Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שווה לי בכלל ללכת על אוטו חדש או שמשומש עם שנתון גבוהה יחסוך לי כמה שקלים ואולי יוסיף קצת "אוטו" לחבילה?

רכב חדש בתקציב שלך הוא רכב קטן עם מנוע קטן. זה חדש, זה חסכוני בדלק, זה נותן לך ראש שקט בתקלות וזה ממש מתאים למי שנוסע לבד בתוך העיר. זה לא מתאים לאחד שנוסע למרחקים ארוכים כל יום או עולה כל יום מתל-אביב לירושלים.

בשביל נסיעה יום יומית מראשון לתל אביב וחזרה, זה מספיק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

משהו נוסף שעליך לקחת בחשבון (אם נעזוב רגע את נושא הכן מתאים או לא לנסיעות ארוכות), קח בחשבון שבקנית רכב חדש אתה "אוכל" ירידת ערך הרבה יותר גדולה ממה שתקבל ברכב משומש. וזה יתבטא בעוד כ2-3 שנים כשתרצה למכור את הרכב ותגלה ש25% מערך הרכב (בייחוד בסכומים האלו - שזה יותר פשוט להגיע לערך כזה) התאדו להם כלא היו, יש יתרונות ויש חסרונות, אבל כמו כל דבר טוב בחיים, ראש שקט עולה כסף

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

אם אתה לא אוכל ירידת ערך אתה אוכל תיקונים במוסך.

 

זה אמנם לא תורה מסיני ולא חובה - אבל הסיכון לתיקונים תמיד עולה כשאתה קונה משומש.

 

 

אגב - גם כשקונים רכב מליסינג עם 110 אלף ק"מ, מצפה לך בתוך 10 אלף ק"מ טיפול ענק וזה לא כולל צמיגים חדשים שצריך לקנות.

 

כל אלה עולים כסף...מה לעשות. עוד 3K פה, ועוד 2K שם, ותקלה פה ותקלה שם...זה אמנם לא בהכרח משתווה להוצאות על רכב חדש, אבל זה בהחלט מקרב אותך לשם.

פורסם
גם זה וגם זה מגלם הטבה אמיתית.

 

יש אחד שהפרוטה לא מצויה בכיסו והמימון הנ"ל מעביר אותו לסטטוס של רכב חדש, בויתור על מגנזיום ומרימי שמשות.

 

השני דווקא יכול לשלם במזומן, ומקבל בזכות המזומן הנחה יפה או אבזור עודף.

 

בכל מקרה מימון של 50 אלף ש"ח בלי ריבית ובלי הצמדה זה דבר נהדר.

 

אחרי שכתבת את מה שכתבת , אתה חוזר על השטות המוכחלת.

 

טוב שיש מימון - נהדר , אבל יש לו מחיר , וזאת מטרת ההערה / הארה שלי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
גם זה וגם זה מגלם הטבה אמיתית.

 

יש אחד שהפרוטה לא מצויה בכיסו והמימון הנ"ל מעביר אותו לסטטוס של רכב חדש, בויתור על מגנזיום ומרימי שמשות.

 

השני דווקא יכול לשלם במזומן, ומקבל בזכות המזומן הנחה יפה או אבזור עודף.

 

בכל מקרה מימון של 50 אלף ש"ח בלי ריבית ובלי הצמדה זה דבר נהדר.

 

שים לב לסתירה הפנימית, ואנסה לחדד ולפשט קצת את דבריו של ישה, אשר נוטה לקצר:

 

הריבית קיימת, אולם היא נסתרת, וביטויה הוא אבדן הנחת המזומן, אבדן האבזור הנוסף, או שניהם. חשב מה שווה הנחת המזומן ומה שווה האבזור המוצע בעסקת מזומן, סכם אותם (אם מדובר בהטבה כפולה) - וזו הריבית שתשלם על העסקה.

הדבר הטוב יחיד הוא שמדובר בהלואה בתשלומים קבועים, כך שאין הפתעות עם העלאת ריבית הפריים או שינוי המדד שאליו ההלוואה צמודה. וגם את זה צריך לוודא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הזמנתי את הפיקנטו פצצה מומלץ בחום

אני בדיוק במקרה כמוך

ויש מימון של 50000 ללא ריבית והצמדה

וכמה ק"מ זה עושה לליטר?
פורסם

מברור שעשיתי עם שני סוכניות שונות של קיה (אחד מהם באופן פרונטלי), המקדמה כוללת בתוכה את עלות הקמת ההלוואה וכל היוצא בזה .מעין חבילה שהמימון נמצא בתוך המחיר של הרכב, כביכול הטבה של היבואן שהכל מגולם במחיר הרכב. בגדול עלות הרכב (הידני) היא 61900 עם מימון ובלי מימון וגם ניסיון לדחוק בסוכן לקבלת הנחה תמורת תשלום מזומן של כל הסכום, לא הביא עימו שום הנחה במחיר או באיבזור.

אשמח לשמוע אם מישהו הצליח להוריד את המחיר בתשלום מזומן.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
מברור שעשיתי עם שני סוכניות שונות של קיה (אחד מהם באופן פרונטלי), המקדמה כוללת בתוכה את עלות הקמת ההלוואה וכל היוצא בזה .מעין חבילה שהמימון נמצא בתוך המחיר של הרכב, כביכול הטבה של היבואן שהכל מגולם במחיר הרכב. בגדול עלות הרכב (הידני) היא 61900 עם מימון ובלי מימון וגם ניסיון לדחוק בסוכן לקבלת הנחה תמורת תשלום מזומן של כל הסכום, לא הביא עימו שום הנחה במחיר או באיבזור.

אשמח לשמוע אם מישהו הצליח להוריד את המחיר בתשלום מזומן.

וכמה עולה האוטומט?
×
×
  • תוכן חדש...