Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי אחת מתצורות אלה שעל פיהם קיימת מערכת ה-ABS המיקרה שקרה כניראה גרם לה לעבוד למרות שאם תשים לב שרשמתי שמבחינה הגיונית זה אכן מוזר אבל אני בטוח שמומחים ומבינים ממני יסבירו זאת יותר לעומק.

:)
פורסם
לא רואה קשר בין ההסבר על התצורות... שהוא מאוד חלקי וקיימות עוד תצורות... לבין מה שמתואר כאן...

ייתכן ואתה צודק דנידין ובגלל זה רשמתי את הסייגים בתשובתי הראשונית שאחת מהם בעצם שאולי קיימת תקלה כלשהיא במערכת ה-ABS אבל את זה לא ממש נוכל לדעת אם לא נישמע עידכונים מהבחור. אני גם אשמח לדעת מה קורה שם בדיוק כדי להחכים יותר. :)

:)
פורסם
מצטער לעדכן אותך ידידי אבל אם אני טועה אז כניראה קיימת לך מערכת ABS משלך

עיין בקישור הבא ורק אז חווה דעתך על עיסוקיי:

http://www.its-israel.org/Publications/PUBLICATIONS/Articles/AntilockBrakeSystem/tabid/110/language/he-IL/Default.aspx

 

כתבתי לפותח השרשור, לא לך. מה שכתבתי נכון ושריר.

פורסם

אם אתה שם רגל על הדוושה ולוחץ ממש קלות עליה ותוך כדי מושך את בלם היד ה abs‏ נכנס לפעולה ותשמע את המשאבה עובדת עם רעידות קלות בדוושה, מכיוון שהגלגלים ננעלים ע"י בלם היד שמצמיד את הסנדלים לתוף ע"י כבל אז למשאבה והשסתומים של ה abs‏ משפיעים רק הידראולית אז אין להם שליטה על הנעילה והמערכת לא תצליח לשחרר את נעילת הגלגלים. בקיצור זה תקין.

 

אם אתה לא נוגע בדוושה בכלל ואתה מושך את בלם היד בנסיעה והמערכת נכנסת לפעולה אז קיים משהוא לא תקין במערכת וזה המיקרוסוויץ בדוושת הבלם ובמקרה זה אורות הבלם ישארו דולקים קבוע.

 

בשנים האלו לא הגיעו לאנטיסים לארץ עם esp‏ בחו"ל קיימים לאנטיסים בשנים אלו עם מערכת זו.

×
×
  • תוכן חדש...