Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

אשמח לקבל טיפים על מה לשים דגש לפני רכישת מגאן II מודל 2006 שהיתה בליסינג.

 

איך אפשר , ( אם בכלל ) לוודא קילומטרז' האם אמיתי או מזויף.

 

הרכב לדברי המוכר ( יד פרטית שניה , נרכש מליסינג לפני 3 שנים ) עבר החלפת "ציפ" מחשב לגיר. מה זה אומר ?

 

תודה וערב טוב

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

ב3 מילים בצורה מתומצתת:

 

 

על רכב אחר...

 

ציין מה התקציב ונוכל לכוון אותך לרכב אחר,

מלבד החסרון של חוסר הנאה משווע מנהיגה, האוטו טאבן ובקושי זז, סחירות גרועה ביותר (גם בידיים פרטיות בלבד) ערך עצמי שנופל כמו מגדלי התאומים ב09/11 ומוניטין רדוד מאוד.

 

אבל יש יתרון אחד: הוא זכה ב5 כוכבי ריסוק במבחן האירופאי...

Confidence In Motion

פורסם

יש לך LIKE ממני...:wink:

וברצינות - כנראה שהרכב עבר איזשהו שינוי תוכנה הנוגע לגיר של הרכב. תברר אם יש איזשהו מסמך המעיד על זה.

כ"כ - אימות ק"מ של הרכב - ניתן לבדוק הסטוריית טיפולים במוסך, ולראות אם הק"מ תואמים לזמני ותאריכי הטיפולים.

על מה לשים דגש ? גיר (שאולי תאהב ואולי לא. תעשה נסיעת מבחן) רגיש, שתיקונו עשוי להיות יקר.

alfa 156 2.5.

פורסם

נראה לי שאתה נסחף קצת , נכון , הרכב לא פאר היצירה ולא אקבל ביצועים של רכב יפני , אבל אני חושב שלמטרה שלי זה מספק.

הרכב מיועד לאשתי , לנסיעה של 20 ק"מ ביום , שיהיה נוח ומספיק מקום לשתי ילדות במושב האחורי ובגאז' גדול.

בתקציב שלי שזה סביב 30 אלף שח , מצאתי רכב מודל 2006 שמציע 6 כריות אוויר , ABS , ESP , ועוד תוספות.

מה עדיף שאקנה ? יפנית בת 10 מיושנת עם ABS וחלונות חשמל ?!

נו באמת , ישנם דברים מעבר לדברים שנהגים צעירים חושבים עליהם. עברתי את הגיל הזה , סורי.

אין שוק ? לכל רכב יש שוק , הכל תלוי במחיר שאתה מבקש. אקנה בזול ואמכור בזול , זה מה יש.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

אני לא הזכרתי רכב יפני...

עצם העובדה שהנחת היסוד שלך כהתנגדות לדבריי כיוונה אותך לרכב יפני בן 10 סימן שזה משהו שיושב לך בראש כבר לפני מה שאמרתי...

 

אתה הולך לתת לאישתך רכב שהוא לא אמין עם מחלות יקרות מפה ועד הודעה חדשה, אתה כנראה לא ממש מבין את הצרה של אשה מתקשרת על הבוקר "מאמי האוטו לא מניע" ועוד ועוד...

לא חסר אירופאיות בטווח מחירים שפוי שיוכלו להציע לך גם צריכת דלק הרבה יותר טובה. ושוב אני חוזר לנושא שמדובר ברכב לאישה (לא הערה סקסיטית, פשוט ידוע שהלחיצות שלהן על הגז הן טיפה פחות מתחשבות)

Confidence In Motion

פורסם

עם כל הכבוד חבר מה אתה כבר יכול להציע לו ב30K ?

טויוטה קורולה 98 (דגם אמין ומוצלח להפליא אבל כבר מאוד מיושן) ?

גרמניה מזדקנת ? מאזדה 323 שיקח לו חודשים למצוא אחת שמורה אבל היי הוא קנה יפנית עם 200K על המד אוץ והאוטו בסהכ בן 12 במקרה הטוב ?

 

כל רכב הוא טוב השאלה כיצד הוא טופל ואיך אתה תטפל בה.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם
אני לא הזכרתי רכב יפני...

עצם העובדה שהנחת היסוד שלך כהתנגדות לדבריי כיוונה אותך לרכב יפני בן 10 סימן שזה משהו שיושב לך בראש כבר לפני מה שאמרתי...

 

אתה הולך לתת לאישתך רכב שהוא לא אמין עם מחלות יקרות מפה ועד הודעה חדשה, אתה כנראה לא ממש מבין את הצרה של אשה מתקשרת על הבוקר "מאמי האוטו לא מניע" ועוד ועוד...

לא חסר אירופאיות בטווח מחירים שפוי שיוכלו להציע לך גם צריכת דלק הרבה יותר טובה. ושוב אני חוזר לנושא שמדובר ברכב לאישה (לא הערה סקסיטית, פשוט ידוע שהלחיצות שלהן על הגז הן טיפה פחות מתחשבות)

 

מעניין אותי אם הייתה בבעלותך \ ברשותך מאגאן או שאתה מספר סיפורים מהקראת ברשת והופך אותם לעובדות ?

 

בניגוד לך, היו ברשותי 2 מאגאן שונות מליסינג , מודל 2005 + מודל 2008, בכל רכב עברתי כ 120K בממוצע ב 3 שנים.

מעולם לא נתקעתי בבוקר עם רכב אשר אינו מניע, למעשה מעולם לא נתקעתי עם הרכב , והרכב ביקר במוסך רק לטיפולי שיגרה כל 30K.

 

ממליץ לפותח השירשור לבדוק את מצב והיסטורית הטיפולים, מחלות ידועות הם בעיקר הגיר הרגיש של הרכב , ובמודל 2006 יש את תיזמון השסתומים אשר נוטה לשבוק, אי לכך יש להעדיף את מודל 2007 אשר שופרו משמעותית ואינם סובלים מבעיות מיוחדות אשר בהם לקה הדגם המוקדם יותר.

אולי לא מדובר על הרכב האמין ביותר, אך הוא בוודאי רחוק מהתדמית אשר מייצרים לו בורים בפורומים כרכב אשר אינו מצליח להעביר שבוע ללא מוסך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מגאן ליסינג במצב טוב יכולה להיות עסקה מצויינת, היא מרווחת, בטוחה ועם בגאז' ענק. ביליתי שנה עם מודל 2008 משיווק משני שעשה 45K ק"מ בשנה לפני שהגיע אלי...

 

תהיה עירני לפעולת הגיר, דפיקות וקשיים בהעברת הילוכים, גם בהעברה לרוורס. כמה ק"מ עשה הרכב?

 

לגבי החלפת ה"צ'יפ" בגיר, עדכוני תוכנה בגיר AL4 אינם דורשים "החלפת צ'יפ" אלא פשוט חיבור לרשת המחשוב של היצרן. זה נכון לגבי סיטרואן ופז'ו אני מניח שזה נכון גם לרנו (גיר זהה בשם אחר). כנראה שתוכנת הגיר עודכנה והמוכר מתבלבל עם צ'יפ.

 

לגבי הרכב עצמו, אני לא יודע - 2006 הוא כבר ישן, סביר שהגיר יתחיל בקרוב לעשות בעיות ועל המנוע דיברו מעליי. אני מסכים שהמחיר נמוך אבל אני הייתי משאיר עשירייה בצד לכל מקרה, במיוחד לשיפוץ גיר שעלול להגיע כנראה בקרוב.

 

דגם חדש יותר יכול להיות קנייה מעולה, במיוחד מסוכנות הליסינג עצמה, או אז יש לך אחריות לזמן מה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

חולגי תודה על הלייק :wink:

 

מעניין אותי אם הייתה בבעלותך \ ברשותך מאגאן או שאתה מספר סיפורים מהקראת ברשת והופך אותם לעובדות ?

 

בניגוד לך, היו ברשותי 2 מאגאן שונות מליסינג , מודל 2005 + מודל 2008, בכל רכב עברתי כ 120K בממוצע ב 3 שנים.

מעולם לא נתקעתי בבוקר עם רכב אשר אינו מניע, למעשה מעולם לא נתקעתי עם הרכב , והרכב ביקר במוסך רק לטיפולי שיגרה כל 30K.

 

ממליץ לפותח השירשור לבדוק את מצב והיסטורית הטיפולים, מחלות ידועות הם בעיקר הגיר הרגיש של הרכב , ובמודל 2006 יש את תיזמון השסתומים אשר נוטה לשבוק, אי לכך יש להעדיף את מודל 2007 אשר שופרו משמעותית ואינם סובלים מבעיות מיוחדות אשר בהם לקה הדגם המוקדם יותר.

אולי לא מדובר על הרכב האמין ביותר, אך הוא בוודאי רחוק מהתדמית אשר מייצרים לו בורים בפורומים כרכב אשר אינו מצליח להעביר שבוע ללא מוסך.

 

 

אתה קודם שואל אם היה ברשותי ואחר כך אתה עונה בשבילי? תן לי להתנסח קודם ברשותך...

 

אז כן, בבעלותי הייתה רנו מגאן 2004 לתקופה ארוכה מידיי של 8 חודשים. לא הייתי צריך לעבור 120K כדי להבין כמה הרכב הזה צרות, בוקר אחד האוטו פשוט לא הניע בגלל שמערכת החשמל שבקה חיים. אתה בעצמך ציינת כל כך הרבה מחלות ילדות שלא נפתרות שלא מדובר פה על עלויות כמו פיאט של 200-300 שקלים לחלק, מדובר פה על גיר ותזמון שסתומים אשר נוטה לשבוק גם כן???? אתה רציני במה שאתה אומר? אתה מציין שהאוטו הוא מיטה חולה אבל זה בסדר כי אלו מחלות רגילות שניתן לשלם עליהם כסף ולתקן...

לגבי תדמית? אני לא מנהל שיווק של רנו העולמית שבחרה למחוק את התדמית שלה כ"לא רואה מוסך"... כנראה שיש דברים בגו.

 

יוני - צודק... שפותח השרשור יתחדש...

 

לפותח השרשור - תתחדש חבר, אני מתנחם בשבילך בעובדה שיש חבר'ה טובים בפורום טכני אחזקה וטיפולים כשתצטרך

Confidence In Motion

פורסם

קודם כל תודה לכל העוזרים.

הרכב עבר 110,000 ק"מ - יד I ליסינג , II פרטית 3 שנים אחרונות.

היום בבוקר רכשתי את הרכב. המחיר היה לשביעות רצוני ואפילו יותר מכך , הבדיקה קצת הבהילה אותי בתחילה אבל לאחר

התייעצות וקריאה בפורום הבנתי שהבדיקות האלה נועדו לכסות את המכון. מה שכן ישנם כמה ליקויים כמו בכל רכב שאני צריך

להוציא עליהם אני מניח כמה אלפי שקלים. המחיר קוזז בעת הרכישה מהמוכר לשביעות רצוני כמו שאמרתי.

הליקויים על רגל אחת , מכיוון שהבדיקה נמצאת ברכב ולא עלי ארשום את הדברים החשובים ולא השוליים.

1. לבדוק רצועת תזמון - רעשים. הרכב עשה טיימינג ב 90 אלף כך שזה מפתיע אבל אצטרך לבדוק במוסך.

2. פרונט לא תקין , לבדוק מסרק הגה ולכוון פרונט.

3. שילדה נקיה , מרכב לא תקין , הוחלפו שני פגושים בצד שמאל של הרכב.

4. בלמים תקינים. לבדוק אחוריים.

5. צמיגים קדמיים - להחליף

6. גיר אוט' - לבדוק נזילה מתושבת גיר. הם שמו בקטגוריה של לא תקין כמובן לכיסוי תחת אבל הבוחן אמר שהגיר במצב תקין.

 

זהו בגדול.

אשמח להמלצות היכן לתקן באיזור חיפה ( הומלץ לי על מוסך חלוצי באיזור קרית אתא ) וכמה אתה חושבים יעלה לי הטיפול.

 

תודה לכולם.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

אני לא יודע, איזה טיפול אתה רוצה לעשות בעקבות הבדיקה..

צריך להחליף זוג צמיגים ולבצע כיוון פרונט .

אין לך מה לחפש בטיימינג, "הרעשים" הם רושמים בכל בדיקה. אם יש קבלה\תדפיס שרצועת הטיימינג הוחלפה (חלפים מקוריים+משאבת מיים) ב 90 אלף ק"מ, זה מספיק טוב.

אם יש לך תיעוד של הטיפולים, והם בוצעו בזמן, תמשיך בשגרת הטיפולים.

 

 

אני אישית הייתי מצמצם מ 30 אלף ל 20 אלף מרווח הטיפולים, וכבר עכשיו מחליף שמנים ופילטרים.

על הדרך גם יפרקו גלגלים ויבדקו מצב בלמים, נזילות מהגיר (אם יש) ומסרק הגה.

 

תתחדש. קנית רכב נוח, מפנק, בטיחותי במחיר נמוך.

כמו בכל רכב - אם יש תקלות , מתקנים וממשיכים לנסוע.

לא צריך להגזים ולצייר שחורות.

הניסיון של רכב בעייתי לא מחייב העתקה לכלל הרכבים מאותו הדגם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שיהיה בשעה טובה, זה נראה לי מחיר מדהים לרכב 2006. קמ"ג' סביר בהחלט.

 

מציע לך לבצע יישור קו - שמנים, פילטרים, נוזל קרור איכותי וכדומה. צמצם מרווח טיפולים לכל 15K אפילו, אתה תודה לעצמך. צמיגים זה הפריט הבטיחותי ביותר אחרי הנהג, לכן מציע לשים צמיגים איכותיים (שאל בפורום אחיזה\טכני). חשוב שתמצא מוסך הגון ומקצועי, לגמרי לא מחייב מורשה יבואן רנו.

 

תשיג היסטורית טיפולים, ככה תוכל לכוון ולשים לב לדברים שלא טופלו עד כה. מחזק את הדיעה שאם לא נעשה טיימינג עד כה כדאי לשקול לעשות למרות העלות הגבוהה, עקב פוטנציאל הנזק הגדול.

 

שים לב לגיר! הוא מגיע לגיל שהוא עלול לעשות צרות. אם יש בעיות בהעברה, בעיטות וכדומה, לך לבדיקה.

 

הפורום תומך ומסייע, אני מציע לך להמשיך ולעדכן בהתקדמות שלך עם הרכב. תרגיש חופשי להתייעץ בכל דבר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

הבעיה עם המגאנים היא לא האמינות שלהן בתקופת האחריות כשהן צעירות כפי שהיה עם ידידנו CX, אלא איך הן מזדקנות בגילאי 5-6-7 ולמרבה הצער הן מזדקנות לא טוב.

 

הרכב הנ"ל לדעתי עם היסטוריה של בעיות גיר, הייתי נזהר כי לרכבים האלה יש גירים אוטומטיים מחורבנים.

 

אני לא אומר שזו האופציה הכי גרועה שיש ביחס ליפנית עתיקה, אבל אני אומר שיש סיכוי להוצאות גדולות בעתיד (וקרסו לא זולים!) שיקזזו את החסכון הכספי במחיר הרכישה אז כדאי לשקול היטב.

 

הרי לא תרצה לקנות מגאן מליסינג ב30 אלף ולהשקיע עליה עוד 20 אלף ולאחר שנתיים למכור אותה ב15...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הבעיה עם המגאנים היא לא האמינות שלהן בתקופת האחריות כשהן צעירות כפי שהיה עם ידידנו CX, אלא איך הן מזדקנות בגילאי 5-6-7 ולמרבה הצער הן מזדקנות לא טוב.*** כמו כל רכב אחר, הן מזדקנות בהתאם לרמת הטיפול שקיבלו לאורך השנים.

 

הרכב הנ"ל לדעתי עם היסטוריה של בעיות גיר, הייתי נזהר כי לרכבים האלה יש גירים אוטומטיים מחורבנים.*** מסכים לגבי הכלל.

 

אני לא אומר שזו האופציה הכי גרועה שיש ביחס ליפנית עתיקה, אבל אני אומר שיש סיכוי להוצאות גדולות בעתיד (וקרסו לא זולים!) שיקזזו את החסכון הכספי במחיר הרכישה אז כדאי לשקול היטב.*** למה ללכת לקרסו?? חוצמייזה, עלות התיקונים האפשריים מגולמת היטב במחירון הרכב - 30K ש"ח לרכב 2006 זה יופי של דבר, גם אם תוסיף 10 על תיקונים (לא סביר אבל עלול לקרות).

 

הרי לא תרצה לקנות מגאן מליסינג ב30 אלף ולהשקיע עליה עוד 20 אלף ולאחר שנתיים למכור אותה ב15...*** אין מה להשקיע עליה 20K ש"ח. רכב הוא לא השקעה כלכלית אלא שירות שאתה קונה. מגאן תקינה היא רכב מהטובים שיש לסגמנט להציע, במיוחד במחירים כאלה.

 

כמה מגאנים היו לך ולאורך כמה זמן?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

קודם כל - לפותח השרשור - תתחדש, סע בדרכים טובות. אני מקווה שעשית קנייה טובה (לא כולם אוהבים בפורום רנו, אבל לא חייבים...).

 

לנהג מתחיל - אהבתי שכתבת: "עלות התיקונים האפשריים מגולמת היטב במחירון הרכב". אותי זה מצחיק.

לפחות אל תגיד את זה לקונה אחרי שקנה.

ככלל - אנחנו קונים רכבים ומקווים שלא יתקלקלו, בין אם קנינו מגאן, ובין אם קנינו גולף.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...