Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בכלי שייט נקבע סדר אורות - ירוק בימין, אדום בשמאל וכן גם אור אדום ולבן בתורן וירכתיים.

גם בכלי טייס נקבע סדר אורות.

סדר האורות נועד ע"מ שנוכל לדעת אם כלי השייט/טייס מתקדם מאיתנו והלאה או מתקדם לעברנו או שאולי חוצה אותנו.

 

אולי נהג שרואה אור כחלחל בכביש, מניח שלא מדובר ברכב כי רכב יהיה בעל אורות אדומים, כתומים, או לבנים. אולי אלה עיני חתול (כפתורי סימון) שממילא נוסעים עלייהם.

היות ומדובר בכביש חשוך ושומם, אולי הנהג גם מרשה לעצמו לטוס במהירות 150 ורק ממרחק 80 מטר ישים לב שמדובר ברכב - אבל אז אולי כבר מאוחר מידי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
יש לי שאלה: האם העברת את האוטו שלך טסט? אם כן, למה לא אמרת לו שעם המנורות הכחולות העברת אותו טסט? הרי הם עושם גם בדיקה כזו (תקנו אותי בבקשה אם אני טועה).

מה הקשר?

חסרות קומבינות?

רכבים רבים נתפסו לא תקינים מיד לאחר ש"צלחו" את המבחן השנתי[גם אצלנו היה מקרה כזה(בלי קומבינה, פשוט בוחן חסר אחריות) שרכב נתפס מיד לאחר צאתו את שערינו, הבוחן פוטר לאלתר].

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מה הקשר?

חסרות קומבינות?

רכבים רבים נתפסו לא תקינים מיד לאחר ש"צלחו" את המבחן השנתי[גם אצלנו היה מקרה כזה(בלי קומבינה, פשוט בוחן חסר אחריות) שרכב נתפס מיד לאחר צאתו את שערינו, הבוחן פוטר לאלתר].

 

אומרים לשוטר שהאוטו עבר טסט עם המנורות האלו. אם לדעת השוטר יש לו בעיה עם המנורות, הוא יכול להזמין בוחן רכב. אני מאמין שלא חסרים כאלו במשטרה.

פורסם

ואז הוא יקבל הורדה במקום וקנס של 1000 ש"ח.

בסך הכל מקרה שהסתיים ב "נו נו נו".

לא נתן דוח לא ביצע הורדה ואין רישום, אז על מה להתלונן?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
נשמע כמו בדיחה..

 

שוטר שמחליט להמשיך עם הבדיקות יודע, שזה סיפור ארוך שלוקח כמה שעות + המון ניירת למלא.

אולי זה היה סוף המשמרת, והשוטרים לא רצו להתעסק בזה, אולי הם קיבלו קריאה ונסעו (ובכלל שכחו מהחבר שלך).

בכל מיקרה, מה שקרה לא היה תקין.

 

ככה חשבנו, תודה רבה.

פורסם
הנה הכתבה:

 

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=786497

 

ואני מזהיר מראש, ב- X5 אין סיכוי שזה יתפוס. תצטרך לשנמך לפחות ללנד-קרוזר לא שחורה! :twisted:

 

כן התכוונתי אליו, קראתי במקום נוסף, אני פשוט לא זוכרת היכן שהרכב שימש אותו כדי להעביר שוהים בלתי חוקיים.

במידה ואתקל בכתבה אעלה אותה לכאן.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אומרים לשוטר שהאוטו עבר טסט עם המנורות האלו. אם לדעת השוטר יש לו בעיה עם המנורות, הוא יכול להזמין בוחן רכב. אני מאמין שלא חסרים כאלו במשטרה.

בשביל תאורה לא תקינה, אין צרך בבוחן רכב.

כל שוטר יכול לתת דו"ח ע"כ - 100 ש"ח + 4 נק'.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הנה הכתבה:

 

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=786497

 

ואני מזהיר מראש, ב- X5 אין סיכוי שזה יתפוס. תצטרך לשנמך לפחות ללנד-קרוזר לא שחורה! :twisted:

 

אל תדאג גם אם ישלמו לי אני לא אדביק אפילו מדבקה של משטרה :lol:... חוץ מזה חסרים רכבים של מתנדבים, כמו למשל ההאמר השחורה של יחידת הגי'פים ויצא לי לראות גם סקודה סופרב ברמת גימור המפוארת "אלגנס" של מתנדב.

אגב לגבי הסוואנה לא יצא לי לראות בצבע אפור ששייכת למשטרה, אולי אקונוליין אבל סוואנה לא חוץ מזה שלא קשה לזהות את הניידות של החבלנים.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "


×
×
  • תוכן חדש...