Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני זמן מה התחילו בעיות בהתנעה של הרכב, בלנו 98 .

בהתחלה (לפני כשבועיים) האוטו היה מניע בקושי, המצבר חלש ובקושי יש סטרטר(נחנק).

הקושי בהנעה היה רק בבוקר.

שבוע שעבר אחרי שהאוטו לא הונע 27 שעות, ניסיתי להניע כלום, נדה, מת!(בקושי סיבוב אחד של הסטרטר)

הנעתי עם כבלים והופ עובד.

הלכתי למוסך מורשה ששלח אותי לחשמלאי רכב, הבחור בדק בשניה את המצבר וקבע-מת!

חשבתי להחליף מצבר אבל משום מה לא האמנתי לבחור מהמוסך.

 

השבוע התנהל ככה:הייתי מניע בלילה 10 דקות כשי שבבוקר האוטו יניע.כמובן בקושי!

 

ביקרתי באוטו דיפו היום על מנת להחליף מצבר,הבחור הנחמד בדק ואמר שיש זרם גבוה מידי

ויכול להיות שיש בעיה של זליגה או משהו, ולא בטוח שמצבר גמור.והמליץ לי לא להחליף ללכת לחשמלאי שיבדוק.

 

אחרי הסיפור הנחמד שלי, מה אתם מייעצים לי?מה לבוק אייך ואיפה. אולי מישהו מכיר חשמלאי אמין בחדרה/פרדס חנה.

בבלנו המצבר המקורי הוא 46 אמפר, משום מה יש לי 55 אמפר של VOLTA אצלי 3 שנים (הרכב נקנה עם המצבר)

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

צריך שהחשמלאי יבדוק, כשכל צרכני החשמל כבויים, את עוצמת זליגת הזרם שזה צריכת זרם חשמלי נמוך לצורכי זכרונות מחשבים, רדיו, שעון זמן וכו'. כך הוא מוודא שאין צרכן חשמלי סמוי שפועל וצורך זרם גבוה מדי שפורק את המצבר בזמן שהרכב חונה.

בדיקה שנייה הנה של טעינת האלטרנטור שהיא תקינה ולבסוף שיבדוק גם את המצבר עצמו.

בברכה - רפי לין

פורסם

כנראה שמראש היתה בעיה של זליגת זרם, ולכן המצבר הוחלף לאחד עם קיבולת גדולה יותר.

מנסיון אישי בלבד, ממליץ לבדוק מערכת אזעקה+נעילה מרכזית, ובאופן ספציפי - נועל מכסה מנוע, שעלול להיות

הגורם לזליגה ולחיסול המצבר.

 

אם אכן יש צריכת זרם גבוהה היכן שלא אמורה להיות כזו, המצבר אכן יתפרק מהר.

בכל מקרה אחר, ייתכן שהמצב פשוט עשה את שלו. גם זה קורה, ולא בצורה הדרגתית.

פורסם

עדכון

היום בבוקר האוטו הניע רק עם כבלים.

הלכתי לחשמלאי אחר שבדק מצבר כשהאוטו כבוי/דלוק. וקבע מצבר-גמור.ולא קניתי ממנו מצבר שנפ ב 700 ש''ח!

 

נכנסתי לאוטו דיפו קניתי מצבר 46 אמפר ב 350 ש''ח + מתנה:? (חווית קנייה לא נעימה בכלל!)

אני חושב יספיק לצרכים שלי ולתקופה שהאוטו ישאר בבעלותי.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

×
×
  • תוכן חדש...