Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אישית

אם באמת היה רוצה להתעלל היה מוותר על שיחת חולין ומבקש רשיונות רכב וחוזר עם טופס שאומר שאתה צריך להגיע עד מחר להראות שהחלפת את האורות באורות תקניים בכדי לקבל את הרישיונות חזרה ואז קנס היה נראה כמו הליכה בפארק.

 

כשאותי עצר ראש הבוחנים של התחנת משטרה בתל אביב יפו בדיוק גם חזרתי לקראת הבוקר ונשברה לי הנורה החלופית בדיוק כשהחליטה הנורה השמאלית להכבות (תמיד אני מחזיק חלופית) עם כל הכעס שהיה לי על הביש מזל ועל זה שהוא לא ממש הצליח להתחשב הבנתי את פשר המיני הורדה מהכביש ולא הקנס שהיה עושה לי את החיים קלים יותר.

 

אני מאלו שאומרים שיש שוטרים שלא ראויים להיות אזרחים מן השורה אפילו בטח שלא לובשי מדים אבל במקרה הזה(אף על פי הנימה המעט מתנשאת ) אני חושב שהוא בסדר גמור מה גם שיש שוטרים שבאופי אתה יכול לראות שהם לא מחפשים לדפוק את הקנס ואתה יכול לזרום איתו בשיחה ולהתנצל.

 

אל תשכח בבקשה שתמיד אבל תמיד יש חארות משני הצדדים. ישנם אנשים, אזרחים דראק סוציומטים, אגואיסטים שאם היה אפשר צריך היה לבעוט אותם בבעיטה לאיזה מקום אחר בעולם.

 

זה שוטר מעצבן?? כנראה אתה עוד לא נתקלת בהרבה בדיקות שוטרים בחיים שלך.

הלוואי עליי שיעצור אותי שוטר כזה לכל בדיקה.

הוא גם לא נתן לך דו''ח, הוא גם ניסה להסביר לך למה זה לא חוקי ואם נאמין לתשובות שענית לו אז הוא גם היה שוטר מאוד מאופק.

כל האלה עם האורות הכחולים והקסנון שחושבים זה יפה, על כל אלה אני באמת שמח לשמוע שהם קיבלו הורדות ודוחות, אין דבר יותר מטריף מלנסוע מול רכב עם קסנון חזק מידי או לא מכוון בעליל.

מילא תשים אור לבן אבל למה כחול, במה זה בדיוק תורם?

 

נ.ב

את דוגמת הקסנון לא כיוונתי אלייך, רשמתי את זה באופן כללי לגבי התופעה הארורה הזאת.

 

ניסתי לחפש בחו"ל אבל חשבתי שאני טועה. בכל מקרה בארה"ב קוראים לאורות הללו X ניאון (X NEON) מדוע בישראל קוראים להם קסנון? שאלה אולי טיפשית אבל בכל זאת מעניינת.

 

לי באוטו יש גם קסנון וגם אורות חניה כחולים כמו שלך למעלה משנה וחצי ועד עכשיו בלי מילה מהחזירים אז על תדאג תשאיר אותם לא יהיה לך בעיות

 

שמע חבר, יש לך בעייה קטנה שנקראת שינאת חינם ומוטב שתמצא לה טיפול. כשאני קם בבוקר אני לא שונא אף אחד ובטח שלא שוטרים. אני מסוג האנשים שמאמינים שאם תכבד אחרים יכבדו גם אותך. שוטר בסך הכל הוא אדם כמו כולם בעל משפחה שצריך לעשות את העבודה השחורה הזו שבדרך כלל היא כוללת שכר לא הולם, חוסר תנאים, השפלה וכיוצא בזה. השוטרים בארץ לא מקבלים את הכבוד הראוי להם ולמרבה הצער ככה זה גם נראה. אנשים היום בכלל לא מפחדים ממשטרה וככה גם הרחוב נראה ועל הכביש היום אנשים נוהגים כמו בהמות כאילו הכביש שייך להם מלידה.

 

אילו היה יוצא לך לראות מה זה שוטר באמריקה היית משקשק. פה בארץ מתפנקים עם היחס למשטרה. ששוטר באמריקה עוצר אותך הוא ניגש אלייך כאשר יד ימין שלו כבר מוכנה לשלוף את האקדח שלו. הוא מבקש ממך לכבות את המנוע ולהניח את הידיים על ההגה במקום שהוא יוכל לראות אותן. אז הוא מסביר לך מה הבעייה ומבקש שבזהירות ולאט תוציא את הרשיונות מתא הכפפות. באמריקה השוטרים לא משחקים בקקה.

אני מצטער כאילו זה נשמע שאני מעדיף שוטרים על פני אזרחים אבל אותי לימדו שאתה מפנה אצבע מאשימה כלפי מישהו יש לשים לב ששלוש אצבעות מופנות כלפייך. בקיצור, לא תמיד להיות הישראלי המצוי שחושב שהוא חכם תמיד מכולם.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לגבי "הגיבור" אני ממש לא הולך לכיוון הזה

אני בן אדם ציני מטבעי אז זה מה שיצא לי.

וזה כולה אור יותר חלש מהפלאפון שלי

 

ולמה שאני אשקר שלא ידעתי שאסור (שזה אור חניה לא דרך ועוד בפורום ?!

 

בקיצור הם הוחלפו וזהו

 

שתהיה לנו אחלה שבת

 

דווקא בגלל חוסר הידיעה,אומרים תודה שלום וממשיכים הלאה .

למה צריך להמשיך להתווכח , אפשר להיות ציני אבל לא במצבים האלו בגלל חוסר הידיעה לאן זה יכול להגיע.

אל תהיה חכם תהיה נבון.

פורסם

לי אישית יש רק בעיה עם השוטרים שבאמת מחפשים איפה לתת אבל בסה״כ הרוב בסדר יש כאלה אתה רק אומר להם מאיפה אתה ואומרים לך סע למזלי פגשתי הרבה כאלה

פורסם

לבחור שפירסם את הפוסט, זה ממש לא שוטר מעצבן, תאמין לי.

 

וכן אם אתה שם נורות לד בצבע כחול תדע שמתישהו אתה מזמין לך משטרה לבירורים, או שתוריד אותם או שתמשיך לנסוע עד העצירה הבאה (והיא תבוא).

פורסם
לי באוטו יש גם קסנון וגם אורות חניה כחולים כמו שלך למעלה משנה וחצי ועד עכשיו בלי מילה מהחזירים אז על תדאג תשאיר אותם לא יהיה לך בעיות

ממתי לנסר 04 מגיעה עם קסנון? נורה בצבע לבן זה לא קסנון.

 

 

לי אישית יש רק בעיה עם השוטרים שבאמת מחפשים איפה לתת אבל בסה״כ הרוב בסדר יש כאלה אתה רק אומר להם מאיפה אתה ואומרים לך סע למזלי פגשתי הרבה כאלה

מאיפה אתה? שאני גם אגיד לשוטרים שאני משם, אתה יודע...

פורסם

Un-Fucking real!

 

יצאת בלי דו"ח ואתה עוד מתלונן?

 

האורות הכחולים האלו הם בדיוק חלק מהשטויות שמפריעות באמת בכביש.

אין תקן מסודר לדברים האלו והרבה פעמים זה מסנוור אחרים.

זה משהו שכתוב שחור על גבי לבן ואתה פשוט באת והפרת את החוק.

 

זה לא כמו מהירות מעל המותר (אופס, לא שמתי לב), אלא משהו שאני בטוח שהיה נושא לדיון ברגע כלשהו עם חברים ובטוח מישהו אמר לך משהו על זה (אלא אם קנית את הרכב אתמול בבוקר).

פורסם

חברה ניראה. לי שיש פה אי הבנה.

האור הזה לא רק שהסיכוי שהוא יסנוור מישהו קלוש

אפילו הפלאפון שלי עושה יותר אור מהם

 

בואו לא נשכח שאלו אורות חניה!לא דרך ולא מרחק אלו שמסובבים את המתג בסיבוב הראשון

הם חלשים כמו לא יודע מה .

 

גם שאמרתי לשוטר שאלו אורות חניה. הוא הסתכל עליי חצי לא מבין למה אני מתכוון

כולה שתי אורות בקצה המסכן של הפנס.

וכבר נעצרתי עי שוטרים ולא נאמר כלום

 

אבל בסדר די לקבל עצבים על כל דבר חברים. הכל טוב

ושבת שלום :-) 

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

וואלה שמדברים עם השוטרים בצורה כזאתי של ביטחון , רוב הפעמיים הם יוצאים סחבקים כאלה.

 

בנוגע לנורות חנייה , השוטר צודק 100% , ע"פי החוק אסור להתקין נורה שהצבע שלה שונה מלבן או צהוב.

כל צבע אחר אסור ! במיוחד כחול שזה צבע של משטרה.

אין מה לעשות הם מחפשים, תשים לדים (LED) לבנים, הכי יפה הכי טוב :)

 

שבוע טוב !

פורסם

מצטער שאני מתעלק על השירשור אבל חבל לי לפתוח אחד חדש.

קרה לחבר טוב.

יצאנו אני, חבר טוב ושתי בנות באיזה שישי אחד למסעדה בהרצליה פיתוח. ישבנו, אכלנו והבנות הזמינו בירה.

החבר לקח לגימה אחת (אבל באמת אחת!) ואני ויתרתי (לא אוהב אלכוהול ככלל ובירה בפרט). ישבנו עוד כחצי שעה ואז החלטנו לנסוע לים בת"א.

נכנסו למכוניות (מה לעשות, נהגים חדשים מותר רק שני נוסעים), ויצאנו מהרצליה. בדיוק ביציאה עמדה ניידת והרותה לנו לעצור.

השוטר (הלא כלכך נחמד יש לציין) ביקש רישיונות ושאל אם שתיתי משהו עניתי שלא. הלך רגע לאחור, דיבר עם החבר ואז ראיתי שהוא עושה לו בדיקה עם נשיפון.

השוטר ניגש אליי ואומר "אתם יכולים לנסוע אבל הוא להישאר בגלל שהוא שתה!" הייתי בהלם כי לא יכול להיות שיצא שהוא שיכור בגלל שלוק אחד מסכן שנלקח כחצי שעה או אפילו 40 דק' קודם לכן!

החבר ניגש אליי ואומר לי שהורו לו להישאר שם 3 שעות. כששאלתי אותו אם הוא יצא שיכור אמר שלא אבל הוא אמר להם שהוא כן שתה שלוק אחד מבירה.

 

אז אחרי החפירה, האם לשוטר מותר להורות להישאר במקום בגלל שמישהו שתה למרות שבבדיקה הוא יצא תקין ולא שיכור?

יש לציין שהחבר נישאר במקום ומאז לא הבנו אם בכלל זה מותר או לא. חלק אומרים טוב שנשאר, חלק שהוא פראייר...

תודה, ערב נעים ושבת שלום לכולם. :-)

פורסם

מה עשו לחבר שלך במשך אותן 3 שעות?

האם הוא עבר בדיקת ינשוף\בדיקת דם?

 

לשוטר מותר לעכב אזרח במידה ויש לו חשד, שנעשתה עבירה מכל סוג.

זהו השיקול לשל השוטר. הוא קיבל תשובה מהחבר שלך, שהוא ( החבר ) כן שתה והחליט לעכב אותו לצורך בדיקות שכרות נוספות.

על סמך הנשיפון אי אפשר לקבוע שום דבר, לכן חברך בטוח נלקח לבדיקות נוספות (או נשאר במקום עד שהגיעה ניידת עם הינשוף).

סתם מעניין - האם יש מצב שהשוטר שעיכב את חברך היה מתנדב?

 

משך זמן של עיכוב של אדם בודד הוא עד 3 שעות. אחרי 20 דקות השוטר חייב למלא דו"ח עיכוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

השוטרים נסעו.

ייתכן והוא היה מתנדב, הוא היה צעיר. היה לפני מספר חודשים ולכן אני כבר לא זוכר.

 

הם אמרו לו שישאר במקום, בינתיים בדקו עוד כמה מכוניות ולאחר מכן נסעו. הם אמרו שהם ייחזרו ואם הוא לא יהיה נוכח הוא יהיה בצרות צרורות.

הוא לא עבר לא בדיקת שכרות ולא בדיקת דם. רק הנשיפון הזה בהתחלה וזהו.

פורסם

נשמע כמו בדיחה..

 

שוטר שמחליט להמשיך עם הבדיקות יודע, שזה סיפור ארוך שלוקח כמה שעות + המון ניירת למלא.

אולי זה היה סוף המשמרת, והשוטרים לא רצו להתעסק בזה, אולי הם קיבלו קריאה ונסעו (ובכלל שכחו מהחבר שלך).

בכל מיקרה, מה שקרה לא היה תקין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אתמול נתקלתי גם אני ברכב עם אורות חניה כחולים, זה פשוט דומה מדי לפליקרים של ניידת משטרה.

לא מזמן היתה כתבה (נדמה לי שבערוץ 10) על "כוכב" עם שברולט סוואנה שהתחפשה לניידת משטרה. אלא שה"כוכב" לא שוטר ואף לא מתנדב במשטרה, סתם חשב שיהיה נחמד להראות כמו שוטר.

 

אתה יכול לאתר את הכתבה?

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
אתמול נתקלתי גם אני ברכב עם אורות חניה כחולים, זה פשוט דומה מדי לפליקרים של ניידת משטרה.

לא מזמן היתה כתבה (נדמה לי שבערוץ 10) על "כוכב" עם שברולט סוואנה שהתחפשה לניידת משטרה. אלא שה"כוכב" לא שוטר ואף לא מתנדב במשטרה, סתם חשב שיהיה נחמד להראות כמו שוטר.

 

הוא השתמש ברכב כדי להעביר שוהים בלתי חוקיים לארץ עם הרכב הזה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...