Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שזרקתי היום את נטויז'ן אחרי שגיליתי שמחייבים אותי על שיחות בי"ל בנייד שבכלל לא רשום על שמי ובלי שאני או העסק שהוא הבעלים הרשום של הטלפון נתנו אישור לכך ואחרי שאיימו עליי שיחייבו אותי על החודשיים חינם שקיבלתי במסגרת ההתחייבות הקודמת שנגמרה אני מחפש ספק נורמלי.

 

הדרישות שלי הם אמינות, ויציבות. לא אכפת לי לשלם קצת יותר (מדובר על חבילה סטנדרטית של 2.5 מגה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

החודש חידשתי בבזק בינלאומי ,עם התחייבות לשנה וחצי , 2.5 מגה = 45 ש"ח לחודש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האפשרות הטובה היא בזק בינלאומי ואחריה ואקסופון. ל-012 לא הייתי מתקרב, במיוחד אם אתה צרכן תקשורת כבד.

עיין באתר kamaze.co.il לפני שיחה איתם כדי לקבל מושג מה הדילים שיש ומה לדרוש. זה שוק ותנהל משא ומתן כדי להפחית את המחיר - רלבנטי מאוד לבזק (וגם 013 שהפסיקה להיות טובה ומאכזבת גם אותי).

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
018. אקספון.

 

מצטרף

 

2.5 מגה במחיר מגוחך של 16.6 ש"ח בהתחייבות לחצי שנה.

 

אני לקוח שלהם קרוב לשנתיים ומקבל מהירות מקסימלית כל הזמן.

 

 

עריכה: לא שמתי לב שעדכנת שסגרת.

אני לא רוצה לבאס אבל המחיר של 100 שקל משולב ל2.5 מגה זה מחיר יקר. מחיר של לפני שנתיים. כיום בבזק אפשר לקבל בכסף הזה 4 מגה תשתית פלוס ספק עם קצת מיקוח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זהו שאת ה 4 מגה אני לא צריך. לא מוריד סרטים/מוזיקה/תוכנות.

 

עד היום שילמתי לבזק על התשתית 90 ש"ח לחודש כך שזה יוצא 10 שקלים לחודש על האינטרנט לעומת מה שהיה לי קודם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מצטרף

 

2.5 מגה במחיר מגוחך של 16.6 ש"ח בהתחייבות לחצי שנה.

 

אני לקוח שלהם קרוב לשנתיים ומקבל מהירות מקסימלית כל הזמן.

 

 

עריכה: לא שמתי לב שעדכנת שסגרת.

אני לא רוצה לבאס אבל המחיר של 100 שקל משולב ל2.5 מגה זה מחיר יקר. מחיר של לפני שנתיים. כיום בבזק אפשר לקבל בכסף הזה 4 מגה תשתית פלוס ספק עם קצת מיקוח.

 

אפילו יותר...אני מקבל 10 מגה בסכום כולל של 120 שקלים (או 130 לא זוכר אבל לא משנה עדיין יותר טוב)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אחרי שזרקתי היום את נטויז'ן ... אני מחפש ספק נורמלי.

 

הדרישות שלי הם אמינות, ויציבות. לא אכפת לי לשלם קצת יותר (מדובר על חבילה סטנדרטית של 2.5 מגה).

אני באינטרנט זהב, מרוצה כבר זמן רב. גם המחיר טוב. אומרים שבזק בינלאומי הכי טוב והכי יקר.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם

יש את אורנג' אחלה שירות יש להם ,אם אני לא טועה נותנים ללקוח חדש ניסיון לחצי שנה.

גם תקבל טלפון ביתי חדש ומודם טוב בעל 3 אטנות עם אבטחה חזקה.

אני באורנג' ודי מרוצה, בשעות עומס מוריד במקס'.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

×
×
  • תוכן חדש...