Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקורי או חלופי? מוסך יבואן או לא?

כרגע מורגשת תנועה של ידית ההילוכים בהורדת הילוך בנהיגה בעלת אופי מעט ספורטיבי. להחליף או שזה סובל דיחוי?

פורסם

בדוק טוב טוב שהבעיה אכן מגיעה מהתושבת.

אני החלפתי את כולן רק כדי להבין שמדובר על חופש בגיר/דיפרנציאל ולא על בעיית תושבות,

ולא שלא חשבתי על זה, פשוט רציתי מאוד לקוות שזה לא זה.

מדובר על "מחלה" של הקליאו בשנים הללו.

פורסם
בדוק טוב טוב שהבעיה אכן מגיעה מהתושבת.

אני החלפתי את כולן רק כדי להבין שמדובר על חופש בגיר/דיפרנציאל ולא על בעיית תושבות,

ולא שלא חשבתי על זה, פשוט רציתי מאוד לקוות שזה לא זה.

מדובר על "מחלה" של הקליאו בשנים הללו.

 

זה התגלה בבדיקה שלפני הקנייה, שם דובר על תושבת בלבד. כיוון שהרכב טופל במסירות לכל אורך הדרך (מוסך יבואן), עולה החשד שפסחו על תיקון התקלה הזו בשל עלותה הגבוהה. בדיקה במוסך תפתור את התעלומה. רק רציתי לדעת מבעוד מועד מה סדר גודל העלות באם אכן זו תושבת.

פורסם

עם כל הכבוד למכון בדיקה - אני מחזק את דברי KD2.

 

במכון בדיקה ראו תושבת קרועה, אבל בכלל לא בטוח שלאחר החלפת תושבת בעית תזוזה של ידית ההילוכים תיעלם.

 

הייתה לי תופעה כזאת בשתי מכוניות רנו, באחת מהן לא עשיתי עם זה כלום, בשניה לאחר החלפת תושבת גיר ותושבות מנוע - הבעיה נשארה כמעט כמו שהייתה, היה שיפור קל מאוד.

 

תושבת גיר לא עולה הרבה כסף, כמה מאות שקלים למקורית.

 

 

פורסם

גם אני, כשבדקתי לפני קנייה, הרגשתי את החופש והמכה בידית בנסיעה , ירדתי מהאוטו...ניערתי את המנוע (רקד)

ואמרתי - תושבת מנוע, כמו 99.9% מכל הבוחנים שהיו בודקים את הרכב.

 

החלפתי את "המשקפיים" - התופעה נשארה, את צד נהג - לא עזר, את צד נוסע - גם לא עזר.

ואז הקשבתי למנוסים ממני והבנתי שזה פאק של כל הרנו הידניות מהשנים הללו ומדובר על בעיות חופש ברכבת ההנעה.

 

הרכב שאני קניתי טופל במוסכי היבואן ויש לו היסטוריה מלאה - זה לא משנה.

 

אני לא קונה רכב צרפתי יותר בחיים שלי................

פורסם
עם כל הכבוד למכון בדיקה - אני מחזק את דברי KD2.

במכון בדיקה ראו תושבת קרועה, אבל בכלל לא בטוח שלאחר החלפת תושבת בעית תזוזה של ידית ההילוכים תיעלם.

הייתה לי תופעה כזאת בשתי מכוניות רנו, באחת מהן לא עשיתי עם זה כלום, בשניה לאחר החלפת תושבת גיר ותושבות מנוע - הבעיה נשארה כמעט כמו שהייתה, היה שיפור קל מאוד.

תושבת גיר לא עולה הרבה כסף, כמה מאות שקלים למקורית.

 

גם אני לא מייחס חשיבות רבה למכוני בדיקה, ולא לחינם עלה החשד שאולי מדובר במשהו החורג מתושבת גיר ושמסביר מדוע הבעלים הקודמים לא טיפלו בכך -- אולי גם להם הוברר שזוהי בעיה כרונית של רנו. אולי.

אני תוהה אם בעיית החופש בגיר יש בה כדי להזיק? האם אפשר לחיות איתה?

 

גם אני, כשבדקתי לפני קנייה, הרגשתי את החופש והמכה בידית בנסיעה , ירדתי מהאוטו...ניערתי את המנוע (רקד)

ואמרתי - תושבת מנוע, כמו 99.9% מכל הבוחנים שהיו בודקים את הרכב.

החלפתי את "המשקפיים" - התופעה נשארה, את צד נהג - לא עזר, את צד נוסע - גם לא עזר.

ואז הקשבתי למנוסים ממני והבנתי שזה פאק של כל הרנו הידניות מהשנים הללו ומדובר על בעיות חופש ברכבת ההנעה.

הרכב שאני קניתי טופל במוסכי היבואן ויש לו היסטוריה מלאה - זה לא משנה.

אני לא קונה רכב צרפתי יותר בחיים שלי................

 

איפה היית כשנועצתי בפורום בעניין רכישת הרכב...? ;)

אני לא יודע איזה נזק פוטנציאלי מקופל בתופעת החופש בגיר, קטונתי. זה מבאס, אין אפס. אבל אם זה נסבל, אז אחיה עם זה. מלבד זאת אני מאוד מרוצה מהרכב. אגב, הבוחן בבדיקה דיבר על נקישה ולא הזכיר לרגע משיכה של ידית ההילוכים, וגם אני ועוד נהג לא הבחנתו בכך בנסיעת המבחן לפני הרכישה; הבחנתי בכך רק בנסיעה אגרסיבית יותר, בגפי, לאחר שהרכב כבר בבעלותי. יצאתי קצת מעפן.

×
×
  • תוכן חדש...