Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת נתב


jhonston
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאחר קריאה קצרה ועיון ברשימת הנתבים המומלצים הגיעו לגמר 3 נתבים:

D-Link DIR-615

Edimax BR-6424N

TP-Link TL-WR841ND

 

כאשר לפי זאפ כולם באותו טווח מחירים:

190 ש"ח

175 ש"ח

211 ש"ח

 

אבל לכל אחד יתרונות וחסרונות . לדוגמה: תק' אחריות, בעיות ניתוק ועוד...

בעצם אתם כבר יודעים מה. בגלל זה אני שואל לעצתכם xyxthumbs.gif

 

הייתי שמח אם תעזרו לי להחליט nixweiss.gif

 

אני כרגע עם תשתית הוט וספק בזב"ל

אבל עם תום התקופה אולי אחליף תלוי במחירים שיציעו

 

ברשותי:

מחשב נייח

מחשב נייד

פלייסטיישן 3 (מתלבט איך להתחבר אלחוטי או קווי נראה לי עדיף קווי = יותר מהיר)

וסמרטפון שמתחבר מידיי פעם כשאין כוח לקום אל המחשב.

מעוניין לגלוש אלחוטית בנייד

ולהשתמש בפלייסטישן למשחקי רשת וגם כמזרימדיה.

 

אופציה נוחה\מהירה לניתוק והפעלת הWIFI = יתרון

תודה לעוזרים

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

לתשתית הוט מומלץ הTP-LINK, לי אישית יש את דגם ה1043nd, פשוט תמורה מצויינת למחיר,

הייתי ממליץ לך לא לקנות את הכי פשוט אם אפשרי ולקחת את דגם ה941ND.

הנתב הזה יודע לעבוד טוב יותר מהאדימקס ומהדילינק עם פרוטוקול L2TP, מה שמאוד משפיע על המהירות שלך,

הוא עומד מצויין בעומסים של תוכנות שיתוף ואצלי הוא כבר לא התנתק 31 יום עם חייגן.

פורסם

אם תרצה, אני קניתי את הTP לינק.

ואחי גם הלך וקנה אותו במקביל, ככה שיש לי אחד ספייר בבית.

אני אדבר עם אחי וניראה בכמה הוא ימכור לך אותו אם אתה מעוניין.

קובי

פורסם

האדימקס 6424n הוחלף פעמיים באחריות . בכל פעם אחרי שבועיים שלושה התחילו לקרות ניתוקים כמעט כל יום ואז החלפתי לאחר. השלישי כבר בסדר - מתנתק בערך פעם בשבוע, וזאת לאחר חדשיים.

 

התמיכה מאוד אדיבים.

 

הבנתי שחוץ מהראוטר האגדי Linksys wrt54gl כל השאר אינם 100% בסדר.

 

בהצלחה

 

יהודה

פורסם

ממליץ בחום על הנתבים של TPLINK, אם אתה מעוניין צור איתי קשר, אני משווק אותם ואוכל לסייע.

ה941 וה1043 פשוט מעולים, גם ה841 אבל ההבדל במחיר יחסית קטן.

 

האדימקס מניסיוני מתנתקים מדי פעם, החומרה של הTPLINK מעולה ומשתווה ברמתה גם לLINKSYS היקרים יותר (בדגמים המקבילים).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אפשר לשאול גם משהו על הדרך?

כשיש נתב אז כל המחשבים בבית גולשים על אותו הIP?

אני ניסיתי להוריד משהו מראפיד שאר, חשבתי לזרז את ההורדה ולהוריד חלק מהמחשב שאצלי בחדר וחלק מהמחשב של אחי.

וזה לא הביא לי להוריד בגלל IP.

יש משהו לעשות נגד זה?

קובי

פורסם

יש לי את החמוד הזה:

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4498

הכי זול ועושה את העבודה מעולה.

מספק טווח מעולה ל2 חדרים (לא ניסיתי יותר) וחצי שנה האחרונה עוד לא התנתק אפילו פעם אחת.

לא צורך כיול או התקנה מחדש אחרי הפסקת חשמל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כאשר כל המחשבים מחוברים לאותו הנתב אז כל אחד מקבל IP פנימי ברשת, למודם יש כתובת IP אמיתית לכן לא תוכל להוריד מRAPIDSHARE משתי מחשבים כל עוד הם מחוברים מאחורי אותו המודם.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
יש לי את החמוד הזה:

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4498

הכי זול ועושה את העבודה מעולה.

מספק טווח מעולה ל2 חדרים (לא ניסיתי יותר) וחצי שנה האחרונה עוד לא התנתק אפילו פעם אחת.

לא צורך כיול או התקנה מחדש אחרי הפסקת חשמל.

 

הוא זול ומצויין באמת אך פותח השרשור בעל כמה אביזרים ובינהם הוא חושב על סטרימינג אז עדיף לו תקן N 150 או 300 לפחות..

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בדיוק... כמו הטריק של ה72 דקות של צפייה ישירה במגהוידאו.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

חברים

תודה על התגובות

 

TheWolf תודה על ההצעה אני פונה אליך בה"פ

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

ברור ש DLINK מאלו שהצעת,

 

בכל אופן אני הייתי הולך על לינקסיס, אחד כזה שנכנס לך בתקציב,

לא דגם ספציפית, כל החדשים שלהם טובים, מספיק טובים להיות טובים מאחרים באותו מחיר

 

 

אלא אם כן אתה מחפש פיצ'ר ספציפי שיש בנתב ספציפי אחר (לא ציינת) , כמו WDS וכו'

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני עם הראוטר אלחוטי D-LINK של בזק דגם 2650U, עד היום 0 תקלות 0 ניתוקים וקליטה של 2 קוים מתוך 3 בפלאפון בגלישה בבית גם כאשר הראוטר בקומה למעלה ואני למטה.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...