Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו, לא מפתיע - התוצאות מוצגות כפי שרצו להציג אותן, והמסקנה הסופית פשוט לא נכונה - האלמרה היא המשומשת הנמכרת ביותר? לא ולא. כולה הוצעו 11 מכוניות כאלו, ונמכרו 8. אם היו נמכרות 7 הבאלנו הייתה כבר עוברת אותה, ואם היו נמכרות עוד שתי גרנד לאונה, היא הייתה כמעט בראש הטבלה.

 

בקיצור - הסקר הזה לא אומר כלום, פשוט כלום. אבל בטח אפשר לסמוך על יבואן ניסאן שיקפוץ ויכתוב שב-YNET כתבו שהאלמרה הכי נמכרת (ובאותיות קטנות - כי לוי יצחק בדק למשך איזה שבוע כמה אלמרות הוצעו למכירה בעיתונים ונקנו - מדגם לא מייצג בעליל)

 

מה שכן אפשר ללמוד מהסקר הזה - זה שיש המון סיוויק, באלנו, לנטיס וקורולה בשוק. אפילו יותר מדי - וזה בהחלט דבר שיכול לדפוק להם את השוק...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה עם פיז'ו?

 

 

*******הערת מערכת - טוב תודה ,מה איתך ? יש לך לינק , תפתח ותקרא :evil: הודעה כזו תימחק להבא********

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אני יודע שאין בסקר הזה פיז'ו..

בגלל זה שאלתי!

כי לדעתי ה205 הוא רכב סחיר מאוד!

מאור 8)

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

הנתונים אינם מפתיעים אך גם אינם מעידים על דבר ובוודאי לא על הכותרת הבומבסטית.

 

יתכן ואם הסקר היה נעשה בשבוע אחר,התוצאה היתה שונה.

 

יחד עם זאת ומניסיון הניסן אלמרה נהנית משוק מצויין,מדובר ברכב שזכה ובצדק רב בכמעט כל סקר אמינות בארץ ולפחות ככל שידוע לי גם בבריטניה (אם כי גם המתחרות היפניות האחרות אמינות מאד), כמדומני שהיא המשפחתית היפנית המרווחת ביותר והנוחה ביותר ולמרבה הצער בגלל מדיניות שווק כושלת לא הפכה עם השנים להיות רבת מכר בישראל. דבר זה השפיע על מחירה וכיום היא הפכה להיות מבוקשת מאד.

 

הכותרת היתה צריכה להיות "האלמרה נהנית מביקוש מצויין בשוק המשומשות" אבל מכאן ועד להפיכתה לנמכרת ביותר המרחק רב משום שבמספרים מוחלטים יש מעט אלמרות לעומת המון מזדה/טויוטה/פוקוס/סוזוקי וכיו"ב

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

סנסציה ! ב.מ.ו.ו X5 הוא הג'יפ הנפוץ ביותר

 

 

בקומה הראשונה של חניון הולמס-פלייס בבית המילניום ברעננה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...