Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ברצוני לשתף אתכם בבעיה שהתחילה לאחרונה ברכב שלי.

כאשר אני מגיע לרמזורים, מזדחל בפקקים ובקיצור הרכב מגיע לסל"ד סרק (וגם אז לא תמיד) - הרכב כבה ללא התראות מיוחדות, פשוט כבה.

 

הדבר קורה ללא תלות בדוושת הבלם, אבל במצב N לא נתקלתי בבעיה.

 

מנוע צעדים - הבנתי שלא קיים ברכב שלי (בדקתי ב-SERVICE BOX).

 

אשמח לקבל עצות,

 

בברכה,

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

יכול להיות שיש ליכלוך בפרפר מצערת שגורם לבעיות, כדאי לבדוק במוסך אם קיימות תקלות שנרשמו במחשב הזרקה ויכולות לכוון אותך לכיוון אחר לפתרון.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שלום רב,

 

ברצוני לשתף אתכם בבעיה שהתחילה לאחרונה ברכב שלי.

כאשר אני מגיע לרמזורים, מזדחל בפקקים ובקיצור הרכב מגיע לסל"ד סרק (וגם אז לא תמיד) - הרכב כבה ללא התראות מיוחדות, פשוט כבה.

 

הדבר קורה ללא תלות בדוושת הבלם, אבל במצב N לא נתקלתי בבעיה.

 

מנוע צעדים - הבנתי שלא קיים ברכב שלי (בדקתי ב-SERVICE BOX).

 

אשמח לקבל עצות,

 

בברכה,

 

אלעד

 

אם אין תקלה על המסך אז כנראה הבעיה היא בית מצערת כפי שכבר כתבו לך.

מאוד פשוט לפרק ומאוד פשוט לנקות באמצעות כל ספרי קרבורטורים.

פורסם

דלק מאיכות נמוכה יכול לגרום לבעיה הזו?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

 

מחובר זמן לא נכנסתי ישירות למוסך והתקלה החמירה וכנעט בכל עצירה הרכב כבה, כולל ב-N.

 

עשיתי מאמץ, ופיניתי זמן למוסך -

בוצע ניקוי מצערת במוסך מורשה. הרכב מרגיש חד יותר ורגיש ללחיצות על דוושת הבלם.

 

בהתחברות עם מחשב דיאגנוסטיקה התגלתה תקלה בבית מצערת ובמפסק בלם.

המוסך המליץ לנקות את בית המצערת כנסיון ולהחליף מפסק בלם, ונאמר לי שאם לא יעזור אז רק להחליף בית מצערת.

 

הבעיה חזרה - הרכב עדיין כבה בעמידה/הזדחלות אבל תכיפות הבעיה קטנה בהרבה.

יש אפשרות שהניקוי לא בוצע ברמה מספקת? אני חייב להחליף מצערת?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
שלום רב,

 

ברצוני לשתף אתכם בבעיה שהתחילה לאחרונה ברכב שלי.

כאשר אני מגיע לרמזורים, מזדחל בפקקים ובקיצור הרכב מגיע לסל"ד סרק (וגם אז לא תמיד) - הרכב כבה ללא התראות מיוחדות, פשוט כבה.

 

הדבר קורה ללא תלות בדוושת הבלם, אבל במצב N לא נתקלתי בבעיה.

 

מנוע צעדים - הבנתי שלא קיים ברכב שלי (בדקתי ב-SERVICE BOX).

 

אשמח לקבל עצות,

 

בברכה,

 

אלעד

המנוע אצלך הוא מנוע RFN ומנוע הצעדים ממוקם בחלק הימני של המצערת,אני מתפלא שאף אחד מבעלי המקצוע לא התייחס לזה,תוציא את החלק,תנקה אותו בזהירות,תנקה טוב את הבית שלו [במצערת],זה המינימום שצריך לבצע בתור התחלה.

פורסם

רון, אם אתה לא יודע אז עדיף שלא תענה או שלא תזלזל בבעלי מקצוע.

 

במנוע RFN יש שתי שיטות של מערכות הזרקה.

 

אחת כאשר יש כבל גז עד לבית מצערת (ובמקרה הזה גם יש מנוע צעדים), ואחת שחיישן מצערת נמצא על הדוושה או בסמוך לה

 

(מצערת חשמלית).

 

אם הבן אדם אומר שאין לו מנוע צעדים אז הוא יודע שאין לו ואל תנעל למנוע צעדים כי יש עוד דברים בעולם.

 

לגבי התקלה, האם המצערת פורקה מהמנוע ואז בוצע נקוי למצערת או שהנקוי בוצע כאשר היא מחוברת למנוע?

 

האם בוצע כיול למערכת הזרקה (הכוונה לא איפוס תקלות) לאחר ניקוי בית מצערת? (הכיול מבוצע בטמפ' מנוע מתחת ל 30

 

מעלות).

 

אם ענית על שתי השאלות בתשובה כן, אני חושב שאין מנוס מהחלפת בית מצערת. אם אחת מהתשובות היא לא, יש לבצע את הנקוי

 

והכיול כמו שצריך.

 

דרך אגב, עדיף שתביא את הרכב בסוף יום העבודה, ולמחרת בבוקר יטפלו ברכב כי המנוע יהיה כבר מתחת ל30 מעלות וזה יחסוך

 

לך זמן.

 

מקווה שעזרתי לך.

פורסם

בוקר טוב,

 

את הרכב שמתי ליד המוסך ערב לפני שהוא נכנס וכך הוא היה קר ומוכן לבדיקה.

לא הייתי נוכח בבדיקה/ניקוי ואני לא יכול לענות על כל השאלות ששאלת, אבל בקבלה אני לא רואה סעיפים של פירוק והרכבה,

אני לא רואה שהחליפו את האטם שיושב מתחת למצערת.

 

תודה,

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

צינורות וואקום בדקת?

לחבר עם C5 היו אותם בעיות כמו שתארת, נבדק דאגנוסיטקה במוסך מורשה היגעו לאותה מסקנה.

הבעיה הייתה ב-elctorvalve (סילונאיד) שאחראי לפתיחת הצינור שהולך לקניסטר, מה שנקרא מיחזור אדים מהטנק דלק.

סילונאיד אצלו לא נפתח מה שגרם לכיבוי המנוע בסרק.

את הצינור הזב אתה תראה אותו מחובר לפני המצערת.

Citroen C5 2007 2.0L HDI

פורסם

אם אינני טועה סיבובי הסרק מבוקרים לא רק על ידי הפרפר הראשי של המצערת אלא על שיש גם מעבר אויר צדדי.

יתכן והוא עדיין לא נקי עד הסוף.

כדאי לפרק את בית המצערת ולבדוק אותו ביסודיות על שולחן הניתוחים.

פורסם

כדאי ללכת למוסך שעשה את העבודה או להחליף?

במורשה אמרו לי שאם לא יצליח נשאר רק להחליף מצערת.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

פלגים הוחלפו על פי המלצות יצרן/יבואן אחרי 60,000 ק"מ. כיום הרכב עומד על 98,000.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

40000 ק"מ על אותם הפלגים [סטנדרטיים] זה בהחלט הרבה,לפני שתגיע להוצאות גדולות אני מציע לך קודם כל להחליף את הפלגים,הוצאה קטנה שבכל מקרה אחרי 40000ק"מ על אותם הפלאגים יכולה רק לעזור.

פורסם

אין לי בעיה עם ההצתה.

הרכב נוסע בצורה משגעת, סוחב כמו טיל, מניע בנגיעה.

נכון שההוצאה היא גדולה, אבל כרגע לא נחוצה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...