Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המטרה שלי היא לא להוסיף צ'יינג'ר. אני רוצה לעשות מאוזניה (דיבורית אישית) של פלאפון מין דיבורית לרכב. הרעיון הוא לחתוך את האוזניה עצמה ובמקומה לחבר RCA אחד ובמיקרופון לא לגעת. את הRCA לחבר לכניסה ברדיודיסק.

1) מה אתם אומרים על הרעיון (לא לצחוק בבקשה)?

2) האם האות שיוצא מהאוזניה של הטלפון חלש/חזק מדי בשביל הHU?

3) האם זה מתאים מבחינת אוהמים?

4) כמה בערך עולה מתאם לצ'יימג'ר?

דיבורית.JPG

פורסם

אין לי תשובה כרגע על ההתנגדיות של האזנייה,בתאוריה הרעיון נחמד אבל יש בעייה קטנה עם המכשיר.

בגלל שהשמע של הדיבורית יעבוד ע"י הרמקולים של הרכב והמיקרופון יישאר המקורי יווצר הד שנובע מהגברה חוזרת של האדם שאתה מדבר איתו ומה שיקרה בסופו של דבר הוא שהאדם ישמע את מה שהוא אומר מספר פעמים, בדיבוריות סטנדרטיות יש מעגל שמבטל את ההד ואז אין שום בעייה.

אם בכל זאת ברצונך לשמוע את האדם שאתה מדבר איתו דרך הרמקולים של הרכב( איכות גבוהה ווליום גבוהה) ישנם פתרונות אחרים שעובדים מצויין אך הם מושתתים על דיבורית סטנדרטית.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

כמה לדעתך יעלה המתאם? אם הוא לא יקר, אז אני אנסה ליישם את הרעיון ואם לא, אז אני אכניס את הרעיון הזה לקופסא השחורה עם כל הרעיונות "הגאונים" שלי שלא יצאו לפועל. 8)

פורסם

כעקרון צריכה להיות לך כניסת Tel Terminal בצמה של החוטים (יכול להיות שהיא לא מחווטת אבל אולי תצליח להתחבר אליה).

אגב, זה נכון ל7400. ל-740 תצטרך לבדוק בספר הוראות ובסכימת התקנה.

תפקידה - כניסה. הבן-אדם שעמו אתה משוחח עובר דרך הרמקולים...

אם זה עוזר...

 

מה שלא מופיע שם זה רמות כניסה (צריך להיות כמו רמות מוצא של דיבורית סטנדרטית - אז אם משהו יודע שיאמר)...

פורסם
כעקרון צריכה להיות לך כניסת Tel Terminal בצמה של החוטים (יכול להיות שהיא לא מחווטת אבל אולי תצליח להתחבר אליה).

אגב, זה נכון ל7400. ל-740 תצטרך לבדוק בספר הוראות ובסכימת התקנה.

תפקידה - כניסה. הבן-אדם שעמו אתה משוחח עובר דרך הרמקולים...

אם זה עוזר...

 

מה שלא מופיע שם זה רמות כניסה (צריך להיות כמו רמות מוצא של דיבורית סטנדרטית - אז אם משהו יודע שיאמר)...

 

רק לפני כמה שעות רשמת משהו על אלה שמדברים שטויות בלחץ---מה קרה?????

 

בפיוניר יש רק את הכניסה של ה-מיוט (חוט צהוב \שחור),בכדי לעשות את מה שדיברתי עליו קודם יש לעשות את זה ביחידה חיצונית לרדיו.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/instrmanuals.nsf/0/CDD6AF2A010179A641256B59004D953B/$File/CRD3525_DEH-P7400MP.pdf

 

תראה, שם יש את מה שדיברתי עליו...

תיקון קטן, זה לא בצמה, זה ליד יציאות RCA לרמקולים.

הכבל שאתה מדבר אליו מופיע בשרטוט למטה, זה שאני מדבר עליו למעלה...

 

 

http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/instrmanuals.nsf/0/17AD4888218AA4A741256B59004C9D74/$File/CRD3506_DEH-P7400MP.pdf

 

עמ' 44 +46...

 

תבדוק, תחזור אליי...

פורסם

חשבתי שאתה רציני :lol:

 

תבדוק את עצמך לפני שאתה מתקן אותי, החיבור הנ"ל הוא חיבור צ'נג'ר או בשמו המקצועי IP BUS ובעזרת מתאם מיוחד (שהוזכר בפורום לפחות 3 פעמים השבוע), הוא יכול לשמש ככניסת INPUT, בכדי שהוא ישמש ככזה יש לשנות בתפריט הראשי של המכשיר את השימוש של הקונקטור מצ'נג'ר ל-AUX .

 

ודרך אגב הפונקציה הזאת קיימת ברוב מכשירי הפיוניר (אני כמעט בטוח שבכולם אבל אל תתפוס אותי במילה).

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

עופר, מה קורה אחי...

לכל מכשיר של פיוניר שיש לו שליטה על מחליף דיסקים יש את האופציה של AUX

אבל...

במכשירים שאין להם את הנ"ל ניתן להפוך את ה AM (אתה יודע... FM AM של הרדיו)

לכאילו AUX והוא מתפקד פצצה אני אמר לך מנסיון...

זיו

פורסם

על נושא הAM ברדיו עוד לא שמעתי אבל מה שבטוח זה שכל מכשירי הרדיו של פיוניר שולטים על צ'נג'ר, אם הכניסה הנ"ל פנוייה (ז"א אין צ'נג'ר) מה טוב ואם יש ברכב צ'נג'ר אפשר לבצע שינוי קל ואז יכולות להיות 2 כניסות או יותר.

 

עופר

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

עושה רושם שאתה מתעקש לא להבין KICKER - לא ip bus ולא כלום.

מה כ"כ קשה???

כנראה שלא טרחת לבדוק את הלינקים...

 

קונקטור/כבל שנקרא TEL TERMINAL...

וזה, אם אני קולע לדעת גדול ממני, מה ש Alpine התכוון.

שכמו שכתוב נמכר בנפרד - הכוונה כבל + קונקטור.

 

הנה תמונה ולא - זה לא שחור/צהוב (זה מופיע בתחתית אותו עמוד) ולא IP...

מקווה שהפעם אם יהיו לך הסגות הן יהיו בנוגע למחבר הזה שאליו אני מכוון ולא דברים אחרים.

 

הכול בידידות.

tel_term.JPG

פורסם

זאת יחדת מתאם שלא קיימת בארץ ואם תטרח בעצמך לקרוא את המסמך שכל כך יפה העלת לכאן, הקונקטור הנ"ל הוא יחידת מתאם שצריך לרכוש יחידה אחרת שמתחברת אליה בכדי לחבר את הדיבורית אליה ותרשה לי להסביר-הכוונה בHANDS FREE SET היא לדיבורית קבועה ולא לאוזנייה אבל מה זה משנה היחידה לא קיימת בארץ ובכל אופן היא ייעודית למכשירי דיבורית ולא אוניברסלית לחיבור כאוות נפשך.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
זאת יחדת מתאם שלא קיימת בארץ ואם תטרח בעצמך לקרוא את המסמך שכל כך יפה העלת לכאן, הקונקטור הנ"ל הוא יחידת מתאם שצריך לרכוש יחידה אחרת שמתחברת אליה בכדי לחבר את הדיבורית אליה ותרשה לי להסביר-הכוונה בHANDS FREE SET היא לדיבורית קבועה ולא לאוזנייה אבל מה זה משנה היחידה לא קיימת בארץ ובכל אופן היא ייעודית למכשירי דיבורית ולא אוניברסלית לחיבור כאוות נפשך.

 

צודק, אין במכשיר את הכבל הזה. ככה זה אצלי לפחות.

בתפריט של ה HU יש אופציה של AUX וגם AM שדיברתם עליה, אי אפשר לשחק עם הGAIN שלה כי הניראה הרדיודיסק מרגיש ששום דבר לא מחובר אליה.

 

אתם יכולים לשנייה לעצור את הוויכוח ולהגיד לי כמה בערך עולה מתאם כזה לצ'יינג'ר?

פורסם

קיימים 2 סוגים של מתאמים המחירים נעים בין 400-600 שקל .אם מחובר לך צ'נג'ר לרדיו דיסק אתה יכול לעשות את זה לבד בלי להכנס להוצאה של מתאם.

×
×
  • תוכן חדש...