Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר כבר להגיד הכל כי קניתי את הרכב. אם אהיה מרוצה או לא הזמן יגיד.

מה שאני בטוח זה בדבר אחד , הרכב עלה לי קצת פחות מ 30 אלף שח והסיכון פה הוא סיכון אבל לא כזה שיגרום לי לפשיטת רגל.

אם הייתי קונה רכב יוקרתי שעולה פי 10 והייתי נכנס להוצאות של עשרות אלפי שקלים כנראה שזה היה משפיע עלי כלכלית בצורה

קשה , אולי גם נפשית. במקרה של הרנו , אם אראה בשנה שנתיים הקרובות שעשיתי טעות , אפסיד 5-10 אלף שח ואמכור.

נזק מסוים שלקחתי בחשבון , בינתיים תנו לי הזדמנות להנות מהרכב. סה"כ , היום בבוקר הילדה שלי נכנסה לרכב פעם ראשונה

ואמרה " אבא , מה זה הספסל הגדול הזה , יש לי פה מקום ללכת ברגל אפילו מצד אחד לשני"..

בקיצור , בימים הקרובים אלך לעשות יישור קו , אחליף שמן איכותי ( המלצה תתקבל בברכה ) , אחליף שני צמיגים קדמיים , ושאר

ליקויים קטנים שצריך לבצע.

 

יום טוב ותודה לכולם .

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

בקיצור , בימים הקרובים אלך לעשות יישור קו , אחליף שמן איכותי ( המלצה תתקבל בברכה ) , אחליף שני צמיגים קדמיים , ושאר

ליקויים קטנים שצריך לבצע.

 

תקנה צמיגים מחברות מוכרות (GOODYEAR, KLEBER, CONTINENTAL, PIRELLI, MICHELIN, DUNLOP ).

 

שמן מנוע אפשר חצי סינטטי 10-40W של חברות ELF, VALVOLINE , TOTAL, RHEINOL.

בדרגת איכות SL/SM.

זה בתנאי שתצמצם מרווח הטיפולים.

אם תמשיך בשגרה של 30 אלף,אולי תחשוב לעבור לשמן סינטטי מלא.

מוסכי היבואן פעם היו משתמשים בחצי סינטטי, ובחודשים האחרונים עברו לסינטטי מלא ותדירות החלפה של 30 אלף ק"מ.

פילטרים מקוריים בלבד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אפשר כבר להגיד הכל כי קניתי את הרכב. אם אהיה מרוצה או לא הזמן יגיד.

מה שאני בטוח זה בדבר אחד , הרכב עלה לי קצת פחות מ 30 אלף שח והסיכון פה הוא סיכון אבל לא כזה שיגרום לי לפשיטת רגל.

אם הייתי קונה רכב יוקרתי שעולה פי 10 והייתי נכנס להוצאות של עשרות אלפי שקלים כנראה שזה היה משפיע עלי כלכלית בצורה

קשה , אולי גם נפשית. במקרה של הרנו , אם אראה בשנה שנתיים הקרובות שעשיתי טעות , אפסיד 5-10 אלף שח ואמכור.

נזק מסוים שלקחתי בחשבון , בינתיים תנו לי הזדמנות להנות מהרכב. סה"כ , היום בבוקר הילדה שלי נכנסה לרכב פעם ראשונה

ואמרה " אבא , מה זה הספסל הגדול הזה , יש לי פה מקום ללכת ברגל אפילו מצד אחד לשני"..

בקיצור , בימים הקרובים אלך לעשות יישור קו , אחליף שמן איכותי ( המלצה תתקבל בברכה ) , אחליף שני צמיגים קדמיים , ושאר

ליקויים קטנים שצריך לבצע.

 

יום טוב ותודה לכולם .

 

סחתיין על הגישה החיובית. יש לא מעט חברים בפורום שרואים הכל שחור ולבן ומתעלמים מהיתרונות של רכבים כאלה שנרכשים בזול.

 

שיהיה בהצלחה ובהנאה.

פורסם

תודה לכם חברים על העזרה והסבלנות.

עכשיו אני יעבור לפורום טכני , מקווה כמה שפחות. :-)

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
סחתיין על הגישה החיובית. יש לא מעט חברים בפורום שרואים הכל שחור ולבן ומתעלמים מהיתרונות של רכבים כאלה שנרכשים בזול.

 

שיהיה בהצלחה ובהנאה.

 

פשוט מדהים לראות כמה המדינה הזאת עיוורת וכמה אנשים מחזקים דברים שהולכים בקרוב מאוד להרוס לכולם ובלי יוצא מן הכלל,

כן לקנות רכב 2006 במחיר של 30 זה טוב ויפה רק כשכולנו נרצה למכור את הרכבים הפרטיים שלנו שלא היו ליסינג ויגידו לנו על רכב שנת (סתם לדוגמא) 2005 שבמחירון שווה 60 או 50, שלא שווה לקנות אותו כי אפשר להביא 2008 מליסינג ב50 ומצד שני בוכים כולם על לוי יצחק שמתגרזן על המחירונים.

ישראלים היינו וישראלים נישאר.

פורסם

סקוב, אין לי כח להראות לך שאתה טועה, תנסה לחשוב לבד.

 

לפה"ש - תתחדש ותבלה, קנית רכב שימושי מאד בכלום כסף.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני לא בא לפתוח קרב עם אף אחד ולא צריך שיראו לי שאני טועה העובדות מדברות בעד עצמן, כולם יודעים שפשוט קשה עד בלתי אפשרי היום למכור רכב בשוק הפרטי כאשר כל חברות הליסינג פותחות את הרגליים הן לרכבים והן במחירים.

רוב האנשים היום כמו הבחור שפתח את השרשור פונים לחברות ליסינג וקונים רכבים מדור יחסית חדש במחירים של גרעינים ואנשים שקונים מכוניות פרטיות ורוצים למכור אותן לא מצליחים, למה? כי במקום לקנות טויוטה 2005 (שוב זה לצורך הדגמה) ב60 אלף או יותר זה יקר!!, אז אני אלך ל א. ובניו ליסינג בע"מ ואקנה מיצובישי לאנסר 2008 ב50. (או לדוגמא הרכב המדובר פה בשרשור)

וככה לאט לאט אנחנו משעבדים את עצמנו לחברות הליסינג ונכנסים למעגל שאין יציאה ממנו אלא בטרייד אין איתם.

שוק הרכב הפרטי ליד השנייה הולך וגוסס, וכשאמרתי על לוי יצחק התכוונתי לזה שכולם מחפשים לקנות רכבים בשנתונים גבוהים במחירי מציאה וכשזה בליסינג אז הם מציאות ואחלה אבל כשבמחירון הוא מוריד מחירים כל כמה חודשים אנשים יוצאים מגדרם.

בגלל זה כתבתי ישראלים, כשזה לצידם זה טוב וכשלא אז הם מתחילים לבכות.

פורסם

סוף כל סוף, לאחר אלפיים שנה, אפשר לקנות במדינה הזו רכבים נורמליים במחירים סבירים בהחלט, ויש לך טענות על זה?

 

לא מזמן, מי שלא היה לו ממון היה צריך להסתפק בגרוטאה וכיום כמעט כל אחד יכול לרכוש רכב משנתון סביר עם בטיחות גבוהה (ע"ע הרכב שבכותרת). זה מצוין לדעתי. צר לי, אך אני לא רואה בזה שום חיסרון, וזאת למרות שאני מחזיק בשני רכבים משפחתיים שהמחירון שלהם חטף מכה מכובדת בשנה האחרונה.

פורסם

אם המחירים המדוברים היו בסוכנויות ובמחירונים הייתי יותר מאושר ממך אבל כאשר המצב הוא כזה ששלך שווה X והם מציעים שלך כ X-35% אז נוצרת הבעיה ומפליא אותי שאתה לוקח את זה כדבר חיובי.

פורסם

איך בודקים כמו שצריך ? אני לא מומחה לבדיקות.

לקחתי למכון , הרכב נקי בשסי , גיר תקין למעט נזילה קטנה מגומיה בתושבת גיר , מנוע תקין למעט רעש מסוים ברצועת תזמון.

צריך לבדוק מסרק הגה ולכוון פרונט. להחליף צמיגים קדמיים.

ישנם ליקויים כמובן שיעלו כסף , כמה ? לא יודע.

אבדוק בקרוב במוסך או שניים כמה מבקשים על סיפור כזה. זול זה בטח לא יהיה במוסך רנו , מקווה לצאת בנזק של עד 2K שקל.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

בתור בעלים של רנו לגונה,

אין צורך לצמצם את טווח הטיפולים, המשך כל 30,000 והשתמש בשמן סינטטי מלא בלבד.

110,000 ק"מ זה הזמן להחליף פילטר דלק (רוב הסיכויים שלא הוחלף).

מומלץ ביותר נוזל קירור איכותי.

בנוסף לטיימינג שנכתב לדגמי רנו בשנתונים הללו צריך לעשות צ'ק ליסט של שסתומים בגיר, משאבת מים ותושבות מנוע.

אני אישית הייתי קונה רק אם הוחלפו השסתומים והמשאבה.

×
×
  • תוכן חדש...