Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדה מהכביש בגלל ספוילר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כי לאימפרזה אני חושב שרשום ברשיון רכב שהיא עם ספויילר כבר מהחברה.

 

הכוונה שמותר לשים ספויילר, כי זה תוספת מהחברה כבר... (תקנו אותי אם אני טועה..), כמו הEVO

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אודי TT, שנת 2002 הגיעה עם ספויילר מהחברה ואין שום ציון לכך ברשיון הרכב.

למעשה, לא רק שהספוילר בTT הוא לא רק בשביל היופי, גם מסוכן לנסוע בלעדיו.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בסוף יציינו ברישיון כל פיפס קטן ברכב, השוטרים יעזבו את הרכבים בשקט רק כדי לא להתחיל לעבור על המגילה של כל רכב ורכב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

 

בקשר לגניבות ספויילרים, אם זה מורכב על אמפרזה וזה חוקי למה שעל סיוויק זה לא יהיה חוקי ? אולי הוא קנה אותו כחוק ? (ואני מכיר לפחות אחד כזה שקנה כחוק בE&A ספויילר של אמפרזה לסיוויק)

 

כי החוק איננו סומך על כל חאפר שיתקין כל אביזר שהוא בצורה נכונה ובטיחותית.

 

מה כל כך קשה להבין פה?

 

החוק, כמו חוק, הוא כוללני, מוחלט ואיננו פתוח לשיקול דעת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

בקשר לגניבות ספויילרים, אם זה מורכב על אמפרזה וזה חוקי למה שעל סיוויק זה לא יהיה חוקי ? אולי הוא קנה אותו כחוק ? (ואני מכיר לפחות אחד כזה שקנה כחוק בE&A ספויילר של אמפרזה לסיוויק)

 

כי החוק איננו סומך על כל חאפר שיתקין כל אביזר שהוא בצורה נכונה ובטיחותית.

 

מה כל כך קשה להבין פה?

 

החוק, כמו חוק, הוא כוללני, מוחלט ואיננו פתוח לשיקול דעת.

 

טעות בידך, החוק אומר שאסור להתקין אגזוז שעושה רעש מעל המותר בחוק, אתה חושב שהשוטר בא עם מכשיר לבדוק? הוא מפעיל שיקול דעת לפי השמיעה המעוותת שלו!

 

מה שמוביל אותי לחשוב איך אימפרזה טורבו לא נכשלת בעניין הרעש בטסטים?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

 

בקשר לגניבות ספויילרים, אם זה מורכב על אמפרזה וזה חוקי למה שעל סיוויק זה לא יהיה חוקי ? אולי הוא קנה אותו כחוק ? (ואני מכיר לפחות אחד כזה שקנה כחוק בE&A ספויילר של אמפרזה לסיוויק)

 

כי החוק איננו סומך על כל חאפר שיתקין כל אביזר שהוא בצורה נכונה ובטיחותית.

 

מה כל כך קשה להבין פה?

 

החוק, כמו חוק, הוא כוללני, מוחלט ואיננו פתוח לשיקול דעת.

 

טעות בידך, החוק אומר שאסור להתקין אגזוז שעושה רעש מעל המותר בחוק, אתה חושב שהשוטר בא עם מכשיר לבדוק? הוא מפעיל שיקול דעת לפי השמיעה המעוותת שלו!

 

מה שמוביל אותי לחשוב איך אימפרזה טורבו לא נכשלת בעניין הרעש בטסטים?

חחח

כדאי שתתעמק קצת במה שאתה אומר

א. אמפרזה סטנדרטית עם הקשיות הרגילות לא ממש עושה רעש מיוחד... פשוט רוב אלה שאתה רואה על הכביש הן עם אגזוז פתוח.

ב. החוק קובע רמת דציבלים ממש ממש גבוהה ... אין ממש סיכוי שהאוטו שלך יעבור אותה ורק ניידת איכות סביבה עם מד דציבלים יכולה להוריד אותך על זה , מה שעליו מורידים אותך הוא על שינוי מבנה לא מאושר של משרד התחבורה ועל זה שהאגזוז לא מאושר , לכן הולכים וקונים אגזוז עם אישור יבוא שעומד בכל תווי התקן הישראליים ולא בניה אישית של הדוד מנחם האגזוזן ( זה נשמע יותר רע ממה שזה היה אמור ליהיות אה? ).

 

הרעש הוא לא מה שמורידים אותך , כמו הספוילר הוא הסממן ...

 

ליביו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

 

בקשר לגניבות ספויילרים, אם זה מורכב על אמפרזה וזה חוקי למה שעל סיוויק זה לא יהיה חוקי ? אולי הוא קנה אותו כחוק ? (ואני מכיר לפחות אחד כזה שקנה כחוק בE&A ספויילר של אמפרזה לסיוויק)

 

כי החוק איננו סומך על כל חאפר שיתקין כל אביזר שהוא בצורה נכונה ובטיחותית.

 

מה כל כך קשה להבין פה?

 

החוק, כמו חוק, הוא כוללני, מוחלט ואיננו פתוח לשיקול דעת.

 

 

והחוק יודע אם אני הרכבתי את הספויילר שעל הרכב שלי לאחר שנגנב?!

 

החוק,הספציפי הזה,שטותי,מיותר ואין בו הגיון,אלא עוד תירוץ לחלוב כספים מבעלי רכבים.

 

אז מספיק עם ההתחסדויות,עם כל הדיבורים כאן על החוק,אפשר לחשוב שיש כאן מישהו

שלא עובר אותו באופן קבוע על הכביש.

ואל תגידו לי ששם יש מקום לשיקול דעת!.

Rikshanoam-R

פורסם
אודי TT, שנת 2002 הגיעה עם ספויילר מהחברה ואין שום ציון לכך ברשיון הרכב.

למעשה, לא רק שהספוילר בTT הוא לא רק בשביל היופי, מסוכן לנסוע בלעדיו :roll:

LOL :lol:

u don't have 2 believe all the papers say...

MCS 2008

פורסם

 

בקשר לגניבות ספויילרים, אם זה מורכב על אמפרזה וזה חוקי למה שעל סיוויק זה לא יהיה חוקי ? אולי הוא קנה אותו כחוק ? (ואני מכיר לפחות אחד כזה שקנה כחוק בE&A ספויילר של אמפרזה לסיוויק)

 

כי החוק איננו סומך על כל חאפר שיתקין כל אביזר שהוא בצורה נכונה ובטיחותית.

 

מה כל כך קשה להבין פה?

 

החוק, כמו חוק, הוא כוללני, מוחלט ואיננו פתוח לשיקול דעת.

 

טעות בידך, החוק אומר שאסור להתקין אגזוז שעושה רעש מעל המותר בחוק, אתה חושב שהשוטר בא עם מכשיר לבדוק? הוא מפעיל שיקול דעת לפי השמיעה המעוותת שלו!

 

מה שמוביל אותי לחשוב איך אימפרזה טורבו לא נכשלת בעניין הרעש בטסטים?

חחח

כדאי שתתעמק קצת במה שאתה אומר

א. אמפרזה סטנדרטית עם הקשיות הרגילות לא ממש עושה רעש מיוחד... פשוט רוב אלה שאתה רואה על הכביש הן עם אגזוז פתוח.

ב. החוק קובע רמת דציבלים ממש ממש גבוהה ... אין ממש סיכוי שהאוטו שלך יעבור אותה ורק ניידת איכות סביבה עם מד דציבלים יכולה להוריד אותך על זה , מה שעליו מורידים אותך הוא על שינוי מבנה לא מאושר של משרד התחבורה ועל זה שהאגזוז לא מאושר , לכן הולכים וקונים אגזוז עם אישור יבוא שעומד בכל תווי התקן הישראליים ולא בניה אישית של הדוד מנחם האגזוזן ( זה נשמע יותר רע ממה שזה היה אמור ליהיות אה? ).

 

הרעש הוא לא מה שמורידים אותך , כמו הספוילר הוא הסממן ...

 

ליביו.

 

בוא תעשה טסט במכון דרום ברחובות, נראה אותך עובר עם רעש.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בדיוק יש לי שאלה באותו נושא. אני מכיר נשהו שקנה HONDA CIVIC COUPE משופרת מבחינה חיצונית פגושים ביבוא אישי מאוד נמוחות אבל לאמשהו שלא ראינו בעבר וספוילר דומה לישן של SUBARU TURBO ואגזוז כפול. תגידו בגלל זה יכולים להוריד את הרכב מהכביש?

דומה להונדה שהוצגה באוטומוטר הלבנה אבל קצת יותר נמוך (הייתי מעלה תמונה אבל משום מה אני לא מצליח).

פורסם

הצעד הבא של משטרת התנועה:

 

למה יש לך מדבקות בצבעים צהוב כחול ואדום על הדלת???

 

הורדה!!!

הצבעים מסנוורים!!

 

 

 

אמאלה!!!!!!!!!!!

 

מה לעשות??

פורסם

 

כל דבר יכול ליהיות לא בטיחותי , לפני שעוצרים מכוניות על ספויילרים ( ונעזוב לרגע

את הנושא אם גנובים , מכוערים , ואג'ינה וכו' )

יש אלפי מכוניות הרבה יותר מסוכנות , עם טמבונים קשורים , חלודות , צמיגים מתים

וכו' וכו' , אני עדיין לא נתקלתי במקרה של ספויילר אשר עף.

 

אז...

נכון, צמיגים מתים יותר מסוכנים. זה אומר שספויילר זה בסדר ולא צריך להוריד את הרכב מהכביש?!

 

ספויילר זה בולט, חד משמעי וקל לזיהוי ואכיפה (וכמובן מיותר לחלוטין...). זה שלשים ספויילר זה לא החטא האולטימטיבי, אני מסכים איתך, אבל זה עדיין לא חוקי ואין סיבה לחשוב ששוטר לא ייעשה מה שמצופה ממנו.

 

 

כן , ספויילר זה בסדר ואין צורך להוריד מהכביש בעקבות הרכבתו.

כמו שנאמר בשרשור , המון מכוניות מגיעות היום עם ספויילרים כתוספת יופי

( מעטות כמו ה TT כבטיחות וכו'.) השוטרים מורידים מהכביש על דברים שטותיים

כמו ספויילרים אך ורק בכדי להתעלל בנהג -פשוט אין להם משהו טוב יותר לעשות.

רוב השוטרים שיעירו ויציקו ואף יורידו על ספויילר יעשו חיפוש באוטו ויהפכו אותו

בכדי למצוא משהו לא חוקי .

כמו השוטר שהחליט שהחגורות שלי באוטו אסורות ( חגורות מקוריות בראלי דור 1 בצבע

אדום ) וכל מה שאמרתי לו היה לשווא , עד שהשותף שלו אמר לי "בפעם הבאה שאני לא

אראה אותך עם החגורות האלו" .

בקיצור תת רמה.

 

אגב למה ספויילר זה דבר מיותר לחלוטין , על הרבה מכוניות הספויילר יושב מצויין

במיוחד הונדה אגב , אני בעד ספויילרים לכל רכב כל עוד הם לא גנובים .

 

יש הרבה דברים לא חוקיים שאנשים עושים אותם בכל יום.

לדוגמא , מין אנאלי אינו חוקי בישראל , והעונש עליו הוא עד 3 שנות מאסר

תחת הסעיף מעשי סדום.

 

 

בקיצור יש חוק , ויש חוק .

:idea:

פורסם

חבל על הוויכוח,אם תסכימו על החוקים וגם אם לא,

ברומא נהג כרומאי

ובישראל נהג כישראלי,כלומר,

תיתן לרשויות לאמלל אותך ואת הרצון שלך לצאת מהקוביה עד שתהפוך כמו כולם לזומבי המקריח עם הלאנטיס הכסופה.

 

לגביי ספויילרים בפרט,אני לא יודע מה מקורו של אותו אחד שבגללו נפתח הת'רד אבל אם יש משהו שמעצבן אותי יותר מרכב גנוב (שאי אפשר לראות מבלי בדיקה מעמיקה) הוא ספויילר גנוב שמין הסתם אפשר לזהות על רכבים כמו סובארו פשע שעולים פחות מאותו חלק גנוב ושבעלייהם מתגאים בפרי עבודתם (פירוקם מרכב אחר),לדעתי לא פחות מבחיל מאנס שמסתובב עם ה*ין בחוץ כדיי להשוויץ.

 

אז כשזה מגיע לספויילרים ,כיום מוצר מבוקש,תעשה המשטרה בשכל אם תרדוף רק אחרי כל אלו ואני מסכים ב-100%,כל עוד תדע לאילו רכבים צריך להיות אותו חלק ותטריד רק את מי שצריך ולא תפעל כמו שאר הרשויות בישראל שקודם עושות ואחר כך חושבות.

אני בטוח שאותם בעלי אימפרזות לא היו מתנגדים לעזור לשוטרים בעצמם.

פורסם
אז כשזה מגיע לספויילרים ,כיום מוצר מבוקש,תעשה המשטרה בשכל אם תרדוף רק אחרי כל אלו ואני מסכים ב-100%,כל עוד תדע לאילו רכבים צריך להיות אותו חלק ותטריד רק את מי שצריך ולא תפעל כמו שאר הרשויות בישראל שקודם עושות ואחר כך חושבות.

אני בטוח שאותם בעלי אימפרזות לא היו מתנגדים לעזור לשוטרים בעצמם.

 

ואז מה עם בעלי הרכבים ללא הספויילר שרכשו במייטב כספם ספויילר והרכיבו

על רכבם , הם יהיו בחזקת פושעים?

ויש הונדות עם ספויילרים קנויים.

פורסם
אז כשזה מגיע לספויילרים ,כיום מוצר מבוקש,תעשה המשטרה בשכל אם תרדוף רק אחרי כל אלו ואני מסכים ב-100%,כל עוד תדע לאילו רכבים צריך להיות אותו חלק ותטריד רק את מי שצריך ולא תפעל כמו שאר הרשויות בישראל שקודם עושות ואחר כך חושבות.

אני בטוח שאותם בעלי אימפרזות לא היו מתנגדים לעזור לשוטרים בעצמם.

 

ואז מה עם בעלי הרכבים ללא הספויילר שרכשו במייטב כספם ספויילר והרכיבו

על רכבם , הם יהיו בחזקת פושעים?

ויש הונדות עם ספויילרים קנויים.

 

למי שקנה ספויילר כדת וכדין לא אמורה להיות בעיה, שיציג חשבונית\ קבלה ונגמר הסיפור .

אני בעד, אולי יהיה אחוז קן מאוד של אנשים תמימים וחסודים(כן בטח) שקנו את הספויילר מכספם האישי שייפגעו מזה ולא יהיה להם ספויילר של STI על ההונדה , אבל מצד שני, זה ממש יכול להוריד את אחוז הגנבות והוונדליזים כלפי כנפונים כאלה או אחרים.


×
×
  • תוכן חדש...