Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

סתם בא לי לשתף במשהו

בדרך חזרה עכשיו ממשמרת לילה שלי עצר אותי שוטר והתחיל לשחרר עליי קיטור על אורות החנייה שלי (שהם כחולים)

 

אמר לי "זה ניראה לך הגיוני שהאורות חנייה שלך כחולים?"

אמרתי לו " כן למה?"

השוטר: " בטח! (בנימת זלזול) בוא נשים ירוק מאחורה, צהוב מקדימה ולמעלה נשים סגול מה דעתך?"

אני:" שיש לך חוסר טעם?"

השוטר: אתה יודע שאני יכול לתת לך דו"ח עכשיו של 250 שקל?

אני: אז בוא תתן ונגמור עם זה אני אחליף אותם מבטיח אני אחרי משמרת לילה אני מת לישון.

השוטר: צא מהרכב.

 

כמובן שהוא העמיד אותי בקדמת הרכב שלי והתחיל לעשות לי הדרכה על הפנסים.

שוטר: זה משהו שבא מהחברה? הא? תענה לי!

אני: לא יודע, ככה קניתי תאוטו (יעני).

שוטר: אז אני אומר לך שלכל דבר יש חוקים ותקנון וזה לא מתאים בכלל

אני: האמת שעצרו אותי השבוע פעמיים ואפילו שאלתי שוטר אחד והוא אמר לי שזה בסדר ולא עושים בעיות כי זה רק אור חניה (מה שבאמת קרה!)

שוטר: בוא תביא לי את השוטר הזה

אני: טוב בוא נגמור עם זה אני באמת מת לישון.

שוטר: אני כרגע לא נותן לך דוח לא כל דבר מסתיים בדוח, אבל אני לא רושם שעה ופעם הבאה שעוצרים אותך אתה מקבל דוח.

אני: אני אשרוד את ה250 ש"ח האלה.

 

הוא כל כך הרתיח אותי בגישה המעפנה שלו

וראיתי שהוא התווכח עם איזה אופנוען לפני אז כניראה הוא היה חם כבר ממקודם!

ומיותר לציין שהוא פשוט עבר פנס פנס באוטו לראות שאין צבעים אחרים וגם בתוך האותו! נו מה הוא אמיתי?.

ובחיי שלא ידעתי שאסור אור חניה מסכן כחול שבקושי רואים אותו במיוחד ששאלתי שוטר שעצר אותי.

 

אז מה עכשיו באמת להחליף אותם? =\ באמת שלא ידעתי שזה לא חוקי..

תודה לאוטו דיפו על ההמלצה החמה לשים אותם - @!#$%

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המלצה: תשתדל שהאוטו שלך והדברים עליו ייראו סטנדרטיים ככל המכוניות ולא יבלטו כמו כחולים, צהובים, ירוקים וכו', אחרת תמיד תמשוך תשומת לב של שוטרים ותתפס כדמות לא סימפטית. אם נחמד לך ככה, בבקשה, ואם לא, תדאג שהרכב שלך ייראה סטנדרטי. זה כולל גם ג'נטים שלא יהיו צבעוניים אלא רגילים.

פורסם

הוציא אותך בלי דו"ח על עבירה, ואתה עוד מתלונן.

חצוף.

 

היה צריך להלביש לך את ה-250, כי מה לעשות, החוק נכון וצודק, בדיוק מהנימוק שהשוטר העלה

 

אורות כחולים... שווה לסבול בשביל השטויות האלו?!

 

 

נ.ב. אני בטוח שכאן אתה גיבור, אבל במציאות לא ענית לו ככה..

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

באמת חשבת שנורות כחולות זה חוקי? קשה לי להאמין.

 

תלמד להבא, תסיר את הנורות, ולא יציקו לך.

!AWDSOME

פורסם

זה שוטר מעצבן?? כנראה אתה עוד לא נתקלת בהרבה בדיקות שוטרים בחיים שלך.

הלוואי עליי שיעצור אותי שוטר כזה לכל בדיקה.

הוא גם לא נתן לך דו''ח, הוא גם ניסה להסביר לך למה זה לא חוקי ואם נאמין לתשובות שענית לו אז הוא גם היה שוטר מאוד מאופק.

כל האלה עם האורות הכחולים והקסנון שחושבים זה יפה, על כל אלה אני באמת שמח לשמוע שהם קיבלו הורדות ודוחות, אין דבר יותר מטריף מלנסוע מול רכב עם קסנון חזק מידי או לא מכוון בעליל.

מילא תשים אור לבן אבל למה כחול, במה זה בדיוק תורם?

 

נ.ב

את דוגמת הקסנון לא כיוונתי אלייך, רשמתי את זה באופן כללי לגבי התופעה הארורה הזאת.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אתמול נתקלתי גם אני ברכב עם אורות חניה כחולים, זה פשוט דומה מדי לפליקרים של ניידת משטרה.

לא מזמן היתה כתבה (נדמה לי שבערוץ 10) על "כוכב" עם שברולט סוואנה שהתחפשה לניידת משטרה. אלא שה"כוכב" לא שוטר ואף לא מתנדב במשטרה, סתם חשב שיהיה נחמד להראות כמו שוטר.

פורסם

אחלה שוטר. שוטר מניאק לא היה מחליף איתך יותר ממילה אחת, נכנס לאוטו ויוצא עם הקנס ביד. השוטר הזה עוד איכשהו ניסה להעביר מסר והוציא אותך בלי קנס.

פורסם

אישית

אם באמת היה רוצה להתעלל היה מוותר על שיחת חולין ומבקש רשיונות רכב וחוזר עם טופס שאומר שאתה צריך להגיע עד מחר להראות שהחלפת את האורות באורות תקניים בכדי לקבל את הרישיונות חזרה ואז קנס היה נראה כמו הליכה בפארק.

 

כשאותי עצר ראש הבוחנים של התחנת משטרה בתל אביב יפו בדיוק גם חזרתי לקראת הבוקר ונשברה לי הנורה החלופית בדיוק כשהחליטה הנורה השמאלית להכבות (תמיד אני מחזיק חלופית) עם כל הכעס שהיה לי על הביש מזל ועל זה שהוא לא ממש הצליח להתחשב הבנתי את פשר המיני הורדה מהכביש ולא הקנס שהיה עושה לי את החיים קלים יותר.

 

אני מאלו שאומרים שיש שוטרים שלא ראויים להיות אזרחים מן השורה אפילו בטח שלא לובשי מדים אבל במקרה הזה(אף על פי הנימה המעט מתנשאת ) אני חושב שהוא בסדר גמור מה גם שיש שוטרים שבאופי אתה יכול לראות שהם לא מחפשים לדפוק את הקנס ואתה יכול לזרום איתו בשיחה ולהתנצל.

פורסם

ומיותר לציין שהוא פשוט עבר פנס פנס באוטו לראות שאין צבעים אחרים וגם בתוך האותו! נו מה הוא אמיתי?.

 

הוא לא חיפש צבעים אחרים בתוך האוטו. יותר לכיוון של חומרים אסורים...

אם החלטת על פנסים כחולים קח בחשבון שיעצרו אותך לבדיקה מדי פעם. לא בא לך, תחליף חזרה.

Mazda Miata NB

Honda CBR500R

פורסם

לגבי "הגיבור" אני ממש לא הולך לכיוון הזה

אני בן אדם ציני מטבעי אז זה מה שיצא לי.

וזה כולה אור יותר חלש מהפלאפון שלי

 

ולמה שאני אשקר שלא ידעתי שאסור (שזה אור חניה לא דרך ועוד בפורום ?!

 

בקיצור הם הוחלפו וזהו

 

שתהיה לנו אחלה שבת

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

אני לא הבנתי איך הוא ראה את האורות חניה שלך. אתה לא נוסע עם אורות דרך? :shock:

את הרכב הישן שלי קניתי עם אורות חניה בצבע ירוק אבל הם עבדו רק בסיבוב הראשון לפני שנדלקו האורות דרך

Renault clio RT 1994

פורסם

לי באוטו יש גם קסנון וגם אורות חניה כחולים כמו שלך למעלה משנה וחצי ועד עכשיו בלי מילה מהחזירים אז על תדאג תשאיר אותם לא יהיה לך בעיות

פורסם

עיניין של מזל.

לפעמים הוא מסתיים, ואולי תתקל בסופו של דבר בבוחן שיוריד אותך, או בבוחן של משרד הרישוי בטסט.

לכן לא כדאי לתת לאנשים עצות אשר עלולות לגרום להם לקבל קנס או הורדה מהכביש, במיוחד אחרי שהעירו להם בפעם הראשונה על כך ולא קיבלו דוח.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...