.

 

 

 

מה בסוף זה היה ?

×
×
  • תוכן חדש...