Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינויי במיסים (ובכבוד?) על ייבוא רכב אספנות על פי השנתון?


lior_baruch
שימו לב! השרשור הזה בן 4906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בני בוא נבהיר לכולם את העובדות שלא נתבלבל:

 

1. האם העמדה הרשמית של המועדון היא התנגדות להחלטות שנפלו?

2. האם ההחלטות נקבעו על פי דעתו של בני זהר בלבד?

3. מה מתכוון המועדון לעשות בנוגע להחלטות שהתקבלו, לקבלן להילחם בהם?

4. האם המועדון יקבל עזרה גם ממועדונים אחרים שנפגעים מרוע הגזרה?

5. האם נרשמו בפרוטוקול מהישיבה בה נכח יו"ר המועדון התנגדותו להחלטות?

6. מהיכן הגיעו ההחלטות ומי קבע את רף השנה?

7. האם ההחלטות הופלו על נציג המועדון או הוא יזם אותם (בצורה מסודרת כמובן).

 

 

העובדות מענינות את כולם, חברי המועדון, בעלי רכבי אספנות, כל מי שנפגע

אולי סוף סוף תבהיר לנו את העובדות שלא נתבלבל-רן

 

 

רן, עם כל הכבוד, יש לך הרבה חוש הומור ...

אתה דורש תשובות והבהרות ממועדון החמש שאינך כלל חבר בין שורותיו

ועוד יש לך את עוז והזעם השכם והערב לתקוף את החלטותיו? נו באמת...

אני מציע לכולם לקחת אוויר ולהמתין סופית להחלטות הוועדה ולמסקנותיה

שעל פניו נראה שהדרך לביצוען ארוכה מאוד.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רן, סוף סוף!

שאלות של טעם

וזה הסדר הנכון: קודם לשאול "האם" ואחר כך לקבל או לא לקבל ולחוות דיעה.

וחכה לתגובת הדובר.

ואני גם מסכים עם דברי גידי!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, עם כל הכבוד, יש לך הרבה חוש הומור ...

אתה דורש תשובות והבהרות ממועדון החמש שאינך כלל חבר בין שורותיו

ועוד יש לך את העוז השכם והערב לתקוף את החלטותיו? נו באמת...

 

 

גדי

כן, כן וכן אני נפגע ונפגעים גם חברי מועדון וכולם זכאים לתשובות ברורות אי אפשר גם לטעון

אתה לא מכיר את העובדות, וגם להסתיר אותם (בצורה מסודרת כמובן)

אגב אתה וחברך טענתם שאתם מייצגים את כולם אז על מה אתה מתלונן?

 

בישיבה ישבו שתי פונקציות:

 

1. בני זהר

2. נחום קדמיאל

 

מי האחראי (בצורה מסודרת) על המחדל? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, סוף סוף!

שאלות של טעם

וזה הסדר הנכון: קודם לשאול "האם" ואחר כך לקבל או לא לקבל ולחוות דיעה.

וחכה לתגובת הדובר.

ואני גם מסכים עם דברי גידי!

 

שום בעייה בני ממחר אני מצטרף שוב למועדון בתשלום דמי חבר, אבל לך לא יהיה יותר קל מתערבים?

אגב אתה יודע כמה הציעו לי לממן את דמי החבר? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים, אינפורמציה מעניינת ומבוססת לפניכם...

הבוקר התקבל אישור ממר עוזי יצחקי, סמנכ"ל בכיר במשרד התחבורה, לפרסם את המלצות "צוות עבודה בינמשרדי בנושא רכבי אספנות". לפני שאפרט את עיקר ההמלצות, אבקש להדגיש שעד לאישורן הרשמי במשרד המשפטים (שצפוי לדבריו כבר בינואר) ולאחר מכן בוועדת הכלכלה של הכנסת (עד מספר חודשים נוספים) - עוד עשויים לחול שינויים. ההתרשמות שלי מהשיחה עם מר יצחקי היא שבסבירות גבוהה ההמלצות יאושרו כפי שהן, לטוב ולרע. מעשית מדובר בהצעת החלטה מגובשת ומוסכמת. ומכאן להמלצות הוועדה:

 

1. לצורך ייבוא רכב אספנות, יחולקו כל רכבי האספנות לשתי קבוצות: כאלו שיוצרו עד 31.12.1960, וכאלו שיוצרו החל מ-1.1.1961. תאריך חתך זה נכון לעכשיו הינו קבוע, ולא ייקבע בתקנות גיל הרכב (50 שנה). עם זאת, בכוונת משרד התחבורה לעדכן את התקנות מדי תקופה מתוך כוונה לשמור את תאריך החתך סביב גיל 50. כלומר, השאיפה היא שב-2012 תאריך החתך ינוע שנתיים קדימה, אבל זה לא אוטומאטי ולא מובטח. הוסבר כי יש בעיה בניסוח התקנה לפי גיל ולא לפי תאריך ייצור.

2. ייקבעו שיעורי מס קנייה דיפרנציאליים לפי תאריך החתך. מס הקנייה הבסיסי (לפני מכס אם חל ולפני מע"מ), שעומד היום על 72% לכל רכבי האספנות, יופחת ל-60% לרכבים שיוצרו עד 31.12.1960. מס הקנייה על רכב אספנות שיוצר החל מ-1.1.1961 (או לאחר תאריך חתך אחר שיעודכן עם חלוף השנים) יעלה מ-72% ל-83%. יצוין, כי 83% הוא שיעור מס הקנייה כיום על רכב חדש (לפני זיכוי במס בהתאם ל-15 קבוצות זיהום האוויר שנקבעו כידוע).

שיעורים אלו סוכמו עם רשות המיסים/מינהל המכס, אך עדיין דורשים אישור רשמי.

3. החל מהשבוע הבא, 1.1.2011, כל רכבי האספנות ללא תלות בשנת ייצורם, יקבלו מספרי רישוי ייחודיים שיסתיימו בספרות 55, היינו מספר מהסדרה XX-XXX-55. בכך ייוצר בידול בין יבוא אישי של רכב חדיש (כיום 9X-XXX-71) לייבוא אישי של רכב אספנות.

4. יותר בייבוא רכב אספנות עם מנוע דיזל.

5. ייבוא של רכב אספנות בעל הגה ימני יתאפשר, אך רכב זה לא יוכל לקבל רישוי וכמוהו כפסל. בקשת מועדון החמש להתיר רישוי לרכב בעל הגה ימני שמועד ייצורו לפני תאריך החתך כמפורט בסעיף 1, תיבחן בשנים הבאות.

6. יותר ייבוא של שני רכבי אספנות בשנה במקום אחד בלבד, אם תאריך ייצורם קודם לתאריך החתך הנ"ל (31.12.1960).

7. תינתן עדיפות וקדימות לייבוא רכבי אספנות בהיבט הבירוקרטי. הנחיה בנושא יצאה למשרדי הרישוי ולמכס (סעיף זה אינו מצוי בהמלצות ונמסר לי בעל פה הבוקר ע"י מר יצחקי, שנשמע כבעל רצון טוב ואמיתי).

 

עד כאן ההמלצות, שצפויות להיכנס לתוקף במהלך המחצית הראשונה של 2011. מכאן להבהרות מועדון החמש על עמדתו וחלקו בעניין, מפי יו"ר המועדון נחום קדמיאל:

המכס ומשרד התחבורה מינו ועדה שמטרתה לבחון את המצב הקיים בתחום ייבוא רכבי האספנות לישראל, ולהמליץ על שינויים בהתאם לצורך. הוועדה שהתכנסה כתבה המלצות שזכו להתייחסות של מועדון החמש. חלק מההמלצות זכו לברכתו של מועדון החמש ולחלק מההמלצות מתנגד המועדון, אך בכל מקרה זכו נציגי המועדון לבמה נאותה לצורך השמעת עמדתם, יחד עם נציג ציבור נוסף.

בין השאר, עמדת הפתיחה של הוועדה היתה שיש להעלות באופן גורף את המיסוי על רכבי אספנות ע"מ למנוע (לטענתם) היצף, ייבוא מוגבר של רכבים משנתונים מתקדמים יחסית במסווה של תחביב האספנות המשמשים לשימוש יום יומי.

בעקבות התנגדותו הנחרצת של המועדון להעלאה גורפת של המיסוי על כל רכבי האספנות, הסכימה הוועדה להקל על רכבים בני 50 שנה לערך ומעלה (תאריך החתך כמפורט למעלה). זאת, בנוסף על הקלות נוספות כגון ייבוא רכבים עם מנוע דיזל, והאפשרות לייבא שני רכבים בשנה. הוועדה עתידה להגיש את המלצותיה לשר התחבורה ולממונה על המכס. במידה והמלצותיה יתקבלו הן תתחלנה בתהליך של תקינה וחקיקה, כולל החלטה בוועדת הכלכלה של הכנסת.

יודגש שמועדון החמש מתנגד להעלאת המיסוי על ייבוא רכבי אספנות מכל שנתון שהוא. הוועדה הבינמשרדית נימקה את מסקנותיה כך: "...במטרה לעודד את ייבוא רכבי האספנות ההיסטוריים ולמזער את תופעת כלי הרכב המיובאים לצורך שימוש רגיל וסדיר ברכבי אספנות... כיום הולכת ומתרחבת תופעה של ייבוא כלי רכב משנות ה-70 לצורך שימוש יום יומי ושוטף ככלי רכב רגיל, דבר המהווה פגיעה במדיניות הצערת כלי הרכב וכניסת רכבים לא בטיחותיים ברמה הנדרשת ומזהמים". כאמור, אלו דברי הוועדה ואינם משקפים את עמדת המועדון.

 

 

בברכה,

רון פז

דובר מועדון החמש

 

סילחו לי שאני מצטט את עצמי, פשוט מתברר שגם מילים מפורשות כל כך מסולפות בדיון הזה.

אני עומד מאחורי כל מילה שפורסמה בהודעה המקורית למעלה, ולאור התפתחות השרשור אני מבקש לחזור ולהבהיר (לא מתקן ולא מתנצל):

 

1. הוועדה הבינמשרדית הוקמה ביוזמה ממשלתית, משיקולים ממשלתיים שאנחנו יכולים רק לשער מה הם. מועדון החמש לא היה שותף בקבלת ההחלטה על עצם הקמת הוועדה הזו.

 

2. לאחר הקמת הוועדה, עוזי יצחקי סמנכ"ל משרד התחבורה הזמין את נציג המועדון לחלק מדיוני הוועדה. נציג המועדון היה היו"ר נחום קדמיאל, שאכן השתתף ב-3 ישיבות של הוועדה וביטא בהן את עמדת ועד המועדון. בוועדה התשתתף נציג ציבור אחד, ששמו יעקב לסקוב, חבר מועדון החמש בעצמו.

 

3. נחום נציגנו העלה דרישה להפחית את מס הקנייה על כל רכבי אספנות, בלי קשר לשנת ייצורם, לשיעור קבוע של 30%. זאת כחלק ממדיניותנו לעודד הן את חובבי שנות ה-70 והן את חובבי העשורים המוקדמים; הן את "העשירים" והן את הפחות עשירים. לכולם יש מקום אצלנו, ללא משוא פנים.

 

4. הוועדה הבינמשרדית בשיתוף המכס הגיעה למסקנות שהגיעה. מועדון החמש לא בירך על מכלול מסקנות הוועדה. יש מסקנות חיוביות (מפורטות למעלה) ויש מסקנות שליליות. אנו עודנו מתנגדים למסקנות השליליות, כלומר העלאת גובה המס לרכבים בני פחות מ-50 ואיסור רישוי לרכבים בעלי הגה ימני. מועדון החמש ימשיך לנסות ולשכנע נגד המלצות אלה, וכל עזרה מבחוץ לטובת העניין תתקבל בברכה.

 

5. מועדון החמש לא עודכן בכל שלב ושלב בהליך גיבוש ואימוץ ההמלצות, חתימת גורם ממשלתי זה או אחר. מעורבותנו הייתה למרבה הצער מוגבלת ואף היא לפנים משורת הדין. לכן רק לפני שבוע לערך קיבל יו"ר המועדון את טיוטת ההמלצות, שיש להזכיר שגם היא לא סופית עדיין. עיקרי הטיוטה פורסמו בשרשור זה בהקדם האפשרי.

 

6. בני זוהר אינו חבר מועדון החמש, אינו מייצג את מועדון החמש, ואין שום קשר בין דבריו ופועלו לבין מועדון החמש ופועלו. כל נסיון ליצור זיקה בינו לבין מועדון החמש חוטא לאמת, מיותר ופסול. אין לנו מידע מוצק על מידת השפעתו ומעורבותו בהליך, אך אנו יודעים שבישיבות בהן נחום נכח, מר זוהר לא השתתף.

 

 

מקווה שדברים אלו מסכמים את העניין.

 

בברכה,

רון פז

דובר מועדון החמש

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן

אתה חושב שהקריטריון להתקבלות למועדון החמש זה "חיים קלים לבני הספל"?

אני מאד אשמח אם תצטרף כמו שאני שמח על כל חבר חדש או חוזר.

מרים את הכפפה?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בישראל פרחה בשנים האחרות אספנות רכב עממית, אספנות מעמד הביניים.

קם בבוקר מר ישראלי והחליט שבנוסף למשכנתא, החובות בבנק, הצרות, הגזרות והמילואים

הוא מחפש גם משהו לנשמה.

 

חבר לכמה משוגעים לעניין, חיבר שקל לשקל, גרד מפה משך מכאן, ורכש לו גורטאה לתיפארת

שיפץ ובנה ועכשיו רצה גם להראותה ברבים-"מועדון החמש" נלחש לו השם, שם נמצאים כולם...

 

משך מפקיד הבנק החיוור כסף נוסף, שילם והוא חבר מין המניין, ועכשיו אני חבר מועדון יהיה מי שיגן עלי

יעזור לי, יהיו ארועים יהיה כייף.

 

אז זהו שלא!

 

בישראל 2011 (סבלונות עוד יומיים) אין חלוקה ברורה לתתי הז'אנר כל מי שברשותו רכב בן שלושים

נחשב אספן של רכב, ורכבו רכב אספנות.

 

בחו"ל קימיים מועדוני רכב לכל סוג צורה ומטרה, רכבים השווים משקלם בזהב, רכבים נדירים,

לפני/אחרי המלחמה. שנות השישים חמישים, סוגים מסוגים שונים, הנושא ברור.

 

בארץ אין חלוקה כזו וכך בין יגואר עגלגלה ונוצצת לפרארי מדהימה נדחקות חיפושית חבוטה וכרמל דוכס.

לצד שברולט 67 ארוכה המדגמנת אדום שרי, מטפטפת לה שמן פורד ברנדה דהוייה.

 

למישהו זה לא בא טוב בעיניים, החזון מועדון אליטיסטי המשופע בכסף, ארועים על דשא ירוק וכוסות שמפנייה

וורודה, כובעים מוזרים וסיגר קובני משובח....הגזמתי?

 

מה זה כבר עוד 500$ מי שלא מסוגל לשלם את זה הוא לא בתחביב הנכון נילחש לי בסוד ע"י בעל תפקיד.

 

מה שנשכח ביחד עם הזיות החזון המפונפן, הוא שמי שמחזיק את המועדון בחיים מכספי דמי החבר שלו הם דווקא

האספנים העממים, הם הלחם והחמאה של התחביב, ואם ילכו, תלך איתם כל המעטפת התומכת ואף אחד לו יכול

להרשות זאת לעצמו. אמנם אין להם עו"ד מחוייטים, או חברים "חשובים". אבל הם מניעים את התחביב.

 

כי בינינו מי הם הרוב הדומם, מי באמת מוכן לקום לעשות מעשה שמסכן את כולו? - עומק הארנק או גודל הביצים?

 

כשאני נכנס לרכב, אני בודק דבר ראשון מי הוא הנהג ומה הכשרתו, אחר כך אני שואל לאן כיוון הנסיעה ואם מתאים לי

אני מצטרף לנסיעה ומשלם.

 

ואם אני חבר במועדון/מפלגה/אגודה אני בודק שהיא מייצגת נכון את אמונותי ודעותי ומוכנה להילחם עבורם ועבורם בלבד!

 

ההחלטות האחרונות שנפלו בנסיבות שמישהו טורח להסתיר הייטב, הם מכה כואבת במיוחד לשיכבה הכי עבה והכי בסיסית

של אספנות הרכב, והיא תמשיך ותיפגע בכולם-כי כשיורד גשם הוא מרטיב את כולם!

 

מותה של האספנות העממית יביא למותם של של כל המנגנונים שמתפרנסים ממנה, יגרום לחברים שרשומים במועדון לעזוב

וללא דמי החבר שמממנים את הפעילות הבסיסית יהיה צורך להעלות את דמי החבר אבל מה זה עוד 500 ש"ח....

 

ואולי יקום מישהו וירכז דווקא את האספנות העממית בנפרד, אין סכנה שדווקא הם יהיו הרוב ועל פיהם יקום ויפול דבר,

והאספנות האריסטוקרטית תקבל את הנישה האמיתית שלה באלפיון העליון?

 

ונניח לשם הוויכוח, שמועדון אלפא/פיאט/חיפושית מתאחדים ואיתם כל רכבי האספנות האפורים שכלכך מפריעים...כמה חברים

וכוח יצבר שם?

 

הבידול בשנים מעל ומתחת לשנת 1960 מטיבה עם אחוזון קטן מאד, הפגיעה היא ברוב בעלי רכב האספנות, וזה לא יעצר שם

כי מי שמייצג את כולם אמר את ה"אני מאמין שלו!" והוא אמר זאת למקבלי ההחלטות...עכשיו כבר אין דרך חזרה.

 

צריך להחליט מה רוצים כרגע בארץ, אספנות לעשירים, או אספנות עממית. כי יש מי שכבר ברור לו והוא מטפס על הגב של כולם

תוך ניצול ה"קול" של הנדפק, הרי בעצם הוא "מייצג" אותו.

 

מועדון החמש אמר דברו, האספנות העממית לא מעניינת אותו, עכשיו הזמן לבחור דרך, איזה אספנות אני רוצה שתהיה בארץ!

 

מה צריך לעשות:

 

1. להביע עמדה ברורה חד משמעית ושאינה משתמעת לשתי פנים-לא עוד!

2. לטרפד בכל דרך אפשרית את ההחלטות שהתקבלו.

3. להחליט מי מייצג אותי באמת.

 

דמוקרטיה זה עניין של הרוב, לצערי דווקא הרוב הפסיד הפעם, וזכה מיעוט זעיר! - רן

 

האמת יש לבחור כישרון כתיבה והמון זמן פנוי.באם מעוניין יכול לחפש לך אופק באחד המקומונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מתעלק אבל למרות שציטט את עצמך עדיין לא ברור לי:

 

1. לאיזה סעיפים ספציפיים התנגד המועדון ולאיזה לא וטרם נענו השאלות הממוקדות.

 

2. מה היה תפקידו של בני זהר בישיבה ותחת איזה כובע ישב?

 

 

רשימת התשבות שטרם התקבלו:

1. האם העמדה הרשמית של המועדון היא התנגדות להחלטות שנפלו ואיזה מהם?

2. האם ההחלטות נקבעו על פי דעתו של בני זהר בלבד?

3. מה מתכוון המועדון לעשות בנוגע להחלטות שהתקבלו, לקבלן להילחם בהם?

4. האם המועדון יקבל עזרה גם ממועדונים אחרים שנפגעים מרוע הגזרה?

5. האם נרשמו בפרוטוקול מהישיבה בה נכח יו"ר המועדון התנגדותו להחלטות?

6. מהיכן הגיעו ההחלטות ומי קבע את רף השנה?

7. האם ההחלטות הופלו על נציג המועדון או הוא יזם אותם (בצורה מסודרת כמובן).

 

 

ואם לא נוח לך לענות על השאלות האלה למי שאינו חבר מועדון אני בטוח שמיד יעלה חבר מועדון ויעלה אותם שוב!- רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן

מבחינתי עד כאן

(יצא חרוז)

אתה באמת מתעלק.

אנא קרא שוב ושוב את תגובת הדובר וכן את דברי גידי.

הדובר ענה לך ולכלל אספני הרכב הקלאסי, מעבר לכך הוא מחוייב רק לחברי המועדון.

עצה: הצטרף למועדון, בוא לישיבת הועד, שאל את כל שאלותיך ובא לציון גואל.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת יש לבחור כישרון כתיבה והמון זמן פנוי.באם מעוניין יכול לחפש לך אופק באחד המקומונים.

 

 

תודה על המחמאות, אני דווקא מעדיף להיות הסטוריון, ואם כבר בהיסטוריה עסקינן

אז ככל הזכור לי, דווקא אתה היית אז נציג מועדון החמש בישיבה האומללה הידועה

כפרשת נמרי-קיפניס וגם אז נכשלת לעצור תהליך שנעצר ברגע האחרון בידי אחרים

והציל את נושא האספנות בארץ.

 

כניראה שההסטוריה חוזרת על עצמה.

 

אז בבקשה אל תחפש לי אופק אחר, אני מוצא לבד....תודה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן

מבחינתי עד כאן

(יצא חרוז)

אתה באמת מתעלק.

אנא קרא שוב ושוב את תגובת הדובר וכן את דברי גידי.

הדובר ענה לך ולכלל אספני הרכב הקלאסי, מעבר לכך הוא מחוייב רק לחברי המועדון.

עצה: הצטרף למועדון, בוא לישיבת הועד, שאל את כל שאלותיך ובא לציון גואל.

 

כרגיל...התחמקות אין חדש תחת השמש, אולי חברי המועדון יעלו בפניך את השאלות וניראה איך

תגיב אז...

 

בפעם הבאה שהעובדות יבלבלו אותי זה באשמתך!!!

 

רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגיל...התחמקות אין חדש תחת השמש, אולי חברי המועדון יעלו בפניך את השאלות וניראה איך

תגיב אז...

 

בפעם הבאה שהעובדות יבלבלו אותי זה באשמתך!!!

 

רן

 

 

חבר מועדון יציג שאלות אלו בפורום הסגור, אותו פורום שאינך נמנה על חבריו. :wink:

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מתעלק אבל למרות שציטט את עצמך עדיין לא ברור לי:

 

1. לאיזה סעיפים ספציפיים התנגד המועדון ולאיזה לא וטרם נענו השאלות הממוקדות.

 

2. מה היה תפקידו של בני זהר בישיבה ותחת איזה כובע ישב?

 

 

רשימת התשבות שטרם התקבלו:

1. האם העמדה הרשמית של המועדון היא התנגדות להחלטות שנפלו ואיזה מהם? אני חושב שזה מוסבר

2. האם ההחלטות נקבעו על פי דעתו של בני זהר בלבד? נאמר שבני זהר לא נכח באותה ישיבה עם נחום.

3. מה מתכוון המועדון לעשות בנוגע להחלטות שהתקבלו, לקבלן להילחם בהם? ??מצטרף לשאלה

4. האם המועדון יקבל עזרה גם ממועדונים אחרים שנפגעים מרוע הגזרה? ואני מוסיף האם יש מועדונים אחרים מוכנים לעשות משהו חוץ מלכתוב בפורום ? כמו מועדון האספנות הירושלמי... ???

5. האם נרשמו בפרוטוקול מהישיבה בה נכח יו"ר המועדון התנגדותו להחלטות? שאלה קטנרנית אני מניח שכל מה שנאמר בישיבה נרשם בפרוטוקול, אחרת לא היו קוראים פרוטוקול

6. מהיכן הגיעו ההחלטות ומי קבע את רף השנה? ?? מצטרף לשאלה

7. האם ההחלטות הופלו על נציג המועדון או הוא יזם אותם (בצורה מסודרת כמובן). ניתנה תשובה חלקית, הועדה לא הייתה יוזמה של המועדון , הוא השתתף בה והעלה את דרישותיו שידועות . השאלה היא האם הועדה הגיעה עם דעות משלה. אבל זאת שאלה זהה לסעיף 6

 

 

 

ואם לא נוח לך לענות על השאלות האלה למי שאינו חבר מועדון אני בטוח שמיד יעלה חבר מועדון ויעלה אותם שוב!- רן

 

 

כמו כן אשמח במידה ואפשר יהיה לפרסם את הפרוטוקול הישיבות בפורום הפתוח או הסגור , בכדי לשפוך אור על הנושא. למרות שאני לא בטוח שהפרוטוקול נמצא ברשות המועדון

 

הנה רן, לחלק אני מצטרף , ולחלק לא ....

 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, עם כל הכבוד, יש לך הרבה חוש הומור ...

אתה דורש תשובות והבהרות ממועדון החמש שאינך כלל חבר בין שורותיו

ועוד יש לך את עוז והזעם השכם והערב לתקוף את החלטותיו? נו באמת...

אני מציע לכולם לקחת אוויר ולהמתין סופית להחלטות הוועדה ולמסקנותיה

שעל פניו נראה שהדרך לביצוען ארוכה מאוד.

עם כל הכבוד המנטרה הזו לא עובדת

אני יכול להיות חבר מפלגה שהפסידה בבחירות - עדיין מותר לי להביע בקורת ולצעוק בכיכר על עוול שנעשה לכלל הציבור

זה בדיוק המקרה כאן.

אם מועדון החמש אחראי/שותף להחלטה האומללה הזו - אז יש לכל הנוגעים ברכבי אספנות - חברי מועדון החמש וכאלה שלא

להביא את דעתם ומורת רוחם מההחלטה הזו ולנסות לשנות אותה מקודם ונמרץ ככל האפשר. לא פעם קרא מי שקרא שהפעילות המבורכת של המועדון נהנים כל החובבים, ולכן חשוב להיות חבר מועדון - אז היום כשהמועדון הביא (או שותף פסיבי) להחלטה אומללה הוא פוגע בכלל החובבים (למעט שכבה דקה ששום מחיר לא יזיז להם), אז ברור שכל מי שרואה עצמו נפגע ילחם בהחלטה הזו ולחברי המועדון החובה הגדולה יותר ולו רק מעצם האחריות של וועד המועדון לחבריו - אחריות שהופרה בגסות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו כן אשמח במידה ואפשר יהיה לפרסם את הפרוטוקול הישיבות בפורום הפתוח או הסגור , בכדי לשפוך אור על הנושא. למרות שאני לא בטוח שהפרוטוקול נמצא ברשות המועדון

 

הנה רן, לחלק אני מצטרף , ולחלק לא ....

 

 

שמחתי על הכתב האדום, השקעת.

חבל רק שהתשובות נובעות מהבנת הנקרא (שלך) ולא מהעובדות בשטח, ומתוך ביטחון שמה שנכתב

גם אירע בפועל בשטח.

אני למשל יודע דברים אחרים, אגב, אני יכול גם להוכיח. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...