Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדה מהכביש בגלל ספוילר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אמת במה שאתה אומר , למרות שיש הרבה אנשים שקונים היום ספויילרים חוקיים

להונדות וכו'.

בכל מקרה אסור שיהיה חוק כזה - אני רוצה לראות את השוטר שידע להבחין בין

סוגי רכב וספויילרים , אולי אם יתנו להם חוברות מצויירות כמו של הילדים , הם ידעו

להבחין בספויילרים - אתה יודע מה אולי לא , אולי אם יהיו 2 שוטרים , אחד יראה את

האיורים והשני יצביע על האוטו .

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

בקשר לגניבות ספויילרים, אם זה מורכב על אמפרזה וזה חוקי למה שעל סיוויק זה לא יהיה חוקי ? אולי הוא קנה אותו כחוק ? (ואני מכיר לפחות אחד כזה שקנה כחוק בE&A ספויילר של אמפרזה לסיוויק)

 

כי החוק איננו סומך על כל חאפר שיתקין כל אביזר שהוא בצורה נכונה ובטיחותית.

 

מה כל כך קשה להבין פה?

 

החוק, כמו חוק, הוא כוללני, מוחלט ואיננו פתוח לשיקול דעת.

 

 

והחוק יודע אם אני הרכבתי את הספויילר שעל הרכב שלי לאחר שנגנב?!

 

החוק,הספציפי הזה,שטותי,מיותר ואין בו הגיון,אלא עוד תירוץ לחלוב כספים מבעלי רכבים.

 

אז מספיק עם ההתחסדויות,עם כל הדיבורים כאן על החוק,אפשר לחשוב שיש כאן מישהו

שלא עובר אותו באופן קבוע על הכביש.

ואל תגידו לי ששם יש מקום לשיקול דעת!.

 

לא רק שאתה לא קורא, אתה גם לא חושב.

 

הבעיתיות מבחינת החוק היא לא מקור הספויילר אלא אופן הרכבתו.

החוק לא יודע להבדיל בין מי שמרכיב ספויילר למי שיחליט לשים כנפיים של 5 מטר מכל דלת.

 

נכון, אני עובר על החוק על בסיס יומי, אבל אני לא אבוא לבכות כמו פיון על המשטרה אם יתפסו אותי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רציתי להוסיף שהיתה לי פורד אריקה 89 עם ספויילר על ספויילר בצורה חאפרית ביותר והאוטו עבר טסט כמו גדול בצורה חוקית עם הספויילרים, אז למה שמשטרה תחליט להוריד אותו ?

זה עדיין דיי תמוה כי כמו שנאמר זה תוסף מאוד בולט של האוטו ואי אפשר לומר שהבוחן בטסט לא שם לב לזה....

פורסם

נו באמת.

השוטר אידיוט. אין שום מניעה לשים ספויילר.

 

אבל יש בעיה אחרת, לשוטרים במדינה (שוטרי תנועה), יש חופש מוחלט בפירוש החוק.

 

שוטר יכול לבוא אליך בפנים להוריד לך את הרכב מהכביש כי יש לו צמיגים שחורים ולא ורודים.

תרוץ אתה ותביא אישור שזה לא ככה.

כמו המקרה עם המיני והאגזוז ניקל (סופית מניקל).

 

כל העניין כאן הוא אסרטיביות.

 

ו-FALOU, לא צריך להגן על הדרדסים כ"כ.

אם אני הולך לקנות מאזדה 3 ומוכן להפרד מעוד 10K בשביל ספוילר מיוחד שלהם ביבוא אישי.

אתה מוכן לערוב לי אישית שאף דרדסון לא יוריד אותי מהכביש? סתם כי בא לו.

 

חבל שאנחנו מבזבזים אנרגיה.

תהיו אסרטיביים.

תאיימו בתלונה למח"ש.

ב-30% מהמקרים זה יעבוד - ניצלתם.

בשאר ה-70% - וואלה, לא נורא, נשקיע שעת עבודה ונסתדר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

רועי אם הוכחתי שהשוטר "התעלל" בי בגלל ספויילר לצורך העניין, אני לא יכול להגיש תלונה על הטרדה ועל ביזבוז יום עבודה וכ"ו?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הוא הציק לך.

תציק אתה לו.

 

גם אם לא ייצא מזה כלום.

לפחות תוכל לחיות מהסיפוק.

 

אני כבר חי חודש עם יד ימין.

תתרגל.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

 

בקשר לגניבות ספויילרים, אם זה מורכב על אמפרזה וזה חוקי למה שעל סיוויק זה לא יהיה חוקי ? אולי הוא קנה אותו כחוק ? (ואני מכיר לפחות אחד כזה שקנה כחוק בE&A ספויילר של אמפרזה לסיוויק)

 

כי החוק איננו סומך על כל חאפר שיתקין כל אביזר שהוא בצורה נכונה ובטיחותית.

 

מה כל כך קשה להבין פה?

 

החוק, כמו חוק, הוא כוללני, מוחלט ואיננו פתוח לשיקול דעת.

 

 

והחוק יודע אם אני הרכבתי את הספויילר שעל הרכב שלי לאחר שנגנב?!

 

החוק,הספציפי הזה,שטותי,מיותר ואין בו הגיון,אלא עוד תירוץ לחלוב כספים מבעלי רכבים.

 

אז מספיק עם ההתחסדויות,עם כל הדיבורים כאן על החוק,אפשר לחשוב שיש כאן מישהו

שלא עובר אותו באופן קבוע על הכביש.

ואל תגידו לי ששם יש מקום לשיקול דעת!.

 

לא רק שאתה לא קורא, אתה גם לא חושב.

 

הבעיתיות מבחינת החוק היא לא מקור הספויילר אלא אופן הרכבתו.

החוק לא יודע להבדיל בין מי שמרכיב ספויילר למי שיחליט לשים כנפיים של 5 מטר מכל דלת.

 

נכון, אני עובר על החוק על בסיס יומי, אבל אני לא אבוא לבכות כמו פיון על המשטרה אם יתפסו אותי.

 

אני אודה לך מאוד,אם תראה לי היכן בתרד רשום שהקנס ניתן על צורת הרכבה לא מקצועית.

זוהי מסקנה שהסקת לבד.

 

אני אודה לך עוד יותר אם תפסיק להתנשאות...

Rikshanoam-R

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

זו עבירה בדיוק כמו שלפצח גרעינים בשכונה על הריצפה היא עבירה .

זו עבירה בדיוק כמו שלירוק ברחוב היא עבירה .

 

להוריד רכב מהכביש על כזה דבר? , שלא יכול ליהיות לו שום אקט לא בטיחותי?

 

לא ממש מדוייק.

 

ספויילר שהותקן בצורה חאפרית לא יכול לעוף מרכב בזמן נסיעה?

ואם ספויילר אכן עושה הבדל, האם הוא לא עלול לעשות שינוי לרעה במהיריות גבוהות?

 

הבעיה היא לא עם המשטרה אלא עם העובדה שאין שום דרך בארץ לבצע שינויים ברכב באופן מוסדר.

 

 

וטאסות לא יכולות לעוף באמצע נסיעה ולפגוע ברכב אחר?

פורסם
רציתי להוסיף שהיתה לי פורד אריקה 89 עם ספויילר על ספויילר בצורה חאפרית ביותר והאוטו עבר טסט כמו גדול בצורה חוקית עם הספויילרים, אז למה שמשטרה תחליט להוריד אותו ?

 

וואלה ????

 

:shock:

 

לי יש עכשיו אריקה כזאת....

 

 

 

:lol::lol::lol::lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני עם "המשפרים" בשרשור זה....

 

שוטר שמוריד רכב מהכביש או נותן דו"ח על ספויילר זאת בפירוש קטנוניות והטפלות מיותרת אל נהגי המכוניות.

 

אני נזהר בדבריי אבל קשה לי להאמין שאותו בעל מאזדה 3 עם ספויילר יקבל דו"ח או שישאל לגבי הספויילר ואם הוא מקורי. כששוטר מחפש משהו כדי "להתלבש" על בכל מכונית משופרת אך אין לו את הידע והכלים למצוא משהו אמיתי שנחשב עבירה על החוק או שינוי מבנה אז הוא מתחיל להתפס ל"קטנות" כמו פח אשפה באוטו וכמו ספויילר לא מקורי.

 

falou, האמן לי שלנגד עיני הכחולים לא עומדת הדאגה לשלום הציבור ומקצועיות התקלת הספויילר, ממש לא! השוטר הממוצע והמשעומם מחפש איך לדפוק את אותו אחד שהוא כרגע לא מצליח למצוא איך לדפוק אותו, אז הוא נתפס לספויילר.

 

הכחול המשועמם גם לא ממש מעוניין לצמצם את מקרי גניבות הכנופנים מאימפרזות GT למיניהן, זה פשוט עוד דו"ח "איכותי" להתפאר בו.

 

ולסיום, מי שמצפה משוטרי ישראל לזהות איזה ספויילר שייך לאיזה סוג רכב ודגם נותן הרבה מאוד קרדיט לכחולים, הרבה יותר מדי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יש לך אפשרות לזמן את השוטר לבית משפט בדו"ח?

אז אתה חושב שהצדק איתך? אתה מוכן ללכת עם זה עד הסוף?

 

אז יאללה!

 

אם לא - אז מה אתה רוצה בדיוק?

 

אני לא חושב לרגע שהשוטר לא חיפש לדפוק אותך וזה כל מה שהוא מצא. מכיר את זה.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }


×
×
  • תוכן חדש...