Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים , אני מצטרף חדש , ומבקש חוות דעת של המומחים בתחום הטכני

הסיפור הוא כזה

קניתי לפני כחודש מכונית לאספנות סובארו רקס 700 מאדם שהצהיר כי מצבה המכאני מצויין

בדקתי אותה - וכללית נראתה לי בסדר , למעט בעיה של דפיקות ורעשים במנוע תחתון ( ובעיות חלודה )

 

כשהמכונית עברה לבעלותי , הכנתי לי תכנית עבודה מסודרת לשיפוץ ושימור הבונבונירה .

פירקתי את גל הארכובה מהמנוע הקודם שיש לי - הגל נבדק ונמצא תקין לחלוטין , ונמסר למכונאי להחלפה.

גל הארכובה הוחלף יחד עם סט מיסבים מרכזיים ,ומיסבי טלטלים, והמנוע עבר אוברול תחתון מלא ! והורכב

( יש לציין שכמעט לא ניתן להשיג חלפים לדגם זה - בודאי לא גל ארכובה ).

כמוכן הוחלף שמן מנוע ל-10/40 , מסנן שמן , מסנן דלק , שני מצתים חדשים , והמנוע עבד חלק ללא שום דפיקות

המכונאי דאג לבקשתי לתיאום שסתומים ,תיזמון הצתה מדוייק , ומרווח פלטינות נכון . עד כאן

אך לדיאבון ליבי , הנסיעה הראתה ירידה חדה בסחיבה . נתתי למכונית לרוץ כבקשת המכונאי עוד 300 קמ'

אך למרות שהמנוע עובד חלק , אין שום משיכה , הרכב מאיט בעליות עד לרמה מסוכנת מה שלא היה לפני כן

כשקניתי אותה , ולפני האוברול . המכונית משכה בסדר - עם מערכת הדלק הקיימת . גם האגזוז כמעט חדש - מהאוטו הקודם שלי

מה זה יכול להיות הדבר הזה בבקשה ? היום המכונית ירדה בעליה מתונה ל- 35 קמ"ש ולא עזר לחיצה על דוושה

האם המוכר סידר אותי איכשהו ומכר לי מנוע גמור ? ( לפני שאני חוזר למכונאי )

תודה למשיבים - אני ממש במועקה תמיר

פורסם

תמיר שלום רב וברוך בואך לפורום !

ראשית צא מהמועקה.

לדעתי הבלתי מחייבת, המנוע זקוק לתזמון, שרשרת הטיימינג, לא הורכבה כראוי, או ההצתה לא מכוונת.

גש למכונאי, לאבחון מדוייק יותר, ולמימוש האחריות המתבקשת.

בנוסף עבור להבא לצמיגות 20/50 מינרלי .

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
תמיר שלום רב וברוך בואך לפורום !

ראשית צא מהמועקה.

לדעתי הבלתי מחייבת, המנוע זקוק לתזמון, שרשרת הטיימינג, לא הורכבה כראוי, או ההצתה לא מכוונת.

גש למכונאי, לאבחון מדוייק יותר, ולמימוש האחריות המתבקשת.

בנוסף עבור להבא לצמיגות 20/50 מינרלי .

בברכה

צביקה

 

 

שלום צביקה , ותודה על התגובה המהירה

השמן 10/40 כיוון שהמכונית לא לנסיעה יום יומית ותהיה מונעת פעם בשבוע למשך 20-30 דקות , ולכן

לעניות דעתי הבלתי מלומדת , בעדיפות שמן בצמיגות נמוכה לשימון מיידי (במיוחד בחורף ), ואולי אני טועה !

לגבי התזמון מדובר ברצועה, המנוע נשמע טוב בכל סל"ד , האם יתכן עדיין שלא הורכבה כראוי ?

פורסם
שלום צביקה , ותודה על התגובה המהירה

השמן 10/40 כיוון שהמכונית לא לנסיעה יום יומית ותהיה מונעת פעם בשבוע למשך 20-30 דקות , ולכן

לעניות דעתי הבלתי מלומדת , בעדיפות שמן בצמיגות נמוכה לשימון מיידי (במיוחד בחורף ), ואולי אני טועה !

לגבי התזמון מדובר ברצועה, המנוע נשמע טוב בכל סל"ד , האם יתכן עדיין שלא הורכבה כראוי ?

 

שלום רב ! אין קשר בין הנעת הרכב , בהנעות רב פעמיוות, או לגבי התנעות חד פעמיות , ובטווח ארוך בינהם.

אנו לא נמצאים במדינה קרה, וגם ב"חורף" שלנו, שמן רב צמיגותי בצמיגות 20/50, הוא שמן לשימון מיידי, וכושר השימון קשור יותר בלחץ השמן, וזאת כבר תפקידה של משאבת השמן, ושל מסנן שמן בעל שסתום אל חוזר.

בקשר לרצועת הטיימינג, גפ בפיספוס של שן אחת, הרכב ישמע נהדר בסרק, אך יתקשה לעלות טורים בסלד סרק, ובוודאי בנסיעה בכביש.

קרא את תגובתו בעיניין של חברי בני ל., מעלי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב ! אין קשר בין הנעת הרכב , בהנעות רב פעמיוות, או לגבי התנעות חד פעמיות , ובטווח ארוך בינהם.

אנו לא נמצאים במדינה קרה, וגם ב"חורף" שלנו, שמן רב צמיגותי בצמיגות 20/50, הוא שמן לשימון מיידי, וכושר השימון קשור יותר בלחץ השמן, וזאת כבר תפקידה של משאבת השמן, ושל מסנן שמן בעל שסתום אל חוזר.

בקשר לרצועת הטיימינג, גפ בפיספוס של שן אחת, הרכב ישמע נהדר בסרק, אך יתקשה לעלות טורים בסלד סרק, ובוודאי בנסיעה בכביש.

קרא את תגובתו בעיניין של חברי בני ל., מעלי.

בברכה

צביקה

 

 

 

מתמיר - תודה לכל המשיבים , הכל ייבדק ואעבור לשמן 20/50 אעדכן אתכם

×
×
  • תוכן חדש...