Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינויי במיסים (ובכבוד?) על ייבוא רכב אספנות על פי השנתון?


lior_baruch
שימו לב! השרשור הזה בן 4904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי שקורא את המכתבים שהביא בני זהר בשרשור אחר ברור לו שהמדינה גמרה אומר למגר את התופעה של רכבי "אספנות"

היא גם נימקה זאת .

 

ולכן העלתה את שיעור המיסים והשוותה אותם לשיעור החל על רכב חדש. אבל בלי ההנחה שיש בגלל זיהום אוויר, או אם אכן הם עומדים בדרגות , כולל ההנחה הזאת.

 

ההישג היה שנתנו סוכריה לכלי רכב שגילם מעל 50 שנה. מבחינת עלות ההטבה למדינה. גורנישט.כמה כבר מביאים כלירכב מעל גיל 50. פקידי המדינה עשו שיעורי בית.

הם לא זקוקים לסטטיסטיקות . יש להם אותם תחת ידם.

 

אני רוצה להאמין כי ההנחה כאן לא זבאה על חשבון ההגדלה .

.

גם אם מחר יוחלט להוריד לאפס את המכס על כלי רכב שגילם מעל 70 שנה. יהיה פה שטף של יבוא . לא!!

 

שאר ההישגים

רכב עם הגה ימני - פסל לתצוגה במוזיאון.

רכב עם מנוע דיזל - ממש עולה בקנה אחד עם זיהום אוויר בו הם נלחמים ברכבי האספנות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אכן פיספסת

רכבים משנות השבעים אין צורך לייבא יש בארץ בשפע ומחירים מצחיקים ( החל מ500 שח) סוברו פשע 74 נמכרה ב2500 שח ע"י חיפאי ועוד המון מכוניות

אבללל

אכן יש כאלה שמייבאים רכבי אספנות משנות השבעים ואבוי הם אלה אספני הקדילקים הנוצצים שבעים כאלה רוצים ללכת עם להרגיש בלי כלומר נוסעים ברכב אספנות מפואר ממוזג מלוקק הגא כח מעצורי כח באים לבקר אותנו הצפוניים הכפריים ב120 קמ"ש

ובתוך שעה בחזרה במדינת תל אביב

לאלה אתה דואג?

אלה המסכנים שיפגעו מהמכס?

שישלמו

אולי קשה להם אל תשכח שהם נאלצים להחזיק גם מכונאי תחזוקה שיניע להם וחשמל למזגן וארנונא על החניה בלה בלה בלה בלה

בני

 

לבני, הכפרי הצפוני עם הקרייזלר 300;

 

תגובה אומללה ולא מכובדת. זכותו של אספן להנות מכל סוג רכב שבא לו. מה לעשות, הנסיעה בקדילק נעימה יותר מאשר בפורד ברנדה...

 

העובדה שיבוא קדילק משנות השבעים התאפשר עד היום לערבי מיפו או לפועל מקרית ים בעלות סבירה מייתרת בעצם את טענתך.

 

אני לתומי הנחתי כי מגוון המכוניות היפות משנות הששים/שבעים(והבאתי את הקורבט כמשל) היה לצנינים בעיני כמה פקידים אפורים בקורולה. כנראה שלא רק בעיניהם :evil:.

 

עד כמה שזכור לי, גם אתה לא בדיוק מלכלך את ידיך בגריז...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האאממ..

 

רגע לפני גלישה לרמות אישיות.... אבקש בקשה, בואו נשאיר את הדיון לגופו של עניין ולא לגופו של אדם, אפשר להתייחס לפועלו של אדם בנושא אבל אין צורך להכנס לרמות אישיות שלא יכבדו את האדם, אותנו או את הפורום...

 

תודה,

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רמות אישיות? ממש לא. ענייני ונוקב, בהחלט.

 

התבטא פלוני באופן בוטה ביחס לציבור מסוים, זכותו של כל חבר פורום שהדברים לצנינים באזניו, להגיב.

 

אין לי רכב מפואר אלא פיז'ו 504 פשוטה ולא ממוזגת, אני חיפאי ולא תל-אביבי והדברים חורים לי. פשוט השתלחות אומללה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי ליאור, אבל אדון בני זהר הצליח בקלות להקפיץ לי את מד הלחץ.

דבריו מכוערים ומעוררים זעם.

הדרך שבה כתב, והציג את דבריו עצובים ומאפיינים בדיוק את רוע הגזרה.

 

תתביש לך מר בני זהר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם מחר יוחלט להוריד לאפס את המכס על כלי רכב שגילם מעל 70 שנה. יהיה פה שטף של יבוא? לא.

 

שטף אולי לא יהיה,אבל אשמח ליבא איזו אמריקאית נחמדה משנות ה 30 .לא במצב פנטסטי אבל

במחיר של 504 פשוטה היום.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממשיך ללא לאות לנצל יכולתי לפעול למען אספני הרכב ללא הבדל מועדון או ייחוס והתוצאות ישנם

 

להצלחתי יש גורמים נוספים כאן שעזרו לי. ירצו יציינו זאת לא ירצו לא יציינו

ההשגים גדולים ובזמן הקרוב אפרסם פה את כל רשימת ההקלות שהשגנו.

הפתעה בקרוב מאד

בני

 

שלום בני,

אני בחור צעיר יחסית שנמשך מזה כמה שנים לתחום האספנות. לפני כ-7 שנים קניתי בכמה אלפי שקלים בודדים אופנוע ישן ובמהלך השנים , לאט לאט, שיפצתי אותו. שבוע הבא הוא יצטרף לסטטוס "אספנות".

אני לא מגיע מבית עשיר, חי בשכירות ואני מרוויח +- את השכר הממוצע במשק.

אני שוקל כבר זמן מה יבוא של אופנוע אספנות נוסף מודל 1983, כשיתאפשר, בשנת 2013.

מדובר על אופנוע מיוחד למדי שאין כמותו ולו פריט אחד בארץ.

עלות האופנוע היא כמה אלפי דולרים בסה"כ והוא איננו רווי ניקלים כמו קדילאק או נוצץ בשום צורה אחרת.

אשמח אם תסביר לי כיצד התקנות המדוברות, שלדבריך פעלת לקביעתן, עוזרות לי כאספן רכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום בני,

אני בחור צעיר יחסית שנמשך מזה כמה שנים לתחום האספנות. לפני כ-7 שנים קניתי בכמה אלפי שקלים בודדים אופנוע ישן ובמהלך השנים , לאט לאט, שיפצתי אותו. שבוע הבא הוא יצטרף לסטטוס "אספנות".

אני לא מגיע מבית עשיר, חי בשכירות ואני מרוויח +- את השכר הממוצע במשק.

אני שוקל כבר זמן מה יבוא של אופנוע אספנות נוסף מודל 1983, כשיתאפשר, בשנת 2013.

מדובר על אופנוע מיוחד למדי שאין כמותו ולו פריט אחד בארץ.

עלות האופנוע היא כמה אלפי דולרים בסה"כ והוא איננו רווי ניקלים כמו קדילאק או נוצץ בשום צורה אחרת.

אשמח אם תסביר לי כיצד התקנות המדוברות, שלדבריך פעלת לקביעתן, עוזרות לי כאספן רכבים.

 

אחוז העלאת המחיר,לאופנוע אותו אתה מתכנן ליבא יהיה בטל בשישים,אם כפי שנאמר אכן אנשי המכס קיבלו

הנחיה, לנהוג במיבאי רכב אספנות שלא כפושעים ולתמחר האופנוע באמת כפי ערכו ולא לנסות להוציא

המיץ בזמן הערכתו לצרכי מס.

אולי כאן טמונה העזרה לך כאספן רכבים.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן פיספסת

רכבים משנות השבעים אין צורך לייבא יש בארץ בשפע ומחירים מצחיקים ( החל מ500 שח) סוברו פשע 74 נמכרה ב2500 שח ע"י חיפאי ועוד המון מכוניות

בני

 

וואלה...

 

סובארו פשע משנת 74 היא לא רכב אספנות מכובד מבחינת כבודו?

 

מר זהר היקר הזלזול שלך לא יוביל אותך רחוק.

 

ואם כבר נתת דוגמא (שלא ברור לי למה היא קשורה) בוא תספר לנו מה היה המצב של הסובארו שציינת, וכמה יעלה להביא סובארו כזו משופצת מחו"ל?

 

מי בכלל מינה אותך להיות היועץ של השר לעינייני רכבי אספנות? או לייצג את ציבור האספנים במדינת ישראל?

 

אני יכול להגיד לך שאת הסובארואים שלי אני משפץ במו ידי והלוואי והייתי יכול להביא מחו"ל עוד כמה לאוסף שלי במחיר שפוי, כאלה שגרו במדבר בארה"ב ולא נרקבו כמו הרכבים הישראלים שבמו ידי אני משפשף מהם חלודות ומכין להם טלאים. תאמין לי היה יוצא לי יותר זול והרבה פחות עבודה. מה קרה? לרכבים שאני אוהב ובחרתי לאסוף לא מגיעה הנחה במיסוי ולשלך כן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחוז העלאת המחיר,לאופנוע אותו אתה מתכנן ליבא יהיה בטל בשישים,אם כפי שנאמר אכן אנשי המכס קיבלו

הנחיה, לנהוג במיבאי רכב אספנות שלא כפושעים ולתמחר האופנוע באמת כפי ערכו ולא לנסות להוציא

המיץ בזמן הערכתו לצרכי מס.

אולי כאן טמונה העזרה לך כאספן רכבים.

 

לטענת מר זוהר, הוא בא להיטיב אם אלה שהפרוטה אינה מצויה בכיסם.

לצערי, הבדל של כמה אלפי שקלים בודדים יכול להטות את הכף מבחינתי. אני מניח שיש עוד כאלה.

מעבר לזה, במכתבים אותם הוא פרסם אין ולו מילה אחת בנושא תימחור כלי רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן פיספסת

אכן יש כאלה שמייבאים רכבי אספנות משנות השבעים ואבוי הם אלה אספני הקדילקים הנוצצים שבעים כאלה רוצים ללכת עם להרגיש בלי כלומר נוסעים ברכב אספנות מפואר ממוזג מלוקק הגא כח מעצורי כח באים לבקר אותנו הצפוניים הכפריים ב120 קמ"ש

ובתוך שעה בחזרה במדינת תל אביב

לאלה אתה דואג?

אלה המסכנים שיפגעו מהמכס?

שישלמו

בני

 

זה באמת יפה, אתה טוען שמי שמיבא רכב משנות ה 70 הוא מליונר, לעומת זאת במשרד התחבורה טוענים שמי שמיבא רכב משנות ה 70 מנסה לחסוך ע"י יבוא גרוטאה.

שתי הטענות מבוססות על כלום

ההוראות החדשות מקפחות חובבי רכב ישרים וזה כולל אותי

אולי אצלך מאות הדולרים מתגלגלים על הרצפה, אצלי לא. כדי להביא את רכב האספנות שנת 1980 שלי חסכתי כסף בעבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלא עושה לא טועה.

אומנם פעל בני בנסיון לשפר את מצב רכבי האספנות בישראל, ואני נוטה להאמין (בניגוד גמור לכמה מידידיי שכתבו כאן) כי כאשר עשה זאת, טובת אספני רכבי האספנות עמדה לנגד עיניו, ולא טובתו האישית, או טובת חבריו הקרובים.

 

אבל!!! ואבל גדול מאוד.

מהתקנה החדשה נפגעים לא מעט אנשים, המייבאים רכבי אספנות "חדשים" - קרי, מעל מודל 1960, ועד למודל 1980 (כיום).

לע"ד, רובו של ייבוא רכבי האספנות, הוא משני העשורים האחרונים (לפחות לפי מה שאני קורא בפורום, ואין בידי כל נתון ע"מ לאשש או להפריך אמירה זאת), וזאת עקב מחירם הזול יותר, הכמות בה הם נפוצים בחו"ל, כמות חלקי החילוף שיש בארץ / בחו"ל ועוד כהנה וכהנה סיבות.

לבוא ולפגוע במייבאים אלו, זאת פגיעה קשה, שדווקא פוגעת במי שאין לו.

הרי אם ניקח באופן כללי רכב שיוצר בשנת 1980, לעומת רכב שיוצר בשנת 1960, ושניהם באותו המצב, סביר כי הרכב מודל 1960, יעלה יותר.

בא המחוקק ומקל על מי ששם יותר כסף על השולחן, ומביא רכב פחות בטיחותי ויותר מזהם מאשר מי שמביא רכב משנת 1980.

 

לבוא ולומר כי המוכסים ייתחסו למייבאים בצורה שונה, זוהי שטות מוחלטת.

המוכסים מתייחסים יפה למייבאים (לפחות המוכס בו אני נתקלתי לאחרונה), ועם עובדים בצורה נכונה מולם, אפשר גם לקבל הערכה הנושקת למחיר בו קנינו את הרכב בחו"ל. המחוקק לא יצליח לשנות את התנהגות המוכסים ע"י הנחיה או חוק, מה גם שלא נתקלתי באיזו התנהגות "פרועה" מצד המוכס.

 

למען הסר ספק, לאחר שייבאתי ארצה את אופנוע חלומותיי (ולמען הסר ספק, אין בארץ הונדה גולדווינג "יליד הארץ" אשר הוצע למכירה בשנתיים האחרונות, ואני בספק אם יש כזה שלא הוצע למכירה), אין לי כל כוונה לייבא עוד כלי רכב בעתיד הנראה לעין, כך שאין לי כל נגיעה אישית לתקנה החדשה, אך לו הייתי צריך לשלם עוד מס על האופנוע, הדבר בהחלט היה מקשה על הבאתו ארצה, ואז הייתי צריך להתפשר על הבטיחות האישית שלי, אם זה בקסדה פחות טובה, במעיל רכיבה פחות טוב, וכן הלאה. עוגת התקציב כללה אביזרי בטיחות, ולו הייתי צריך לשלם עוד כסף על האופנוע, או שלא הייתי מביא אותו, או שהייתי מתפשר על הבטיחות האישית.

האם לזה מתכוון המחוקק? או שהמחוקק (או אולי בכלל היה זה יו"ר מועדון רכבי האספנות) בכלל לא סופר אותי?

לע"ד, האפשרות השניה היא הנכונה.

 

אני קורא מכאן, לפעול לביטול גזרה זאת, אשר מפלה בין האספנים, ומיטבה רק עם חלק מצומצם מהם.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצורפת החלטת משרד התחבורה במלוא כפי שסיכמתי עם שר התחבורה

attachment.php?attachmentid=225280&stc=1&thumb=1&d=1293535221 attachment.php?attachmentid=225281&stc=1&thumb=1&d=1293535221 attachment.php?attachmentid=225282&stc=1&thumb=1&d=1293535221

תקראו את סעיף 5-6

זה מהשרשור האחר שנפתח על ידו

האם לדעתכם זהר הוא רב עוצמה שכזה.

 

הא נראה לי יותר הזבוב שעמד על קרן השור שחרש כל היום , ובסופו אמר הזבוב " פייי עבדנו קשה היום"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במסמכים הנ"ל מצויינים מס' פקס וטלפון של כל הנוגעים בדבר, כל מי שמרגיש נפגע כתוצאה מהחלטה זאת

רשאי לכתוב או לפקסס את דעתו על ההחלטה, או על מקבלי ההחלטה, יתכן וכמות הפקסים והטלפונים שיתקבלו

אצל המכותבים ישנו את דעתם על הנושא או הנפשות הפועלות! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...