Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ירדתי לחנייה לפני שעה בערך אחרי שלא הייתי ברכב בערך יממה, ולתדהמתי אני רואה על כל השמשה הקדמית ביצה שפיצצו עליה, כנראה זה התרחש לפני כמה שעות טובות כי הכל יבש. זה מסריח ובקושי רואים דרך השמשה, פשוט סכנת נפשות לנהוג ככה.

ניסיתי להוריד את זה עם סבון וסקוטש' אבל לא הולך, מישהו יכול לתת דרך טובה להעלים לגמרי את השאריות.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

תוסיף לסבון ולסקוטש שעה של עבודה מאומצת :wink:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

מים רותחים וספירט יעשו את העבודה

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

יש שיטה דומה לגניבת רכב - זורקים ביצים על שמשה קדמית של רכב נוסע, הנהג מפעיל וישרים, מערבל את הביצה, לא מצליח לנהוג ויוצא מהרכב, הגנב נכנס ונוסע (על עיוור כנראה) עם האוטו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
נסה עם אלכוהול.

 

אגב לא הבנתי מה הקשר לאכזריות?

נשמע לי יותר כמו בהמות.

 

כי לדעתי זה פשוט אכזרי לעשות דבר כזה, גם מסריח, גם מלוכלך וגם אני לא יכול לנהוג באוטו עכשיו

 

נהג מתחיל:

באיזה אזורים גדלת ועם איזה אנשים הסתובבת?:lol:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

ואו, אם זו ההגדרה שלך לאכזריות, מה היית אומר על הנערים שרצחו את המבוגר שלא הסכים לתת להם אש לסיגריות וטענו שהוא התחצף אליהם. ומה היית אומר על עשרות האנשים שעברו לידו במשך שעה כשהוא מתבוסס בדמו ולא טרחו אפילו לעזור?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אכזריות אפשר לכנות את מה שאני הייתי עושה אם הייתי תופס מישהו עושה דבר כזה לרכב שלי :-)

לי זרקו לא ביצה 1 ולא 2 אלא 3, מזל של הבנאדם שלא הייתי במקום כשזה קרה.

אחרת היינו מריצים קטעים מ"צ'רלי וחצי".

פורסם

רוני, תמיד חיכיתי לעריכת כותרת כזאת , אז תודה רבה לך.

אם סטית מהנושא, אז אני יזרום, יש לי מושג והרבה מושג באכזריות.

הייתי במלחמת לבנון ה2 ובעופרת יצוקה ובמבצע חורף חם בעזה, ראיתי דברים שאני לא מאחל לאף אחד לראות ולזכור, דברים שאכזריות זה בלשון המעטה.

בקשר לאדון האומלל מירושלים שבאמת צר לי עליו וכל מה שאני יכול לומר זה שאני לא הייתי נשאר אדיש למקרה כזה, ואני לא הייתי אומר כלום על הנערים שביצעו את הזוועה כי אין מילים שיכולות לתאר את המעשה בעברית.

אבל אם אתה רוצה ללמד אותי עברית נכונה, אז עשה זאת בדרך רגילה ולא בשימוש בסמכויות המנהל שלך וכך תוציא מהקשר מילים שאמרתי או כתבתי.

אז הנה בשבילך:

 

''אכזריות'' -

(נ') התייחסות אכזרית, רשעות, רוע, תוקפנות, אלימות, חוסר רחמים, קשיחות, קשיות-לב

 

אמנם מה שהיה לי מתגמד כעין וכאפס למקרה מירושלים, אך עדיין בתור מושג יבש קיים קשר.

 

שיהיה לך חג שמח ושנה טובה ותמשיך להיות בעל חוש יצירתי ויכולות כתיבה גבוהות

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

ליאור23, לא אני ערכתי לך את הכותרת, אלא מנהל אחר שיצא די פארש (לא כי הכותרת שלך לא הייתה מוגזמת, אלא פשוט מכיוון שאני בהחלט יכול להבין למה חשבת שאני ביצעתי את העריכה, ובכך הוא הפיל עלי את ה"תיק"). כל שאני עשיתי הוא להגיב בנוגע למילה "אכזריות" שלטעמי הייתה מה-זה מוגזמת בהקשר הזה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טוב בסדר, אני מצטער מכל הלב אם בטעות פגעתי במישהו עם הכותרת, היא נכתבה רגע אחרי שראיתי את השמשה והייתי ממש עצבני.

רגע אז מה שאלתי בכלל, אהה כן, איך מורידים את הדרעק הזה מהשמשה. אלכוהול ומים רותחים לא עוזרים, ואין לי קיטורית

smag, אני מבין שאתה למוד ניסיון רב עם מקרים של ביצים, איך אתה הצלחת להוריד את זה?

שוב, תודה רבה על כל התגובות והעזרה וכמובן ההומור הנפלא של המנהלים

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

מנסין של שקרה לי אותו הדבר בשבועות (אצלך זה רק בשמשה אצלי זה היה גם בשמשה וגם במכסה מנוע), תמרח ווקס ותן לחומר מעט לעבוד ולרכך את הביצה ולאחר מכן נגב עם מטלית, חזור על הפעולה מס' פעמים עד לניקוי הרצוי

בהצלחה. חג שמח ושנה טובה

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם
טוב בסדר, אני מצטער מכל הלב אם בטעות פגעתי במישהו עם הכותרת, היא נכתבה רגע אחרי שראיתי את השמשה והייתי ממש עצבני.

רגע אז מה שאלתי בכלל, אהה כן, איך מורידים את הדרעק הזה מהשמשה. אלכוהול ומים רותחים לא עוזרים, ואין לי קיטורית

smag, אני מבין שאתה למוד ניסיון רב עם מקרים של ביצים, איך אתה הצלחת להוריד את זה?

שוב, תודה רבה על כל התגובות והעזרה וכמובן ההומור הנפלא של המנהלים

 

לא נראה לי שפגעת במישהו. רק ניסו להחזיר אותך לפרופורציה. בכל מקרה, עשיתי רדוקציה לכותרת מתאימה כך שאפשר לסגור את העניין לדעתי.

 

ניסית אגב לבצע חיפוש בפורום?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...