Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה לרכב (לא סגור עדיין אם חדש או יד שנייה) .

חשובים לי בעיקר:

נוחות נסיעה.

בידוד רעשים מבחוץ (כביש, מנוע, רוח).

חיסכון בדלק.

אמינות המקטינה תחזוקה.

ביצועי מהירות, תאוצה וכו' סבירים (לא מחפש 'רכב ספורט').

 

נוהג היום בפז'ו 306 1800 אוט' ונהנה כמעט מכל רגע, חוץ מהיותה כבר ישנה ובעלת רומנים לא מעטים עם מוסכים (אולי בדומה לאחיותיה הצרפתיות ).

כך שלמרות שידוע לי מניסיון רב שנים עם צרפתיות כי בדרך כלל הן נותנות נוחות מירבית עם בידוד רעשים טוב, אני לא נוטה הפעם ללכת עליהן.

 

גם לא על קטנות מידי. עשיתי נסיעות מבחן בסוזוקי הקטנות וזה לא עונה על דרישותיי הנ"ל.(אולי רק ה- sx4 אבל זה גם סוג של פשרה).

החלק הגדול של נסיעותי הוא בעיר ובפקקים.

הייברידיות, ממה שקראתי כאן קצת מרתיעות אותי או יקרות מדי.

 

עשיתי גם נסיעת מבחן על פולו החדשה דגם tsi , לא רעה, אבל לא בטוח לגביה.

המאזדות אוכלות דלק לא מעט , כנ"ל הסובארו, היאריס קטנה לי, הג'אז לא בטוח שמצדיקה מחירה.

על הקוריאניות לא בא לי.

 

אשמח להמלצות אם כי יתכן ותטענו שדרישותיי כאן, ביחס למחיר, לא ריאליות ?

תודה מראש.

 

התקציב נע בין מחירון של 2008 ומעלה יד שנייה , לבין חדשה לא מעבר ל -120 .

פורסם

אתה כותב שעיקר הנסיעות שלך הם בתוך העיר והפקקים, אז עושה רושם שדווקא אתה תוכל לנצל את היתרונות של הרכבים ההיברידים טוב יותר. אולי כדאי שתסביר קצת יותר טוב מדוע אתה חושש מהם, עד כה הם עושים רושם טוב למדי וקנו לעצמם המון לקוחות מרוצים.

בתקציב כמו שלך אפשר למצוא הונדה סיוויק או טיוטה פריוס, מכוניות טובות למדי שלדעתי גם יענו על רוב הדרישות שלך.

 

דניאל,

אינדיגו.

פורסם

לא כל כך. ממתי פריוס או סיביק הייברידית חדשות עולות 120? יותר לכיוון של 150...

ממה שקראתי/שמעתי אפשר להשיג צריכות דלק קרובות גם בטויטות מסוימיות או הונדה ג'אז וכדו.

גם מה שקראתי כאן קצת הרתיע אותי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=350962

 

אבל אחדד באמת יותר את הצרכים שלי מבחינת גודל רכב.

מס' נוסעים נע בין 1 ל-2 ברוב המקרים.

חניה, גם גורם חשוב, אולי עדיף רכב לא ארוך מידי.

כלומר מחפש מעין ממוצע בין משפחתית קטנה לבין מיני לא פיצפונת.

מבחינת הגודל גם הפולו החדשה יכולה לשרת אותי.

יש בטויוטה את הדגם החדש שנקרא ספייס וורסו, שזה סוג של יאריס מוגדלת קצת, יש לי נסיעת מבחן עליו בשבוע הבא.

כנ"ל על הפונטו החדשה, מסחינת גודל, דלק, גם מתאימה לצרכים, אם כי חשש בנושא אמינות/תחזוקה.

פורסם
יש בטויוטה את הדגם החדש שנקרא ספייס וורסו, שזה סוג של יאריס מוגדלת קצת, יש לי נסיעת מבחן עליו בשבוע הבא.

תעדכן על תוצאות נסיעת מבחן

אומרים שהיא קצת עצלה ורועשת בטורים גבוהים. וגם לא לכולם מתאים אופן הפעולה של הגיר הרציף

תבדוק את הנקודות האלה

זמן המתנה ארוך. משהו כמו 3-4 חודשים

פורסם
לא כל כך. ממתי פריוס או סיביק הייברידית חדשות עולות 120? יותר לכיוון של 150...

ממה שקראתי/שמעתי אפשר להשיג צריכות דלק קרובות גם בטויטות מסוימיות או הונדה ג'אז וכדו.

גם מה שקראתי כאן קצת הרתיע אותי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=350962

 

אבל אחדד באמת יותר את הצרכים שלי מבחינת גודל רכב.

מס' נוסעים נע בין 1 ל-2 ברוב המקרים.

חניה, גם גורם חשוב, אולי עדיף רכב לא ארוך מידי.

כלומר מחפש מעין ממוצע בין משפחתית קטנה לבין מיני לא פיצפונת.

מבחינת הגודל גם הפולו החדשה יכולה לשרת אותי.

יש בטויוטה את הדגם החדש שנקרא ספייס וורסו, שזה סוג של יאריס מוגדלת קצת, יש לי נסיעת מבחן עליו בשבוע הבא.

כנ"ל על הפונטו החדשה, מסחינת גודל, דלק, גם מתאימה לצרכים, אם כי חשש בנושא אמינות/תחזוקה.

 

כתבת שגם רכב משומש יכול לבוא בחשבון, ובסכומים כאלו אפשר למצוא יופי של היברידיות משומשות עם קילומטראז' נמוך מאוד ומצב מכאני מעולה.

 

לגבי צריכת הדלק - זה נכון שברכים מסוימים תוכל להגיע לצריכת דלק דומה בנסיעות בין עירוניות. שוב, כמו שכבתי בהודעתי הקודמת, היתרון הגדול של ההיברידיות הוא בתוך העיר ובפקקים ופחות מחוץ לעיר. בשרשור אליו קישרת מדובר על נסיעה שהיא ברובה בין עירונית. בנוסף, שים לב שהוא מדווח שם על צריכת דלק של 1:21 בערך. זאת צריכת דלק מצויינת שמעט מאוד רכבים אוטומטיים (אם בכלל) אחרים יוכלו להציג.

 

אם אתה עומד לרכוש פיאט חדשה אז לדעתי צריכים להטריד אותך נושאים אחרים לגמרי ולא אמינות או עלויות אחזקה. אני חושב שפיאט כבר הוכיחו את עצמם בשנים האחרונות בנושא הזה. מה שכן, גיר אוטומטי "רגיל" עדיין אין להם ונושא שמירת הערך עדיין בעייתי ברוב הדגמים שלהם.

 

דניאל,

אינדיגו.

פורסם

יש לך את ההונדה גאז' ההיברידית שנכנסת בתקציב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
תעדכן על תוצאות נסיעת מבחן

אומרים שהיא קצת עצלה ורועשת בטורים גבוהים. וגם לא לכולם מתאים אופן הפעולה של הגיר הרציף

תבדוק את הנקודות האלה

זמן המתנה ארוך. משהו כמו 3-4 חודשים

 

ידוע לי על זמן ההמתנה. אם אהיה מרוצה ממנה אוכל לחיות עם זה.

פורסם
כתבת שגם רכב משומש יכול לבוא בחשבון, ובסכומים כאלו אפשר למצוא יופי של היברידיות משומשות עם קילומטראז' נמוך מאוד ומצב מכאני מעולה.

 

לגבי צריכת הדלק - זה נכון שברכים מסוימים תוכל להגיע לצריכת דלק דומה בנסיעות בין עירוניות. שוב, כמו שכבתי בהודעתי הקודמת, היתרון הגדול של ההיברידיות הוא בתוך העיר ובפקקים ופחות מחוץ לעיר. בשרשור אליו קישרת מדובר על נסיעה שהיא ברובה בין עירונית. בנוסף, שים לב שהוא מדווח שם על צריכת דלק של 1:21 בערך. זאת צריכת דלק מצויינת שמעט מאוד רכבים אוטומטיים (אם בכלל) אחרים יוכלו להציג.

 

אם אתה עומד לרכוש פיאט חדשה אז לדעתי צריכים להטריד אותך נושאים אחרים לגמרי ולא אמינות או עלויות אחזקה. אני חושב שפיאט כבר הוכיחו את עצמם בשנים האחרונות בנושא הזה. מה שכן, גיר אוטומטי "רגיל" עדיין אין להם ונושא שמירת הערך עדיין בעייתי ברוב הדגמים שלהם.

 

דניאל,

אינדיגו.

 

מטריד אותי קצת גם נושא הקרינה, אם כי הבנתי שיש לגביו דעות לכאן ולכאן.

ומסכים לגבי הפיאט, הולך לנסוע עליה בין היתר מסקרנות .

פורסם
יש לך את ההונדה גאז' ההיברידית שנכנסת בתקציב.

 

אם איני טועה שאלתי לגביה בשעתו ואמרו לי שהיא לא נמצאת לנסיעת מבחן, או שזה לא היה במלאי זמין.

אבל זה בהחלט שווה בדיקה חוזרת.

אגב, איזה יתרון אתה רואה בה על פני האינסייט?

נדמה לי שקראתי עליה בשעתו ביקורת על חסרונות הדומים לאינסייט, למשל שלא יכולה להחזיק מזגן בעמידה כשמנוע הבנזין לא בפעולה וכדו'.

פורסם
אגב, מישהו יכול לתת איזו חוות דעת על הסוזוקי sx4 ?

בא נגיד ש SX4 לא בדיוק מצטיינת בבידוד רעשים מהמנוע והכביש, שלא לדבר על נוחות נסיעה.

פורסם
בא נגיד ש SX4 לא בדיוק מצטיינת בבידוד רעשים מהמנוע והכביש, שלא לדבר על נוחות נסיעה.

 

מסכים אתך. קצת טוב יותר בנושא מהסוזוקי הקטנות, אבל עדיין.

 

החלופות שאני שוקל כרגע הן פולו tsi , טויוטה ספייס (עומד לנסוע עליה השבוע) .

על הג'אז ההיברידית קראתי דברים לא נלהבים, אבל אבדוק שוב.

אולי אבדוק גם אפשרות לפריוס יד שנייה, אבל נראה לי בעדיפות שנייה.

פורסם

מעדכן למי שזה מעניין אותו.

עשיתי היום נסיעת מבחן על הספייס וורסו של טויוטה.

די התאכזבתי.

הדברים שלא אהבתי:

כשנותנים גז יש רעש מנוע מוגזם. נפסק כשכבר נכנסים למהירות קבועה.

לא כל כך יציבה במיוחד בסיבוב וגם מושפעת מאוד מרוחות צד. הרגשתי צורך להיות דרוך יותר ממה שאני מכיר במכוניות אחרות.

אולי זה בגלל היחס גובה/רוחב.

רעש רוח די גבוה.

רעשי כביש היו יחסית סבירים, אם כי היא לא רכה על הכביש.

ישיבה לא כל כך נוחה במושב.

 

הרכב שהיה לי בו הנוח ביותר מהרמה שאני מחפש היה הפולו החדשה (נהגתי ב- tsi ).

גם הסוברו b3 הייתה נוחה, אך קצת 'כבדה' ביציאות שלה .

מחר יש לי נסיעה בפונטו החדשה.

פורסם
מעדכן למי שזה מעניין אותו.

עשיתי היום נסיעת מבחן על הספייס וורסו של טויוטה.

די התאכזבתי.

הדברים שלא אהבתי:

כשנותנים גז יש רעש מנוע מוגזם. נפסק כשכבר נכנסים למהירות קבועה.

לא כל כך יציבה במיוחד בסיבוב וגם מושפעת מאוד מרוחות צד. הרגשתי צורך להיות דרוך יותר ממה שאני מכיר במכוניות אחרות.

אולי זה בגלל היחס גובה/רוחב.

רעש רוח די גבוה.

רעשי כביש היו יחסית סבירים, אם כי היא לא רכה על הכביש.

ישיבה לא כל כך נוחה במושב.

 

הרכב שהיה לי בו הנוח ביותר מהרמה שאני מחפש היה הפולו החדשה (נהגתי ב- tsi ).

גם הסוברו b3 הייתה נוחה, אך קצת 'כבדה' ביציאות שלה .

מחר יש לי נסיעה בפונטו החדשה.

תודה על העדכון לגבי נסיעת מבחן על הספייס וורסו

פורסם

עדכון נוסף (מקווה שמעניין אנשים...) כמובן שרק מזווית הראייה הסובייקטיבית שלי.

נסיעת מבחן בפיאט פונטו evo החדשה.

אחת המכוניות הנוחות שנסעתי, בקטגוריה הזו.

רכה יחסית על הכביש (כמי שמשגיע מרכב צרפתי, הנושא חשוב לי ) , מושב נוח, בידוד סביר ומעלה לרעשים במחוץ, חסכונית בדלק, עיצוב איטלקי יפה, בחוץ ובפנים.

איפה הבעיה? בדיוק כפי שכתב אחד החברים כאן למעלה, הגיר.

מדובר בגיר הטיטרוני (או הרובוטי, תקנו אותי אם אני טועה באחד מהנ"ל ) מהדור הראשון, שחלק מהתנהגות הרכב דומה לזו של גיר ידני.

כלומר במעבר למשל מהילוך ראשון לשני, אתה חש סוג של עצירה/רתיעה של הרכב בדומה להעברת הילוך ידנית ללא יצירת רצף תאוצה.

בנוסף, כשנמצאים בעליה ואתה לא נותן גז הרכב קצת מתדרדר לאחור וכדו'.

הוסבר לי שמעבר לכך שמתרגלים לנושא, הרי שיש דרך לעכב את ההתדרדרות למשל בעליה, על ידי מנגנון שמשהה את זה ל- 2 שניות....

(בפולו החדשה קיים הדור המתקדם יותר של גרסת הגיר הזו, שהוא דאבל קלאץ' ובו הבעיות הנ"ל לא קיימות, או לא מורגשות כמעט).

כמו כן, לרכב מנגנון חיסכון בדלק , מבורך אמנם, בו כאשר הגעת לעצירה( רמזור וכדו') הרכב בעצם כבה ומתניע את עצמו עם הלחיצה הראשונה שוב על הגז.

ההתנעה בקושי מורגשת , גם מבחינת הזמן שלוקח העניין ועם זה יכולתי לחיות.

בנושא הנ"ל, צריך לקחת גם בחשבון שמדחס המזגן מפסיק לעבוד בעת שהמנוע מכובה.

אפשר אולי לחיות עם זה לעצירות קצרות.

כמובן שבמקרה של עצירה ארוכה יותר אפשר לבטל את מנגנון החיסכון שמכבה את המנוע, אבל אז כמובן הלך גם החיסכון...

 

בסיכומו של דבר, אחלה רכב, אבל הרגשתי שיש לי צורך להיות דרוך יותר בשעת הנהיגה עם כל הנושא הזה של 'גיר ידני'.

יתכן וזה נושא של להתרגל, לא יודע.

יש לזכור גם שהפיאט זולה לא במעט מהפולו tsi למשל.

×
×
  • תוכן חדש...