Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה הופסק הייבוא של הפורד E-350 וה-GMC?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב-2007 הופסק הייבוא של הפורד E-350 (אקונליין), ואאל"ט ב-2004, או אפילו לפניי, הופסק הייבוא של מותג GMC.

 

א. למה הופסק הייבוא?

ב. האם אפשר לרכוש את ה-E-350 או את ה-GMC סוואנה דרך ייבוא אישי?

ג. איזה הבדלים יש (אם בכלל) בין גרסאת הסוואנה של שברולט (שכן נמכרת כאן בארץ) לבין הסוואנה של GMC?

פורסם

ממה שאני יכול לומר לך שלאבי הייתה עד לפני 5 חודשים אקונוליין שנת 06 יד ראשונה שגמעה קרוב ל-300,000 ק"מ והרכב הזה היה פשוט לימון רקוב תקלות לא נגמרו קצת שתבין את הגודל של התקלות ברכב הוחלפו 4 !!! גירים, הלך טורבו, מצתי להב, מזרקים, מסנני דלק, ועוד הרבה דברים שכבר שכחתי. תבין הרכב הזה טופל במוסך מורשה מיומו הראשון באקספרס מוטורס בחולון שהוא נחשב מרכזי ומטפל בכל המסחריות של פורד וכולל את כל האמבולנסים, צבא, משטרה, יס"מ וכ'ו... לפני האקונוליין הזאת הייתה לו עוד אקונוליין שנת 97 עם המנוע 7,300 V8 שהוא היה אמין מאוד!!!, רק טיפולים שוטפים וזהו אבי רצה להחליף שוב לאקונוליין כי פחות התחבר לסוואנה אבל לפי מה שאמרו לו בגורמים מאוד בכירים בדלק מוטורס שאין כוונה לייבוא כנראה בגלל הבעיות הרבות שהיו בדור האחרון לא בטוח אבל זה מה שהבנתי. חוץ מזה לי ידוע על אקונוליין אחת מייבוא ששייכת למד"א והיא מהדור החדש, נראה לי יחידה בארץ עם הגריל הענק מניקל כמו שיש ב-F350 בקיצור אבי רכש סוואנה חדשה בגלל שלא מוכרים יותר את האקונוליין עם כל הבעיות הוא פשוט אהב את הנסיעה, ישיבה, מנוע, אוטו עבודה תכ'לס.

 

לגבי ההבדלים ששאלת בין GMC לבין השברולט חוץ מסמלים שונים הרכבים הם אותו דבר, עצה שלי מנסיעות רבות שיצא לי לנסוע גם על האקונוליין וגם על הסוואנה החדשה של אבי אני פשוט אהבתי את האקונוליין הרכב יושב טוב על הכביש כל במפר הרכב לא קופץ, הישיבה שלו נוחה יותר למרות שבשני הרכבים הורכבו כיסאות אידראוליות של אספיר. אבל עדיין את האקונוליין אני אהבתי יותר את הסוואנה אני לא סובל כל במפר הרכב קופץ כמו כדור, הכסאות פחות נוחים אבל המנוע שלו שקט מאוד נשמע כמו בנזין לעמות הפורד שנשמע כמו טרקטור והיה מעיר את כל השכונה.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
ממה שאני יכול לומר לך שלאבי הייתה עד לפני 5 חודשים אקונוליין שנת 06 יד ראשונה שגמעה קרוב ל-300,000 ק"מ והרכב הזה היה פשוט לימון רקוב תקלות לא נגמרו קצת שתבין את הגודל של התקלות ברכב הוחלפו 4 !!! גירים, הלך טורבו, מצתי להב, מזרקים, מסנני דלק, ועוד הרבה דברים שכבר שכחתי. תבין הרכב הזה טופל במוסך מורשה מיומו הראשון באקספרס מוטורס בחולון שהוא נחשב מרכזי ומטפל בכל המסחריות של פורד וכולל את כל האמבולנסים, צבא, משטרה, יס"מ וכ'ו... לפני האקונוליין הזאת הייתה לו עוד אקונוליין שנת 97 עם המנוע 7,300 V8 שהוא היה אמין מאוד!!!, רק טיפולים שוטפים וזהו אבי רצה להחליף שוב לאקונוליין כי פחות התחבר לסוואנה אבל לפי מה שאמרו לו בגורמים מאוד בכירים בדלק מוטורס שאין כוונה לייבוא כנראה בגלל הבעיות הרבות שהיו בדור האחרון לא בטוח אבל זה מה שהבנתי. חוץ מזה לי ידוע על אקונוליין אחת מייבוא ששייכת למד"א והיא מהדור החדש, נראה לי יחידה בארץ עם הגריל הענק מניקל כמו שיש ב-F350 בקיצור אבי רכש סוואנה חדשה בגלל שלא מוכרים יותר את האקונוליין עם כל הבעיות הוא פשוט אהב את הנסיעה, ישיבה, מנוע, אוטו עבודה תכ'לס.

 

לגבי ההבדלים ששאלת בין GMC לבין השברולט חוץ מסמלים שונים הרכבים הם אותו דבר, עצה שלי מנסיעות רבות שיצא לי לנסוע גם על האקונוליין וגם על הסוואנה החדשה של אבי אני פשוט אהבתי את האקונוליין הרכב יושב טוב על הכביש כל במפר הרכב לא קופץ, הישיבה שלו נוחה יותר למרות שבשני הרכבים הורכבו כיסאות אידראוליות של אספיר. אבל עדיין את האקונוליין אני אהבתי יותר את הסוואנה אני לא סובל כל במפר הרכב קופץ כמו כדור, הכסאות פחות נוחים אבל המנוע שלו שקט מאוד נשמע כמו בנזין לעמות הפורד שנשמע כמו טרקטור והיה מעיר את כל השכונה.

 

תודה על התשובה.

 

הדגמים החדשים של הפורד (עם הגריל) זה רק מתיחת פנים או שיש שינויים גם במנוע?

לדעתך הסוואנה עדיפה מבחינת אמינות?

פורסם
תודה על התשובה.

 

הדגמים החדשים של הפורד (עם הגריל) זה רק מתיחת פנים או שיש שינויים גם במנוע?

לדעתך הסוואנה עדיפה מבחינת אמינות?

 

ממה שראיתי באתר של פורד העולמי ישנם שינויים במנוע תסתכל על מנועי דיזל וגם בתיבות ההילוכים, הסוואנה חדשה הוא רכש אותה רק בינואר ככה שעוד מוקדם לדעת למרות שלשותף השני הייתה סוואנה שנת 05 שלא עשתה בעיות אבל גם עבדה פחות יותר בעיר. לעומת הפורד שהייתה נוסעת הרבה בארץ וכולל עבודה מאומצת, שהיה לפעמים משאיר את המנוע עובד מהבוקר ועד לשעות הערב הפורד הייתה חייה שוב יכול מאוד להיות ששלנו הייתה לימון רקוב אבל מה שכן היא עשתה את העבודה שלה בנאמנות.

תוכל לראות פה http://http://www.ford.com/trucks/eseries/

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

×
×
  • תוכן חדש...