Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת נתב


jhonston
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשיקולי הבחירה תבדק את הטווח ומעבר קירות, ממ"ד (אם יש) ונוחות תפעול - לעניין ההגדרות והאבטחה.

פה יש כמה שנים EDIMAX 6204 שמשרת מחשב(חיבור ישיר), נייד ו- WII באלחוטי. מצויין כם במרחק 10 מטרים וכמה קירות בדרך. שום ניתוק ואמינות ללא דופי לאורך שנים.

התמיכה של פיקוק מצויינת ואדיבה - הן באתר והן בטלפון. עוזר אם צריך שינוי הגדרות ובירור מזדמן.

לפני שנה "הלך" ספק הכוח שלו - נעניתי מייד ובאדיבות בטלפון, קפצתי אליהם ותוך 5 דקות הייתי בחות עם ספק חדש, ללא עלות.

 

לקובי ואחרים - להורדות ישירות בחלקים נסו את Jdownloader. מכניסים לשם את הקישורים והולכים לישון, או לעבודה, והכל מתנהל מעצמו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
לא לגעת בלינקסיס גם לא עם מקל באורך 3 מטר, הם עובדים פשוט גרוע עם התשתית של הכבלים.

מאיפה באה הקביעה הזו ?

פרט,נמק והבא דוגמאות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני גולש קבוע בפרומים שמתמחה ברשתות ביתיות ונתבים, והמון אנשים שקנו לינקסיס חדש, על פי דעה שהישן הוא כל כך טוב, פשוט נפלו, כי הנתב אינו מצליך לעבוד בצורה טובה עם פרוטוקול l2tp שזה החייגן של הכבלים, ופשוט היו פעמים שצבעו אותו בכחול ורכשו נתב חדש.

עד מהירות של 5 - 7 מגה יכול להיות שהוא יעבוד טוב, אבל מעל כבר תרגיש איטיות, גם הוט מספקת בעצמה נתב מבית tp-link, אומנם הדגם הכי פשוט אבל זה מעיד על זה שהוא עובד בצורה הכי טובה עם החייגן שלהם אחרת הם לא היו משווקים אותו.

פורסם

אני עובד עם ראוטר LEVEL 1 - FBR 1418TX ראוטר מומלץ גם לפי הרשימה פה .

 

הרשימה קצת ישנה.. אז אולי תחפש את הדגמים המחליפים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
אני עובד עם ראוטר LEVEL 1 - FBR 1418TX ראוטר מומלץ גם לפי הרשימה פה .

 

הרשימה קצת ישנה.. אז אולי תחפש את הדגמים המחליפים.

 

 

ישנה ? :shock:

באתר כתוב שהרשימה התעדכנה בתאריך 25 בינואר 2011 והמועמדים נבחרו לפי הרשימה המעודכנת

כמו כן מצטרף לרשימה גם TL-WR941ND של TP-Link

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

לא שמתי לב שהרשימה מעודכנת. זאת רשימה שאני זוכר מלפני לפחות 3-4 שנים, כשקניתי את הראוטר שלי.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אם כבר נתב שאני יכול להמליץ עליו, זה DLINK DIR300. אין תקיעות, קריסות, קליטה כמעט מלאה בכל הבית (דירת 4 חדרים, כשהראוטר עומד בממ"ד). מחובר למודם של בזק.



 

דווקא בנתבים של בזק (וגם אמביט של הוט) אני מציע לא לגעת עם מקל. דבר ראשון, יש מודם מובנה שמגביל אותך לתשתית מסויימת, וגם בזק דפקו נתבים טובים בפני עצמם (דילינק, נטגיר) עם מערכת TR69 שגורמת לאיפוסים ספונטניים של נתבים.

 

עכשיו לגבי לינקסיסים (חברת בת של סיסקו, עכשיו הם החליטו לשווק נתבים ביתיים תחת השם סיסקו). לא יודע לגבי חדשים, אבל הWRT54GL זה המרצדס של הראוטרים הביתיים. הבעיה היחידה - כמו שציינו מעליי, לא תומך בחיבור כבלים עם חייגן. הפיתרון היחידי - MPLS(כבלים בלי חייגן)/ADSL. אומנם הכבלים ללא חייגן יהיה יותר יציב מחיבור עם חייגן, אבל יש לו את החסרונות שלו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...