Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשביל מה נועדו מגני רוח לרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

לאחרונה אני רוצה להוסיף למאזדה שברשותי מגיני רוח לארבעת החלונות,

רציתי לדעת למה בדיוק זה משמש? אווירודינמיקה אולי?

 

הרי אם אני מתקין את המגיני רוח האלה ופותח את החלון שלי בערך 3 ס"מ האוויר לא יכנס כל כך לרכב, או שאני טועה?

 

אשמח לעוד מידע בנושא.

תודה.

Polo 2012

פורסם

אני אוהב אוויר טרי, גם בחורף. אם יורד גשם, הוא נכנס פנימה. עם מגיני רוח יש אוויר הרים בלי רטיבות.

זו הסיבה שלארבעת הרכבים האחרונים שלי רכשתי מגיני רוח קדמיים.

פורסם

מגיני רוח דווקא פוגעים אומנם באופן זניח באירודינמיות. אך החלונות הפתוחים פוגעים בה כבר בצורה משמעותית. לכן אם וכאשר רוצים בכל זאת לנסוע עם החלונות הפתוחים - למגיני הרוח ישנה התרומה החיובית גם לאירודינמיות וגם להגנה מפני טיפות הגשם וכדומה.

 

כאשר מזג אוויר נוח אני מעדיף לנוע עם החלונות הפתוחים עד הקצוות של מגיני הרוח וללא המזגן, כך זה גם נעים וגם חיסכוני יותר. כאשר מתקינים את מגיני הרוח יש להקפיד על איכות ההתקנה. לדעתי עדיף לשלם יותר על ההתקנה עם הקליפסים. כאשר מגיני הרוח מודבקים, במיוחד בצורה החאפרית, הם נושרים די מהר.

פורסם
אני אוהב אוויר טרי, גם בחורף. אם יורד גשם, הוא נכנס פנימה. עם מגיני רוח יש אוויר הרים בלי רטיבות.

זו הסיבה שלארבעת הרכבים האחרונים שלי רכשתי מגיני רוח קדמיים.

 

+1

גם אני אוהב בגשם לפתוח חלונות קדמיין עד הגובה של המגיני שמש

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מבקש לנצל"ש

 

איפה מוכרים מגני רוח בארץ? לצורך העניין, אזור המרכז/שרון.

 

חיפוש בגוגל לא העלה אפילו מקום אחד, המציע את האפשרות לרכוש דרכו זוג.

 

ב-EBAY המחירים לא כ"כ זולים.

פורסם

לא מסכים איתך הפתח צר מדי ורוב העשן נשאר באוטו ולוקח לו זמן לצאת דרך הפתחים

מה שגם שימושי במגיני רוח כשנוסעים במהירות בינונית ומפעילים שפריצרים והמגבים מזיזים את המים לצדדים הם לא נכנסים דרך הדלתות הקדמיות לבפנים של האוטו

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
מבקש לנצל"ש

 

איפה מוכרים מגני רוח בארץ? לצורך העניין, אזור המרכז/שרון.

 

חיפוש בגוגל לא העלה אפילו מקום אחד, המציע את האפשרות לרכוש דרכו זוג.

 

ב-EBAY המחירים לא כ"כ זולים.

 

 

מצאתי פה

אבל שווה להמשיך לחפש אולי יהיה יותר זול...

Confidence In Motion

פורסם

תודה על ההמלצה, אך אין למוכר מגני רוח לאלמרה.

 

אתם והשטויות שלכם! פתאום, ממש מתחשק לי לפנק את המכונית במגני רוח.

 

ב-Ebay, המוכר טוען כי הוא לא שולח את המוצר לישראל, כיוון שהוא גדול מדי. שאר המוכרים מסננים אותי היטב :).

 

לאחר חיפוש קטן ברשת, למדתי ש-YAD2 זה מקום די נרחב לקומבינות של אנשים עם מגני רוח :).

פורסם

הבנתי שיש גם שני סוגים של התקנות.

1) עם קליפסים

2) עם מדבקה של 3M

 

מישהו יודע מה עדיף? האם המדבקה מספיק חזקה ועמידה לאוטו שעומד כל היום בשמש?

Polo 2012

פורסם

gozal- אני אישית יש לי עם קליפסים ואני מרוצה.

יש הרבה מכוניות שהם עם הדבקה ואני רואה אצלם את זה כמה שנים 3M זה אחד הדברים הדביקים ביותר שאני מכיר...

 

לגבי תפקידם של המגני רוח אני רק רוצה להוסיף, שיש עוד משהו קטן שלא נאמר. כשמם כן הם, אם נוסעים במהירות

בערך של 70 קמ"ש בלי מגני רוח וחלון פתוח בד"כ הרוח מהתנועה "נזרקת" לך על הפרצוף, עם מגני רוח {מגינים מהרוח} זה לא קורה.

פורסם

הרבה פעמים אני רואה רכבים שנוסעים עם הדבק של M3 וחצי מגין שמש, או רק שאריות של הדבק כי מישהו גנב אותם

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

שוב שאלה בקשר לסוג ההתקנה,

 

הבנתי שיש מגיני רוח שמתחברים בהלבשה לדלת, האם זה יקר יותר? האם אלה בהכרח חלקים מקוריים של היבואן?

ועוד שאלה בקשר להתקנה עם מדבקה, האם מדביקים את המגן רוח פשוט על הפח של הדלת?

 

תודה.

Polo 2012

פורסם

אני אשמח אם מישהו יוכל לענות לי על השאלה שלי,

פשוט מחר בבוקר אני מתכנן ללכת לעשות את ההתקנה של המגיני רוח.

 

תודה

Polo 2012

פורסם

עד לפני שנה אנשים היו מרכיבים מגיני רוח בשביל שיוכלו לפתוח את החלון, כדי שיהיה אוויר ברכב מבלי, שיזרק לך על הפנים. היום אנשים שמים את זה יותר בשביל היופי....

×
×
  • תוכן חדש...