Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

התחדשתי ברכב ועם זה קניתי מערכת.

 

רכיבי המערכת

סט קומפוננט: Morel Elate 6 - 3way

מגבר 4 ערוצים: infinty kappa four

רמקולים 6x9:י infinty REF9623l 100RMS

סאבים: זוג סאבים של SoundStream TSQ-124

מונו: מונו שיאנוס אותם ב 100%

 

הלכתי לאיש מקצוע קיבלתי הצעת מחיר של 800 שקל , הוצע לי חיוט 4גייג'+ כבלי RCA+התקנה שכוללת הרכבה לדלת ופלטת עץ מאחורה שיורכב עליה המגברים..

 

רציתי להתייעץ אתכם לפני שאני הולך להתקין, המלצה על קבל שלא ילך המצבר , וחיוט 4גייג יספיק למערכת כזאת?

יש עוד משהו שאני צריך לבדוק בהתקנה[כבלי rca או משו]? ומה דעתכם?

 

נ.ב: יונדאי אקסנט ESTEEM, שנת 2000

פורסם

חיווט אני מקבל ממנו , אני פשוט לא יודע אם לקחת 4גייג או 2.

הוא אומר ש4 יספיק, למרות שאני בספק.

ולגבי קבל 1f יספיק? ויש חברה מומלצת?

 

צריך לעשות את ההתקנה היום או מחר..

 

עזרהההה

פורסם

אין סיכוי שב-800 שח אתה תתקין את המערכת הזו באופן איכותי.

דבר ראשון אתה צריך בניות בקורות למידריינג ולטוויטר \אלא אם כן יש לך מיקום לרמקול 4 מוכן על הדשבורד.

אתה לא צריך קבל.

כבל 4 גייג' יספיק.

הסאבים הנ"ל יכולים לעבוד ב-1 או 4 אום חיבור סופי {חיבור של שניהם יחד}

רצוי מאוד מגבר מונו קלאס D

חיווט חדש 2.5 ממ

כבל RCA חשוב מאוד שיהיה מבית טוב = עלות של 100 שח מינימום לזוג.

חשוב מאוד איטום דלתות איכותי = 1000 שח.

פורסם
אין סיכוי שב-800 שח אתה תתקין את המערכת הזו באופן איכותי.

דבר ראשון אתה צריך בניות בקורות למידריינג ולטוויטר \אלא אם כן יש לך מיקום לרמקול 4 מוכן על הדשבורד.

אתה לא צריך קבל.

כבל 4 גייג' יספיק.

הסאבים הנ"ל יכולים לעבוד ב-1 או 4 אום חיבור סופי {חיבור של שניהם יחד}

רצוי מאוד מגבר מונו קלאס D

חיווט חדש 2.5 ממ

כבל RCA חשוב מאוד שיהיה מבית טוב = עלות של 100 שח מינימום לזוג.

חשוב מאוד איטום דלתות איכותי = 1000 שח.

 

ההרכבה של הקומפנט היא על הדלתות , החלטתי לא להשקיע יותר מדי כסף על קורות - בשביל רכב זה.

אתה בטוח שלא צריך קבל? לפי מה שנאמר לי ההאוטו שלי מתחת לממוצע..

אם תוכל להמליץ לי על כבל rca טוב[שאני יגיד לו, יש מצב שב800 שקל כבלים זבל] , ואיטום דלתות אם זה דבר הכרחי למערכת אני יוסיף..

×
×
  • תוכן חדש...