Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אגרות גודש - שקל לכל קילומטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סבתא בישלה דייסה, (לא) נתנה למורים, (לא) נתנה לרופאים, (לא) נתנה לשוטרים, (לא) נתנה לעובדים הסוציאליים...:nono:

 

רק נתנה ותנה לבעלי התאבון הגדול מכולם, למסכנים ולעשוקים.

 

 

 

גם חברי הכנסת רוצים תוספת שכר: יקימו צוות מיוחד לבחינת תנאיהם

 

http://www.themarker.com/news/1.623897

 

:snipersmi

פורסם
בסוף באמת אני ישתמש באזרחות האמריקאית שלי כמו שצריך ויעבור לארהב, אבל עם כל החרא אין כמו בארץ - הים .. הרגשת השייכות , הסחבאק , הפרחות הצפוניות החננות הזורמות הדתיות ... השש בש עם חברים מהצבא , הגאווה של עם קטן שעמד בכל כך הרבה . ארץ אוכלת יושביה אמרו על ישראל , אבל נכון מנת פלפל ממלא רצח ? :wink:

 

 

אין לנו ארץ אחרת חבר'ה , אף אחד לא הזכיר את הרווח שהולכים לעשות מהחפירות של תשובה ומציאת הגז , דיברו שם על מליארדים , אם אנחנו העם נהיה עם אצבע על הדופק ונבדוק לאן טוב טוב הכסף הזה הולך אנחנו נוכל לעשות הרבה מאוד להטבת חיינו כאן .

 

אני לא מכיר אותך, וכמובן לא מתכוון לזה אישית כלפיך, אבל המדינה מרוויחה מאנשים כמוך, ולאו דווקא בדרכים שאתה חושב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

קראתי את השירשור מתחילתו לסופו פעמיים ,אכזבה אין מילה אחרת.

אני לא מסתכל על קנדה אמריקה אירופה או טימבקטו אני מסתכל על המדינה שלנו,מדינה שבה זוג צעיר עם תינוק לא יכול לנשום ולהתקדם.

שתי ההורים שלי עבדו קשה כל החיים בשביל שלי ולאחיות שלי יהיה מספיק כסף לקנות דירה רכב ולחסוך לעתיד ולממן שלוש שנות לימודים בלי לעבוד כל זה ואני עדיין בקלות מאוד רואה את עצמי חי מאוד לא טוב בעוד כמה שנים-הסיבה פשוטה,אני מוציא בחודש פי 2 ממה שהמשק מרשה לי להשתכר אם אני מרוויח 4000 אני מוציא שמונה ותאמינו שהרבה פריבילגיות לא תמצאו שם.

שורה תחתונה אני מצטער לאכזב אתכם ולהיות פסימי או להראות לכם את מה שאתם כבר יודעים אבל:

אם אתה/את ואשתך/בעלך לא נולדת לשני זוגות הורים חכמים מאד שהתבססו בצורה שמאפשרת לכל אחד מהם להביא לכם לפחות מיליון שקל להתחלת החיים \+אפשרות לעזור לכם להשלים הכנסה כשיגיע הילד אל תביאו ילדים ככה לא יהיה מי שינהג בכבישים ואז לא יהיה גודש עומס או זיהום ואז המחירים ירדו כי ביננו,אם תביאו ילד כשהתנאים מלמעלה לא הוזכרו גם כך תאבקו על השקל ובסוף תתגרשו מעצבים ותסכול ואז איזה חיים יש לילד-בקיצור עזבו ילדים,עזבו לחיות בכבוד,עזבו להרים את הראש,כי יש לנו ארץ נהדרת !

היום שאני אשבות רעב אל מול משכן הכנסת איננו רחוק כלל וכלל יש לי 140 ק"ג פנויים והמון המון עצבים וזמן פנוי,ביבי הינה אני בא.

פורסם

אני יגיד לך את האמת אבל הכי אמת , אולי אני רואה וורוד כי החיים שלי בלי עין רעה לא כל כך שחורים , אין לי תלונות ! אמא שלי עבדה קשה בשביל שהמשפחה שלה תהיה מאושרת ואמידה , אין לי צורך להתנצל או לתרץ , אין לי צורך לראות שחורות רק בגלל שאותם אנשים שהוריהם לא התמזל מזלם או בחרו בחירות לא נכונות בחייהם צריכים להיאבק מאבק יומיומי

 

 

אתם מתלוננים הרבה על כמה שקשה פה , אני רוצה לראות אתכם מסתדרים בארהב ששמה אין סיוע ששמה כל אחד לעצמו .

 

ישראל היא מדינה סוציאלדמוקרטית שנותנת סיוע כספי , נפשי , וכו' למי שצריך לפעמים גם למי שלא באמת צריך

 

אז אפשר ללכלך ולהציג רק את הדברים הרעים , אבל בסופו של יום בהשוואה למדינות ליברליות דמוקרטיות והדוגמה המובהקת היא ארהב , שם אין לך ? אתה הומלס !

 

אתם חושבים שלוד מסוכנת או אשקלון לא הכי נקייה ? יש שכונות במיאמי שאסור לך להיכנס אליהם פשוט אסור ! יריות חטיפות אונס ומה לא ! , ילדים קושרים אותם עם רצועות בקניון , אין דבר כזה שילד הולך ברחוב לחבר, הכל זה בהסעות של ההורים , סמים שם זה כמו חטיף במבה , יש להם כנופיות של שחורים איגודים של רדנקס תומכי היטלר , מאפיות מכל הסוגים והמינים , כל אחד יש לו אקדח , זוכרים מערב הפרוע ? זה משם ! ועדיין זה קיים רק בצורתו המודרנית

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הגיוני שהחליטו לבטל את זה. יכול להיות שזה היה עוזר להפחתת העומס והורדת מס רכישת רכב (כן בטח) אבל כאן זה לא לונדון, כאן אין בריטים מנומסים שישלמו בזמן ובלי להתלונן, אז כנראה (סתם תיאוריה שלי) הוחלט להמשיך להעלות את מחירי הדלק בעתיד כדי להשלים את "החוסר" בתקציב ולפעול למען העלאת משכורות לחכי"ם המסכנים וקשי היום, שעובדים ימים ולילות ומוסרים את נפשם למען מדינת ישראל (תמיד יש יוצאי דופן כן?). עם משכורות עלובות כאלה באמת הם צריכים שיפור רציני בתנאים, ח"כ ממוצע מרויח רק פי 10 ממני (עפ"י הכתבה השניה), בלי קשר להטבות שיש לו מעצם היותו ח"כ.

 

לזה שכתב שצריך הורים מבוססים כדי להקים משפחה כיום - אתה כנראה צודק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם הם יורידו את המס על הדלק (כמעט 3.5 שקל) זה יכול להיות אחלה רעיון.

אם לא שילכו לשאוב ממקום אחר אני יוצא לרחוב הפעם!

ישראל היא מדינה סוציאלדמוקרטית שנותנת סיוע כספי , נפשי , וכו' למי שצריך לפעמים גם למי שלא באמת צריך

אכן היינו בעבר סוציאליסטים יותר אך היום הכיוון הוא יותר קפיטליסטי, בטח לא סוציאלדמוקרטים (הרייך ה-3 גרמניה הנאצית).

פורסם

יש דבר שמעניין אותי. לא רק בהקשר ישיר למס גודש הזה אלא גם באופן כללי.

האם באמת אזלו כל הדרכים להפיק כסף לטובת המדינה שהם צריכים לפנות לחליבה מאסיבית של האזרחים?

כבר אי אפשר לנסות להרחיב את הייצוא הבטחוני? לנסות לעודד את התיירות אולי? להרחיב קשרי מסחר קיימים? לפתוח קשרים חדשים? ומה עם הפקת הגז בתמר 1 ולוויתן?

ואם כבר מס, אז אולי להטיל איזשהו מס על תעשיות מזהמות?

 

או שאולי זה כי האזרחים נמצאים פה גם ככה, אין להם לאן ללכת. אז מהם הכי קל לקחת.

גם ככה אנחנו רק נותנים ונותנים. רק שיזהרו, כי בסוף כבר לא ישאר להם מה לקחת.

V5

פורסם

smallers ,

אתה באמת חיי כנראה בחלומות באספמיה. ופה אם אין לך אתה לא הומלס? אתה יודע שכל ילד שלישי בארץ מוגדר עני ורעב ללחם?

נתפס לך בכלל? מעשי הרצח היומיומיים, הפשע המאורגן ששולט בחצי מדינה, השחיתות הבלתי נתפסת במשרדי ממשלה, זה נתפס לך? זה שחצי מהח"כים וחברי הכנסת יושבים בכלא או בדרך לשם זה נתפס לך?

 

בוא נראה אותך מחכה לניתוח או לטיפול רפואי מסובך קצת יותר. אני משער שלא תגיע בחיים לתור בעוד 8 חודשים שקבעו לך.

אתה כלום ושום דבר אם אין לך חלילה ביטוח רפואי כלשהו חיצוני דרך חברת ביטוח.

 

אז לבוא ולסחוט לנו את הצורה בעוד שקל פה ועוד שקל שם...

אתה יודע איך מבשלים צפרדע? לא שמים אותה במים רותחים כי היא תזנק משם ישר. שמים אותה בסיר עם מים פושרים ולאט לאט מחממים את המים עד רתיחה. לאט לאט היא מתרגלת לחום המים ומעלים את הטמפרטורה לאט לאט. עד הסוף המר.

 

הצפרדע זה אנחנו באנלוגיה הזאת.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
היום שאני אשבות רעב אל מול משכן הכנסת איננו רחוק כלל וכלל יש לי 140 ק"ג פנויים והמון המון עצבים וזמן פנוי,ביבי הינה אני בא.

 

עד השורה הזו הסכמתי עם כל מילה שלך.

אבל כאן הטעות שלך. אם תשבות רעב, מקסימום תקבל פיצה משרה'לה (אחרי שבועיים-שלושה).

חבל לך לתעל את המסה והעצבים לכוון הזה.

 

המדינה הזו שייכת למעמד הביניים.

הוא מתחזק אותה בדמו (ליטרלי) ובזיעתו.

צריך רק מישהו שידע להפוך את האפטיות (שנובעת מחוסר אונים) של הציבור האדיר הזה לכעס. ואת הכעס לדרייב לעשות.

ואת הפילוג לתתי-סקטורים שידאגו כל אחד לשלושה אנשים , לאחדות למען המטרה הראשית.

 

לא קונה את הבולשיט של הון-שלטון.

תשובה יכול לעשות במדינה כבתוך שלו רק כי אנחנו מאפשרים את זה.

 

לא קונה את הבולשיט של "אין במי לבחור, כולם מושחתים"

המושחתים נבחרים כי אנחנו בוחרים אותם.

 

לא קונה את הבולשיט של "זו הממשלה הגזענית ביותר שהיתה מאז קום... המדינה מדרדרת על עבר פי-פחת..."

אם גוש הימין מונה 69 מנדטים, אז הם אכן מייצגים את הרוב. בחרנו בהם? הם ממשים את המצע שלהם אחד לאחד? על מה נלין?

 

SMALLARS- נעים לשמוע גם קול שפוי מידי פעם בעדת הטוקבקים. (דא"ג-אף אחד לא מציע להגר מכאן).

מסכים איתך שלא כ"כ רע פה. אבל יכול להיות הרבה יותר טוב ועלול להיות הרבה יותר גרוע אם נאפשר את מירוץ מחטפי החקיקה הגזענית/קפיטליסטית שקורית לנו מתחת לאף.

נתקו

(שמחזיק באזרחות EURO ולא מתכוון לנצל אותה להגירה. ולא מפטריוטיות נבובה. אלא מהסיבה הפשוטה שכאן, אם לא טוב, יש לי זכות לדרוש שינוי. ומי שחושב ש"שם" יותר טוב,שיסע וינסה את מזלו)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

 

אתם מתלוננים הרבה על כמה שקשה פה , אני רוצה לראות אתכם מסתדרים בארהב ששמה אין סיוע ששמה כל אחד לעצמו .

 

ישראל היא מדינה סוציאלדמוקרטית שנותנת סיוע כספי , נפשי , וכו' למי שצריך לפעמים גם למי שלא באמת צריך

 

אז אפשר ללכלך ולהציג רק את הדברים הרעים , אבל בסופו של יום בהשוואה למדינות ליברליות דמוקרטיות והדוגמה המובהקת היא ארהב , שם אין לך ? אתה הומלס !

 

אתם חושבים שלוד מסוכנת או אשקלון לא הכי נקייה ? יש שכונות במיאמי שאסור לך להיכנס אליהם פשוט אסור ! יריות חטיפות אונס ומה לא ! , ילדים קושרים אותם עם רצועות בקניון , אין דבר כזה שילד הולך ברחוב לחבר, הכל זה בהסעות של ההורים , סמים שם זה כמו חטיף במבה , יש להם כנופיות של שחורים איגודים של רדנקס תומכי היטלר , מאפיות מכל הסוגים והמינים , כל אחד יש לו אקדח , זוכרים מערב הפרוע ? זה משם ! ועדיין זה קיים רק בצורתו המודרנית

 

ארה"ב זה לא המקום שהייתי רוצה לחיות בו, וזאת לא דוגמה לכלום. הרקבון שם שולט כבר הרבה מאוד שנים. אבל למרות זאת - בארה"ב אתה אדון לגורלך. אתה מרוויח כמה שאתה מרוויח ומשלם הרבה פחות מיסים (בסביבות 17%), הכל הרבה הרבה יותר זול רק כדי שתקנה ותקנה ותקנה.

לעומת זאת, במדינות במרכז אירופה (גרמניה, צרפת וכו') אתה משלם הרבה יותר מס (לכיוון ה30-35%), אבל אתה גם מקבל הרבה יותר מהמדינה (יותר רווחה, לימודים בחינם, תחבורה ציבורית מתפקדת). אני לא רוצה לדבר על סקנדינביה, שם את משלם המון אבל מקבל כמעט כל מה שאתה צריך כדי לחיות ואפילו יותר מזה (חופשת לידה של שנה למשל).

אצלנו בארץ יש שיטה חדשה - שלם הרבה, קבל מעט. אנחנו כל כך רגילים להגיד תודה על זה שהמדינה הזאת קיימת שבמדינה הזאת אתה מקבל מעט מאוד בהשוואה למה שקורה בעולם, ואתה משלם מיסים בלי סוף. והקטע הכי מצחיק, כשמשרד הגביה, סליחה - האוצר, מעלה מסים על הדלק הם עוד מעזים להגיד שזה בגלל חשיבה על איכות הסביבה. זאת ציניות.

למדינה הזאת אין מחויבות כלפי האזרח, כי זה ידוע שאין לנו לאן ללכת. יותר מזה - כל שני וחמישי אנחנו צריכים להגיד הגומל כי לא מתנו באיזה פיגוע או בצבא או מהגרעין האירני חס וחלילה. בגלל זה נבחרי ציבור יכולים לעשות מה שהם רוצים, ולחלק כסף למי שהם רוצים, הם מפחידים אותנו באיומים בטחוניים, ואז גורמים לנו להגיד תודה רבה.

פורסם

לא רוצה להכנס לויכוח על גישת הממשל בישראל, קר דבר אחד - זו המדינה היחיד בעולם שבה העניים מצביעים באופן עקבי בעד מי שמעדיף את העשירים. מי שלא מכיר את מקור המונחים "ימין" ו"שמאל" בפוליטיקה מוזמן ללמוד קצת היסטוריה.

לגבי "מכשירי המעקב" - מדובר בשיטה המקובלת דווקא במדינות מערב אירופה המקפידות במיוחד על צנעת הפרט. גביית אגרות הדרכים באוטובאהנים של גרמניה ואוסטריה ועוד שורה ארוכה של מדינות נעשה על ידי רישום הנסועה על ידי מתקנים מבוססי GPS המותקנים בכלי הרכב. חוץ מזה - מכשיר המעקב האולטימטיבי צמוד אליך מרבית שעות היממה. קוראים לו טלפון נייד, והוא אתך גם כאשר הרכב אצל אשתך, והוא מאפשר מעקב לא רק אחר מקום המצאך, אלא גם אחר הקשרים החברתיים\עסקיים שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מכשיר הטלפון הנייד משדר פעם ב כאשר אתה לא בשיחה, והאיתור בו נעשה עפ"י טריאנגולציה של אנטנות, מה שנותן דיוק של כ 300 מטר. בנוסף, החוק אוסר לעשות בו שימוש אלא אם אתה תחת חקירה, פושע נמלט, או משהו אחר.

בוא נגיד שמחליטים לאתר אותי בעזרת הסלולר. יופי, אז קיבלו רדיוס של 300 מטר. אולי אני בקפה של מוישל'ה? ואולי בעצם אני 100 מטר משם, במוסך? או רגע, סבתא נחמה גרה כמה צעדים מהקפה של מוישל'ה, יכול להיות שאני שם אומר לה שלום.

אז כן, טלפון סלולרי מאפשר בערך לאתר אותך, ולדעת את האיזור הכללי בו אתה נמצא, במידה ומישהו קיבל אישור לעשות איתור.

ומצד שני, הוא לא יספר לאותו אדם את סדר היום שלך 1:1, כמו שמקלט GPS, שהדיוק שלו הוא כ 5 מטרים, יעשה.

פורסם

התקנים האמריקאיים מחייבים יכולת איתור הרבה יותר מדוייקת של הסלולרי (נדמה לי 50 מ') - לטובת איתור שיחות חירום\מצוקה. לא יודע מה התקן בארץ, אבל אני מניח שאם האמריקאים מחייבים כל העולם הולך בעקבותיהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני קורא את התגובות ואני פשוט משוכנע שכל אחד מאיתנו צודק ! כל אחד מציג צד אחר של הקוביה קרי ישראל ,

 

א- אנחנו מדינה מאוד מאוד צעירה , אנחנו בני ה20 + זה הדור השלישי בארץ של העלייה המסיבית הסבתות והסבים שלנו ברובם לא צברים אלה עולים , המדינה הזאת כולה 63 שנה .

 

 

ישראל היא יהלום לא מלוטש שעם הזמן ועם הליטוש הנכון אנחנו ננצוץ אני בטוח בכך , הרי תראו כמה ישראלים מצליחים איפה שלא יהיו, ראבק המצאנו כל כך הרבה דברים זה מטורף והנה סרטון שיעשה לכולנו רוח גבית של גאווה וביטחון ואמונה לא בממשלה אלה אחד בשני

 


×
×
  • תוכן חדש...