Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

לאחר שהמדחס לא עבד, נבדק ונמצא כי אין גז ברכב.

 

אני מבקש את עזרתכם באיתור איש מזגנים איכותי ואמין ע"מ למצוא את מקור התקלה. אם אפשר אז אחד שהיה לכם ניסיון עימו.

האיזור הוא איזור הקריות-חיפה.

 

תודה רבה,

סער.

פורסם

לא רוצה לבאס אותך, אבל כדאי שתכין את עצמך. ב 206 התקלות הכי נפוצות הן (מהקל אל הכבד !):

 

1. דליפה מאיזור הגומיות של המייבש (עלות של שקלים בודדים לגומיות + וואקום גז).

2. וונטילים דולפים (לא בעיה להחליף, עלות של כמה עשרות שקלים לוונטילים חדשים + וואקום גז)

3. צינור ראשי דולף (מדובר בסט צינורות מאיזור הוונטילים ועל למדחס\מעבה\מייבש. כ 1000~ שח לסט צינורות + עבודה + וואקום גז + מעמ)

4. מעבה למזגן דולף (900\1300 שח. תחליפי\מקורי. + עבודה + וואקום גז + מעמ).

 

הכי פופולארי זה עניין המעבה והגומיות של המייבש, אחריו (בפער לא עצום) זה הסט צינורות והוונטילים.

 

תחזיק מעמד ושהיה בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה איציק, נקווה לטוב!

זה מנוע כמו שיש אצלך בקסארה אם אינני טועה.

 

יש אולי המלצות למישהו אמין ומקצועי באיזור הצפון?

 

תודה,

סער

פורסם
יש לך את "אורי מלמד" ליד הסיטי סנטר

יש לך ניסיון איתו?

 

קיבלתי המלצה על "דרעי מזגנים", מישהו מכיר?

 

תודה.

פורסם

בזמנו עם הרכב הקודם טיפלתי אצלו במזגן ובעוד איזושהי בעיה

ודווקא הייתי מאוד מרוצה מיכולת האבחון שלו של התקלה.

 

בכל מקרה אתה יכול וכדאי לך לעבור אצלו

ובעוד איזה מקום מומלץ ואז להצליב לך מחירים ואיבחונים.

 

 

so far so good so what

פורסם
תודה איציק, נקווה לטוב!

זה מנוע כמו שיש אצלך בקסארה אם אינני טועה.

המנוע זהה, מערכות החימום\קירור לא.

 

אני מציע שתיגש לאיש מזגנים בשביל לקבל הצעת מחיר. לרוב הבדיקה נעשית בתשלום סימלי ויש כאלה שלא גובים תשלום כלל.

 

אם התיקון הוא מעבר להחלפת גומיות או וונטילים, אתה יכול לחזור להתייעץ בנוגע לעלויות התיקון.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...