Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי צריך לקחת איתי את הסולם העצום הזה והעמסתי אותה בצורה כמו בתמונה, הסולם בולט לגובה בצורה די מעוררת חשד, האם מבחינת החוק יש משהו שמגביל בהעמסות כאלו? מבחינת האורך הסולם לא בלט מגבולות הרכב.

[/url]

Uploaded with ImageShack.us

 

dsc03633l.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

dsc03635w.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

ואם זה לא הצליח אז הנה הקישור לתמונת:

http://img340.imageshack.us/g/dsc03635w.jpg/

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם

חסכת 500 ש"ח.

אם משקל הרכב עד 1500 ק"ג הגובה לא יותר מ 2.5 מטר

אם משקל הרכב עד 3500 ק"ג הגובה לא יותר מ 3 מטר.

 

את הגובה מודדים מפני הדרך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם כבר נסעת והגעת - מילא.

העמסה כזו בלי קשירה מתאימה לצד הקידמי של רכב פרטי יכולה לגרום לסולם, או מזרן ששמים על הגג, להתרומם בזמן נסיעה בגלל הרוח החזקה (והיא חזקה מאוד בנסיעה מהירה), ואז המטען יכול להנתק, ליפול על מישהו (חלילה) או רכב שקרב אלייך.

במקרים מסויימים תנודה של מטען גדול או כבד, בגלל סיבוב או בלימה, תשפיע על היציבות וזה מסוכן.

זהירות !

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

זו הסיבה לאיסור הרכבת גגון, ברכב מסחרי בלתי-אחוד(טנדר), אל מעל לתא-הנהג(בין אם הוא חד או דו קבינה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

גם אין אין חריגה לגובה ,הקשירה לרכב בוצעה באופן לקוי.

צריך לקשור את הסולם בשתי נקודות המשען שלו לשני הצדדים כדי למנוע תנועה בזמן סיבוב.

בגלל שמרכז הכובד של הסולם נמצא מחוץ לנקודות המשען - צריך לקשור לקשור אלכסון מייצב.

קשירת מטען.doc

פורסם

אם משקל הרכב עד 1500 ק"ג הגובה לא יותר מ 2.5 מטר

אם משקל הרכב עד 3500 ק"ג הגובה לא יותר מ 3 מטר.

 

חסר תנאי (אם משקל הרכב מעל 1500 ק"ג אני מניח)

 

ולפותח השרשור - רואים לך את מספר הרישוי, כדאי להצניעו! בייחוד אם יש קשר בינך לבין הרכב.

פורסם
חסר תנאי (אם משקל הרכב מעל 1500 ק"ג אני מניח)

 

ולפותח השרשור - רואים לך את מספר הרישוי, כדאי להצניעו! בייחוד אם יש קשר בינך לבין הרכב.

אכן כן.

ובשרשור אחר שקט:-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הסולם קשור בצורה מאוד מאוד חזקה עם רצועת רצ'אט, חבל, וחוטי קשירה, בכל נקודה שרק אפשר, אפילו טיפסתי למעלה והתחלתי לקפוץ כדאי לוודא שזה מספיק חזק.

בכל אופן תודה על הסבר החוקים.

אין לי בעיה שיראו את המספר הרכב מצולם בחניה.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם

לדעתי האישית אתה מסכן את הרכב, ובעיקר את עצמך שאתה מטפס על סולם שמחובר כך.

ההערות היו דווקא על כח בכוון השני, כך שאתה צריך לקשור חבל לקצה העליון של הסולם ולמשוך אחורה כדי לדמה את כוחות הרוח שפועלים בזמן נסיעה.

 

ישה, האם אתה בטוח בתקנות? איך מודדים גובה, או יותר מעניין, איך בדיוק השוטר מודד גובה?!?

 

*לדעתי סיכוי לא קטן שתעצר בדרך, לשוטרים זה לא יראה טוב במבט ראשון, חריגה (בעיקר לאורך/רוחב) זו אחת העברות הנפוצות במשאיות קטנות (לפעמים גם בגדולות)

פורסם

ראשית התקנות מדובר בתקנה 85 (א) (2) (א) 1 או 2 תלוי במשקל הרכב , יש גם המשך אבל לא רלבנטי לדיון הרם שכאן.

 

(2) המטען מסודר באופן –

(א) שגבהו מפני הדרך ועד הנקודה הגבוהה ביותר של המטען אינו עולה על –

1. 2.50 מטר - ברכב שמשקלו הכולל המותר עד 1500 ק"ג;

2. 3.00 מטר - ברכב שמשקלו הכולל המותר מ-1501 ק"ג עד 3500 ק"ג;

ושנית המדידה.

 

כאן יש מספר שיטות,

הראשונה אומדן ,

השניה כמובן מנצלת את הידע של השוטר בגיאומטריה.

נמדד האורך מפני הדרך ועד לבסיס התחתון של הסולם בקו ישר שהמשכו מן הסולם ועד לכביש .כך קיבלנו א חלק מהאורך של צלע A ומסמנים את הנקוזה בכביש. נקודה 1

על הכביש אנחנו מסמנים את המקום בו קצה הסולם הגבוה היה פוגש את הכביש אילו היה לנו אנך .נקודה 2

מזיזים את הרכב ומורידין את הסולם לריצפה.

מודדים את המרחק בין נקודה 1 לנקודה 2 ואז יש לנו את אורך צלע B

מודדים את אורך הסולם אליו מוסיפים את המידה הראשונה שמדדנו ואז יש לנו את אורך צלע A כולה

ואז יש לנו כבר את אורך צלע C המבטאת במדוייק את הגובה מפני הרצפה.

מי שלא יודע כיצד לערוך את החישוב עכשיו לא יתקבל לשירות במשטרה.

אין אצלנו פשרות בנושא איכות כוח האדם.

 

השלישית שמוליק אמר זה חזק , אני אפילו טיפסתי על זה.

השוטר תופס אותו בלשונו ונותן לו לעלות לקצה הסולם ומשם הוא משלשל את המטר שנתן לו השוטר והמדידה מתבצעת בקלי קלות.

ולכן תמיד מציעים ומומלץ לנאשם לשמור על זכות השתיקה.

 

כמובן שיש את השיטה שחכמי חלם היו מציעים אותה , והיא להביא סולם נוסף גבוה ולמדוד, אבל כאן זה לא חלם רבותי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש רצועה שמחברת ממקום יחסית גבוה בסולם אל הוו גרירה כך שהסולם מחוזק ממש ממש טוב לרכב.

מבחינת אורך ורחוב אין שם חריגה למרות שמותר עד מטר בתנאי שיש משולש על המטען.

 

באמת מעניין אותי איך שוטר ימדוד לי את גובה הסולם אם חס וחלילה עוצרים אותי.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם

ישה ישה,

כבר ב:"כמובן מנצלת את הידע של השוטר בגיאומטריה" נפלתי ברצפה.

וזה רק משום הבדיחות הסטריאוטיפיות המיושנות על השוטר שיודע קרוא והשוטר שיודע כתוב (האמת היא ששוטרים מעטים מוציאים לרוב שם רע ובדיחות משטרע בניגוד לבדיחות על עדות תמיד יצחיקו)

 

במשולש שלך קראת לאחד הניצבים C בניגוד למשפט פיתגורס שבו מקובל לסמן את היתר (הסולם) כ-C ואז נשאר להעלות בריבוע, להפחית את האורך בריבוע ואז לגלות שבמחשבון של המירס המשטרתי לא ניתן להוציא שורש. אז עולים מול המוקדנית והיתר כתוב בספר דברי השוטרים...

 

מדיונים על נשיאת אופניים במנשא אחורי (בפורום של האופניים) זכור לי חוק של 40 ס"מ, ואז מגיעים לכך שבשום ניידת אין "מטר" תקני, אז החוק יפה אך לא לישום.

 

ובאופציה השלישית כששמוליק מטפס למעלה כבר ראיתי אותו בדמיוני תופס את הברומטר בניידת ומתחילים להשוות לחצים, או זורקים אבן קטנה מודדים את זמן הנפילה, מעלים בריבוע וכופלים ב 4.9 ומקבלים את הגובה (במדויק?)

 

קיצור תגיד "בפועל לא מודדים" ואל תתחיל עם קטן מטון וחצי (מורשה? בפועל?) מעל טון וצי אך קטן משלוש וחצי :-D

פורסם
הסולם בולט לגובה בצורה די מעוררת חשד

 

תלוי איפה אתה נמצא בארץ.

 

אני מבטיח לך שאם תנהג ברכב הזה באזור עזה, התצפית הראשונה שתזהה אותך תשלח אליך מסק"ר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ובאופציה השלישית כששמוליק מטפס למעלה כבר ראיתי אותו בדמיוני תופס את הברומטר בניידת ומתחילים להשוות לחצים, או זורקים אבן קטנה מודדים את זמן הנפילה, מעלים בריבוע וכופלים ב 4.9 ומקבלים את הגובה (במדויק?)

 

זה הברומטר מהמבחן בפיזיקה?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
יש רצועה שמחברת ממקום יחסית גבוה בסולם אל הוו גרירה כך שהסולם מחוזק ממש ממש טוב לרכב.

 

החיבור הנ"ל אינו נושא כוחות צד. לכן צריכים חיבור רוחבי (בימאות הוא נקרא "חבל ניצב") שימנע מן הסולם לנוע לצדדים או להסתובב כאשר פועל עליו כוח צידי (רוח צד או כוח צנטריפוגלי הנובע מסיבוב של המכונית).

בפועל זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע.

×
×
  • תוכן חדש...